Partyflock

Forumonderwerp · 1102343

Waarschuw beheerder
Wat is jou vervelendste ervaring met xtc ?
Mag ook de dagen na het :xtc: zijn.Of bijvoorbeeld dromen?

Mijn vervelendste is irritante schokjes door mijn lijf een paar dagen erna.En als ik ging slapen heb ik wel eens een soort kortsluiting gehoord.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knalkop op zaterdag 4 december 2010 om 16:05:
Slapen is nooit een probleem ik slaap altijd prima met wat m op, alleen vaak rol ik 80x om omdat me ruggengraat jeukt of kriebelt.

Slapen kan ik bijna nooit.. Of niet lang iig. Dat warme/kriebel gevoel in mijn onderrug heb ik ook altijd maar stoort me niet.. En onder een warme douche is het nog best aangenaam ook :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveRaveTeef op zaterdag 4 december 2010 om 20:08:
Slapen kan ik bijna nooit.. Of niet lang iig. Dat warme/kriebel gevoel in mijn onderrug heb ik ook altijd maar stoort me niet.. En onder een warme douche is het nog best aangenaam ook :D

Vroeger kon ik ook nooit goed slapen of had ik in ieder geval rare dromen. Tegenwoordig slaap ik als een roosje. Ik drink er ook geen alcohol meer bij. Vroeger wel, enorme hoeveelheden zelfs. En dan de volgende dag helemaal naar de klote. Ach ja, ik word een ouwe lul :lol:

Uitspraak van DaveRaveTeef op zaterdag 4 december 2010 om 20:08:
En onder een warme douche is het nog best aangenaam ook :D

Dat is inderdaad heerlijk!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 92459, 85812}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 17 september 2010 om 17:53:
Heel bekend fenomeen bij langdurig xtc gebruik. Ik heb het een tijd gehad, maar toen ik minder ging gebruiken ging het vanzelf weg. Het is logischerwijs toe te kennen aan een verminderd serotonine niveau. MDMA kun je een beetje vergelijken met een SSRI (selectieve serotonine-heropnameremmers (Engels: Selective serotonin reuptake inhibitor, zie ook wikipedia). Ik ben blij dat ik dat niet meer heb, want het was wel irritant.

Dat heb ik altijd in mijn ooglid, echt klote, weet nooit of dat nou de reden is of de vermoeidheid.
Waarschuw beheerder
wat is trouwens de beste tijd qua wachten tussen 2x aan de X?
wanneer is je serotine weer volledig aangevuld?
Nooit zo over nagedacht, bedenk ik me nu opeens :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 4 december 2010 om 22:44:

Week of 6 geloof ik? Maar het is allemaal zo relatief. Bij mij zit er wel eens een half jaar tussen, maar ik bereik al jaaaaaren niet meer hetzelfde effect als mijn eerste jaar (1990). Maar nog leuk genoeg om af en toe mee te maken.
Waarschuw beheerder
+2
Week of 6 wachten is inderdaad zo'n beetje de richtlijn voor de pauze. Ik houd me eigen over het algemeen wel aan die richtlijnen maar heb wel eens een enkele keer gehad dat ik met maar 2-3 weken ertussen nog steeds rete hard stond te gaan. Andersom had ik het trouwens ook dat het helemaal niet lekker aansloeg.

Maar voor je eigen gezondheid en psychologische gesteldheid houd je eigen gewoon lekker aan de 6 weken regel!

Waarschuw beheerder
maat van me kreeg watervergiftiging.... had 4 liter water gedronken ofzo.... zag er niet leuk uit :O ( en ja hij kreeg dit tijdens zijn 1e xtc trip :O )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op zaterdag 4 december 2010 om 17:44:
Uitspraak van KnalKop op zaterdag 4 december 2010 om 16:05:
Bad gaan kan denk ik niet

Rook er maar eens genoeg wiet bij ;). Alles kan.

Ja maar dan ga je mixen, we hebben het puur over xtc, Als je een liter bleek middel drinkt kots je ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 december 2010 om 12:08:
maat van me kreeg watervergiftiging.... had 4 liter water gedronken ofzo.... zag er niet leuk uit ( en ja hij kreeg dit tijdens zijn 1e xtc trip )

Waarschijnlijk te bang om uit te drogen/oververhit te raken en daardoor 'maar beter teveel dan te weinig gedronken' niet wetende dat teveel water ook levensgevaarlijk is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 4 december 2010 om 22:44:
wanneer is je serotine weer volledig aangevuld?
Nooit zo over nagedacht, bedenk ik me nu opeens

Uitspraak van DaveRaveTeef op zaterdag 4 december 2010 om 23:02:
Week of 6 wachten is inderdaad zo'n beetje de richtlijn voor de pauze. Ik houd me eigen over het algemeen wel aan die richtlijnen maar heb wel eens een enkele keer gehad dat ik met maar 2-3 weken ertussen nog steeds rete hard stond te gaan. Andersom had ik het trouwens ook dat het helemaal niet lekker aansloeg.

Maar voor je eigen gezondheid en psychologische gesteldheid houd je eigen gewoon lekker aan de 6 weken regel!

Oeh, maar dat is lang! Heb dat nooit zo, kan dagen achter elkaar lomp vaag gaan, en als er 2 weken tussen zit niks voelen. 't Is maar net hoe het er naar staat die dag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OldeKlepperd op zondag 5 december 2010 om 23:57:

Dan nog blijft dat wel een goede reden om je pauzes erin te houden he :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Knalkop op zondag 5 december 2010 om 14:50:
Als je een liter bleek middel drinkt kots je ook.

Wat is dit voor vergelijking? :/ Zo van, als je voor de trein springt ben je ook dood? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 september 2010 om 17:02:

toen me pillen op waren terwijl ik zin in had in meer.. Dik balen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jm1985 op zondag 5 december 2010 om 18:10:
Waarschijnlijk te bang om uit te drogen/oververhit te raken en daardoor 'maar beter teveel dan te weinig gedronken' niet wetende dat teveel water ook levensgevaarlijk is?

Niet bang om uit te drogen, maar hij had op internet gelezen dat je "voldoende" water moest drinken.... maar hij nam om het half uur een halve liter fles....
Afijn, hij was al niet meer aanspreekbaar, dus ik was met hem gaan zitte.... opeene hoorde ik een dof geluid, keek naast me en toen lag hij daar te shaken op de grond...
Leek een beetje op een Epilepsie aanval.... erg eng om te zien...
Maar na een dagje op de Mediumcare mocht hij weer naar huis :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Misselijkheid en overgeven, niet zovaak gehad gelukkig:)
Waarschuw beheerder
Maatje van mij had tijd terug wel een soort van bad trip hij zag overal freddy krueger werd die bang voor, en hij wist niet dat die praate hij zij zei ik net wat en wij allemaal ja wat dan, toen werd die helemaal gek ging die janken en wou voor de trein springen on 3 uur snachts vaage shit...
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Alle telefoonnummers op zondag uit men telefoon moeten verwijderen.. wat een klote werk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 15:31:
toen me pillen op waren terwijl ik zin in had in meer.. Dik balen!

altijd irritant :jaja:
Waarschuw beheerder
nee oke, dan ligt het dus niet aan mij dat ik het een raar verhaal vond :)

ot: te hard gaan

Waarschuw beheerder
Dat je verwacht flink uit je bol te gaan maar hij vervolgens vrij hard inslaat en je alleen maar loom en suf wordt en slap loopt te ouwehoeren. En dan na een uur of anderhalf weer nuchter zijn.
Waarom dit gebeurt geen idee, maar dat heb ik eigenlijk met alle soorten van tegenwoordig die na de lichtblauwe mitsu's zijn gekomen.
Tis wel lekker ofzo, maar voor op een feest is het minder :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is dat niet gewoon de gewenning waardoor je alleen het pep effect blijft houden?

En van amfetamines kan je, als je er iig aanleg voor hebt (zoals met ADHD of ADD) ook rustig worden.

Hoe vaak pak je die shit eigelijk als ik vragen mag? Misschien ff 3 maanden pauzeren een optie?

Waarschuw beheerder
Dat is het mooie nou juist, ik gebruik het misschien 1 of 2x per jaar.
Mn laatste keer was op defqon, maar ik weet zeker dat als ik nu pak dat ik weer precies hetzelfde heb.
Ik heb nog 2 van die blauwe mitsu's, binnenkort eens opmaken en dan zien of het aan de pillen ligt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 december 2010 om 16:28:
en dan zien of het aan de pillen ligt :)

ik vrees het wel mn vriend...

Waarschuw beheerder
Dat we door de Snoepjes heen waren,en dat het einde van de 'ik hak oe der kats uut' in zicht kwam!! :p :D
Hahahaha...

Waarschuw beheerder
Hartstikke ziek geworden paar weken terug..
Had 's ochtends een broodje gegeten en daarna 4 blikjes red Bull, was op school met een kameraad en besloten de les wat leuker te maken.
Ik nam een kwart en ongeveer een uur na inname voelde ik me prima, maar daarna kreeg ik kotsneigingen en werd echt beroerd, zodra ik buiten was ging alles beter, dus naar de stad gefietst en daar een fles water gekocht..

2 uur later lag ik thuis op bed en in slaap gevallen, toen ik wakkeer was voelde ik me beter.

Maar wat een kut gevoel eey, had continu het gevoel dat ik weg moest.

Moet hierbij wel vermelden dat ik 0,5mg Haldol per dag gebruik voor mijn agressie, maar heb al eerder dezelfde xtcpil genomen met haldol en dat ging prima.
Vorige week blauw pentogram gehad en dit ging ook prima.

Iemand enig iedee waar dit aan ligt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 december 2010 om 12:58:
Iemand enig iedee waar dit aan ligt?

Kan ook zomaar ineens verkeerd vallen.

De eerste van afgelopen nacht ging ook niet helemaal zoals verwacht, duurde anderhalf uur voor hij begon. :/ 2e ging beter. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 december 2010 om 12:58:
daarna 4 blikjes red Bull,

Daar is de boosdoener :)

Red Bull + Weinig eten is nou niet bepaald goed voor je. Als je daar dan nog wat MDMA bovenop gooit krijg je dat kut gevoel. Is meerdere mensen in mijn omgeving ook zo geweest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet toch zeggen dat ik na deze 2 vernietigende dagen , het niet kunnen urineren me vervelenste ervaring is.
Waarschuw beheerder
een keer gehad (8e keer ofso) dat de gezichten van al me maatjes leken op onbekenden

tijdens de comming down na een joint, was niet fijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 december 2010 om 16:28:
Dat is het mooie nou juist, ik gebruik het misschien 1 of 2x per jaar.

Ik ook nog maar weinig, maar ik heb nooit meer hetzelfde effect als vroeger. Ik herhaal: Brain Change/Alexander Shulgin. Even googlen en je vindt zijn interessante topic hierover.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis. op zondag 19 december 2010 om 21:02:
Ik ook nog maar weinig, maar ik heb nooit meer hetzelfde effect als vroeger. Ik herhaal: Brain Change/Alexander Shulgin. Even googlen en je vindt zijn interessante topic hierover.

Jap inderdaad.. De brain change overkomt bijna iedereen.. En niemand kan het verklaren. Bij mij is het ook niet meer zoals de eerste paar keer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveRaveTeef op zondag 19 december 2010 om 14:40:
Daar is de boosdoener

Red Bull + Weinig eten is nou niet bepaald goed voor je. Als je daar dan nog wat MDMA bovenop gooit krijg je dat kut gevoel. Is meerdere mensen in mijn omgeving ook zo geweest.

Ok, hartelijk dank! :)
In het vervolg maar even goed eten & gezond drinken haha

Waarschuw beheerder
mijn naarste ervaring :D dat iedereen me aankeek :P:P waarschijnlijk vanwege de groote doppen:P maar werd echt para niet normaal zins dien gebruik ik niet meer zoveel pillen op een avond :P wel een wijze les geweest :D
Artiest {SHOWLIST artist 85556, 64169}
Waarschuw beheerder
Slechte seks
weinig slapen
weinig eten
Stemmen horen als je wil gaan slapen
Niet kunnen concentreren
lange tijd moe zijn

1 keer een soort bad-trip gehad op xtc... dat was echt heel kut! alle dingen die niet eens belangrijk zijn worden ineens heel erg vervelend, stom, verdrietig, etc... eigenlijk gewoon een super-depressief gevoel...

na te lang doorgaan een keertje vlink wezen hallucineren... zo erg dat het niet eens meer leuk was! ook had ik nogdat ik niet meer zo goed kon praten, de weg naar huis niet meer wist...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 december 2010 om 01:11:
In het vervolg maar even goed eten & gezond drinken haha

raad ik je ook zeker aan, 1x gehad dat ik op zaterdag alleen smiddags gegeten had, en toen ik snachts een buisje G en een paar uur later nog een pil dropte op een VEEELLLSSTE lege maag... ging ik echt Snoeihard, en toen kwam er echt ineens in een paar seconde een enorme misselijkheid opzetten... en tja, dan ga je dus over je nek op de dansvloer... :P

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nog nooit eigenlijk! Met een ander soort drugs wel Pff :x

Waarschuw beheerder
dat ut op was
Waarschuw beheerder
gepakt worden :X
boete net binnen.
Waarschuw beheerder
Mensen kwijtraken
De kater

Uitspraak van X-Qlusive K op donderdag 30 december 2010 om 16:05:
gepakt worden :X
boete net binnen.

Oei balen! Mag ik vragen hoeveel voor hoeveel? :) Snap het als je niet wilt antwoorden trouwens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
500 voor 10.5 :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat is aardig wat makker, balen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mmartijn op maandag 27 december 2010 om 02:24:
1 keer een soort bad-trip gehad op xtc... dat was echt heel kut! alle dingen die niet eens belangrijk zijn worden ineens heel erg vervelend, stom, verdrietig, etc... eigenlijk gewoon een super-depressief gevoel...

Ook 2x gehad. Eerste keer mn uiterste best gedaan om er nog wat van te maken. Niet gelukt. 2e keer niet eens meer geprobeerd om van dat gevoel af te komen. Heel vreemd...dingen als "sta je hier met tering herrie,mensen die tegen je aanlopen,dingen die onder je schoen blijven plakken"gingen door mn hoofd. KReeg het er echt niet meer uit. Herkenbaar? gelukkig maar 2x gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 september 2010 om 17:02:

Als het op is.... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 december 2010 om 22:37:
Ook 2x gehad. Eerste keer mn uiterste best gedaan om er nog wat van te maken. Niet gelukt. 2e keer niet eens meer geprobeerd om van dat gevoel af te komen. Heel vreemd...dingen als "sta je hier met tering herrie,mensen die tegen je aanlopen,dingen die onder je schoen blijven plakken"gingen door mn hoofd. KReeg het er echt niet meer uit. Herkenbaar? gelukkig maar 2x gehad.

ja echt precies dat! zelfs dat ik me doodergerde aan mijn eigen vrienden! Vaak krijg ik dit soort dingen als ik net iets te weinig gebruikt heb... ik heb het na deze keer nog 1 keertje gehad, maar een goede flinke vingertop mdma hielp me er na een uurtje overheen, en toen ging ik echt lekkerder dan ooit! heel apart :)
Waarschuw beheerder
Slapen en kotsen.Tegenwoordig mooi een valiumpje na een feestje heerlijk slapen en goed kunnen eten de volgende dag. Is natuurlijk niet goed maar 3 uur in mn bed naar mn plafond kijken is ook mooi geweest