Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
23 volgers · 167763x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 13 juni 2013 om 14:09:
alt wel mee, briefpost doet er doorgaans niet zo gek lang over.

Curacao 3 weken, Ibiza 2 weken, Indonesie 2 weken. UK 1 week. Frankrijk 1 week.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op donderdag 13 juni 2013 om 16:04:
Curacao 3 weken, Ibiza 2 weken, Indonesie 2 weken. UK 1 week. Frankrijk 1 week.

Aldus onze ervaringsdeskundige, hehe. ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op donderdag 13 juni 2013 om 15:59:
5apb los, is dat een beetje leuk?

Ik vind het geweldig. Maar ik heb geen ervaring met 4fmp.

Uitspraak van JSKI op donderdag 13 juni 2013 om 15:59:
(evt met drank en wiet erbij)

Neuh, dat dempt het effect alleen maar, zou ik niet aanraden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 7 juni 2013 om 23:33:
Klopt. Methylone los vind ik helemaal niet tof, maar in combinatie met 4-FMP is het briljant. Die combinatie vind ik beter dan 4-FMP met MDMA. Het is jammer dat de comedown van MDMA zo hard is en dat de tijd er zo belachelijk snel mee gaat.

Misschien beetje off topic maar ik heb 2 keer X geprobeerd na 4-fmp en ik had het er even moeilijk mee zeg bwoah. Eerste keer was iets minder dan een halve PF, tweede keer een kwart MK. Met die MK zag ik op een gegeven waterdruppels in een plas water naar beneden glijden(ik ben niet echt van het spacen, liever hard gaan) . Heb je dit ook al je 4-FMP met M1 combineert of stimuleert dit voornamelijk de 4-FMP? Anders ga ik proberen wat M1 te regelen om uit te proberen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dwindling op vrijdag 14 juni 2013 om 13:18:
Heb je dit ook al je 4-FMP met M1 combineert of stimuleert dit voornamelijk de 4-FMP? Anders ga ik proberen wat M1 te regelen om uit te proberen.

Met methylone heb je minder een space gevoel dan met MDMA, je zult bij hogere doseringen eerder hard gaan dan compleet van de kaart zijn.
Waarschuw beheerder
Oke thanks, ik hoef niet persé extreem hard te gaan maar nog net dat beetje extra. Denk dan dat ik niet zoveel methylone erbij hoef te nemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 7 juni 2013 om 14:30:
aangezien de 5-APB en 6-APB niet lang genoeg werkten om het einde mee uit te zingen. Voor mij dan.

Wauw, ik ervaar het juist precies andersom. Afgelopen donderdagnacht in totaal 1 hele 6-apb pil ingenomen. 13 uur later ging ik nog steeds goed. Heb verder niets gebruikt, alleen 4 biertjes en 1 wijntje in totaal gedronken. Ik ergerde me uiteindelijk dat ik nog best wel waus was, terwijl ik er geen zin meer in had. Hahah toch wel apart dat het zoo verschillend uitwerkt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xlady26 op zondag 16 juni 2013 om 17:29:
13 uur later ging ik nog steeds goed

13 uur lang? Ik moet er niet aan denken! Dat is gewoon onpraktisch. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 16 juni 2013 om 17:53:
13 uur lang? Ik moet er niet aan denken! Dat is gewoon onpraktisch.

Ja ik werd er uiteindelijk gek van. Rond half 2 op donderdag op vrijdag, de laatste halve erin gegooid. Vrijdagochtend om half 11 zo strak als een gek naar school. En daarna nog werken, ik voelde me na het werk pas weer normaal. Ofnouja toen ik melk en jus d'orange ging drinken.
Waarschuw beheerder
-1
PM met bestelinfo gaarne :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xlady26 op zondag 16 juni 2013 om 18:00:
Ja ik werd er uiteindelijk gek van. Rond half 2 op donderdag op vrijdag, de laatste halve erin gegooid. Vrijdagochtend om half 11 zo strak als een gek naar school. En daarna nog werken, ik voelde me na het werk pas weer normaal. Ofnouja toen ik melk en jus d'orange ging drinken.

Ik merk aan mezelf soms ook dat ik met bijv XTC of speed de effecten kan rekken door zo lang mogelijk niks te eten (en drinken in mindere mate). Zo gauw ik dan eenmaal ga eten verdwijnen die effecten ook direct. Mogelijk is dit bij 5/6apb ook het geval.
Meer mensen die dit kennen?
Waarschuw beheerder
+1
Dit weekend maar is testen op defqon.
Capsule gemaakt met 130 mg ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xlady26 op zondag 16 juni 2013 om 18:00:

Dat weet je toch van tevoren, wat wil je dan?? Om 1:30 nog een pil erin gooien als je die ochtend nog naar school en werk moet. Van 6-APB is het bekend dat het effect behoorlijk lang kan aanhouden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Nachtdier op woensdag 19 juni 2013 om 22:13:
Van 6-APB is het bekend dat het effect behoorlijk lang kan aanhouden.

Ik dacht 3 tot 6 uur. Bovendien, xtc werkt bij mij ook niet zo lang. Maar goed, ik hoefde niks noemenswaardig te doen op school. En rond 17uur had ik toch zeker wel verwacht dat ik weer nuchter was voor werk.
Waarschuw beheerder
Momenteel nog mogelijk om ergens pellets te bestellen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xlady26 op vrijdag 21 juni 2013 om 12:28:
Ik dacht 3 tot 6 uur. Bovendien, xtc werkt bij mij ook niet zo lang.

De piek duurt zo'n 3 tot 4 uur bij de meeste mensen, vervolgens bouwt het vanaf daar zeer geleidelijk af wat dan ook weer zo'n 3 tot 4 uur kan duren. Het is qua werkingsduur dan ook totaal niet vergelijkbaar met MDMA.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toxic_hotel op woensdag 19 juni 2013 om 17:07:
Dit weekend maar is testen op defqon.
Capsule gemaakt met 130 mg ben benieuwd.

wij nu ook.....
en en? :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen weekend op Defqon voor de 2e keer gebruikt.
Eerder een dosis van 135 mg gehad, toen al besloten dat ik de volgende keer meer wou.
Dus een capsule van 169 mg gemaakt, en wat was dit genieten zeg:lief: Ongeveer 6 uur heerlijk gegaan, daarna begon het wat af te zwakken.
Toen nog in totaal 1 pil en een buisje G op, tijdens de eindshow ben ik dus heerlijk opgestegen:lief:
Dit ga ik zeker vaker doen:)
Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend weer gedaan na n hele tijd. Ook poeder gehaald en cap met ongeveer 120mg naar binnen gewerkt samen met een maatje. Tering wat is het toch een lekker goedje... Alleen maar lopen zeuren, lachen, dansen, nog meer lachen.. :P Ook nog een halfje drbij en toen was t feest compleet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Andy op dinsdag 25 juni 2013 om 19:49:
Toen nog in totaal 1 pil en een buisje G op

een X pil of apb pil?
Gtje is er lekker bij ja? :D
nice
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op woensdag 26 juni 2013 om 00:47:
dat vind ik ook altijd zo chill.

Ja man, ik wordt er zo ongelooflijk scherp van. Meer (of anders) dan bij speed, wat me in feite gewoon wakker houd. Vind het net als een cappie speed een heerlijk begin van een feestje!
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op woensdag 26 juni 2013 om 00:02:
een X pil of apb pil?
Gtje is er lekker bij ja? :D
nice

Een xtc pil, 2 keer een halfje.
En dat G'tje was pas toen de xtc er al inzat, dodelijke combinatie altijd:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy op dinsdag 25 juni 2013 om 19:49:
Ongeveer 6 uur

Wow dit verscheelt dus echt gigantisch per persoon, ik ging 11 uur op 125mg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 25 juni 2013 om 08:44:
wij nu ook.....
en en?

heb het de zaterdag genomen :)
had de vrijdag avond geen oog dicht gedaan omdat ik vrijdag middag één puntje pep had gehad en 's avonds aan de 2c-i was gegaan.

Tegen 15;00 de 130mg 6-apb genomen.
niet veel later kakte ik ontzettend in en kreeg een naar gevoel in mijn maag.
Later ging het gelukkig weer beter en kon ik lekker los gaan.
Mooi dosis energie, voelde me goed maar was verder niet echt vaag ofzo.
rond 00:00 gaan slapen en dat ging prima.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga het zaterdag bij Awake proberen. Dus als ik een halfje neem om pakweg 15.00 dan ben ik tot het eind zoet? En als ik het andere halfje besluit te nemen, kan dat beter na een paar uur of pas als de eerste afzwakt? Heb er zin in iig!
Waarschuw beheerder
Ik ook zaterdag bij Awake, volgens het voor mij (na enig experimenteren) ideale schema: ca 13.00 begin ik met 1,5 pellet van 125 mg, dan ca 4 uur later een halfje bijnemen, daar ga je zo weer 4 uur op. Daarna eruit stuiteren met x, een halve mk oid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
iemand bekend met 6apdb ?
zag t bij mn supply'er in zn assorti..
gewoon 6apb heeft ie niet(meer)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 25 juni 2013 om 02:06:
De piek duurt zo'n 3 tot 4 uur bij de meeste mensen, vervolgens bouwt het vanaf daar zeer geleidelijk af wat dan ook weer zo'n 3 tot 4 uur kan duren. Het is qua werkingsduur dan ook totaal niet vergelijkbaar met MDMA.

Ja achteraf gezien, ik moet eerlijk zeggen dat ik me dan niet goed verdiept heb erin. Dit spul is wel ideaal voor festivals. Je hoeft je de hele dag niet druk te maken over bijnemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xlady26 op donderdag 27 juni 2013 om 14:00:
Dit spul is wel ideaal voor festivals. Je hoeft je de hele dag niet druk te maken over bijnemen.

Persoonlijk heb ik die ervaring er niet mee, maar als ik de meeste reports mag geloven dan kun je met ongeveer 125mg prima uit de voeten ja.

Uitspraak van Marcel-o B) op donderdag 27 juni 2013 om 10:28:

Zou wat meer speedy zijn geloof ik? Weet het zo niet meer precies.

Uitspraak van Teggie op woensdag 26 juni 2013 om 23:13:
Ik ook zaterdag bij Awake, volgens het voor mij (na enig experimenteren) ideale schema: ca 13.00 begin ik met 1,5 pellet van 125 mg, dan ca 4 uur later een halfje bijnemen, daar ga je zo weer 4 uur op. Daarna eruit stuiteren met x, een halve mk oid.

Zou eerder een kwartje nemen met X. Tenzij je het al eerder geprobeerd hebt en het prima beviel. Je gaat namelijk als een trein, zo hard. :9

Uitspraak van JosSprangers op woensdag 26 juni 2013 om 20:13:
Ga het zaterdag bij Awake proberen. Dus als ik een halfje neem om pakweg 15.00 dan ben ik tot het eind zoet? En als ik het andere halfje besluit te nemen, kan dat beter na een paar uur of pas als de eerste afzwakt? Heb er zin in iig!

Halfje van een 6-APB pil? Zou gewoon beginnen met een hele, denk dat een halfje niet zo veel uithaalt. Allergietest daargelaten natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op donderdag 27 juni 2013 om 10:28:
zag t bij mn supply'er in zn assorti..
gewoon 6apb heeft ie niet(meer)

Het is er een aftreksel van, maar zeker niet hetzelfde.
Ik vond de 6-APDB nogal tegenvallen, voelde minder lekker en beetje gehaast ofzo.
Moeilijk te omschrijven. Beter de reguliere 6-APB.
Waarschuw beheerder
donateur
Net mijn capsules voor morgen gemaakt. Startdosering is 110 mg 6-APB + 115 mg 5-APB, daarna heb ik nog 115 mg 5-APB om bij te nemen en een reserve capsule met 40 mg 5-APB mocht de startdosering niet genoeg blijken. Maar dat lijkt me sterk. :9 Het was meteen mijn laatste voorraadje 6-APB, die ga ik dan ook niet meer bij bestellen denk ik.
Waarschuw beheerder
Heb 180mg 6apb, dan lijkt me een halfje wel verstandiger?
Waarschuw beheerder
Heb 5apb in poedervorm gekregen. Heb het al eens eerder gehad maar destijds te weinig om eigenlijk iets noemenswaardigs te merken. De beste persoon van wie ik het heb snuift het. Nou weet ik dat dit absoluut niet goed is. Hij vertelde er daarnaast bij dat het snuiven er voor zorgde dat de effecten vergelijkbaar waren met 2cb maar dan zonder (minimaal) het visuele aspect. Zijn er meer mensen die dat zo kunnen omschrijven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JosSprangers op vrijdag 28 juni 2013 om 16:42:
Heb 180mg 6apb, dan lijkt me een halfje wel verstandiger?

Dat is inderdaad verstandig(er). Die tweede 90mg bijnemen op het moment dat je denkt 'het is nou wel tijd om iets bij te nemen'.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 27 juni 2013 om 14:30:
Zou eerder een kwartje nemen met X. Tenzij je het al eerder geprobeerd hebt en het prima beviel. Je gaat namelijk als een trein, zo hard. :9

Inderdaad al eerder geprobeerd, en heerlijk op gegaan. Maar ik kan redelijk wat hebben, de meesten om mij heen doen het met iets minder.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JSKI op vrijdag 28 juni 2013 om 17:09:
Hij vertelde er daarnaast bij dat het snuiven er voor zorgde dat de effecten vergelijkbaar waren met 2cb maar dan zonder (minimaal) het visuele aspect. Zijn er meer mensen die dat zo kunnen omschrijven?

Lijkt me met de helderheid die de x-APB's bieden raar om het met 2C-B te vergelijken, aangezien daar van helderheid totaal geen sprake is. :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 28 juni 2013 om 22:28:
Lijkt me met de helderheid die de x-APB's bieden raar om het met 2C-B te vergelijken, aangezien daar van helderheid totaal geen sprake is. :rot:

Ik kan me er niet in mengen gezien ik het nog niet ervaren heb.
Hoe zit het trouwens met de potentie hiervan? Gister wat gehad, zijn er dan vandaag nog effecten of is het zoals xtc/mdma dat er dan nauwelijks effecten zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 29 juni 2013 om 16:27:
Ik kan me er niet in mengen gezien ik het nog niet ervaren heb.
Hoe zit het trouwens met de potentie hiervan? Gister wat gehad, zijn er dan vandaag nog effecten of is het zoals xtc/mdma dat er dan nauwelijks effecten zijn?

Mijn ervaring met 6APB is dat als je het voor het eerst neemt dat je mogelijk de volgende dag(en) nog af en toe zo'n lekkere golf door je heen krijgt.
Mijn ervaring is dat de kater van 6apb verrassend minder is dan met mdma/xtc :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dru1v op zaterdag 29 juni 2013 om 18:40:
Mijn ervaring met 6APB is dat als je het voor het eerst neemt dat je mogelijk de volgende dag(en) nog af en toe zo'n lekkere golf door je heen krijgt.
Mijn ervaring is dat de kater van 6apb verrassend minder is dan met mdma/xtc :)

minimale kater van 6apb ben ik ook bekend mee inderdaad.
Ik vraag me vooral af of het vanavond zin heeft om nog wat te nemen. Ik ben bereid om vanavond de gok te nemen om het eens nasaal te proberen. Normaal neem ik het vloeibaar (door mijn drinken).
Waarschuw beheerder
Vond er niet zoveel aan voor op een feest. Soort XTC roes met filter. Na 5 uur overgestapt op 4fa. Toen ging het wel lekker. Op de after maar eens 250mg ongeveer genomen en toen was ik wel echt van de kaart maar niet die lekkere energie boost zoals bij 4fa. Zondagavond had ik nog geen kleur in m'n ogen alleen, groot zwart vlak. Heb nu nog een licht filtertje.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van JosSprangers op maandag 1 juli 2013 om 14:56:
Vond er niet zoveel aan voor op een feest.

Opvallend die verschillen in ervaring. Plan zoals hierboven vermeld uitgevoerd op Awake, om 13.30 anderhalf pellet 6-apb (= ca 180 mg) erin. 14.00 de eerste tintelingen, vanaf 14.30 ging ik heerlijk. Om 18.30 een halfje (ca 60 mg) bijgenomen en daar weer urenlang super op gegaan. Juist ook wel veel energie en euforie, gecombineerd met helderheid wanneer ik met iemand aan de babbel raakte.

Ik hoef niet anders meer, behalve xtc om mee af te sluiten of te afteren, daarmee ervaar ik iets meer het echte spacen. Maar ook in mijn omgeving zijn deze verschillen in beleving er, de een vindt het fantastisch, voor de ander hoeft het geen tweede (of derde) keer.