En mensen die denken dat de sound soms te minimal of te housy zou zijn komen vaak bedrogen uit want DJ's draaien sowieso altijd steviger dan ze normaal doen als ze in de gashouder staan.
"De gas" vraagt daar gewoon om.
Dat is echt BULLSHIT...Jullie weten dondersgoed dat deze lineup geen geroffel met zich meebrengt. Tuurlijk, jullie vragen aan de dj om zijn stijl aan te passen, maar er is geen enkele dondersteen in de lineup terug te vinden. Chris Liebing die afsluit, denk je nou echt dat hij zijn Stigmata nummertjes uit zijn schoendoos gaat halen? Nee toch, zou mij verbazen. ZEg dan gewoon: Ja het klopt deze lineup is meer housy, we willen experimenteren om te kijken wat het wordt en of mensen hierop af komen.
De afgelopen vier jaar is er geen enkele dj/artiest geweest waarvan ik achteraf vond dat deze steviger draaide omdat het 'de gashouder' is. En dat bedoel ik niet negatief, maar ik neem aan dat de meeste artiesten het 'verwachtingspatroon' waar maken. Alleen Umek heeft mij in 2006 kunnen verbazen na die slaapverwekkende set van Tanaka. En kijk wat er van hem is terechtgekomen...
De gashouder vraagt om A. Paul, Eric Sneo, Takaaki Itoh, Dave the Drummer, Kammy, Regis, Varela.. enz..!! Geen Detroit gewoon Peper...