Partyflock

Forumonderwerp · 1096134
Werkzaam bij Awakenings
Line up vrijdag 8 okt:

22.00 - 23.45 Koen Groeneveld
23.45 - 01.45 Steve Lawler
01.45 - 02.30 Christian Smith (Live)
02.30 - 04.15 Speedy J
04.15 - 05.00 Brian Sanhaji (Live)
05.00 - 07.00 Chris Liebing

www.awakenings.nl

****OP VERZOEK VAN TO EEN WIJZIGING DOOR EEN MEDEWERKER****
laatste aanpassing door een beheerder

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 11:07:
Geld is er sowieso wel toch? wat denk je dat zo'n festival opleverd?

En wat denk je dat het kost? Kost geen pepernoten hoor! ;)

Ja dahag! :D

30000 bezoekers x 50 euro + nog eens zeker wel 30 euro voor drankjes per bezoeker is 2.4 miljoen euro. Daar houden ze echt wel minstens 800.000 euro van over. Dat lijkt me genoeg om een paar dj's uit Detroit te boeken dacht ik zo. :P

Ik zeg toch ook niet dat er GEEN geld is? Alleen jij stelt met zoveel vanzelfsprekendheid dat er wel geld is en kijkt vervolgens enkel en alleen naar wat zo'n festival oplevert. Maar het kost ook zat. Wat denk je van: Leges voor vergunningen
Verzekeringen
Stroom
Huur van de locatie
Huur van tenten
Huur van apparatuur
Huur van overige materialen
Leveranciers
Artiesten
Overhead kosten
Schoonmaak kosten
Promotie
Personele kosten (wo beveiliging)
en dan zal ik ongetwijfeld nog wel wat vergeten zijn.

En ja, ze zullen er ongetwijfeld wel wat aan overhouden maar er zijn dus ook genoeg kosten. En ik weet niet wat voor criteria ze hanteren wanneer ze een line-up vast stellen, maar als er voldoende vraag is naar dj's uit Detroit dan zullen ze dat vast wel doen denk ik. Stuur ze een mailtje zou ik zeggen!

Nee, ik hou niet zo van Detroit! ;-) Vind de line-up voor de zaterdag prima. O:)
Uitspraak van actief op donderdag 19 augustus 2010 om 12:32:
Huur van tenten
Huur van apparatuur
Huur van overige materialen

Zullen ze dit na 10 jaar niet beetje bij beetje hebben gekocht ?

Uitspraak van actief op donderdag 19 augustus 2010 om 12:32:
Leveranciers

Ja dat zijn ook weer sponsoren...
als je het gekocht hebt betekent dat niet dat je er geen kosten meer aan hebt :)
laatste aanpassing
Uitspraak van anders op donderdag 19 augustus 2010 om 09:28:
ik heb liever dat het wel uitverkoopt zodat er wat geld komt voor een detroit editie in april 2011

Laten we het hopen, wordt weer eens tijd!! Of een Detroit-weekend zoals in 2007...
laatste aanpassing
Uitspraak van anders op donderdag 19 augustus 2010 om 16:47:
als je het gekocht hebt betekent dat niet dat je er geen kosten meer aan hebt

Voor de loods waar je het op moet slaan ? En natuurlijk af en afbreken...
laatste aanpassing
inderdaad, je schrijft gewoon niets af. Alle apparatuur gaat toch jaren mee, gaat niet kapot en verouderd niet. :s

denk dat ze vrij weinig zelf hebben...

Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 19 augustus 2010 om 14:00:
Zullen ze dit na 10 jaar niet beetje bij beetje hebben gekocht ?

Soms kan het (o.a. fiscaal) gunstiger zijn om iets te huren dan om het in je bezit te hebben. En dan zijn er natuurlijk de praktische redenen zoals:
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 19 augustus 2010 om 16:58:
Voor de loods waar je het op moet slaan ? En natuurlijk af en afbreken...

Als je de apparatuur huurt dan heb je daar geen omkijken naar en geen kosten voor.

Jij denkt dat alle leveranciers gratis leveren? Ik weet niet uit welk tijdperk je komt, maar de tijd van kraaltjes en spiegeltjes is al weer enige tijd voorbij hoor! Tegenwoordig moeten leveranciers keiharde pecunia hebben voor hun geleverde diensten/goederen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 12:15:
Ja dahag! :D

30000 bezoekers x 50 euro + nog eens zeker wel 30 euro voor drankjes per bezoeker is 2.4 miljoen euro. Daar houden ze echt wel minstens 800.000 euro van over. Dat lijkt me genoeg om een paar dj's uit Detroit te boeken dacht ik zo. :P

:lol:

Ik zie echt graag op korte termijn een avond in de gas met Detmann, Klock, Shed, Marcel Fengler, Mike Dehnert, Tadeo. Die gasten verdienen het gewoon. Lekker diep pompen met de Berghain-klopboor.

Moet financieel ook gewoon goed haalbaar zijn lijkt mij. Gewoon een Ostgut Ton/Tresor label weekend.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 08:49:
Moet financieel ook gewoon goed haalbaar zijn lijkt mij

Denk niet dat ze dat aandurven, verkoopt niet uit... Als ze bv een Hood + Clarke erbij gooien als afsluitende acts is het risico minder, en de lineup nog steeds gruwelijk. Zoiets zou ik ook wel lusten :honger:
Retourtje Tokyo boeken, en een kaartje voor het Labyrinth Festival aanschaffen, Sohus!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 08:49:
Ik zie echt graag op korte termijn een avond in de gas met Detmann, Klock, Shed, Marcel Fengler, Mike Dehnert, Tadeo. Die gasten verdienen het gewoon. Lekker diep pompen met de Berghain-klopboor.

Hier zou ik ook wel erg blij van worden en dan nog iets van monoloc, a.mochi, planetary assault system ofzo erbij:D en ja het is populair maar wel gaaf voor in de GAS denk ik Pan Pot. Bijkomend voordeel(voor Monumental dan) het verkoopt 100% uit;)

Uitspraak van Gilz op vrijdag 20 augustus 2010 om 11:42:
Denk niet dat ze dat aandurven, verkoopt niet uit... Als ze bv een Hood + Clarke erbij gooien als afsluitende acts is het risico minder, en de lineup nog steeds gruwelijk. Zoiets zou ik ook wel lusten

Nee die line-up van aankomende editie trekt uitverkochte zalen. Dan liever met kwaliteit een halfvolle zaal. Als organisatie moet je je publiek ook af en toe durven opvoeden.

En Dave Clarke... wat is daar leuk aan? Die mag van mij ook met pensioen net als Beyer. Produceert niet meer en zijn sets zijn boring en een schim van wat ze ooit geweest zijn. Mijn voorkeur gaat tegenwoordig uit naar artiesten die zelf nog actief produceren. Bovenstaande namen trekken op dit moment de kar en dragen er aan bij dat ik überhaupt nog naar techno-feesten ga.

Die klassiekers-avonden zijn leuk maar het zijn altijd dezelfde klassiekers (Knights of the Jaguar, Manipulated, Love Story etc.) terwijl er zoveel kwaliteit is van pre-2000 die ze zelf ook vergeten zijn. Het wordt tijd dat die artiesten eens allemaal een examen krijgen met setjes ID-en. Ken je klassiekers. En dan heb ik het over de oude Model 500, Cybotron shit en al die andere platen voordat de hokjesgeest ontstond.

Uitspraak van tmeulder op vrijdag 20 augustus 2010 om 13:26:
Retourtje Tokyo boeken, en een kaartje voor het Labyrinth Festival aanschaffen, Sohus!

Als ik het geld had...
dave clarke heeft nogsteeds grote invloed op nieuwe tracks. nog lang niet afgeschreven imo. ik luister altijd met plezier naar white noise, goede guestmixes en veel nieuwe vette tracks...
Uitspraak van actief op donderdag 19 augustus 2010 om 21:38:

Jij denkt dat alle leveranciers gratis leveren? Ik weet niet uit welk tijdperk je komt, maar de tijd van kraaltjes en spiegeltjes is al weer enige tijd voorbij hoor! Tegenwoordig moeten leveranciers keiharde pecunia hebben voor hun geleverde diensten/goederen

Ja tuurlijk ,zo bedoelde ik dat niet eikelestein..
Bijv. Heineken had een star stage , ga mij nou niet vertellen dat ze dan de volle pot moeten hebben voor de aanlevering van het bier... en redbull idem.

Dat kleurtje is waarschijnlijk gewoon betaald vanwege de (langzaam) lopende kaartverkoop. Waarom? Het Detroit topic en een aantal andere topics zouden anders ook een kleurtje hebben want die zijn al jaren sticky zonder dat Partyflock eraan te pas komt.

Money makes the world go round.

En Dave Clarke... zijn radioshow is prima maar zijn sets zijn het niet meer. Hij weet mij al jaren niet meer te boeien. En zijn chagrijnige grafkop werkt ook niet mee.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 17:13:
Dat kleurtje is waarschijnlijk gewoon betaald vanwege de (langzaam) lopende kaartverkoop.

Zekerheidje :jaja:

Money makes the world go round.

Zekerheidje :jaja:

En Dave Clarke... zijn radioshow is ook geen topper meer en ze sets zijn het ook niet meer. Hij weet mij al jaren niet meer te boeien.

Ook een zekerheidje :yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 16:09:
Nee die line-up van aankomende editie trekt uitverkochte zalen

Is nog 1,5 maand.. Zelfs deze lineup gaat wel uitverkopen denk ik :jaja: Al zou het natuurlijk geweldig zijn als ze het deksel keihard op de neus krijgen (y)

Awake doet in de sept/okt/nov edities nooit gewaagd: die willen ze sws uitverkocht hebben. Alleen in April, als ze de gas toch voor 3 dagen hebben, geef ik het soort lineup dat jij post een kans. Er zijn simpelweg te weinig liefhebbers van de kale, diepe Ostgut sound om de gas vol te krijgen, denk ik. Ik zou een gelukkig man zijn :jaja:
Benieuwd wat ze ons in november gaan voorschotelen.

Waarom trekt Berlijn dan al 2 - 3 jaar volle zalen met deze sound? Als mensen er speciaal voor afreizen naar Berlijn dan valt er in Nederland ook echt wel mee te scoren. Je moet het gewoon goed in de markt zetten als een Berlijn-Amsterdam ding. En het kan ook nog in Eindhoven in een zaal. Maar ik denk dat je zo'n line-up gewoon op zaterdagavond moet neerzetten in de gas met Pasen. Die raakt toch standaard uitverkocht. Knal je er zondag een classics in en vrijdag een Detroit.

Of je knalt er gewoon een Mills tussen als headliner :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 22:14:
gewoon op zaterdagavond moet neerzetten in de gas met Pasen. Die raakt toch standaard uitverkocht. Knal je er zondag een classics in en vrijdag een Detroit.

beter niet. Verdeel het maar gewoon over meerdere edities, anders krijg je weer zo'n huppelkutjesweekender als aankomende keer ertussen..
Ik ben nu bezig met een mailing die we dinsdag zullen versturen dus let op want het betreft ook nieuws over deze editie.
Over de voorverkoop hoeft niemand zich zorgen te maken want die gaat goed en zit op schema en beide october edities zullen dus zoals ieder jaar ruim van tevoren uitverkopen!
Uitspraak van AwakeKrew op zaterdag 21 augustus 2010 om 17:10:
Ik ben nu bezig met een mailing die we dinsdag zullen versturen dus let op want het betreft ook nieuws over deze editie.

spannend

Uitspraak van AwakeKrew op zaterdag 21 augustus 2010 om 17:10:
Over de voorverkoop hoeft niemand zich zorgen te maken want die gaat goed en zit op schema en beide october edities zullen dus zoals ieder jaar ruim van tevoren uitverkopen!

Er zijn genoeg mensen die blind een kaartje kopen. Sprak gisteren nog iemand die zei dat hij naar Awakenings gaat. Vroeg ik: Wat vind je van de line-up? Zegt ie: line-up? Geen idee, ken al die namen toch niet.
Uitspraak van Phons op zondag 22 augustus 2010 om 00:35:
Er zijn genoeg mensen die blind een kaartje kopen

En terecht vinden wij :O)
We mogen als Nederlanders best een beetje trots zijn op Awakenings. Zeker als je ziet dat het % buitenlandse bezoekers ieder jaar groeit!
En mensen die denken dat de sound soms te minimal of te housy zou zijn komen vaak bedrogen uit want DJ's draaien sowieso altijd steviger dan ze normaal doen als ze in de gashouder staan.
"De gas" vraagt daar gewoon om.
Uitspraak van AwakeKrew op zondag 22 augustus 2010 om 01:01:
Zeker als je ziet dat het % buitenlandse bezoekers ieder jaar groeit!

Wij Nederlanders gaan ook steeds vaker naar buitenlandse feesten. (of een dagje het vliegtuig pakken om naar een feest te gaan)
Dus natuurlijk zien jullie ook dat er steeds meer buitenlandse mensen naar jullie feest komen.
laatste aanpassing
We mogen als Nederlanders best een beetje trots zijn op Awakenings

Absoluut. Awakenings staat als een huis en heeft mij ook al aardig wat legendarische avonden/dagen gebracht :lief: Ik zie in de Oktober edities echter een koers waar ik me niet zo in kan vinden, mijn hoop is dus gericht op iig één gruwelijke november editie :jaja:
Geen idee, ken al die namen toch niet.

Jep, de instelling van 75% van het Awake-publiek heb ik het idee... geeft niet, zolang Monumental hun concept niet op deze mensen gaat bouwen... en dat idee krijg ik bij deze 'van alles wat' oktober lineups wel een beetje: geen coherentie, paar populaire, grote namen en verkopen maar. Ik ben weer van de partij als er weer een goede, opbouwende, echte techno-avond op het programma staat :jaja:
We mogen als Nederlanders best een beetje trots zijn op Awakenings.

Mee eens (y). Op het gebied van techno feesten is Awakenings toonaangevend. Niet arrogant worden en altijd kritisch zijn is het belangrijkste. Show is prachtig altijd, maar uiteindelijk gaat het om muziek.

Uitspraak van Gilz op zondag 22 augustus 2010 om 16:50:
geeft niet, zolang Monumental hun concept niet op deze mensen gaat bouwen.

Ook mee eens. Gelukkig is een belangrijk deel van het Awakenings publiek altijd kritisch.

En mensen die denken dat de sound soms te minimal of te housy zou zijn komen vaak bedrogen uit want DJ's draaien sowieso altijd steviger dan ze normaal doen als ze in de gashouder staan.
"De gas" vraagt daar gewoon om.

Dat is echt BULLSHIT...Jullie weten dondersgoed dat deze lineup geen geroffel met zich meebrengt. Tuurlijk, jullie vragen aan de dj om zijn stijl aan te passen, maar er is geen enkele dondersteen in de lineup terug te vinden. Chris Liebing die afsluit, denk je nou echt dat hij zijn Stigmata nummertjes uit zijn schoendoos gaat halen? Nee toch, zou mij verbazen. ZEg dan gewoon: Ja het klopt deze lineup is meer housy, we willen experimenteren om te kijken wat het wordt en of mensen hierop af komen.

De afgelopen vier jaar is er geen enkele dj/artiest geweest waarvan ik achteraf vond dat deze steviger draaide omdat het 'de gashouder' is. En dat bedoel ik niet negatief, maar ik neem aan dat de meeste artiesten het 'verwachtingspatroon' waar maken. Alleen Umek heeft mij in 2006 kunnen verbazen na die slaapverwekkende set van Tanaka. En kijk wat er van hem is terechtgekomen...

De gashouder vraagt om A. Paul, Eric Sneo, Takaaki Itoh, Dave the Drummer, Kammy, Regis, Varela.. enz..!! Geen Detroit gewoon Peper...
laatste aanpassing
Uitspraak van markmark op zondag 22 augustus 2010 om 13:01:
Wij Nederlanders gaan ook steeds vaker naar buitenlandse feesten. (of een dagje het vliegtuig pakken om naar een feest te gaan)

Ja en dat doen we niet voor niks ff 8 uur in een bus zitten naar Mannheim of Berlijn..:nee: Of ff heen en weer vliegen naar Barca....

De feesten zuigen steeds meer in nl....
Wat vind je van de line-up? Zegt ie: line-up? Geen idee, ken al die namen toch niet.

ja dat is nou het awakenings publiek
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 23 augustus 2010 om 12:46:
e feesten zuigen steeds meer in nl....

idd en dat komt vanwege de hierboven gequote uitspraak. de liefhebbers blijven weg. verder ben ik het helemaal met vingers eens

Juist omdat mensen in het verleden mooie avonden in de Gas hebben beleefd zijn ze nu teleurgesteld dat hiervoor is gekozen, de kritische geluiden die nu naar voren komen zouden wat dat betreft als een compliment over het verleden ervaren kunnen worden.

Mede door de locatie, licht- en andere effecten, geluidskwaliteit is een Awakenings in de Gas een mooie ervaring, echter als je als organisatie dit al als basisniveau kan bereiken is het voor mij onbegrijpelijk waarom er niet wat meer idee en verrassing achter recentelijke line-ups schuilt.

Het aspect dat DJ's harder draaien in de Gas lijkt me onwaarschijnlijk, het is wel zo dat door locatie het geluid wel anders ervaren word.

Wat ik dan ook interessant vind nu hier vanuit de organisatie word gereageerd is welk idee er achter beide avonden schuilt.
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 51893}
Waar het om gaat is techno, en niet henkie die persee naar awakenings wil om er geweest te zijn.
Precies wat hierboven vermeld staat, vraag gemiddeld persoon op awake wie "die neger uit detroit" is die aan het draaien is. uuhh? Tiesto?

Awake, ja daar kunnen we trots op zijn als commerciele nederlanders. Maar niet meer als techno publiek sorry, die intresse in awake ben ik jaren terug al verloren.

Net als de statement dat mensen maar kaarten kopen zonder de line-up gezien te hebben, en dan nog durven zeggen dat het toch altijd goed is? NEE! als ik denk dat bv ozzy ossbourne op gaat treden, en zanger rinus staat er ineens word je best zuur.
Uitspraak van Hi-hat Clap op maandag 23 augustus 2010 om 13:28:
Net als de statement dat mensen maar kaarten kopen zonder de line-up gezien te hebben, en dan nog durven zeggen dat het toch altijd goed is? NEE!

mert festival is dit voorgaande jaren bij mij wel het geval geweest... maar dat zal in het vervolg neit meer gebeuren. awake is niet awake meer maar het begint het girls love dj's en sneakers achtige imago te krijgen
Zowiezo gaat het om de techno en daarin was awake natuurlijk DE onbetwiste NR 1 , met de nadruk op WAS...

En idd nu gaat iedereen maar naar awake om der geweest te zijn...

Zelf vond ik de westergas voor de verbouwing ook 100 x beter... Maar dat is persoonlijk, ook de eindtyd was toen ge-wel-dig !!

Maar zeg nou zelf die vuurpijlen over het publiek, en die knallen heb ik nou ook wel is een keer gezien/gehoord... Verder is het ook niet echt meer bijzonder...Alleen de line-up kan mij er toe doen verleiden toch een kaartje te kopen, maar als die zelfs te wensen overlaat .....
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 23 augustus 2010 om 14:13:
WAS...

Ik zou niet een andere organisatie kunnen nummer die nummer 1 is. Awake loopt wel voorop en is de grootste qua Techno. Wij worden ook allemaal een dagje ouder en het magische is eraf. Publiek veranderd ook en Awake moet hiervoor oppassen:
Uitspraak van anders op maandag 23 augustus 2010 om 13:51:
awake is niet awake meer maar het begint het girls love dj's en sneakers achtige imago te krijgen

Er gaan idd steeds meer corps sletjes naar Awake (waar overigens niks mis mee is :) ). Zolang Awakenings sterker zal programmeren gaat het goed. Luister naar het deel van je publiek die wel een mening heeft!
Uitspraak van Phons op maandag 23 augustus 2010 om 15:42:
Ik zou niet een andere organisatie kunnen nummer die nummer 1 is. Awake loopt wel voorop en is de grootste qua Techno. Wij worden ook allemaal een dagje ouder en het magische is eraf.

evotions, labyrinth toch wel aardig aanwezig :) en gzg is ook goed bezig :) maar goed ook dit is natuurlijk persoonlijk....en ik ga zowiezo meer naar onze buren voor een groot goed techno feestje..:jaja: en in nl liever naar een feestje van 500 man en beter underground en illegale offcourse :D

Maar goed we worden ook ouder, en zijn natuurlijk echt zwaar verwend in het verleden.....

Uitspraak van Phons op maandag 23 augustus 2010 om 15:42:
Ik zou niet een andere organisatie kunnen nummer die nummer 1 is. Awake loopt wel voorop en is de grootste qua Techno. Wij worden ook allemaal een dagje ouder en het magische is eraf. Publiek veranderd ook en Awake moet hiervoor oppassen:

Als iedereen gewoon begrijpt dat Awakenings massa consumptie is waar Henk en Ingrid op afkomen om hun pilletje te nemen hoeft deze discussie ook niet meer gehouden te worden. Wat geeft het nou als een line-up een keer niet je ding is, het kan niet altijd raak zijn toch? Als je zes keer per jaar naar de gashouder moet gaan dan is de lol er ook wel snel af want je weet precies wat je krijgt. Gewoon 1 of 2 keer per jaar is genoeg en voor de rest vooral de kleinere organisaties bezoeken want die kunnen het geld harder gebruiken en programmeren ook vaak interessanter.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 augustus 2010 om 16:35:
Henk en Ingrid op afkomen om hun pilletje te nemen

Ik wist niet dat Henk en Ingrid ook al aan de drugs zaten, waar gaat het toch heen met deze wereld....
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 augustus 2010 om 16:35:
Als iedereen gewoon begrijpt dat Awakenings massa consumptie is waar Henk en Ingrid op afkomen om hun pilletje te nemen hoeft deze discussie ook niet meer gehouden te worden

Awakenings is zeker geen q-dance of id&t en dit is geen discussie. We zijn het vooral heel erg met elkaar eens :)

Ja dat zal wel snel afgelopen zijn idd als Wilders aan de macht komt. :(

CDA natuurlijk blij dat ze als wisselgeld de coffeeshops mogen sluiten. :( :(
Uitspraak van Phons op maandag 23 augustus 2010 om 16:41:
Awakenings is zeker geen q-dance of id&t en dit is geen discussie. We zijn het vooral heel erg met elkaar eens

(Y)

Wat wil die gaan doen dan....Met een beetje mazzel word tie volgende maand afgeknalt........11/9
laatste aanpassing

Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 23 augustus 2010 om 14:13:
Zelf vond ik de westergas voor de verbouwing ook 100 x beter... Maar dat is persoonlijk, ook de eindtyd was toen ge-wel-dig !!

Toen je net schaamhaar kreeg, bedoel je? :roflol: !!

Uitspraak van Hi-hat Clap op maandag 23 augustus 2010 om 13:28:
Awake, ja daar kunnen we trots op zijn als commerciele nederlanders. Maar niet meer als techno publiek sorry, die intresse in awake ben ik jaren terug al verloren.

Ik vind het wel te makkelijk om Monumental af te rekenen op 1 weekend. En dat Awakenings groter wordt is een logisch gevolg. Awakenings heeft (ook) na de verbouwing heel veel vette weekenden gehouden. Dat er veel dagjesmensen zijn, interesseert mij echt geen bal. Alsof ik op zo'n avond met 2000 man ga lopen lullen over de lineup en over die neger achter de draaitafel. Daarnaast interessert het mij ook niet wie er draait maar wat hij draait.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 augustus 2010 om 17:03:
Toen je net schaamhaar kreeg, bedoel je?

Ja tuurlijk... ik heb nu nog geen schaamhaar, zou jij ook eens moeten afscheren wel zo fijn voor je vriend.:jaja:

Wat jij wil, zo intresseert het mij geen pleuris dat jij bestaat...

Alsof ik op zo'n avond met 2000 man ga lopen lullen over de lineup en over die neger achter de draaitafel

Met zo'n kaasaccent verstaat niemand je toch, dus dan beter bek houden en dansen...:jaja:
laatste aanpassing
Daarnaast interessert het mij ook niet wie er draait maar wat hij draait.

das natuurlijk grote bullshit, als jantje van de hoek de avond hele klappers komt draaien wil je ook 4 tientjes neerleggen?
Uitspraak van anders op maandag 23 augustus 2010 om 17:11:
das natuurlijk grote bullshit, als jantje van de hoek de avond hele klappers komt draaien wil je ook 4 tientjes neerleggen?

(y)Ook ben ik het vandaag eens met jou :jaja:

Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 23 augustus 2010 om 17:11:
Wat jij wil, zo intresseert het mij geen pleuris dat jij bestaat...

Wat een bofferd ben ik maar weer dat het jou niet interesseert dat ik besta..En wat betreft mijn Kaasaccent, ik zal volgende keer mijn 020 accent uit de kast halen. Misschien dat je het dan wel begrijpt, KKhgns

Uitspraak van anders op maandag 23 augustus 2010 om 17:11:

Je hebt gelijk dat ik niet de hele avond naar Jantje wil horen. Maar het gaat mij om de gashouder en niet om de popiejopie dj. Liever een paar minder bekende dj's die klappers draaien dan een Duitser die afsluit op zijn laptoppie, aan knoppies loopt te klooien en doet alsof hij moeite heeft om zijn hoofd stil te houden.
Dat Awakenings nummer 1 is, en dat ze zo groot zijn geworden doordat ze de beste zijn/waren staat los van dit verhaal. Ik bekijk het nu als purist.

Daarnaast interessert het mij ook niet wie er draait maar wat hij draait.

Je gaat er naar toe, JUIST om die ene dj uit een ver land mee te mogen maken. "Iets groots memaakt". Ik ben ook zwaaaar van mening dat JUIST Awakenings publiek kan/moet opvoeden. Waar ze eerst groot mee zijn geworden ;)

Aan de andere kant, geld is geld. Ik snap ze als organisatie ook wel, dit is geen hobby meer wat leuk moet blijven. En dus hebben ze Henk en Ingrid nodig. En die luisteren niet naar duistere diepe shit, of offbeat.

Maar om even terug te komen op awakekrew zijn opmerking:
Ik ben wel trots op Awake!
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 augustus 2010 om 17:27:
Wat een bofferd ben ik maar weer dat het jou niet interesseert dat ik besta..En wat betreft mijn Kaasaccent, ik zal volgende keer mijn 020 accent uit de kast halen. Misschien dat je het dan wel begrijpt, KKhgns

Ach pik doe maar wat je niet laten kan, ik scheid toch op je en met een 020 accent nog veel meer....Maar waar hang jij uit dan in Alkmaar? Laat het nou het geval zijn dat ik daar bijna om de week ben...kennen we gezellig een biertje happen,cafe, leven de lol doen ? altijd gezellig daar...:jaja:

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 augustus 2010 om 17:27:
Je hebt gelijk dat ik niet de hele avond naar Jantje wil horen. Maar het gaat mij om de gashouder en niet om de popiejopie dj. Liever een paar minder bekende dj's die klappers draaien dan een Duitser die afsluit op zijn laptoppie, aan knoppies loopt te klooien en doet alsof hij moeite heeft om zijn hoofd stil te houden.

Ik zal als ik jou was lekker je spullen oppakken en in de Westergas gaan wonen als je de locatie zo prachtig vind, en wat laptops betreft ga daar maar vast aan wennen, die komen er toch alleen maar meer en meer....