Partyflock

Forumonderwerp · 1103576
8 volgers · 64520x bekeken
Waarschuw beheerder
Morgen strakke party in Hotel Corso, donderdag Steve Lawler in Kehakuma Space, vrijdag Private Party in San Rafael en dan..... WEEKEND!
Waarschuw beheerder
Net terug van Ushuaia Hotel Beach Club, was echt vet! Perfect weer, veel vrouwen en drank.
Morgen naar Eden, is dat wat?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga in aug. nog ffe wachten dus..

vond wel makkelijke planning voor mijn week: http://www.menreport.com/2011/07/the-ibiza-party-guide-2011/

hoef ik me daar ook niet druk meer over te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van robdegekste op dinsdag 5 juli 2011 om 12:54:
zijn dat vette tenten?

Volgens mij een veelgemaakte fout door mensen die voor het eerst naar Ibiza gaan.. Het gaat er vooral om welk feest er in de club gehouden wordt. Je kunt beter kijken naar welk feest, welke dj's etc er op een bepaalde avond zijn en daar je clubkeuze op maken.
Waarschuw beheerder
Eindelijk thuis op Ibiza ,na een jaartje brasil met maar 6 weken Ibiza ,nu tot zeker oktober vrij .
To Blutz ,¿alles ok ? kheb vorig jaar nog buisjes bij jou gekocht ,heb nu allen een andere usernaam ,andere verloren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Mossel op donderdag 30 juni 2011 om 20:12:
De legale chauffeurs staan ook netjes in de rij en blijven in hun taxi zitten. Je herkent die taxi's gelijk.

De snorders staan direct voor de club (zonder taxi!) en vragen aan voorbijgangers: "Do you need cab?"
Op die lui moet je dus niet reageren :-)

Als je 2 uur om 7uur in de morgen geen taxi ,ziet alleen een rij van een mannetje of 100(wachtend op taxi) ,en er komt z'n knakker voorbij komt dan neem je wel z'n illegale taxi.
Dat doe ik wel.
Nog nooit problemen gehad trouwens.
Artiest Jones
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen eindelijk 'back to the island'! Kan niet wachten... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blutz² op dinsdag 5 juli 2011 om 16:11:
Hoe heet dit restaurant?

Amante? Gisteren geweest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op dinsdag 5 juli 2011 om 16:11:
Hoe heet dit restaurant?

Das ook een Eitje Blutz...
Amante Beachclub is dit... Was er nog twee weken geleden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van martinibaby op donderdag 30 juni 2011 om 18:01:
Ja maar ik las dat je na de boottocht ook een fietstocht op Formentera kon maken als je daar zin in had.

Als je echt wat van het eiland wilt zien kan je beter een scooter huren want je fietst je helemaal de tering... echt niet te doen... neem wel je legitimatie/ rijbewijs mee anders kan je geen scooter huren (y)
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Vandaag is trouwens Soulclap @ channel zoo ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van martinibaby op donderdag 30 juni 2011 om 18:01:
Formentera

Neem vooral ook de iets duurdere boottrip (grote catamaran) en niet die goedkope schuit vanuit Ibiza stad want deze stopt overal om mensen op te pikken en af te zetten.. heel irritant!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bad Manners op woensdag 6 juli 2011 om 13:51:
Formentera

Of ga met maten met een dikke powerboat (vraag wel van de voren of je moet meebetalen aan de benzine, want ander kan het de neus een paar meier kosten als je volgas gaat);)
Waarschuw beheerder
Hoi Hoi allemaal,,

Heb een reis gewonnen lol.
4dagen Ibiza..bijna all incl..
kaartjes erbij voor Club Space, waar Carl Cox komt.

iemand nog tips&trukjes voor mij..??.. omtrent eten en drinken, en/of vrolijkmakende mediceinen?

hoor het wel..hihi

gr rico

Waarschuw beheerder
Uitspraak van heffie op woensdag 6 juli 2011 om 16:42:
Heb een reis gewonnen lol.
4dagen Ibiza..bijna all incl..
kaartjes erbij voor Club Space, waar Carl Cox komt.
iemand nog tips&trukjes voor mij.

jaja, de 538 peeps de hand drukken en bedanken voor de vlucht en de overnachtingen, de rest de groeten doen en je eigen plan trekken, ver weg van die bende, Ibiza is sowieso te gek en zonder die prefab georganiseerde bullshit vast een stuk leuker, zak geld mee, vriendje/dinnetje mee en pret hebben, en terwijl iedereen in t vliegtuig t over t zelfde heeft lig jij te maffen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 6 juli 2011 om 18:49:
waar zit deze?

Cala llonga helemaal tot strand doorrijden en dan naar rechts... zandpad af van 1,5 km en dan ben je er, succes!
Waarschuw beheerder
donateur
dank :)
nog aanraders wat te eten daar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van robdegekste op dinsdag 5 juli 2011 om 12:54:
Donderdag ga ik naar Amnesia en we willen nog naar Blue Marnin en KM5 en DC10, zijn dat vette tenten?

"vette tenten" ? Je weet dat de KM5 een restaurant is (waar je kan loungen) ? Heerlijke, luxe, gerechten, lounge muziek, fijne ambiance en een veelal jong, juppen publiek. Reserveren lukte met 2-3 dagen van tevoren maar 't was toen vrij rustig op Ibiza. Als je gaat en aan de bar wacht op je tafeltje: bestel een kan Sangria ! Normaliter niet echt mijn ding maar zoals ze 'm daar maken, vol met allerlei vers fruit en verse kruiden, echt heerlijk ! Reken op ongeveer 150-200 euro p.p. Als 't je aanspreekt, zeer zeker doen, ik vond 't helemaal top en als ik er aan terug denk, daar veel meer van genoten dan die veel te drukke avonden in de clubs (waar je ook al snel net zo veel geld uitgeeft).
Waarschuw beheerder
Okay, we voeren de moeilijkheidsgraad ietsje op. Hoe heet deze cala?
Ibiza, cala ?
Waarschuw beheerder
Nederlander veroorzaakt fataal ongeluk met 3x toegestane hoeveelheid alcohol.
Fatal Accident
A 71-year-old local man, Bartolomé Ribas Prats, was killed on the dual carriageway linking Ibiza Town with San Antonio last week. He had slowed down to turn into a narrow track leading to his home near the radar control when he was hit by a Dutch tourist who was driving a rented Citroën C4, accompanied by his wife and friends. The victim was trapped inside his Ford Fiesta and the emergency services had to rescue him through a window after he suffered a heart attack. He was taken to Can Misses Hospital where his condition was described as ‘critical’ but, sadly, he died the same afternoon. The front of the rented car was completely concertinaed, but none of the occupants suffered injuries.

When breathalysed the Dutch driver was almost three times over the legal limit and was taken into custody. According to other road users, he had been driving excessively fast and had been in the process of overtaking a vehicle which was on the outside lane at the time of the accident. Witnesses suggested he had been distracted, as he made no attempt to brake to avoid the Fiesta. When he appeared in front of the judge the following day, he was sent to prison and not allowed bail, to await sentencing.

Ik hoop dat ze hem 200 jaar opsluiten, met drank op rijden is altijd -1000
Werkzaam bij Zino
Artiest {SHOWLIST artist 408, 3122}
Waarschuw beheerder
Zo is dit ff een meevaller hahaha aangezien je nie meer in clubs mag roken (ja ja verstokte roker nog)deze toch ff checken!!! [img width=510 height=720 cacheid=0011d09c002f5f119cbf614e1a02c586b4]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/269018_200178113362652_152607238119740_476479_7412991_n.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op donderdag 7 juli 2011 om 03:42:
KM5 een restaurant is (waar je kan loungen) ? Heerlijke, luxe, gerechten, lounge muziek, fijne ambiance en een veelal jong, juppen publiek. Reserveren lukte met 2-3 dagen van tevoren maar 't was toen vrij rustig op Ibiza. Als je gaat en aan de bar wacht op je tafeltje: bestel een kan Sangria ! Normaliter niet echt mijn ding maar zoals ze 'm daar maken, vol met allerlei vers fruit en verse kruiden, echt heerlijk ! Reken op ongeveer 150-200 euro p.p

De White Russians zijn er tip top... (wel €17,50 maar als je er drie op hebt dan ben je klaar :P)

[img width=540 height=720]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/264068_10150308321496354_583331353_9322448_6764499_n.jpg[/img]
Uitspraak van GMX op donderdag 7 juli 2011 om 03:42:
daar veel meer van genoten dan die veel te drukke avonden in de clubs

Helemaal mee eens...
Ik ben niet naar clubs geweest en ook alleen maar in KM5achtige tenten gehangen... Trouwens l'Elephant is helemaal voorbij, Ze hebben de lounge area boven op het dak weggehaald en tafeltjes en (klap)stoeltjes neergezet... De bediening (moeilijk snerpende chicks;-P) is slechter dan waardeloos. Als je iets bestelt dan is het maar de vraag of je het krijgt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 7 juli 2011 om 10:18:
Trouwens l'Elephant is helemaal voorbij

Goed om te weten, en hoe is Cap des Falco dit jaar ? (veranderd nl ook regelmatig van eigenaar, sfeer enzo)
Waarschuw beheerder
Mijn ouders waren gisteren naar KM5 geweest en vonden het juist niks. Gelukkig ook niet duur maar zag er niet heel mooi uit.

Ga vanavond ook uiteten, is kijken waar. Supperclub lijkt me mooi maar Ibiza stad zag er ook wel gezellig uit.
Artiest {SHOWLIST artist 69104, 45042}
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van robdegekste op donderdag 7 juli 2011 om 13:21:
Gelukkig ook niet duur maar zag er niet heel mooi uit.

http://www.km5-lounge.com/
onderaan de pagina in het menu kun je foto's zien. Smaken verschillen uiteraard, maar ik vond 't juist wel een mooie tent, het is op jongeren gericht en kan me voorstellen dat je dat niet mooi vindt als je wat ouder bent (en meer wat van wat klassiekers houdt). En 'niet duur', tja, ik vind 150-200 euro ook wel meevallen voor wat je krijgt. Heb wel eens meer uitgegeven voor minder in een restaurant (180 pond alleen al voor een biefstukje, bij Gordon Ramsay's restaurant in Londen bijvoorbeeld, wat dan niet eens echt speciaal is en de aankleding niet mijn ding, dat is juist veel te 'klassiek' naar mijn smaak).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Had het nog even na gevraagd, mijn ouders hadden 2 hoofdgerechten, 4 drankjes en water voor 85e valt mee.
Verder valt de leeftijd mee en ze zijn veel gewend maar ieder zijn smaak.

Straks weer lekker uit eten, als ik naar de supperclub ga zal ik vertellen hoe het was.

Ben je er nu ook nog? Weet je nog een leuk feest voor zaterdag?

Duur biefstukje :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van robdegekste op donderdag 7 juli 2011 om 15:20:
Had het nog even na gevraagd, mijn ouders hadden 2 hoofdgerechten, 4 drankjes en water voor 85e valt mee

85e totaal ?

Wij zaten aan meer dan 200 p.p: kan Sangria, menu (meen 4 gangen) en flesje wijn. Je kan 't daar nog veel duurder maken. Maar je krijgt er ook echt wat voor, zoals ik zei, alleen die Sangria al, maken ze daar voor je klaar aan de bar, tjokvol vers fruit en verse kruiden. En de gerechtjes zijn ook echt helemaal top. Niks dan lof over deze tent, wat mij betreft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Francois op donderdag 7 juli 2011 om 09:25:
deze toch ff checken!!

Jup ook zeker aanwezig!
Tot 0.00 daar, omkleden en door naar de Space! :yes:
Waarschuw beheerder
Last minute! Een vriendin van me heeft wat afzeggingen voor haar studio in Ibiza villa. Midden in de stad. Foto's per pm.
Prijs 500 euro per week. 1 slaapkamer, keuken, badkamer, terras
Waarschuw beheerder
net n supervette set :cheer: meegemaakt van David Guetta-surprise act bij Usher (bagger btw)...wat is het toch vet bij Usiaia of zoiets haha...dinsdag ook al n dik feestje daar gehad...gister even Armin in de space...was ok..tonite rust haha..morgen weer verder kijken wat er te doen is :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tszarina op donderdag 7 juli 2011 om 23:34:
net n supervette set meegemaakt van David Guetta-

onmogelijk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vally op vrijdag 8 juli 2011 om 09:22:
Uitspraak van tszarina@ibiza:cheer: op donderdag 7 juli 2011 om 23:34:
net n supervette set meegemaakt van David Guetta-

onmogelijk

:D
Waarschuw beheerder
David Guetta, Usher, Swedish Huppeldepup....hou op zeg, straks komt Chuckie ook nog naar Ushuaia....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fritzy again op vrijdag 8 juli 2011 om 10:51:
straks komt Chuckie ook nog naar Ushuaia....

Geloof mij nou, die is allang geboekt.. wat denk jezelf?
Waarschuw beheerder
geloof mij... gewoon uit de buurt van Figueretas blijven
Waarschuw beheerder
Berend, ga je morgen ook bij 18hrs kijken?