Partyflock

Forumonderwerp · 1103576
8 volgers · 62719x bekeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vally op donderdag 7 oktober 2010 om 11:39:
Dat heb je helemaal mis gappie, ik zou der zo weer zitten! Geen problemen mee.

Leipie! Beter in een villaatje voor hetzelfde geld!
Waarschuw beheerder
Goed nieuws voor de echte partybeesten onder jullie:

ik sprak één van de mensen van Cocoon en die is eigenaar van een villa die hij, geloof het of niet, alleen voor feesten wil verhuren.
Daar waar de meeste verhuurders een broertje dood hebben aan verhuur aan mensen die willen feesten, daar start hij.
Niks gewone gezinnen of andere doorsnee troep, gewoon feesten met die handel.
Het huis heeft 5 slaapkamers, 2 badkamers, zwembad, airco en is van alle gemakken voorzien. De plaats is Santa Gertrudis.
Meer details volgen zodra ik ze ook heb.
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vally op donderdag 7 oktober 2010 om 11:39:
Dat heb je helemaal mis gappie, ik zou der zo weer zitten! Geen problemen mee.

Uitspraak van 'Lee op donderdag 7 oktober 2010 om 14:04:
Leipie! Beter in een villaatje voor hetzelfde geld!

Juist!! Overdag kan je lekker naar je strandfeestjes.. in de avond eftertje thuis.. muziekje aan.. beetje zwemmen in de poel.. je weet.. bieries erbij!
Waarschuw beheerder
Het was weinig buiten zitten tijdens de closing van de DC-10 ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chief_Jop op donderdag 7 oktober 2010 om 23:27:
Het was weinig buiten zitten tijdens de closing van de DC-10

ik waardeer die 10/15 min buiten zitten zo erg.. even heerlijk fris buiten zitten.. met een koel biertje!

Waarschuw beheerder
Ja die buiten area is juist heerlijk om even te relaxen :D
Waarschuw beheerder
Inderdaad lekker zitten op het grind...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Paco* op dinsdag 5 oktober 2010 om 22:50:
Goldfish en heerlijke sushi @ Blue Marlin

Die sushi van Blue Marlin is inderdaad ERG lekker!

Ik wil weer terug als ik die foto´s zie, nog zo lang wachten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chief_Jop op donderdag 7 oktober 2010 om 23:27:
Het was weinig buiten zitten tijdens de closing van de DC-10

dit filmpje is buiten kindjes ;)

Waarschuw beheerder
Ja dat bedoelen we toch ook... Dat je nu niet buiten kon zitten omdat die garden area vol staat :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 8 oktober 2010 om 12:47:
Ja dat bedoelen we toch ook... Dat je nu niet buiten kon zitten omdat die garden area vol staat

aha... :)
Waarschuw beheerder
Srry, dubbelpost :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 'Lee op donderdag 7 oktober 2010 om 14:04:
Beter in een villaatje voor hetzelfde geld!

+1!
Waarschuw beheerder
Lekker Mixje van Marcus Worgull
http://soundcloud.com/warmhq/marcus-worgull-love-letters-from-the-underground-san-francisco-part-1

http://soundcloud.com/warmhq/marcus-worgull-love-letters-from-the-underground-san-francisco-part-2
Hieronder Circo in het nieuws!

[img width=720 height=482 cacheid=00117273002ee8e28e5007471a02b509d4]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs760.snc4/66034_496022792424_29457837424_6794656_141862_n.jpg[/img]

Foto's uit de oude doos!
Actiefeauteau DC-10 2007
[img width=720 height=540 cacheid=0011727a002ee8eb970402f41a02b509d4]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs740.snc4/64069_164841866862390_100000097325617_548171_1631452_n.jpg[/img]
DC-10 2001
[img width=720 height=476 cacheid=00117282002ee8f6023126441a02b509d4]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs786.snc4/66668_165179960161914_100000097325617_550291_2845611_n.jpg[/img]
[img width=720 height=476 cacheid=00117288002ee901546a87b71a02b509d4]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs739.snc4/63943_165180736828503_100000097325617_550292_3377067_n.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
troebel water in 2007 op de achtergrond? ;)

2001.. Wow! haast onherkenbaar (ver voor mijn tijd)

Setje van Marcus Worgull goed te doen!
Waarschuw beheerder
Onze Link2party feauteaugraaf staat er ook nog op...Keer de omgekeerde wereld
Waarschuw beheerder
donateur
actiefoto rechts toch? dacht 'm al te herkennen!
Waarschuw beheerder
Vroeger... zucht
Waarschuw beheerder
De voorbereidingen voor 2011 zijn hier weer op volle toeren, Denk dat het dit jaar midden/eind juni wordt.

Uitspraak van ZAZAZA op vrijdag 8 oktober 2010 om 15:06:
Actiefeauteau DC-10 2007

Harde foto!
Waarschuw beheerder
Blog van Kluun:

7 oktober - 09:54
Ibiza? Doe het niet!

Om half vijf ‘s ochtends lig je óf in je bed óf je bent zo lam als een konijn. Geen tussenweg, het is een van de twee. Half vijf ‘s ochtends is een tijdstip waarop het van overheidswege in het kader van de volksgezondheid verboden zou moeten zijn om wakker én nuchter te zijn, behalve als je aan kunt tonen dat je gaat vissen of een krantenwijk hebt. Of bakker bent. Had je maar een vak moeten leren.
Deze zomer mocht ik het ongenoegen smaken ‘s ochtends om half vijf zowel wakker als nuchter te zijn. De uren daarvoor hadden we vergeefs in bewegingsloze guestlist-rijen gestaan voor discotheek Amnesia en discotheek Pacha op Ibiza. Completo, stond er op een bord. Nu (ik weet dat u me gaat haten wat ik nu ga schrijven and I couldn’t care less) laat ik me zelden hinderen door mededelingen dat iets uitverkocht, volzet, full of alleen voor genodigden is. Even een sms-je, belletje of mailtje en het komt altijd weer goed. Als BN-er heb je, net als een ambtenaar, ook recht op secundaire arbeidsvoorwaarden.
Afgelopen zomer, op een maandagavond eind juli op Ibiza, mocht het ineens allemaal niet baten. Of ik nu Gordon, Chris Zeegers, Saskia Noort, Harry Belafonte of Kluun heette, ik kwam er niet in. En mijn vrouw en enkele getrouwen, waaronder een vriendin van ons, die in de vriendenclub toch als Mrs. Guestlist herself bekend staat, ook niet. We konden hoog en laag springen, lullen tot we een ons wogen, we bleven staan waar we stonden: buiten, in de rij der kanslozen die stonden te wachten op wat er binnen allemaal voor lekkers aan de gang was, een 9 op de Schaal van En Pierre, wat hebben ze niet?
Om half vijf, na anderhalf uur wanhopig oogcontact zoeken met de brede meneren met oortjes maar nog geen vijf meter te zijn gevorderd in een rij van het type dat ik alleen kende van foto’s van in de voormalige Sovjet Unie, gaven we het op. Gedeelde smart is halve smart, dacht ik en aangezien zo’n rij toch een band schept, opperde ik het idee om enkele Engelse en Spaanse dames om ons heen, die net als wij na anderhalf uur ook zuchtend afdropen, dan maar uit te nodigen voor een alternatief feestje bij ons zwembad (ze waren er al op gekleed, constateerde ik). Kreeg ik mijn vrouw niet warm voor.
Ik ben in mijn stapcarriere van ondertussen dertig jaar (eind dit jaar vier ik mijn jubileum, er gaan geruchten dat ik geridderd word) vaak geweigerd aan de deur, maar nu kwam ik niet eens in de buurt van die deur.
I’m a loser, baby, schoot Beck me door mijn hoofd. Ik voelde me die puber die voor het zoveelste achtereenvolgende weekend bij bar dancing Het Paaltje (alleen toegang boven de 18) geweigerd werd en zich gedwongen zag dan toch maar weer de zuipkeet op te zoeken. Zo raak je vanzelf aan de drank als je vijftien bent.
Nu ben ik veertig (goed, goed, veertig-plus dan), maar raakte die avond niet aan de drank. Om tien over half vijf zaten we in de auto. Wakker en nuchter. Voor het eerst in mijn leven hoopte ik op een alcoholcontrole, waarvan er hier op de gekste tijdstippen van de dag eentje wordt georganiseerd.
Bij de enige controle die we tegen kwamen, mochten we gewoon doorrijden. Zonder dat we op de lijst stonden.
Mokkend lag ik een kwartier later in mijn bed. Nuchter. Klaarwakker. Ik besloot ter plekke op te houden over het uitgaansleven op Ibiza te schrijven.
Voor je het weet gaat u er ook heen volgend jaar en is die rij nog langer.

Waarschuw beheerder
Hoop dat die bn'ers snel weer ergens anders heen gaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
lekker naar St. Tropez ja
Waarschuw beheerder
Wij hebben geen enkele last van de BN'ers hier op Ibiza hoor...

Liever een BN'er dan een vervelende Brit of Italiaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op woensdag 6 oktober 2010 om 09:25:
Eiland. Te huur voor 100.000 euro per week

Dit is wel een villa apart... eigen eilandje.. prima!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op zondag 10 oktober 2010 om 17:36:
Dit is wel een villa apart... eigen eilandje.. prima!

Ziet er goed uit!

Uitspraak van Blutz² op zaterdag 9 oktober 2010 om 22:22:
Wij hebben geen enkele last van de BN'ers hier op Ibiza hoor...

Komt denk ik ook omdat 95% van de BN-ers buiten NL niets voorstellen en zich dus gewoon normaal gedragen. Daarnaast hebben NL-ers toch vaak het "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" in zich. Dus wat mij betreft ook 100.000x liever een BN-er dan een Italiaan of Brit naast me!

@Blutz: het eerste seizoen van je store zit er op. Was eigenlijk wel benieuwd hoe het allemaal gegaan is en of het is wat je ervan verwacht had enz.?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chief_Jop op maandag 11 oktober 2010 om 12:21:
@Blutz: het eerste seizoen van je store zit er op. Was eigenlijk wel benieuwd hoe het allemaal gegaan is en of het is wat je ervan verwacht had enz.?

Ik ook wel hoe zijn de zaken gegaan afgelopen jaar.................
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chief_Jop op maandag 11 oktober 2010 om 12:21:

Vanuit jullie oogpunt spreek je uiteraard over een seizoen. En hoewel de toeristen natuurlijk van harte welkom zijn, rijk worden doe je er niet van, integendeel: ze jatten de spullen onder je ogen uit je winkel!
Waar de Blutz store het van moet hebben is grotendeels locals en mensen die een woning bezitten op Ibiza. En gezien de meeste huizenbezitters in het hoogseizoen verhuren, kopen ze in die periode geen spulletjes voor hun woning. Dus het 'seizoen' waar jullie over spreken komt eigenlijk nu pas langzaam op gang.
En om volgend jaar nog meer op 'jullie' seizoen in te springen zullen we het assortiment uitbreiden naar nog meer Wapwinkel producten en gaan we ook slagroompatronen verkopen op het eiland. Nederlanders zijn dol op slagroom nameijk, ook tijdens hun vakantie.
Tot slot: de Blutz store is gelukkig geen core business voor ons, want tot toe is het geen vetpot.

Nog een ander nieuwtje: we gaan 27 november verhuizen. We gaan in San Rafael wonen, echt een prachtige woning! (de laatste twee weken van juli en de hele maand augustus te huur!)
Waarschuw beheerder
Oke, hopen dat de komende maanden dus wat oplevert. Naja als je het vooral van de locals moet hebben heeft het ook gewoon wat tijd nodig voordat je naamsbekendheid enz. hebt.

En van waar de verhuizing? Het zwembad met de lounge enz. zag er juist zo prachtig uit!!

Ben niet zo'n fan van slagroom, maar om de omzet te boosten kom ik wel wat patronen afhalen (de slagroom hoeft er niet bij;))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blutz² op maandag 11 oktober 2010 om 14:43:
Nederlanders zijn dol op slagroom nameijk, ook tijdens hun vakantie.

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chief_Jop op maandag 11 oktober 2010 om 15:26:
En van waar de verhuizing?

Groter, luxer, je kent het wel...
Het zwembad met de lounge enz. zag er juist zo prachtig uit!!

Wacht maar tot je ons nieuwe huis straks ziet ;-)
Waarschuw beheerder
Wil nog effe dit enorm fijne plaatje hier delen, die ik op Ibiza hoorde en wat mij betreft de Ibiza sfeer perfect samenvat. Best enjoyed in the sun at 30 degrees C :)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok en nog effe deze dan, uit dat heerlijke setje van Sasha dat iemand in het vorige topic had gepost:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
is daar overigens al een full tracklist van? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 11 oktober 2010 om 20:05:
is daar overigens al een full tracklist van?

01 Donnacha Costello - Leaving Berlin (Lawrence Remix)
02 @05min Culoe De Song - Inspiration
03 @11min ID - ID
04 @18min Robot Child - Gold Sharks
05 @25min Mollono.Bass - Die Liebe (Mollono.Bass Remix)
06 @32min Lee Curtiss feat. Matt Tolfrey - What We Talk About
07 @40min Guy Gerber feat. Dawn Richard - Hate Love
08 @47min Birds & Souls - Birds & Souls System
09 @57min Minilogue - Certain Things Part 1 (Freska Merged Mix)
10 @66min Lee Curtiss feat. Stephanie Selvaggio - Labor Of Love
11 @74min Rennie Foster - Devil's Water (Kiki End Of The Night Remix)
12 @81min Nhar - Afterburner
13 @88min Juana Molina - Un Dia (Reboot Remix)
14 @99min Clio - Silver Haze
15 @108min Beach House - 10 Mile Stereo (Tropic Thunder Remix Sasha Edit)
16 @112min ID - ID
17 @116min Cari Lekebusch - Shaded (Compuphonic & Kolombo Dub)
18 @120min Cari Lekebusch - Shaded (Compuphonic & Kolombo Remix)
19 @126min The Xx - Crystalised (Sasha Boat Booty)
20 @134min ID - ID
21 @141min ID - ID
22 @149min Foals - Olympic Airways (Supermayer Remix)

Nr 20 vind ik trouwens ook een heerlijk progressive trackje, helaas daar dus geen ID van.
Waarschuw beheerder
donateur
dank! :D
Waarschuw beheerder
nou ok, hier nog een supersetje incl tracklisting (wel trage server) van Supermayer op Nacht Digital 13 (topset van 5 uur)
http://www.goldenspoon.nl/supermayer-5-uur-op-nacht-digital/2010/10/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op maandag 11 oktober 2010 om 20:10:
19 @126min The Xx - Crystalised (Sasha Boat Booty)

Deze track hebben we grijs gedraaid tijdens onze strandbezoeken op Ibiza, heerlijk! _O_ Best enjoyed in the sun at 30 degrees C ;-)

Verder ga ik maar niet teveel over de rest van de uitstekende vakantie vertellen/nadenken, want de Ibizadip is in full force momenteel :dood:

Op naar 2011 en tot die tijd zoveel mogelijk leuke feesten bezoeken in o.a. Nederland, Belgie en de UK (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Mossel op dinsdag 12 oktober 2010 om 09:29:
Op naar 2011 en tot die tijd zoveel mogelijk leuke feesten bezoeken in o.a. Nederland, Belgie en de UK

Same here en volgend jaar lekker weer naar Ibiza :cheer:
Waarschuw beheerder
want de Ibizadip is in full force momenteel

pijnlijk is dat toch om weer terug in NL te zijn...

Gelukkig ben zit ik alweer langer dan 1 maand in San Francisco... en ondanks dat ik niet veel uitga ben ik niet in de bekende omgeving in NL en hoef ik maar een half jaartje te wachten wanneer ik weer in NL ben. Veel dubstep hier!! phoe phoe.. van het weekend naar een burning man feest geweest in de stad. Soort van van de desert terug naar de city.. Overal campers en mensen verkleed.. erg cool.. maar van de 6 stages waren er 3 dubstep 2 electro en 1 met een band...
Werkzaam bij Zino
Artiest {SHOWLIST artist 408, 3122}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op woensdag 13 oktober 2010 om 00:21:
Veel dubstep hier!! phoe phoe

Kan ik wel verandering in brengen :p hahaha laat ze maar bellen , faxen, mailen hahaha

p.s best een lekker mixje YOUSEF LIVE @ CIRCO LOCO AT DC10 IBIZA JULY 19TH 2010

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Francois op woensdag 13 oktober 2010 om 10:30:

Heerlijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Deze track hebben we grijs gedraaid tijdens onze strandbezoeken op Ibiza

is deze bootleg dan gereleased?

YOUSEF LIVE @ CIRCO LOCO AT DC10 IBIZA JULY 19TH 2010

vanaaf ff beluisteren :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 13 oktober 2010 om 12:13:
is deze bootleg dan gereleased?

Nope

Meer een kwestie van regelmatig teugspoelen in Sasha's set..... ;-)
Waarschuw beheerder
Weer terug online:
www.ibizaflock.com
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harry Mossel op woensdag 13 oktober 2010 om 13:06:
Meer een kwestie van regelmatig teugspoelen in Sasha's set..... ;-)

heh ok dan! :)
Waarschuw beheerder
goh...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 13 oktober 2010 om 22:31:
goh...

Ik haat die presentatrice.. als ze stoer doet over dat meisje die aan het dansen is.. Ik had deze laatst nog gepost.
Waarschuw beheerder

Heb em net gedownload. Ga nu weg van werk.. zal em ondertussen luisteren.. Was er de 19e.. heb yousef overigens niet bezocht.. alleen W!ld binnen gecheckt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op donderdag 14 oktober 2010 om 03:04:
Ik haat die presentatrice.. als ze stoer doet over dat meisje die aan het dansen is..

Had 'm idd al een keer langs zien komen.. waardeloos.

Volgende week ADE, zit zelf te denken aan de afterparty met Karotte in Studio 80 en CircoLoco in de Westerunie (geen top locatie maar wel een redelijke line-up). Nog aanraders?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chief_Jop op donderdag 14 oktober 2010 om 10:44:
ADE

dit is mijn programma:

Oct. 20
Drumcode meets Ovum Recordings @ AIR
Adam Beyer, Alan Fitzpatrick, Cari Lekebusch, Josh Wink, Shlomi Aber, D'Julz, Ida Engberg, Terry Toner, KiNK (Live)
https://partyflock.nl/party/184963:Drumcode_meets_Ovum_Recordings

Oct. 21
ADE Inter Lab Sessions @ Pure Liner (BOAT!)
16 Bit Lolita's, Danny Howells, James Zabiela, Nick Warren, Sasha, Robert Babicz (LIVE)
https://partyflock.nl/party/184987:ADE_Inter_Lab_Sessions

Oct. 22
Famous @ Club Home
Blake Jarrell, Glenn Morrison, Jerome Isma-ae, EDX
https://partyflock.nl/party/188205:Famous

Oct. 23
Synergy ADE Special @ Passenger Terminal
Ferry Corsten (3h!), Benjamin Bates, Josh Gabriel, Cosmic Gate
https://partyflock.nl/party/186079:Synergy_ADE_special

Oct. 24
5K & Sasha @ Melkweg
Sander Kleinenberg, Sasha, Muzikjunki, Pleasurekraft