Ja dat was het inderdaad
Misschien ben je van nature wat ongevoeliger voor dit stofje?
Reportje!
Eventjes in het kort dan.
80mg 5-APB + 80mg 6-APB gevolgd door
40mg 5-APB + 40mg 6-APB
In de trein om 22:00u ingenomen, de eerste effecten zijn al vrij snel waarneembaar maar dat is niet ongewoon in mijn ervaringen met deze stoffen. Rond 00:00u verwachte ik dat het zou gaan pieken, maar ik voelde niet echt noemenswaardig veel. Nog 45 minuten gewacht tot 00:45u tot ik mijn tweede capsule nam met 40mg 5-APB + 40mg 6-APB. 5 tot 10 minuten later merkte ik al wat meer van de effecten en binnen niet al te lange tijd voelde het wonderbaarlijk goed. Kunnen genieten van de muziek en alles om je heen, met CEV's en een heerlijk ontspannen gevoel van genot, zonder dat je intens wazig bent.
Mijn ervaring van vannacht bevestigt weer duidelijk dat 5- en 6-APB geen autonome stimulanten zijn zoals 'gewone' amfetamine dat is. Als je gaat dansen en plezier maakt, voel je de golven van stimulatie over je heen vloeien. Als je daarentegen stil gaat staan en niets doet, dan ebt het wat meer weg naar de achtergrond. Dit was iig mijn bevinding bij de oorspronkelijke startdosering. Dit was de eerste ervaring met een redose en ik moet zeggen dat dit me beter beviel dan de vorige keren. Misschien moet mijn startdosering nog hoger liggen dan 80mg + 80mg.
Slapen ging zonder problemen, zoals verwacht.
Ik ben benieuwd hoe het komt dat, waar de meeste mensen met 100-125mg prima uit de voeten kunnen, ik met een gecombineerde dosering van 160mg (waarvan 5-APB per mg potenter is dan 6-APB) niet echt heel veel noemenswaardigs ervaar. Wat tripmiddelen betreft ben ik redelijk ongevoelig ten opzichte van het gemiddelde, misschien dat er een verband is met de beide middelen?
Eventjes een kleine toevoeging, de combinatie van 4-FMP met methylone was mijn favoriet op feesten vanwege de helderheid en de redelijk lange werkingsduur. Maar ik moet zeggen dat met de ervaring van vannacht de combinatie 5-APB en 6-APB toch wel aanspraak kan gaan maken op die eerste plaats. De helderheid is een pluspunt, het psychedelische aspect is ook een plustpuntje, maar vooral de geleidelijke coming down en de redelijk afwezige problemen met betrekking tot slapen naderhand maken dit wel een wonderlijke combinatie. Mocht de dip wederom mee blijken te vallen, dan denk ik dat ik toch wat vaker gebruik ga maken van deze twee stoffen op feesten.