die dikke rooie bezwete boeren met een pilletje teveel op die je persé moeten knuffelen
die dikke rooie bezwete boeren met een pilletje teveel op die je persé moeten knuffelen
Mijn vervelendste is irritante schokjes door mijn lijf een paar dagen erna.En als ik ging slapen heb ik wel eens een soort kortsluiting gehoord.
Wanneer hij op maandag tijdens werk nog eens insloeg (Afgelopen maandag).
nou en? ik duik toch ook niet bovenop elke kerel met manboobs en een wasbordje?
Niet?
![[img width=100 height=147]https://partyflock.nl/images/user/197028_small.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/user/197028_small.jpg)
als jij in bezit bent van wil ik wel een uitzondering maken voor een x maar in principe laat ik ook lekkere kerels gewoon met rust
daar is weinig voor nodig bij jou
eisenlijstje? ben ik snel klaar. iemand die weet waar ie mee bezig is en genoeg oefening heeft gehad op vrouwen die al weten wat ze lekker vinden
Zo erg het zuur ervan krijgen dat je ervan over je nek gaat en constant iets te drinken wil hebben om het weg proberen te spoelen (Tijdens Q-base).
Wheheh, en dan zijn er ondertussen bij die op hun 12e/13e al bezig waren.
Wat is jou vervelendste ervaring met xtc ?
de mannen die idd al zolang bezig zijn zijn meestal onwijs egoistisch in bed. serieus dus
en wat is daar precies erg aan?
vaak wel ja. maar je kan toch altijd teruggaan?
Dan mag ie er waarschijnlijk niet meer in omdat hij "aan de drugs is"
Dan mag ie er waarschijnlijk niet meer in omdat hij "aan de drugs is"
Heeft ooit een keer een portier tegen mij gezegd. Toen zei ik "en jij bent aan de anabolen". Toen kon ik rennen.
whe ja regelmatig gehad dat ik geweigerd was omdat ik "te ver heen was"
op een after bij je vrienden? lekkere vrienden heb je dan
meestal bij thuiskomst toch weer te waus geworden en dan te lamlendig om weer terug te gaan
Dan mag ie er waarschijnlijk niet meer in omdat hij "aan de drugs is". Heeft ooit een keer een portier tegen mij gezegd. Toen zei ik "en jij bent aan de anabolen". Toen kon ik rennen.
Mijn vervelendste is irritante schokjes door mijn lijf een paar dagen erna.En als ik ging slapen heb ik wel eens een soort kortsluiting gehoord.
heb ik in de auto dan vaak. maar dat heb ik ook als ik gewoon moe ben
ben ik snel klaar.
Loss of magic is a bitch.
Zou t niet weten,i'm not loss of magic
Ik gebruik niet zo vaak meer, maar de pan uit spacen zoals ik dat bij nieuwe gebruikers zie is er bij mij al jaren niet meer bij. En dat terwijl ik dus nog maar max 4 of 5x per jaar wat doe. Er is ook onderzoek naar gedaan door Alexander Shulgin:
Op E maar ook op Pep. Dat je eerst knetters hard in je bed loopt te zweten en dat daarna je zweet afkoelt zodat je het fcking koud krijgt!
Gebruik je nog regelmatig?
Ik gebruik niet zo vaak meer
Misschien omdat je in het begin te veel achter elkaar hebt gebruikt?
Ik dus ook niet maar dat komt omdat ik nergens aan goeie kan komen tis niet zo dat ik ze echt nodig heb,maar zou best wel weer (net als vroeger)
2x in de mnd lekker van de wap willen wezen
Ik dus ook niet maar dat komt omdat ik nergens aan goeie kan komen tis niet zo dat ik ze echt nodig heb,maar zou best wel weer (net als vroeger)
2x in de mnd lekker van de wap willen wezen
Zeker, begin jaren 90 vrijdags en zaterdags
halve, 8 a 9 uurtjes zat te spacen
nog nooit minder dan 1 maand ertussen gelaten
O.O dan ga toch niet echt hard na die eerste 3-4 uur?
De eerste paar keer dat ik het deed was ik ook echt 8 uur goed van de waus
Kijk, dat is tenminste wel heel slim. Dan heb je ook het meeste effect ervan
De eerste paar keer dat ik het deed was ik ook echt 8 uur goed van de waus
ben je (net als ik trouwens) een beetje uit het circuit?
was ik ook echt 8 uur goed van de waus
heb een keer kristal gehad. Das de enigste keer dak heb staan nekken ook
Daarom dat ik ook blij ben dat ik er niet op mn 16 mee ben begonnen, nu kan ik veel beter mate houdenJammer van de neveneffecten anders zou ik ook elk weekend vrijdag-zaterdag doen8). Wie niet
Hebben vrouwen toch zon hekel aan?
hangt ervanaf hoe goed het is...
Dan nog wil je niet binnen no-time al weer klaar zijn.. Tenzij de nood hoog is en de tijd beperkt natuurlijk
ben toch wel es heel blij geweest dat iemand snel klaar was hoor
ja nogal
een halve week lang nog steeds; dan ben je ff aant weg dromen en ineens word je helder en voel je dat je gigantisch hard je kaken op elkaar aant drukken bent
Erg is dat. En dan denk je van te voren nog dat het leuk word -.-!
Dan vraag ik me af, waarom je er sowieso aan begint..
Maar heb dat nare gevoel bij het inklappen daarna nog heel vaak gehad, maar blijkt nu gewoon dat ik niet tegen drukte kan
idd. en ik ben dan zo'n sucker die het zielig vind om te zeggen ga van me af. mja, blijft wel bij 1 x dan natuurlijk
Das dan op zich wel sociaal van je
Ik zou dan echter zelf al ophouden aangezien ik zou aanvoelen dat diegene het dan met tegenzin doet.
Precies! Dan zit je gewoon lekker tv te kijken ofzo, of wat te drinken met je vrienden, en opeens dwalen je gedachten ver, heel ver af, en dan roept iemand je naam, word je weer helder en dan zeggen je vrienden: gezellig avondje gehad? hahaha. Maar dat noem ik niet vervelend, ik vind het wel lekker!
Uitspraak van an-apple-a-day-keeps-the-doctor-away op dinsdag 21 september 2010 om 13:09:
Das dan op zich wel sociaal van je
ja ik ben heel sociaal. soms best lastig
Uitspraak van an-apple-a-day-keeps-the-doctor-away op dinsdag 21 september 2010 om 13:09:
Ik zou dan echter zelf al ophouden aangezien ik zou aanvoelen dat diegene het dan met tegenzin doet.
uhm... iemand die zo prutst in bed voelt helemaal niks aan hoor
Ahjah, kots je een keer ga je nog zo hard als de brandweer zeggen ze
neem van te voren en zorg ervoor dat het al islaat voor dat je bnnen bent
dan werkt het al voor dat je binnen bent in de buite lucht en dus eb je daar minder snel last van
Sta je te zweten als een otter. Heb je van die mooie pannekoeken in je oog en vragen ze bij de deur wat heb jij gedaan dan
meestal heb ik een pet of een zonnebril op vooral niet te verdacht doen
en ze hebben niks door
![[img width=350 height=400]http://www.avantbeveiliging.nl/testomgeving/cms/upload/browser/image/V%20beveiliging.jpg[/img]](http://www.avantbeveiliging.nl/testomgeving/cms/upload/browser/image/V%20beveiliging.jpg)
meestal heb ik een pet of een zonnebril op
vooral niet te verdacht
bij de deur
ze hebben niks door
Hey tortelduifies
kan jij aan iemands uiterlijk zien hoe hij of zij in bed is dan?
Kan niet zeggen dat me anoniem zijn of niet ooit wat geboeit heeft haha, niet op PF iig x)
Dan ook niet raar opkijken als ik je een keer herken in Eindhoven en kontvinger hePrik maar vast de datum: 8 oktober dan maar niet in de effenaar komen
neem van te voren en zorg ervoor dat het al islaat voor dat je bnnen bent
8 oktober dan maar niet in de effenaar komen
Kvitta en Djax wel vet. Misschien dat ik dan maar vermomd moet gaan damnzzz
Heel normaal hoor. Wellicht ben je wat gevoelig voor MDMA. Gewoon met wat minder beginnen. Toen ik net pilletjes begon had ik ook wel eens momenten dat mensen in het begin even niks te mij hoefden te zeggen. Het enige wat ik dan toch zou kunnen uitkramen is uuhhhuhh. Anders gewoon even lekker ergens gaan zitten.
Dikke vette techno. Een van de vorige feestjes met Pet Duo was ook vet.
Gewoon gepiep en gekraak..gaat nergens over..
Techno is heel kunstig hoor. Moet je je maar eens in verdiepen. Zeker minimal. Filtering is the word! Drum'n'Bass is JUIST een van de meest complexe muzieksoorten om te maken binnen de housestroming. Snap je dat niet ? Ieder zijn smaak
zwaar hard zit te chillen.
En hardere techno en schranz werk is gewoon lekker hard beuken in een of andere underground setting
Soms mazzel hebben met awakenings..
Als ik goed zit te spacen ben ik ook niet vies van Minimal hoor
Volgens mij snap je me niet echt.
Ik vind Techno goed, Minimal en Progressive des te meer! Drum n Bass, heerlijk!
Maar Schranz juist niet..Net als speedcore. Ik luisterde het vroeger veel. Toen ging ik me ontwikkelen, en snap ik eigenlijk niet wat er vet aan is..
minimal enkel als ik stoned ben
ammer genoeg nooit hardtechno feestjes hier in de buurt
Maareh Meb, in antwerpen is toch zat te doen lijkt me? Sowieso een leuke stad!
dat ik in 1990
maar geen hardtechno8)
Dubstep vinden we allemaa kut toch?
breakcore, house, rnb, techno, drum n bass, noem maar op maar geen hardtechno
Eindhoven Techno-city he
Uitspraak van meb op dinsdag 21 september 2010 om 17:56:
Dubstep vinden we allemaa kut toch?
Uitspraak van meb op dinsdag 21 september 2010 om 18:14:
breakcore, house, rnb, techno, drum n bass, noem maar op maar geen hardtechno
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 21 september 2010 om 17:55:
Eindhoven Techno-city he
Wat is jou vervelendste ervaring omtrent xtc
dat we fucking ver offtopic raken haha
Dan is het zeker humor! Zal dan wel aan mij liggen dat ik het als enige niet snap
* gaat weer in de hoek staan met ezelsoren op *
Get out of that corner!
Ja, van mij krijg je ook toestemming
Mooi thanks. Of wil je dezelfde behandeling als onze gangsta of bas228@yahoo.com?
Das een of andere arabier die alles wil ruilen voor kamelen
Special price for you my friend
Dat is toch onze 140 milligram- man?
Lol, wel goede herinneringen toen ik vroeger ging stappen in cafe d'anvers. Waren we na afloop verdwaald in 1 of andere pauperwijk (ok, kansenwijk dan). Ik als enige blanke de weg vragen, komt zo'n turk in het plat antwerps mij even de weg wijzen. We hebben gelachen!
dat we fucking ver offtopic raken haha
Special price for you my friend
Mijn vervelendste ervaring met xtc was op qbase.Was namelijk mijn pillen verloren
want die andere was uitgewerkt
Dat is pas kut.. zie hem dan nog maar eens aan te slingeren >,<
Ben blij dat je ouders het weten en dat je er over kunt praten. Ik kon er nooit over praten thuis. Erg vervelend.
Uitspraak van Technoasis op woensdag 22 september 2010 om 13:17:
Ben blij dat je ouders het weten en dat je er over kunt praten. Ik kon er nooit over praten thuis. Erg vervelend.
mn pa wordt al para als hij wiet ruikt in de gang
Als die bij mij echt uitgewerkt is dan krijg ik hem niet meer aangeslingerd.. Ik moet echt met enige regelmaat wat bij pakken.. Zelfs al gooi ik een ff drachteraan dan nog krijg je dat gevoel niet meer trg en sta je alleen nog maar zo strak als de neten en ga je niet echt super lekker als van te voren
Ik heb hier nog niemand gehoord over dromen. Schijnt toch dat veel mensen hetzelfde dromen na een nachtje gebruiken. Ben ik toch ook wel benieuwd naar
Mijn pa die weet het volgens mij ookwel.. Hij weet iig dat ik niet vies ben van wat drugs experimenten x) En ik denk dat hij het ookwel ziet als ik om 10 uur op zondagochtend thuis kom van een feestje en gewoon lekker tv ga zitten kijken. Mijn ma die weet het wel en die vind het niet erg, die vraagt me zelfs, heb je het weer begaaid daar? Niet teveel genomen he? Maar ze is niet het type persoon die dat dan ook meteen tegen me pa verteld..
voordeel is dat ik mn moeder op extrema tegen kwam
haha dat is leuk Al zou ik me echt rot schrikken. Zou wel even denken dat ik een bad trip had
het ontzettend vrolijke gepraat van haar
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 21 september 2010 om 18:42:
Mooi thanks. Of wil je dezelfde behandeling als onze gangsta of bas228@yahoo.com?
Dat is toch onze 140 milligram- man?
Mijn vervelendste is irritante schokjes door mijn lijf een paar dagen erna
dude, dat zijn 30 á 40 capsules van 50mg
Én dan ook nog eens
Uitspraak van A.L op dinsdag 9 november 2010 om 14:07:
een tijdbestek van 48 uur
Ik lees op van mijn potje:
Eén- of tweemaal daags 1 capsule overdag, of voor het naar bed gaan innemen. Houdt u aan de (aanbevolen) dosering.
op Erowid staat er een stuk over dat idd binnen 48 uur na xtc gebruik het aan te bevelen is om 1500/2000 Miligram te benuttigen
j 400 mg merk ik amper wat bij 48 uur
Jah, das altijd kutte, maar meestal heb ik genoeg mee.
En anders muj flink kut roep'm en godver skreeuw'n, Dan komt de kleppenengel je redden.
wat ik heb gehad is zoeke naar me aansteker en dan alles doorzoeken en blijkt dat ik hem al heel de tijd in me klauw had
gelukkig gaan we vrijdag samen op stap
En anders muj flink kut roep'm en godver skreeuw'n, Dan komt de kleppenengel je redden
Hij klapte er té hard in, schrok me de tering en daar lag ik te shaken! Iemand toevallig tips hoe ik dat kan voorkomen?
als de klepperts op zijn en niemand heeft nog wat, altijd uitermate teleurstellend is dat
Beter doseren.Dus als eerste weten hoeveel mg er in je pil zit.(testen dus) Dan kijken hoeveel je weegt.Uitrekenen hoeveel je het beste tot je kunt nemen. En natuurlijk gewoon niet teveel nemen op een avond. Met een stukje beginnen.Een kwart ofzo. En alleen nemen als je goed uitgerust bent en in een goede stemming
Uitspraak van Jaendan op vrijdag 3 december 2010 om 14:02:
Of een vriendin die een bad trip krijgt en uit het raam wil springen..
Na deze post en je 400mg mdma fantasieverhaal kom je bij mij niet meer geloofwaardig over.
kan je (behalve te hard gaan dan) eigenlijk wel echt 'bad' gaan van xtc?
Slapen is nooit een probleem ik slaap altijd prima met wat m op, alleen vaak rol ik 80x om omdat me ruggengraat jeukt of kriebelt.
Slapen kan ik bijna nooit.. Of niet lang iig. Dat warme/kriebel gevoel in mijn onderrug heb ik ook altijd maar stoort me niet.. En onder een warme douche is het nog best aangenaam ook
En onder een warme douche is het nog best aangenaam ook
Heel bekend fenomeen bij langdurig xtc gebruik. Ik heb het een tijd gehad, maar toen ik minder ging gebruiken ging het vanzelf weg. Het is logischerwijs toe te kennen aan een verminderd serotonine niveau. MDMA kun je een beetje vergelijken met een SSRI (selectieve serotonine-heropnameremmers (Engels: Selective serotonin reuptake inhibitor, zie ook wikipedia). Ik ben blij dat ik dat niet meer heb, want het was wel irritant.
wat is trouwens de beste tijd qua wachten tussen 2x aan de X?
Uitspraak van KnalKop op zaterdag 4 december 2010 om 16:05:
Bad gaan kan denk ik niet
Rook er maar eens genoeg wiet bij. Alles kan.
maat van me kreeg watervergiftiging.... had 4 liter water gedronken ofzo.... zag er niet leuk uit ( en ja hij kreeg dit tijdens zijn 1e xtc trip )
wat is trouwens de beste tijd qua wachten tussen 2x aan de X?
wanneer is je serotine weer volledig aangevuld?
Nooit zo over nagedacht, bedenk ik me nu opeens
Week of 6 wachten is inderdaad zo'n beetje de richtlijn voor de pauze. Ik houd me eigen over het algemeen wel aan die richtlijnen maar heb wel eens een enkele keer gehad dat ik met maar 2-3 weken ertussen nog steeds rete hard stond te gaan. Andersom had ik het trouwens ook dat het helemaal niet lekker aansloeg.
Maar voor je eigen gezondheid en psychologische gesteldheid houd je eigen gewoon lekker aan de 6 weken regel!
Maar voor je eigen gezondheid en psychologische gesteldheid houd je eigen gewoon lekker aan de 6 weken regel!
Waarschijnlijk te bang om uit te drogen/oververhit te raken en daardoor 'maar beter teveel dan te weinig gedronken' niet wetende dat teveel water ook levensgevaarlijk is?
daarna 4 blikjes red Bull,
Dat is het mooie nou juist, ik gebruik het misschien 1 of 2x per jaar.
Ik ook nog maar weinig, maar ik heb nooit meer hetzelfde effect als vroeger. Ik herhaal: Brain Change/Alexander Shulgin. Even googlen en je vindt zijn interessante topic hierover.
Daar is de boosdoener
Red Bull + Weinig eten is nou niet bepaald goed voor je. Als je daar dan nog wat MDMA bovenop gooit krijg je dat kut gevoel. Is meerdere mensen in mijn omgeving ook zo geweest.
In het vervolg maar even goed eten & gezond drinken haha
gepakt worden
boete net binnen.
1 keer een soort bad-trip gehad op xtc... dat was echt heel kut! alle dingen die niet eens belangrijk zijn worden ineens heel erg vervelend, stom, verdrietig, etc... eigenlijk gewoon een super-depressief gevoel...
500 voor 10.5
Ook 2x gehad. Eerste keer mn uiterste best gedaan om er nog wat van te maken. Niet gelukt. 2e keer niet eens meer geprobeerd om van dat gevoel af te komen. Heel vreemd...dingen als "sta je hier met tering herrie,mensen die tegen je aanlopen,dingen die onder je schoen blijven plakken"gingen door mn hoofd. KReeg het er echt niet meer uit. Herkenbaar? gelukkig maar 2x gehad.
andere consequenties?
school
continu het gevoel dat ik weg moest.
Zoek maar eens op op Youtube
Zoek maar eens op op Youtube
Wat ik trouwens echt haat zijn van die onverantwoorde gebruikers, zeker als ze met het groepje mee zijn. Lekker weer de hele avond baby-sitten, en zo!
laatste aanpassing 3 januari 2011 19:13
Ook 2x gehad. Eerste keer mn uiterste best gedaan om er nog wat van te maken. Niet gelukt. 2e keer niet eens meer geprobeerd om van dat gevoel af te komen. Heel vreemd...dingen als "sta je hier met tering herrie,mensen die tegen je aanlopen,dingen die onder je schoen blijven plakken"gingen door mn hoofd. KReeg het er echt niet meer uit. Herkenbaar? gelukkig maar 2x gehad.
ja maar dan moet je gewoon ff je dealer bellen en zeggen dat ie een kwakzalver is
Wat is jou vervelendste ervaring met xtc ?
Dat er zoveel over gelogen wordt en er veel onwaarheden over worden verteld
Ik quote mezelf nog maar een keertje:
Het vervelendste vind ik vaak dat mensen filmpjes en fotos van me hebben en die aan teveel mensen laten zien, vooral aan mensen waarvan je liever niet hebt dat ze je zo zien!
Dan krijg je vaak te horen van: 'Was t een vet feest? Zo te zien spacede je m goed he!'.
Het gevoel dat je moet pissen, dus je gaat in de rij staan, dansvloer af moeilijk blah blah...
Sta je bij de pisbakken, komt er nix, ben je voor niets gelopen, en dat dan nog eens 3 keer per uur oid...
Herinner me er nog 1. Op de wc op een feestje was ik van plan mijn laatste korrels van de gebroken snoepjes nog te nemen, en ik had het flesje water van een vriendin mee genomen. Ze had de hele avond zoveel kracht staan uitoefenen op dat dopje dat ik het dopje er niet af kreeg, en het spul zat al in mijn mond. Dacht dat ik dood ging Maar flesje ging na een paar seconden hysterisch draaien gelukkig open. Note to self: Volgorde moet andersom
Nah hoeft niet.. Ik heb ook wel eens mee gemaakt dak wat gepakt had en dat mn zus op een feest opeens zware ruzie kreeg met dr vriend. Dan ga je het zo lopen onder drukken om eerst die ruzie te sussen dat het niet meer aanslaat. Echt kut
Te hard insloeg, even gaan zitten werd een half uurtje me ogen tolde alles kanten op geen focus meer mogelijk. Ik was ook eigenlijk alleen maar duf en had niet echt zin om nog te beuken, werd ook misselijk na een uurtje. Dit verdween zodra ik buiten stond..
Blauwe lippen en was lijkbleek.. Mccp zooi dus
had een blauwe driehoek op en 2 uur later nog steeds geen effect....dus ik nam er nog maar een halve op.
heel dom,,,,boink en ik ging als een raket.kreeg een vuur rood hoofd en het zweet druppelde in mijn gezicht en armen.
werd me net effe te veel tussen de drukte en de warmte.
onder het lopen naar een koelere plek meteen water gedronken en wat water langs mn armen geschud en het heftige was er van af.
het te heftige gevoel duurde nog geen 10 minuten,maar zag er voor mijn vriendin heel effe heftig uit.na die 10 minuten was het een heerlijk feestje
Uitspraak van Baaasss op dinsdag 18 januari 2011 om 22:06:
Te hard insloeg, even gaan zitten werd een half uurtje me ogen tolde alles kanten op geen focus meer mogelijk. Ik was ook eigenlijk alleen maar duf en had niet echt zin om nog te beuken, werd ook misselijk na een uurtje. Dit verdween zodra ik buiten stond..
Ik heb sowieso vrij rare ervaringen met dat spul, de 1e keer dat ik het nam liep ik door een bos en hallucineerde ik al behoorlijk, zag schimmen uit bomen komen, matrix achtige patronen overal. De keer erop kreeg ik een onwijze bad trip waarin ik weer hallucineerde en me nergens veilig waande, ben toen maar ergens in een bos gaan zitten. De doseringen wie ik beiden keren genomen had waren niet echt asociaal, zo rond de 100-150mg
Sindsdien heb ik het 2 keer weer geprobeerd, een behoorlijke tijd erna en met een lage dosis (70mg) en ik kreeg weer een onaangenaam paranoide gevoel.
Ik denk dat mdma dus niet voor mij bestemt is, ik vind zelfs een bad trip met lsd prettiger dan een xtc tablet
Het is allemaal al van een behoorlijke tijd terug, toen was mccp er niet. Beiden keren waren ze getest. Vind het ook vrij vreemd, mgoed, blijkbaar werkt het gewoon niet lekker oid.
Ik betwijfel het
Als ik ze soms zag lopen had ik er echt spijt mee, en al helemaal als je ze hoort praten
Ik blijf liever scherp
Dan heb ik het best met je te doen eigenlijk. Net als mensen die allergisch zijn voor pinda's, die dus geen pindakaas kunnen eten. Of geen melkproducten mogen eten
waarschijnlijk mcPP
Had er uiteindelijk bijna 4 op
M'n ogen hingen op half 4
Denk niet dat het McPP was hoor
nee, mensen gaan er al veel te snel vanuit hier van dat er mccp inzit.
5 % van de MDMA wordt in je lichaam omgezet in MDA. als je 4 knakkers op hebt is het dus 20 % van alle MDMA. En vanaf die hoeveelheid MDA wordt het ook werkzaam im de werkelijkheid, en ga je dus hallucineren . percentages daar beneden komt minder snel in uiting, maar is ook mogelijk als je gevoeliger bent voor de omgezette stof "MDA"
gebruik je het niet te vaak?
dat kan bij mij een energieloze space opleveren...
Om de 6 weken.
dus als ik 20 pillen op heb zit er alleen nog MDA in mn bloed?
5 % van de MDMA wordt in je lichaam omgezet in MDA. als je 4 knakkers op hebt is het dus 20 % van alle MDMA
hoeveel % MDA zit er volgens jou theorie dan in je bloed na 10 knakkers?
Nog ff over de tijd die ertussen moet zitten.. Duurt het echt 2 maanden voordat het hersteld is. Heb het de laatste tijd iets meer gedaan om de 3 weken ofzo en space hem gewoon nog top.
bij mij als het inslaat heb ik ook de neiging om te gaan zitten, als ik dan gewoon mezelf verplicht volle bak door te gaan, komt de energie vanzelf. ga ik zitten, blijf ik energieloos.
als je 100mg eet dus 5-15 mg, en 1000mg 50-150 mg,
heersend spul
Kater is gigantisch imo
maar als het op de trip zelf neerkomt, prefereer ik mda
Dat had ik dus niet
2cb gaf geen kater, mda iets lam, maar zeker niet afgebrand
weet jij zeker dat je MDA had?
, voor een absurde prijs ook
2cb is iig makkelijker te verkrijgen, en lsd kwam ik zo ongeveer overal wel tegen.
wat was de prijs dan die je er voor moest betalen toen?
![[img width=390 height=511]http://www.phawker.com/wp-content/uploads/2008/04/albert-hoffman.jpg[/img]](http://www.phawker.com/wp-content/uploads/2008/04/albert-hoffman.jpg)
5 % van de MDMA wordt in je lichaam omgezet in MDA. als je 4 knakkers op hebt is het dus 20 % van alle MDMA.
en als je 20 biertjes drinkt heb je zeker 100% alcohol?
te veel drugs gebruikt
5 % van de MDMA wordt in je lichaam omgezet in MDA. als je 4 knakkers op hebt is het dus 20 % van alle MDMA.
als je het omrekent heb je inderdaal met 20 pils 1 glas pure alcohol in je bloed ja lutser
das nogsteeds 5% van het totaal gedronken hoeveelheid lutser
20% suiker blijft 20% suiker. al eet ik 100 koekjes, 20% daarvan blijft suiker.
klopt, dat is ook zo dat ontken ik ook niet?..
eenheden
Als je 5 koekjes eet met elk 20 % suiker heb je qua suikers evenveel op als de grote van 1 koekje (100%
en dat is?!
van af een verdieping hoger, naar beneden naar menigte kijken en dan statafel tussen de mensen staan
En als ik ging slapen heb ik wel eens een soort kortsluiting gehoord.
Das toch nie vervelend maar vrijwel normaal?XD
en iedereen zonder benen zag
Ik vind het wel jammer dat je er zo van naar de klote gaat met xtc als je een keer zo'n echte lekkere harde space hebt, die er voor de buitenwereld ook gelijk uit ziet alsof je een overdosis hebt
deze nacht slachtoffer geworden van mdma.
hele avond chill gehad, en aan het eind van het avond met een meisje gegaan, toen nog buiten een aantal keer waar best veel vrienden bij stonden en mijn nummer gegeven + jaaa zaterdag daar en daar. vervolgens naar huis gegaan om even op facebook te kijken.. ik kon wel door de grond zakken.
Met alcohol heb je zoiets niet maar ik was gewoon echt verblind vanavond, kan echt niet geloven dat ik met dit meisje ben gegaan.
Dit is geen stoerpraat maar een tip: houd een vriend bij je die kan oordelen..
hele avond chill gehad, en aan het eind van het avond met een meisje gegaan, toen nog buiten een aantal keer waar best veel vrienden bij stonden en mijn nummer gegeven + jaaa zaterdag daar en daar. vervolgens naar huis gegaan om even op facebook te kijken.. ik kon wel door de grond zakken.
Met alcohol heb je zoiets niet maar ik was gewoon echt verblind vanavond, kan echt niet geloven dat ik met dit meisje ben gegaan.
aar keer K.O gegaan combi veel bier + meerdere pillen kan af en toe best heftig zijn
echt een mannending he
Een uurtje of 2 bij je ouders door de achtertuin banjeren en niet naar binnen durven omdat je bang bent betrapt te worden, was gezellig in mn eentje
whe yeps voordeel is dat je dan maar door kunt blijven tanken en bijna niet naar de wc hoeft
nice
ekte pro als je bier kunt blijven zuipen, meestal smaakt t niet meer
Ja of 1 lens kwijt raken op een feest in fucking Fryslan, lekker scheel en halfblind rondlopen
Dat is denk ik nog veel verdachter als met je vage kop naar binnen gaan
op de after ook gewoon bier blijven drinken , nadeel is wel dat je maandag/dinsdag kapot bent
dat lijkt me best kut vooral met dat rare volk
altijd irritant als je na een nacht doorhalen wilt bijpakken maar het niet meer aanslaat
toch gebeurt.
raar maar waar
Wel keer met g gehad super avond gehad
dat je alleen het energie gevoel heb bedoel je ?
ik ook een 8 bit nintende crash korsluiting achtig iets echt dat je wakker schrikt wtf!
altijd irritant als je na een nacht doorhalen wilt bijpakken maar het niet meer aanslaat
Mijn vervelendste ervaringem is dat als ie inslaat ik in een zitmodus beland. En als ik wil dansen of plassen etc het gevoel heb dat ik moet kotsen en zo levenloos gevoel in mijn lichaam heb.
Nouja, gezien je profiel op die andere site vind je het niet echt een nare bezigheid!
Je moet jezelf dwingen om te bewegen, wedden dat je binnen een paar minuten niet meer in zit- maar in dansmodus bent ?
Gast... af en toe je rustmomenten is juist goed. Tenzij jij je benen wilt overbelasten door nonstop te dansen of je bent trained...
niet kunnen plassen waardoor je vervolgens je hele benen vol hebt zitten met pis omdat je tegen de pisbak staat te leunen
als ik in bed lig hoor ik allemaal stemmetjes word er helemaal gek van ga soms wel isin een nacht 100 keer naar beneden om te kijken of er iemand is of wel is gewoon helemaal naar buiten in de tuin alles rond controleren
had ik laatst ook last van met maat.. wij fietsten nog buiten rond en we dachten hele tijd dat er mensen ook in de straat waren!! Maar helemaal niemand te bekennen, toch denk je dat je een gesprek hoort van ongeveer 2-4 personen, vaaaaaaag..