Hoe zit het eigenlijk met de schadelijkheid van deze 2 stoffen (5apb+6apb) tov fmp + xtc?
En hoe verschilt 6apb zich van fmp?
Wow, lang. Bij mij toch ook wel een uurtje of acht, meen ik. Heb in ieder geval een heel feest gedaan op een tabletje van 125 milligram. (:
Moet trouwens ook zeggen dat ik altijd scherpe opmerkingen ga maken wanneer ik dit goedje gebruik heb, delen anderen deze ervaring ook ?
Dat haal ik dus gewoon niet hè.
Halve durfde ik niet aangezien de 6apb ook nog niet zn hoogtepunt had. Maar goed ook, ging hard genoeg op deze combo ^^
Geen idee, gokje xD was een kleine halve, vond 35% wel mooi klinken
Wauw, ik vind dat best aangenaam klinken maar dan moet je die tijd er natuurlijk wel voor uitrekken en de volgende dag een vrije dag hebben!
Moet trouwens ook zeggen dat ik altijd scherpe opmerkingen ga maken wanneer ik dit goedje gebruik heb, delen anderen deze ervaring ook ?
Misschien dat ik 6-APB op Pussy Lounge ga combineren met een ander stofje. Iemand goede ideeën?
Jij bent groot en sterk en hebt altijd meer nodig dan de rest, right?
Voor GHB pas ik nog even, dat wil ik eerst een keer thuis proberen.
Mmm, misschien dat 6-APB en X wel een aardige combo is, ja. Ik ga er nog eens goed over nadenken!
En dan bedoel ik ÉCHT voorzichtig.
Voorzichtig als in maximaal een kwart snoepje (45-50 milligram MDMA)?
Mijn ervaring is dat het binnen 10 minuten al opkomt en het zo'n 15 minuten na inname al piekt.
En ik ga met een kwartje dan al hard, hehe.
En ik ga met een kwartje dan al hard
Zelfde ervaring, maar dan ga je wel echt heeeeel lekker! Als je teveel bijpakt ga je denk ik echt veels te hard
Op de één of andere krijgt het gevoelsmatig ook weer zijn magie terug ofzo, alsof het weer de eerste keer MDMA is.
Voorzichtig als in maximaal een kwart snoepje (45-50 milligram MDMA)?
Jij bent ook een liefhebber van de combinatie van 4-FA en methylone, toch?
Komt de combinatie van 6-APB en MDMA in de buurt qua awesomeness?
Ik weet niet wat je normaal kunt hebben?
Het is mijn favoriete combinatie!
maar ik vind hem wel de moeite waard
Liever 5-APB en 6-APB combineren
Als ik alleen X neem, dan neem ik meestal zo'n 75 milligram. Ik ben 1 meter 70 en weeg iets meer dan 62 kilogram.
Ik ben 1 meter 70
5-APB zit nog niet in mijn assortiment, dus dat gaat hem niet worden.
Ik dacht dat jij langer was?
Ik overweeg overigens om de 6-APB met methylone te gaan combineren.
Heb ik ook geprobeerd, viel wat tegen.
Maar doet MDMA solo het bij jou wel goed dan? Daar heb ik de laatste tijd niet echt goede ervaringen meer mee.
Ik vind alleen MDMA op een feest geen ideale partydrug.
Dan zegt het wel wat dat je MDMA toch boven methylone verkiest in combinatie met 6-APB.
Liefhebber? Het is mijn favoriete combinatie!
Klopt. Methylone los vind ik helemaal niet tof
Mee te nemen het vliegtuig in naar Turkije?
Ja haha.. grammetje door je vendor laten bezorgen bij t hotel waar je verblijft _O-
nieteens zo'n gek idee
Ware het niet dat je het onder vermelding van de naam van een ontvanger zou moeten versturen.
Klopt, maar ik zou het risico liever niet nemen in het buitenland. Je hebt dan namelijk wel wat uit te leggen.
gewoon in een leuke postkaart met zn muziekje. valt never nooit nie op.
hoelang van tevoren moet je het dan opsturen (turkije)? week of 3?