Partyflock

Forumonderwerp · 1102517
Waarschuw beheerder
+32-5
Gerald Celente, werelds meest gerenommeerde trend-voorspeller, verwacht dat Europa al zijn moslims tussen 2012 en 2016 zal verdrijven. Dit zegt Celente maandag in een uitgebreid interview met de gratis dagkrant De Pers. De toenemende haat jegens moslims zal volgens hem resulteren in grootschalige etnische zuiveringen.

'Moslims, pak je koffers'
Celente: "Moslims in Europa, pak je koffers en vlucht. Je bent niet veilig meer! De etnische zuiveringen gaan beginnen, de enkele jaren geleden nog onvoorstelbare verdrijving van miljoenen mensen. Ik zei het twintig jaar geleden al: de historie van Europa is onze nabije toekomst en dit keer zal volgens het volk de moslim de oorzaak van álle problemen zijn. Van werkloosheid en misdaad tot rondslingerend vuil."

"Moslims zouden de westerse staat en cultuur willen vernietigen, klonk het. Nu zijn deze morele kwesties in vrijwel alle Europese landen de drijfveren van de binnen- en buitenlandse politiek geworden. Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland; de islamhaat is nu niet meer te stuiten", zo gaat de trendwatcher verder.

Kosten immigranten
Volgens Celente hebben de kosmopolitische elites zichzelf ongeloofwaardig gemaakt door de klachten van de 'gewone mensen' te negeren: "Ze weigerden antwoord te geven op de vraag: wat kosten immigranten? Dat was geen rare vraag. Hoe weet een land of het nog meer immigranten kan absorberen als het niet kan inschatten of er genoeg geld is om voor het eigen volk te zorgen?"

"'Het gaat hier niet ontsporen, wij zijn rechtsstaten', zeiden de Nederlanders, de Denen, de Fransen en de anderen. 'De geschiedenis herhaalt zich niet, doe niet zo idioot.' Ze lachten me uit, net als toen ik de val van de Muur en de kredietcrisis voorspelde. Wat kan ik nu zeggen? Eigenlijk maar één ding: 'I told you so.'", sluit Celente het interview af.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/405714/1/1/50/europa-verdrijft-alle-moslims-in-2016.html
Het gehele interview: http://www.depers.nl/buitenland/510512/Islamhaat-niet-meer-te-stuiten.html
Dit is Gerald Celente: http://en.wikipedia.org/wiki/Gerald_Celente

Nou, het word feest, feestman gaat z'n koffers pakken vanavond.
Ik kijk hier met gemengde gevoelens naar... toch is er meer sprake van blijschap dan verdriet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BABI PANGANG op maandag 27 september 2010 om 22:54:
Sarcastisch jongen. Ooit van gehoord?

Ontdek in jouw reply geen enkele stylgiguur, dus ook geen sarcasme. Je lykt gebrek aan kennis en inzicht te verwarren met een gefundeerde mening en dat is gewoon stylloos.
Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 28 september 2010 om 12:45:
waarom zou ik mezelf überhaupt willen bewijzen op een forum waar het niveau slechts zelden boven borrelpraat uitkomt.

Omdat je daar tenminste nog over enig niveau lykt te beschikken ?
Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 28 september 2010 om 10:31:
Ik krijg, zonder te psychologiseren, sterk de indruk dat niet iedere keer duidelijk was dat het veelal sarcasme of het uitlokken van reacties was.

Je kunt je eigen onderbuikgevoelens niet steeds maskeren door sarcasme voor te wenden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 28 september 2010 om 15:39:
Je kunt je eigen onderbuikgevoelens niet steeds maskeren door sarcasme voor te wenden.

Ik geloof ook niet dat ik de perfecte wereldburger ben. Iedereen kent xenofobie. Het is een nuttige instinctieve neiging om wantrouwig te zijn naar onbekenden, voortkomend uit de tijd waarin we nog aap-achtigen waren. Dat deze sterker is naar mensen, die er compleet anders uitzien is logisch. Dus in die zin heb ik het uiteraard niet op buitenlanders of zelfs maar op tokkies en krijg ik instinctief de neiging ze te verachten.

Daarentegen gaat het hier over abstracte termen als culturen en samenlevingen, waarbij zo'n instinctieve terughoudendheid niet van toepassing is. Daarover ben ik van mening dat je op het moment zelf niet kan zeggen wat goed, fout, minder- of meerderwaardig is, aangezien de algemene gedachte daarover wel eens helemaal veranderd kunnen zijn. Voorbeeld: gedurende de Kruistochten en de tegenreacties onder het mom Jihad waren beide kanten overtuigd van het eigen gelijk en de superioriteit voor God tegenover de ander. Tegenwoordig kijken we naar die periode als een zwarte bladzijde in de geschiedenis, ondanks dat destijds de overheersende mening was dat men bezig was met iets goeds, waardigs en superieurs.
Omdat je daar tenminste nog over enig niveau lykt te beschikken ?

Nee, dat komt ook meer dan genoeg naar voren in discussies met medestudenten. Het weerhoudt me er echter wel van om als een elitaire blindeling geen aandacht te schenken aan wat anderen denken.
Ontdek in jouw reply geen enkele stylgiguur, dus ook geen sarcasme.

Geschreven sarcasme is dan ook lastiger te ontwaren, gezien je er geen bijbehorende lichaams-, gezichts of toon-veranderingen in kan leggen, die aangeven dat je sarcastisch bent. Om het wel te ontwaren is vaak enige achtergrondkennis van de desbetreffende persoon en zijn/haar denkbeelden nodig. Dat ontbeer jij in dit geval.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 21 september 2010 om 22:11:
Dan gaat het alleen daar anders.Maar buiten dat laat het respect van de jonge moslims richting niet-moslims vaak (meer dan gemiddeld) wat te wensen over.

Jochie is namelijk altijd bij geweest.
Hoe doe je dat?

Oh oh gerso, popstars, shownieuws, hart van nederland, etc kijken en toch nog tijd hebben om erbij te zijn. :respect:

Jij bent zo bevooroordeeld dat een discussie met jou totaal geen zin heeft, 5 jaar geleden niet en nu niet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 28 september 2010 om 16:01:
Geschreven sarcasme is dan ook lastiger te ontwaren, gezien je er geen bijbehorende lichaams-, gezichts of toon-veranderingen in kan leggen, die aangeven dat je sarcastisch bent. Om het wel te ontwaren is vaak enige achtergrondkennis van de desbetreffende persoon en zijn/haar denkbeelden nodig. Dat ontbeer jij in dit geval.

Mee eens.
Veelal worden er harde dingen geschreven op dit forum en wanneer men hierover aangesproken wordt, is het ineens vaak allemaal sarcasme :vaag: Of natuurlijk Neem vooral het Internet even serieus :roflol: ... :vaag:

Maar om dit soort oeverloos welles/nietes te voorkomen, is het gebruik van een O:) natuurlijk te eenvoudig gedacht van mij 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 27 september 2010 om 15:13:
ook alleen vanwege het gemak, op fronten die te ver waren om Duitsers te plaatsen of waar het de strijd verloren dreeg te gaan
en al die vreemdelingendivisies deden het echt niet omdat ze Mein Kampf zo'n geweldig boek vonden hoor, maar gewoon uit eigen, lokale belangen

gast zoek een vriendin :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op dinsdag 28 september 2010 om 14:51:
damn.... in 2016 pas?

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 28 september 2010 om 17:00:
Jochie is namelijk altijd bij geweest

alsof jij er wél altijd bij bent geweest om het tegendeel te kunnen weten..? :'):loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 28 september 2010 om 12:45:
Uiteraard heb ik dat niet nodig om slim te doen. Ik weet zelf wel beter. Bovendien waarom zou ik mezelf überhaupt willen bewijzen op een forum waar het niveau slechts zelden boven borrelpraat uitkomt.

Hmmmm... Ik kan mij andere posts herinneren... :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 19:49:
Ik kan mij andere posts herinneren... :lol:

*nieuwsgierig* vertel er eens 1
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben Moslim, ben in Hengelo geboren, heb de NL nationaliteit en Turkije is een geweldige vakantie land. En nu?

Waarschuw beheerder
xenofobie.

aap-achtigen

verachten

Denk niet dat iedereen dat instinctief in zich meedraagt.

Daarentegen gaat het hier over abstracte termen als culturen en samenlevingen, waarbij zo'n instinctieve terughoudendheid niet van toepassing is. Daarover ben ik van mening dat je op het moment zelf niet kan zeggen wat goed, fout, minder- of meerderwaardig is, aangezien de algemene gedachte daarover wel eens helemaal veranderd kunnen zijn.

Zo abstract zyn die begrippen niet. Je kunt ze vry makkelyk concretiseren en je hebt er wel altyd een (impliciet) waardeoordeel over, of je wil of niet en of het nou je eigen cultuur of samenleving is of niet. En uiteraard kan een cultuur evolueren evenals je beoordeling ervan. Die beoordeling is individueel en niet aan anderen oplegbaar, hoewel er hele groepen zyn met overeenkomstige oordelen en opvattingen. E.e.a. laat onverlet dat het hier niet om puur abstracte begrippen gaat.
Jy stelt imo een rudimentair instinct gelyk aan en reduceert daarmee dus tot een isoleerbaar gegeven het culturele en sociale zelfbewustzyn van de mens.

Het weerhoudt me er echter wel van om als een elitaire blindeling geen aandacht te schenken aan wat anderen denken.

Dus je doet het a.h.w. voor ons allemaal.

Om het wel te ontwaren is vaak enige achtergrondkennis van de desbetreffende persoon en zijn/haar denkbeelden nodig. Dat ontbeer jij in dit geval.

Klopt (Y) Daarentegen moet degene die zich bedient van enig stylfiguur zich bewust zyn van het publieksgerichte karakter van zyn uitingen en op zyn minst de co- en context dan gebruiken om mogelyk ontbrekende kennis omtrent zyn persoon en aard by de lezer te compenseren.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van SYCORE op dinsdag 28 september 2010 om 19:55:
Ik ben Moslim, ben in Hengelo geboren, heb de NL nationaliteit en Turkije is een geweldige vakantie land. En nu?

Blyf gewoon lekker jezelf en laat je niet gek maken door links en rechts rondslingerend huisvuil ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op dinsdag 28 september 2010 om 20:09:
Blyf gewoon lekker jezelf en laat je niet gek maken

Nee hoor, alles onder controle. Vind het juist wel interressant hoe sommigen reageren :)

Waarschuw beheerder
Jochie is namelijk altijd bij geweest.
Hoe doe je dat?

Oh oh gerso, popstars, shownieuws, hart van nederland, etc kijken en toch nog tijd hebben om erbij te zijn.

Praat niet zo met dédain en badinerend over wat jy waarschynlyk een kleinburger vindt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SYCORE op dinsdag 28 september 2010 om 20:13:
Vind het juist wel interressant hoe sommigen reageren

Miss kan het allemaal wel bydragen aan meer begrip voor elkaar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SYCORE op dinsdag 28 september 2010 om 20:13:
ee hoor, alles onder controle. Vind het juist wel interressant hoe sommigen reageren

ewa, maar ff serieus, dus jij bent een EKTE moslim beweer je?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kruispiloot op dinsdag 28 september 2010 om 20:28:
dus jij bent een EKTE moslim beweer je?

ik beweer niets, je bent wie je bent en je gelooft voor je zelf!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SYCORE op dinsdag 28 september 2010 om 20:31:
ik beweer niets, je bent wie je bent en je gelooft voor je zelf!

ik denk dat jij niet echt actief bezig bent met de islam

maar dat bedoel ik niet verkeerd, goede zaak (Y)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
stylgiguur

Een wat?:rot:

Omdat jíj mijn zin niet begrijpt (terwijl er na 3 keer nalezen toch echt een flinke schep sarcasme in te beschouwen valt) bepaal jij eventjes snel dat mijn mening stijlloos is?
In mijn reactie valt misschien niet veel charme te bespeuren nee, maar mijn mening is alles behalve smakeloos.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BABI PANGANG op dinsdag 28 september 2010 om 22:11:
Een wat?

Guttegut wat ben jy een opgewonden standje zeg :$
stylfiguur, zo duidelyker ?!

Uitspraak van BABI PANGANG op dinsdag 28 september 2010 om 22:11:
Omdat jíj mijn zin niet begrijpt (terwijl er na 3 keer nalezen toch echt een flinke schep sarcasme in te beschouwen valt) bepaal jij eventjes snel dat mijn mening stijlloos is?

Begryp jouw tekst heel goed, wordt n.l. steeds geroepen door mensen die niet beseffen dat een discussie een manier is om argumenten uit te wisselen met als doel voortschrydend inzicht. Jouw tekst bevat imo geen stylfiguur, is m.i. een soort van dooddoener om een jou niet welgevallige discussie af te blokken en bevat een mening die niet bepaald getuigt van enige kennis van zaken en inzicht, geen styl dus, dus stylloos bwvs.
Waarschuw beheerder
ik volg bovenstaande discussie met een vraagteken boven mijn hoofd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op dinsdag 28 september 2010 om 22:52:
Jouw tekst bevat imo geen stylfiguur, is m.i. een soort van dooddoener om een jou niet welgevallige discussie af te blokken en bevat een mening die niet bepaald getuigt van enige kennis van zaken en inzicht, geen styl dus, dus stylloos bwvs.

(Y) Prima jongen. Helemaal goed.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sisyphus op maandag 20 september 2010 om 18:31:
dat Europa al zijn moslims tussen 2012 en 2016 zal verdrijven

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 28 september 2010 om 19:59:
Denk niet dat iedereen dat instinctief in zich meedraagt.

Iedereen. Hoe hard je het ook zal proberen uit te schakelen, automatisch zal je in bepaalde situaties nooit afstappen op bepaalde mensen.
Uitspraak van inactief op dinsdag 28 september 2010 om 19:59:
Zo abstract zyn die begrippen niet. Je kunt ze vry makkelyk concretiseren

Een cultuur en een samenleving zijn naar mijn mening puur imaginaire begrippen. Evenals het begrip nationaliteit. Een ingebeelde ''overeenkomst'' tussen mensen, die elkaar niet eens ooit ontmoet hoeven te hebben. Maar van mij mag je een poging wagen ze te concretiseren. Ik denk dat ze allemaal gefixeerd zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 28 september 2010 om 23:50:
Hoe hard je het ook zal proberen uit te schakelen

Xenofobie en verachting zyn geen genetische basisbagage, nooit geweest. Zelfs instictieve terughoudendheid is plaats- en cultuurgebonden.

Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 28 september 2010 om 23:50:
imaginaire begrippen

Vind je jezelf dan ook slechts een beeld van je eigen gedachte ofzo. Een soort Jezus, die zei dat, daar waar twee of meer mensen over hem praatten, hy aanwezig zou zyn. En de mathematische verzamelingenleer vind je ook maar flauwekul ?

Uitspraak van BABI PANGANG op dinsdag 28 september 2010 om 23:23:
Prima jongen. Helemaal goed.

Volstrekt overbodige post.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 29 september 2010 om 12:46:
Xenofobie en verachting zyn geen genetische basisbagage, nooit geweest.

Bewijs dat maar eens. Daarnaast is dat volledig irrelevant aangezien het hier niet om nature (genetisch) maar om nurture (aangeleerd gedrag) gaat, wat je mee krijgt van je ouders. Ik ben van mening dat, uit de vele slechte ervaringen van mensen met andere mensen, het nu echt overal ter wereld er in zit het vreemde te wantrouwen. Toegegeven dat dat niet goed te onderbouwen is, aangezien er geen testen zijn geweest over de gehele wereld verspreid over verhoogde hartslag en angstgevoelens bij het zien van vreemden. Er zijn er echter genoeg uitgevoerd om deze theorie staande te houden.
Uitspraak van inactief op woensdag 29 september 2010 om 12:46:
Vind je jezelf dan ook slechts een beeld van je eigen gedachte ofzo. Een soort Jezus, die zei dat, daar waar twee of meer mensen over hem praatten, hy aanwezig zou zyn. En de mathematische verzamelingenleer vind je ook maar flauwekul ?

Kan je ook wat anders dan zwart-wit denken? Nee ik ben geen Descartiaan, die de cartesiaanse twijfel op alles toepast. Descartes zelf laat al zien dat je laatste opmerking ook onzin is, aangezien je zowel alle menselijke waarnemingen in twijfel kan trekken, als wiskundige zijn.

Maar waarom zou ik in hemelsnaam een verbintenis moeten voelen met een alleenstaande, shagrokende, zwaar drinkende man van 54 uit Groningen? Omdat we uit hetzelfde land komen? Allemaal ingebeelde verbintenis. Waarom zou ik mij meer verbonden met bijvoorbeeld jou moeten voelen, dan met een Italiaan, die veel dichter bij me staat qua gedachtegoed en interesses? Mijn cultuur, namelijk mijn normen en waarden, gevoel voor rechtvaardigheid, taalgebruik en zelfs lichaamstaal is totaal verschillend van die van, zum beispiel, een Hagenees uit Duindorp. Toch beweren dat er een soort van verband tussen ons bestaat, die sterker is dan die tussen die van mij en een Duitse vriend van me, is totaal imaginair.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van BABI PANGANG op maandag 27 september 2010 om 22:18:
Gatverdamme moet echt kotsen van sommige antwoorden.
Etnische meerderheid dit, wij voelen ons zoveel beter dat.
We zijn allemaal mensen hoor, van vlees en bloed. Denk niet zo krankzinnig. Zijn jullie 1945 soms vergeten?
En nee, ik ben niet pro-Marokko. Zeker niet. Maar pak gelijk de rest van (jarenlang)uitkeringtrekkend NL aan dan, net zoals de Pedo's de verkrachters en de sekte's. En zet gelijk je tante op de trein die hangt aan het boeddisme.
Alles moet altijd maar in het perfecte plaatje passen he, alles daarbuiten moet maar oprotten.
Kijk ook eens naar de extreme versies van het Christendom aub.
Achterlijk haatzaaiend gedoe.

En noem me maar een geitenwollensokkerneuker ja. Liever dat dan vol met haat.

zo denk ik er ook over...

Tuurlijk zijn er groepen marokkaanse randdebielen die zich misdragen, vaak zijn dit jongeren die verveeld zijn omdat zij geen doel in het leven hebben.School verneukt, strafbladje opgebouwd, thuis niet vinden wat ze zoeken dus maar de straat op. En ja, jongeren op straat gaan lopen kloten... Deed ik ook. Maar als mijn ouders erachter kwamen dat ik wat geflikt, werd mij heel erg duidelijk gemaakt dat niet de bedoeling is, de grenzen werden mij even duidelijk uitgelegd. Dat stukje opvoeding missen deze jongeren. De politie was 10/15 jaar geleden wat duidelijker in het aangeven van grenzen, je werd aangesproken op je gedrag, en waarnodig werd dit je handhandig duidelijk gemaakt. Ik had redelijk wat ontzag voor de pettenbrigade toendertijd. Ook dat is veranderd. Op straat bepalen deze marokkanen zelf wat ze doen, de politie is te laf om corrigerend op te treden, sterker nog, ze laten zich jagen. En als ze al opgepakt worden staan ze binnen een paar uur met een stoer verhaal om te vertellen weer buiten. Maar deze jongeren worden ook ouder gaan trouwen, huisje boompje beesje, en het probleem lost zich vanzelf op. Maar het probleem kan verkomen worden, of verzacht, wanneer er weer oud hollandds gecorrigeerd word.Daarom is het een goede zaak dat PVV enigszins wat in de melk te brokkelen heeft. Dat idee om ouders uit hun woning te zetten wanneer kindlief de buurt terroriseert komt volgens mij ook uit de Wilder stal. De ouders moeten bewust gemaakt worden waar hun kinderen mee bezig zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op woensdag 29 september 2010 om 14:19:
Bewijs dat maar eens. Daarnaast is dat volledig irrelevant aangezien het hier niet om nature (genetisch) maar om nurture (aangeleerd gedrag) gaat, wat je mee krijgt van je ouders. Ik ben van mening dat, uit de vele slechte ervaringen van mensen met andere mensen, het nu echt overal ter wereld er in zit het vreemde te wantrouwen. Toegegeven dat dat niet goed te onderbouwen is

Vind anders dat het duidelyk om nature ging. En zelf haal je nature nu ook met nurture door elkaar, als je zegt dat inmiddels over de hele wereld die fenomenen mensen eigen zyn. Die hebben toch nie und nimmer dezelfde nurture gehad.
Kan je ook wat anders dan zwart-wit denken? Nee ik ben geen Descartiaan, die de cartesiaanse twijfel op alles toepast. Descartes zelf laat al zien dat je laatste opmerking ook onzin is, aangezien je zowel alle menselijke waarnemingen in twijfel kan trekken, als wiskundige zijn.

Dacht meer aan George Berkeley eerlyk gezegd, maar ja ik kan ook in alle grystinten denken en zelfs in bruine 8)
Maar waarom zou ik in hemelsnaam een verbintenis moeten voelen met een alleenstaande, shagrokende, zwaar drinkende man van 54 uit Groningen? Omdat we uit hetzelfde land komen? Allemaal ingebeelde verbintenis. Waarom zou ik mij meer verbonden met bijvoorbeeld jou moeten voelen, dan met een Italiaan, die veel dichter bij me staat qua gedachtegoed en interesses? Mijn cultuur, namelijk mijn normen en waarden, gevoel voor rechtvaardigheid, taalgebruik en zelfs lichaamstaal is totaal verschillend van die van, zum beispiel, een Hagenees uit Duindorp. Toch beweren dat er een soort van verband tussen ons bestaat, die sterker is dan die tussen die van mij en een Duitse vriend van me, is totaal imaginair.

Herken ik me helemaal in, sterker nog ik vind het een heel sympathieke verbeelding.
Maar toch vind ik dat je te weinig oog hebt voor de geografische en etniese aspecten die bij cultuur een supreme rol spelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 september 2010 om 20:06:
jongeren worden ook ouder gaan trouwen, huisje boompje beesje, en het probleem lost zich vanzelf op.

Nou. De derde generatrie allochtonen doet het nou niet bepaald goed. Hun zetten vervolgens weer kinderen op de wereld die ook maar half worden opgevoed en zo gaat het probleem alsmaar door en door.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 september 2010 om 20:06:
wanneer er weer oud hollandds gecorrigeerd word.Daarom is het een goede zaak dat PVV enigszins wat in de melk te brokkelen heeft. Dat idee om ouders uit hun woning te zetten wanneer kindlief de buurt terroriseert komt volgens mij ook uit de Wilder stal. De ouders moeten bewust gemaakt worden waar hun kinderen mee bezig zijn

Klopt als een bus.

Jij bent zo bevooroordeeld dat een discussie met jou totaal geen zin heeft, 5 jaar geleden niet en nu niet!

Na 5 jaar heb je nog steeds niks inhoudelijks tegen me in t brnegen. Sommige dingen veranderen nooit.

Uitspraak van BABI PANGANG op maandag 27 september 2010 om 22:18:
We zijn allemaal mensen hoor, van vlees en bloed. Denk niet zo krankzinnig. Zijn jullie 1945 soms vergeten?

Daarom juist. De islam is een ideologie die schokkend veel overeenkomsten heeft de ideologie van Nazi-Duitsland.
Daarom is het terrecht dat er zo veel kritiek op het geloof is. Moslims zelf doen er verstandig aan om de koran niet tot op de ltter te volgen. Want dat kan gewoon echt niet meer in deze tijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 30 september 2010 om 08:42:
Daarom juist. De islam is een ideologie die schokkend veel overeenkomsten heeft de ideologie van Nazi-Duitsland.

dit begrijp ik echt niet...

kun je een paar van die overeenkomsten noemen aub?
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 30 september 2010 om 08:42:
Daarom is het terrecht dat er zo veel kritiek op het geloof is.

(y) kritiek is altijd en overal goed, mits die gefundeerd is...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 30 september 2010 om 09:48:

-Afkeer en haat tegen anders-denkenden is natuurlijk de grootste paralel tussen de islam en de ideologie van Nazi-Duitsland. Kort samen gevat. Maar het is een zeer veelzijdig probleem wat zich op allerlei manieren voor doet.
-In veel steden waren joden ook niet welkom in de tweede wereldoorlog. Maar tegenwoordig zijn niet-moslims nog steeds niet welkom in Mekka?? Maar ze zijn niet achterlijk en discriminerend hoor....
-Propaganda: De islam heeft daarbij ook een zeer effectieve propagandamachine. Want zelfs niet-moslims "strijden" voor de islam omdat ze moslims zielig vinden als hun een haar wordt gekrenkt. De islam werkt een gedrag in de hand waarbij mensen zogenaamd tot op het bot beledigd zijn als er iets negatiefs over de islam wordt gezegd. Een ongepast gevoel van medelijden bekruipt dan verschillende personen en in hun krampachtigheid om zogenaamd zielige mensen te verdedigen, verdedigen ze een ideologie wat interantie en haat hoog in het vaandel heeft staan.

Om er maar een paar te noemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 30 september 2010 om 00:49:
Vind anders dat het duidelyk om nature ging. En zelf haal je nature nu ook met nurture door elkaar, als je zegt dat inmiddels over de hele wereld die fenomenen mensen eigen zyn. Die hebben toch nie und nimmer dezelfde nurture gehad.

Hoe kan je gedrag ooit als nature bestempelen? Waarom weten jonge dieren ook de eerste keer dat ze met een roofdier te maken hebben, dat ze daar voor moeten wegrennen? Niet iedereen heeft eenzelfde nurture gehad, maar er zijn genoeg grote overeenkomsten te vinden tussen volkeren over de gehele aarde. Misschien ook wel stammende uit de tijd dat de mens nog slechts een groep dieren in Afrika was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 30 september 2010 om 09:48:
dit begrijp ik echt niet...

The Nazi Origins of Modern Arab Terror

[img width=450 height=333]http://1.bp.blogspot.com/_zENuDflPejY/TGQekUrl2XI/AAAAAAAAEvs/Dif_ja_tPYY/s1600/nazi+salute.jpg[/img]
[img width=250 height=335]http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/images/2007/10/12/nazi_muslimmufti2_1.jpg[/img]
[img width=330 height=234]http://www.zaporacle.com/textpattern/images/60.jpg[/img]
[img width=320 height=410]http://www.seraphicpress.com/images/PalestinianNaziSalute01.jpg[/img]
[img width=460 height=270]http://sheikyermami.com/wp-content/uploads/2007/12/ahmadine.jpg[/img]
[img width=515 height=374]http://conciencianoosfera.files.wordpress.com/2009/11/nazi-islam-7.jpg[/img]

Veel plezier... (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 30 september 2010 om 11:18:
-Propaganda: De islam heeft daarbij ook een zeer effectieve propagandamachine. Want zelfs niet-moslims "strijden" voor de islam omdat ze moslims zielig vinden als hun een haar wordt gekrenkt. De islam werkt een gedrag in de hand waarbij mensen zogenaamd tot op het bot beledigd zijn als er iets negatiefs over de islam wordt gezegd. Een ongepast gevoel van medelijden bekruipt dan verschillende personen en in hun krampachtigheid om zogenaamd zielige mensen te verdedigen, verdedigen ze een ideologie wat interantie en haat hoog in het vaandel heeft staan.

maar is dat uniek voor nationaal-socialisme en Islam?? lijkt me niet toch?
-In veel steden waren joden ook niet welkom in de tweede wereldoorlog. Maar tegenwoordig zijn niet-moslims nog steeds niet welkom in Mekka?? Maar ze zijn niet achterlijk en discriminerend hoor....

niet-moslims mogen Mekka wel in, alleen niet de heilige gebieden wat bid-locaties zijn
zie het als ambst-gebied van de gelovige
wederom niet uniek voor moslims hoor, de Tempel van Salomo bijvoorbeeld (toen die er nog was uiteraard), alleen toegankelijk voor joden op straffe van executie, en vandaag kennen veel meer religies gebedsruimtes die alleen bestemd zijn voor gelovigen/aanhangers

trouwens; wie kunnen er allemaal in de Koninklijke Wachtruimtes op NS-stations? jij en ik? nee he...;)
-Afkeer en haat tegen anders-denkenden is natuurlijk de grootste paralel tussen de islam en de ideologie van Nazi-Duitsland. Kort samen gevat. Maar het is een zeer veelzijdig probleem wat zich op allerlei manieren voor doet.

het is verschil dat het in het nationaal-socialisme beleid was om mensen op treinen te zetten richting de hel, en voor moslims om de niet-gelovige te bekeren (geweldadige uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Want zelfs niet-moslims "strijden" voor de islam omdat ze moslims zielig vinden als hun een haar wordt gekrenkt. De islam werkt een gedrag in de hand waarbij mensen zogenaamd tot op het bot beledigd zijn als er iets negatiefs over de islam wordt gezegd. Een ongepast gevoel van medelijden bekruipt dan verschillende personen en in hun krampachtigheid om zogenaamd zielige mensen te verdedigen, verdedigen ze een ideologie wat interantie en haat hoog in het vaandel heeft staan.

btw; wat mij betreft gaat het niet zo zeer om moslims, maar om mensen
die imo om onjuiste redenen in een hoek worden gezet, ik zou het zelfde proberen als we nu discussierden over hindoes, joden, of aanhangers van Afikaanse natuurreligies of wat dan ook (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 september 2010 om 11:53:
Veel plezier... (Y)

heb je bron even doorgenomen, en om je comeback alvast voor te zijn: ja natuurlijk was die man knettergek en moet de geschiedenis hem voor altijd veroordelen voor de misdaden die hij begaan heeft
maar is 1 man vertegenwoordiger voor de totale geloofspopulatie?
zijn pausen die in het rondneukten en oorlogen begonnen en priesters hetzelfde als de gemiddelde vredelievende Christen?

kijk ook even wanneer de nazi's moslim-divisies begonnen te vormen; "On Feb. 10, 1943, Hitler ordered the creation of the Nazi SS Division Hanzar " ...in de winter dat de Duitsers gigantische verliezen leden aan het oost-front (o.a. Stalingrad) en slechts een paar maanden voor de inzet van het verlies aldaar, de slag om Kursk
de Duitsers hadden manschappen nodig aan die kant, ik kan geen enkele reden voorstellen om met mensen in zee te gaan die eigenlijk beschouwd werden als Untermenschen; en nog een SS-divisie ook, die toen nog geleid werd door Himmler, 1 van de belangrijste ideologen van nazi-Duitsland...
het verschil tusse de Islamistische Hanschar-divisie en Kroatische Katholieke Ustasa (die een veelvoud van de misdaden ivm Handschar op hun geweten hebben) is me in deze niet helemaal duidelijk

de groet die de Hamas-leden doen is op zijn minst ongelukkig gekozen, maar (zoals je weet ;) ) niet uitgevonden door of exclusief aan nazi's
het is een eeuwenoud teken van loyaliteit, zie bijvoorbeeld de Bellamy-salute

[img width=400 height=304 cacheid=00114532002ee2c8c078e85b1a02b462b5]http://www.puppetgov.com/wp-content/uploads/2009/05/american-school-children-bellamy-salute.jpg[/img]
natuurlijk is het lastig om als Europeaan dat gebaar nog anders te zien
http://en.metapedia.org/wiki/Roman_salute

als 1 domme vrouw zo'n bordje meeneemt...
is dit een mooi voorbeeld van de doorsnee Christen?
[img width=320 height=343 cacheid=00116dc3002ee2d2dbae39641a02b462b5]http://reason.com/assets/mc/mwelch/2010_03/Westboro.jpg[/img]

wou zou voor Amin al-Husseini de belangrijkste motivatie geweest zijn; omdat hij Mein Kampf zo'n geweldig boek vond of het opkomende zionisme (wat natuurlijk gevolgen had voor zijn gebied) en de gezamelijke strijd tegen de Engelsen die de facto regeerden over de streek?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 30 september 2010 om 13:40:
de groet die de Hamas-leden doen is op zijn minst ongelukkig gekozen, maar (zoals je weet ;) ) niet uitgevonden door of exclusief aan nazi's
het is een eeuwenoud teken van loyaliteit

Ja zeg zo kun je alles wel op een gegeven moment onder het tapijt vegen om Moslims er uiteindelijk als 'goed' uit te laten komen. Waarom toch dat over the top linkse goodwilling gedoe van je over dit onderwerp? Waarom erken je niet gewoon dat de Islam een boze mannen religie is?

Waarschuw beheerder
het is een eeuwenoud teken van loyaliteit, zie bijvoorbeeld de Bellamy-salute

Ik ben bekend met de Bellamy Salute. Maar ik denk niet dat Hamas leden die groet doen, omdat ze zoveel ophebben met het Romeinse Rijk. ;)

En waarom post je ingodsnaam links van een White Nationalist Wiki-spin-off? :/

natuurlijk is het lastig om als Europeaan dat gebaar nog anders te zien

Nee, dat gebaar wordt gemaakt daarom, geen dingen omdraaien.

Radicale Islam is doorspekt met Nazi-ideologie en sympathie. Daarnaast is de Islam net als nationaal-socialisme een alomvattend dictatoriaal systeem met jodenhaat. De vergelijking is dus zo vreemd niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is dit een mooi voorbeeld van de doorsnee Christen?

Dat is slechts één doorgedraaide familie met te veel media-aandacht. Dat is andere koek wereldwijdverspreide, tot in het bestuur van naties aanwezige groepen die teruggrijen naar de FUNDAMENTEN van de Islamitische leer, die nu eenmaal uitsluit en mensen afkeurt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 september 2010 om 13:46:
Dat is slechts één doorgedraaide familie met te veel media-aandacht. Dat is andere koek wereldwijdverspreide, tot in het bestuur van naties aanwezige groepen die teruggrijen naar de FUNDAMENTEN van de Islamitische leer, die nu eenmaal uitsluit en mensen afkeurt.

What she said. (Y)
Waarschuw beheerder
En waarom post je ingodsnaam links van een White Nationalist Wiki-spin-off? :/

foutje van me; verkeerde link gekopieerd
deze bedoelde ik, sorry
http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_salute
Nee, dat gebaar wordt gemaakt daarom, geen dingen omdraaien.

sindsdien ja
Radicale Islam is doorspekt met Nazi-ideologie en sympathie.

de toevoeging van het woord radicaal is hier belangrijk (y)

Daarnaast is de Islam net als nationaal-socialisme een alomvattend dictatoriaal systeem met jodenhaat.

:nee:
Joden worden gezien als "mensen van het Boek" en gerespecteerd in Islam, de huidige conflicten hebben meer te maken met de problemen die voortkomen nav het Zionisme, niet met Joden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 30 september 2010 om 13:55:
Joden worden gezien als "mensen van het Boek" en gerespecteerd in Islam, de huidige conflicten hebben meer te maken met de problemen die voortkomen nav het Zionisme, niet met Joden

Het is moeilijk te geloven dat moslims afwijken van de letterlijke letter in de Koran :lol:
Daarnaast is de Islam net als nationaal-socialisme een alomvattend dictatoriaal systeem met jodenhaat. De vergelijking is dus zo vreemd niet.

Een alomvattend dictatoriaal systeem ala, zoals ongeveer elke godsdienst zou willen, desondanks dat er hier met het dictatoriale Christendom nog goed samen is te leven. Jodenhaat is zeker niet exclusief aan nationaal-socialisme en moslims voorbehouden en als je het breder trekt valt ook de PVV in het rijtje Islam, fascisme, omdat ze aanhangers van een bepaalde religie afkeurt en verwerpt.

Waarschuw beheerder

Dan lees je één passage van de Islam, waar Mohammed nog een relaxte kerel was.

Hier, lekker veel lezen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_and_antisemitism

de huidige conflicten hebben meer te maken met de problemen die voortkomen nav het Zionisme, niet met Joden

De enige die oprecht iets tegen het zionisme mogen hebben zijn de Palestijnen zelf, alle andere 2 miljard moslims hebben met dat hele conflict niks van doen.

Maar goed, in de hele Midden-Oosten kwestie was het Egypte, Jordanië en de rest van de buurlanden dat het eerste schot loste.

In hoeverre was het Zionisme voor 1948 al een bron van haat onder de moslims?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabisch-Isra%C3%ABlische_Oorlog_van_1948
Waarschuw beheerder
wereldwijdverspreide, tot in het bestuur van naties aanwezige groepen die teruggrijen naar de FUNDAMENTEN van de Christelijke leer, die nu eenmaal uitsluit en mensen afkeurt

[img width=333 height=350 cacheid=00116dbd002ee2cd9fd98b031a02b46334]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1d/KeesvanderStaaij_opendag_sgp.JPG[/img]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kees_van_der_Staaij

http://www.google.nl/search?safe=off&client=firefox-a&hs=6aI&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=sgp+vrouwen&aq=f&aqi=g6&aql=&oq=&gs_rfai=
http://www.google.nl/search?safe=off&client=firefox-a&hs=xvx&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=sgp+homo%27s&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 30 september 2010 om 14:04:
Een alomvattend dictatoriaal systeem ala, zoals ongeveer elke godsdienst zou willen, desondanks dat er hier met het dictatoriale Christendom nog goed samen is te leven. Jodenhaat is zeker niet exclusief aan nationaal-socialisme en moslims voorbehouden en als je het breder trekt valt ook de PVV in het rijtje Islam, fascisme, omdat ze aanhangers van een bepaalde religie afkeurt en verwerpt.

Maar niet zoals elke godsdienst is opgezet en nastreeft, in tegen stelling tot de islam die in haar heilige boeken al van a tot z de maatschappij nastreeft waarin een moslim zou moeten leven.

En nee, het is niet exclusief voorbehouden aan ... maar wel twee ideologieën die het sinds 1945 steeds beter met elkaar kunnen vinden.

En aanhangers van een bepaalde religie afkeuren, is wat anders dan leden van een bepaalde etniciteit te willen uitroeien.