Partyflock

Forumonderwerp · 1103576
8 volgers · 63974x bekeken

Waarschuw beheerder
klopt!!!!

west end stinkt niet!!! vooral niet in de ochtend als
heel de straat volgekotst is....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 februari 2011 om 13:15:
west end stinkt niet!!! vooral niet in de ochtend als
heel de straat volgekotst is....

ons appartement was lekker rustig gelegen bij de zee, geen luidruchtige jongeren en ook geen kots. Je zou maar met die lucht of lawaai wakker moeten worden. Doe mij maar een lekker zeebriesje als ik op het balkon aan het bijkomen ben van de vorige nacht.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van HoneyGirly op woensdag 9 februari 2011 om 13:24:
ons appartement was lekker rustig gelegen bij de zee, geen luidruchtige jongeren en ook geen kots. Je zou maar met die lucht of lawaai wakker moeten worden. Doe mij maar een lekker zeebriesje als ik op het balkon aan het bijkomen ben van de vorige nacht.

ieder zijn ding...
Waarschuw beheerder
+1
Ik zou dood nog niet gevonden willen worden in San Antonio...

En Ibiza stad stinkt? ?!? WTF?
Waarschuw beheerder
+1
Geboekt!

En naar...........

16/6: SWEDISH HOUSE MAFIA!!!
20/6: DAVID GUETTA!!!

Waar kun je het beste tickets kopen?
Online?
Ter plekker?
?
Waarschuw beheerder
Pak je maar 2 feesten? Kaarten zou ik vooraf kopen online of vip bandjes regelen op een strand ergens :)
Waarschuw beheerder
+1
vip bandjes op het strand??

Ik denk dat je polsbandjes bedoelt die ze voor sommige feesten uitdelen. Vaak zitten er aan deze bandjes wel voorwaarden zoals voor een bepaalde tijd binnen zijn.
Pacha deelt overigens nooit gratis entree uit...
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van papamichie op woensdag 9 februari 2011 om 15:56:
Pak je maar 2 feesten? Kaarten zou ik vooraf kopen online of vip bandjes regelen op een strand ergens

Neeeeeeeeee,
Wel zoveel mogelijk feesten, discotheken etc.natuurlijk
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met: Cafe Mambo.
Daar komen immers ook de grotere jongens draaien.

En het programma van de Bora Bora staat nog niet online :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 9 februari 2011 om 13:40:
ieder zijn ding...

:-)) Al doen allerlei preparty organisatoren en clubs als Eden en Es Paradis nog zo hun best, san antonio gaat 'm niet worden ...in ieder geval voor mij niet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Blutz² op woensdag 9 februari 2011 om 16:07:
vip bandjes op het strand??

Ik denk dat je polsbandjes bedoelt die ze voor sommige feesten uitdelen. Vaak zitten er aan deze bandjes wel voorwaarden zoals voor een bepaalde tijd binnen zijn.

Ja dat bedoelde ik haha. Nu heb ik wel gehoord dat je als vrouw bij Pacha wel redelijk makkelijk gratis binnenkomt, weet niet wat er van waar is ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van papamichie op woensdag 9 februari 2011 om 16:24:
weet niet wat er van waar is

Helemaal niets... ;-) Of je moet Paris Hilton heten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op woensdag 9 februari 2011 om 16:55:
weet niet wat er van waar is

ik heb ook meerdere keren gesignaleerd dat ze de controle niet zo serieus nemen, er glipte van alles tussendoor, maar om daar vooraf op te rekenen....

Tip: ik zou lekker gaan eten in Pacha restaurant (wel ff telefonisch reserveren), lekker laat aan tafel en dan kan je na afloop zo binnendoor zonder entree de club inlopen. Eten is echt prima...niet gratis, maar daarvoor moet je dan ook niet op ibiza zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op woensdag 9 februari 2011 om 16:55:
Helemaal niets... ;-) Of je moet Paris Hilton heten

Helaas... Die moet ook betalen. Wel een VIP tafel maar die moet toch echt dokken! Diddy probeerde een keer weg te gaan zonder te betalen... Is em niet gelukt! :)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Blutz² op woensdag 9 februari 2011 om 16:07:
Pacha deelt overigens nooit gratis entree uit...

Pacha indd nooit en druk bezochte feesten ook bijna niet. Ik heb 1 x vip-bandjes gekregen voor Cocoon,maar toen we in het vip gedeelte aankwamen bovenin de mainzaal, bleek er nog een vip-vip gedeelte te zijn :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hot Coffee op woensdag 9 februari 2011 om 16:12:
Cafe Mambo.

Daar zijn de pre party's van Pacha.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Hot Coffee op woensdag 9 februari 2011 om 16:12:
Iemand bekend met: Cafe Mambo.
Daar komen immers ook de grotere jongens draaien.

Aardige tent maar verwacht geen party ofzo. Het is meer gezellig wat borrels drinken en rustig opwarmen voor de avond.

dit dus..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van inactief op woensdag 9 februari 2011 om 17:16:
Helaas... Die moet ook betalen. Wel een VIP tafel maar die moet toch echt dokken! Diddy probeerde een keer weg te gaan zonder te betalen... Is em niet gelukt!

Paris Hilton betalen? No way...
En Diddy was al vertrokken toen de rekening werd opgemaakt van, schrik niet, 82000 euro. Er is tot op de dag van vandaag nog een strijd gaande over het betalen er van. Ik had vorig jaar een bbq met de Pacha crew en toen kwam dit verhaal toevallig nog ter sprake!
Waarschuw beheerder
Ik kwam ook een you tube filmpje tegen van Axwell(SHM) dat ie vorig jaar in de Mambo draaide...

Ik hoop dat t lukt:

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/5N_ANryASFU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Blutz² op woensdag 9 februari 2011 om 21:38:
Paris Hilton betalen? No way...
En Diddy was al vertrokken toen de rekening werd opgemaakt van, schrik niet, 82000 euro. Er is tot op de dag van vandaag nog een strijd gaande over het betalen er van. Ik had vorig jaar een bbq met de Pacha crew en toen kwam dit verhaal toevallig nog ter sprake!

Toch raar dat er in Pacha Magazine andere vehalen staan dan :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Hot Coffee op woensdag 9 februari 2011 om 22:43:
Ik kwam ook een you tube filmpje tegen van Axwell(SHM) dat ie vorig jaar in de Mambo draaide...

Ik ben een keer of 8 naar Mambo geweest 's avonds (ook op avonden van de SHM) en wat je op dit filmpje ziet is bv de laatste paar minuten voor het eind of gewoon een hoogtepuntje tussendoor. Het is ook wel gezellig maar veel mensen denken bij een pre party aan een dik feest (helemaal als SHM zelf komt draaien) maar dat valt dan vaak een beetje tegen. Desalnietemin is het er gezellig en zou ik iedereen aanraden er een keer te gaan kijken :)

Ook ga je vroeg in het seizoen dus dan is het sowieso een stuk rustiger bij de zonsondergang daar (café mambo, del mar, etc)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 9 februari 2011 om 22:46:
Toch raar dat er in Pacha Magazine andere vehalen staan dan

Ja, ik kan me voorstellen dat ze niet hoog van de daken gaan roepen dat sommige celebs niet hoeven te betalen. Er zijn daarnaast ook veel celebs die daar 50K+ op een avondje komen uitgeven. (denk ik dan..)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van inactief op woensdag 9 februari 2011 om 22:46:
Toch raar dat er in Pacha Magazine andere vehalen staan dan

Niet raar, eerder logisch toch?
Ook celebs staan in de rij als ze horen dat het gratis is.
Bekijk het van de Pacha kant: het is toch goed voor je naam als dergelijke personen bij je binnen zijn.
Als je eenmaal tot de incrowd behoort, hoor je wel meer dingen waar je je over verbaast. Zoals de bedragen die de clubs jaarlijks overmaken als 'sponsoring' van de locale voetbalclubs. De amateurs van San Rafael zijn rijker dan sommige clubs onderin de primera devision bijvoorbeeld...
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van GMX op woensdag 9 februari 2011 om 01:20:
Ik zit binnenkort een weekendje in Miami (helaas niet tijdens WMC/UMF). Er is hier vast wel iemand die daar het nachtleven heeft verkend en aanraders heeft, toch ? Thx !

Zaterdag: Club Liv, Mansion, Dreams
Zondag: in de na middag, Nikki beach.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op donderdag 10 februari 2011 om 09:00:
Als je eenmaal tot de incrowd behoort

behoor jij daar al toe Blutz ;)?
Waarschuw beheerder
+1
Ikke ni, kom net kijken. Eerliijk gezegd mis ik gersonisos enorm!
Waarschuw beheerder
Zoals de bedragen die de clubs jaarlijks overmaken als 'sponsoring' van de locale voetbalclubs. De amateurs van San Rafael zijn rijker dan sommige clubs onderin de primera devision bijvoorbeeld...

Zullen wel witwas praktijken zijn of belasting technisch weer een voordeel uit te halen zijn.
Waarschuw beheerder
Wij zitten te twijfelen tussen hotel puchet op san antonio of toch iets zoeken richting stad. Van wat ik kan zien ziet puchet er wel heel mooi uit enzo, maar ik hoor mindere verhalen over san antonio?

Kortom mijn vraag; wat zou je kiezen:

Luxe verblijf in puchet
minder luxe in stad

Wordt voor mij eerste keer ibiza dus ik heb er verder echt geen idee van :)

Waarschuw beheerder
Minder luxe uiteraard. Als het goed is ben je alleen om te slapen op je kamer en voor de rest heel de dag weg. Sowiesow dichtbij Eivissa is wel handig voor uiteten, de clubs die allemaal op 5/10/15 min. zitten en 's avonds beetje rondslenteren in een leuke stad :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat klinkt inderdaad wel beter, maar kheb eerder op partyvakanties in appartementen gezeten waarbij je alles voelde doordreunen en de bedden van beton waren, en dat was geen pretje haha!

Zijn nu aan het kijken voor Mar Y Playa :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Paco* op donderdag 10 februari 2011 om 13:42:
Zullen wel witwas praktijken zijn of belasting technisch weer een voordeel uit te halen zijn.

Ik denk dat je iets heel erg niet begrijpt nu.

De clubs en restaurants worden gedwongen tot sponsoring door bepaalde mensen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op donderdag 10 februari 2011 om 20:22:
bepaalde mensen...

Je maakt me nieuwsgierig. Trek de beerput maar open :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hot Coffee op woensdag 9 februari 2011 om 15:52:
16/6: SWEDISH HOUSE MAFIA!!!
20/6: DAVID GUETTA!!!

is dit in cafe Mambo

of welke club ik ga namelijk ook in die tijd

Greetz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van derwieliefromdrunen*0416* op vrijdag 11 februari 2011 om 15:36:
is dit in cafe Mambo

of welke club ik ga namelijk ook in die tijd

Greetz

Die feesten zijn natuurlijk in de Pacha. Pre party's waren afgelopen jaar @ Mambo, dus dit jaar waarschijnlijk weer.
Waarschuw beheerder
De clubs en restaurants worden gedwongen tot sponsoring door bepaalde mensen...

Hebben winkels zoals jij die hebt daar ook last van?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Paco* op vrijdag 11 februari 2011 om 17:09:
Hebben winkels zoals jij die hebt daar ook last van?

Iedereen aan wie je dat vraagt zal natuurlijk nee zeggen.
Maar bij onze winkel valt niet genoeg te halen hoor. Je moet echt denken aan de top horeca zaken op het eiland zoals Blue Marlin, KM5, El Ayoun, Ushuaia, Amnesia, Space, Bora Bora, Café Mambo, Privilege en zo nog een zwik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'Lee op vrijdag 11 februari 2011 om 17:53:
Ga je mond spoelen

Tja.. niet perse je mond wassen. Barbie van Oh oh cherso zou San Antonio ook geweldig vinden. Simpel strandje.. geen drukte zoals bora bora...

Ik moet zeggen dat ik het strandje waar ik het eerste jaar in San An lag ook niet kut vond.. Vond het wel chill.. lekker rustig.. Die engelsen lagen of te tukken of aan het zwembad... Alleen je moet rond een uurtje of 8 gewoon weg zijn. Dan begint het gespui.. Ik heb nog een gast naar huis moeten tillen omdat hij passed out op de grond lag. 90 kilo gast ofzo.. uiteindelijk in de lobby op een stoel gelegd waar hij in zijn slaap ging kotsen..
Meneer was naar "dead man walking" gegaan.. Tja dan vraag je er ook om.

Waarom ik nooit in San An wil komen is omdat ik nu weet dat er nog chillere strandjes zijn (voor over dag) en ik hoef niet naar de Eden of es paradis.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'Lee op vrijdag 11 februari 2011 om 17:53:
Ga je mond spoelen!

Ibiza stad kan anders stinken als een beerput, als een en ander aan stroompjes droogvalt en begint te meuren...mén da's echt smerig, dus ja Ibiza kan stinken ;)
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met Mar Y Playa appartementen? Wij zitten er aan te denken om daar heen te gaan. Het is in Figueretas.

zie ook: http://www.jiba.nl/figueretas/appartementen-mar-y-playa-i--ii
Waarschuw beheerder
Ik hoor goede verhalen van Mar Y Playa, heb daar van de week ook geboekt (op aanvraag, dus moeten nog bevestiging krijgen).
Waarschuw beheerder
zelf nooit gezeten maar volgens mij hier op het forum wel positieve verhalen over zien langskomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van martinibaby op zaterdag 12 februari 2011 om 12:38:
Ik hoor goede verhalen van Mar Y Playa, heb daar van de week ook geboekt (op aanvraag, dus moeten nog bevestiging krijgen).

Ik heb daar van de zomer gezeten Mar Y Playa II. Allemaal zijn volgens mij wel prima. Balkon met uitzicht op het strand... Prima appartementje... makkelijk naar de stad lopen. Lidl om de hoek voor de alcoholische versnaperingen...