Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
23 volgers · 168010x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
donateur
zal mn best doen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op donderdag 11 april 2013 om 16:53:
dit weekend maar eens proberen (Y)

Veel plezier!
Ik afgelopen weekend mijn derde keer, en een paar fans erbij :p
Waarschuw beheerder
donateur
dan moet t wel binnenkomen vandaag :X

-edit-
helaas, geen post vandaag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is jammer.... inmiddels wel gehad?

Ik heb trouwens vorig weekend op Time warp voor het eerst een redose gedaan met 6-apb. Om 20.30 anderhalve pellet van 125 mg erin, heerlijk op gegaan, en om 01.30 een halfje bijgenomen. Daarop heb ik weer uren doorgehaald, echt prima en het effect dat dit ene halfje had, en de duur ervan, verbaasde me echt. Vervolgens vanaf 6.00 overgestapt op x en tot 11.00 doorgegaan op 3 halve rode Mortal kombats. Ook niet verkeerd overigens :p
Waarschuw beheerder
donateur
nog visuals?
daar ben k wel benieuwd naar namelijk (Y)

nee nog niet binnen.

die fin apte me dat ie t vandaag op de bus deed :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 15 april 2013 om 22:38:
nog visuals?
daar ben k wel benieuwd naar namelijk (Y)

Nee, dat niet. Die heb ik alleen als ik flink doorhaal met x. Maar verder ik een heerlijke nacht gehad en meer dan 14 uur volgehouden, wat normaal niet per se hoeft voor mij, maar op dit feestje wel mooi is :-)

Volgende keer weer een keertje alleen x denk ik. Wil wel weer eens dranghekken, wormenstructuren en blauwgroene tattoos op gezichten zien :lol:
Waarschuw beheerder
+1
donateur
De enige ekte X-visuals _O_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft hier iemand al ervaring met 6-APDB? Heb hiervan wat besteld, schijnt vrijwel identiek te zijn aan 6-APB maar iets 'potenter' :-)
Waarschuw beheerder
Van DA. Jammer dat de pellets er kennelijk echt niet meer gaan komen, maar we tellen onze zegeningen :-)

Beste,

Vanaf heden is het weer mogelijk 6-APB powder te bestellen in onze webshop. Pellets kunnen wij niet meer geleverd krijgen, vandaar dat er alleen powder beschikbaar is.

Met vriendelijke groet,

Waarschuw beheerder
Wat ik hier allemaal lees heb je dus eigenlijk genoeg aan 1 per feest? ik heb nog roze liggen van 100mg als ik het goed heb
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Daaantje op donderdag 25 april 2013 om 21:07:
ik heb nog roze liggen van 100mg als ik het goed heb

Daar kun je er wel 1,5 van wegtikken. Maar dan spreek ik voor mezelf, kan redelijk wat hebben, ik heb de laatste 2 keer 1,5 pellet van 125 mg genomen. Mijn vriendin heeft er aan 1 ruim genoeg, maar die is ook flink lichter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonzaii op zaterdag 30 maart 2013 om 09:31:
Vreemd dat DA niet meer kan leveren want zijn leverancier heeft nog genoeg liggen van die roze ronde.
Maar ik weet alleen niet of ze net zo goed zijn als die blauwe.... die waren geweldig, maar heb die roze nog niet getest.

Ik heb zowel roze als blauwe liggen, heb de blauwe laatst laten testen. Gisteren gebeld en kreeg te horen dat er twee stoffen inzitten waarvan zij niet weten wat het is, dus blijkbaar ook geen 6-apb (dat hebben we nadrukkelijk gevraagd). Ze zeiden dan ook het sterk af te raden het alsnog te nemen. Hoe de fack kan dit? Want ik heb op internet zo veel mensen gelezen die van exact dezelfde website als ik besteld hebben. Wat kwam er bij jouw test uit voor die blauwe pillen als ik vragen mag? Ik weet nu dus niet zo goed wat ik moet doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZERO_ op vrijdag 26 april 2013 om 10:51:
Want ik heb op internet zo veel mensen gelezen die van exact dezelfde website als ik besteld hebben.

Die van de Nederlandse aroma's? Die heb ik namelijk al eens genuttigd, bij mij werkten ze prima. Al zou het natuurlijk kunnen dat het een ander (voor mij onbekend) stofje was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaantje op donderdag 25 april 2013 om 21:07:
Wat ik hier allemaal lees heb je dus eigenlijk genoeg aan 1 per feest? ik heb nog roze liggen van 100mg als ik het goed heb

Ik heb met Cloud 9 in December 1 capsule gehad met 6APB, heb vervolgens van 01:00 tot 10:00 staan stuiteren, al heb ik zelf de trip veel helderder ervaren dan een pillentrip..
Ik ben echter niet een grootgebruiker zoals sommige andere mensen, stuiter normaal ook langer op X dan andere mensen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sappigsokje op vrijdag 26 april 2013 om 11:24:
1 capsule gehad met 6APB

Wellicht handig om te vermelden hoeveel milligram die capsule bevatte. (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 26 april 2013 om 10:57:
Die van de Nederlandse aroma's? Die heb ik namelijk al eens genuttigd, bij mij werkten ze prima. Al zou het natuurlijk kunnen dat het een ander (voor mij onbekend) stofje was.

Ja, van daar ja. Wat bedoel je met dat laatste? Denk je dat het net iets anders zou kunnen zijn (met ongeveer hetzelfde effect) waardoor ze het bij het testcentrum niet herkennen in het systeem?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZERO_ op vrijdag 26 april 2013 om 12:27:
Wat bedoel je met dat laatste? Denk je dat het net iets anders zou kunnen zijn (met ongeveer hetzelfde effect) waardoor ze het bij het testcentrum niet herkennen in het systeem?

Ik heb nog maar tweemaal 6-APB gebruikt. Beide keren kwam het van dezelfde vendor en is het niet getest. Het zou dus kunnen dat die vendor iets anders heeft geleverd. Ik weet immers niet of het daadwerkelijk 6-APB was, want ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Wel kwam het overeen met de effecten die beschreven worden over 6-APB.
Waarschuw beheerder
Hier hetzelfde, ook van DA, 3 keer gebruikt (de blauwe, een mattie de roze). Onze ervaringen komen overeen met effecten die anderen beschreven.
Waarschuw beheerder
Met "testen" bedoelde ik geen labtest, maar een persoonlijke test ;-) heb inmiddels die roze ook geprobeerd maar vond ik toch minder spectaculair dan die blauwe. Maar desondanks nog steeds de moeite waard. Het klinkt misschien raar en het is nergens op gebaseerd, maar deze tabletten voelen minder "chemisch" dan xtc. De kater is minder en je houdt meer controle over jezelf terwijl het euforische gevoel toch zeker niet minder is. Dat is althans mijn ervaring.
Waarschuw beheerder
Oh, zo ja :P Hmm oké. Nou, ik zit er toch aan te denken ze alsnog te nemen. Aangezien ik echt alleen maar 'positieve' ervaringen lees (als in, het doet wat het zou moeten doen). Aan de andere kant wel een beetje eng :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZERO_ op woensdag 1 mei 2013 om 10:00:
Aan de andere kant wel een beetje eng

Dat is heel normaal als je iets nieuws probeert :-). Gisteren 2 mensen mee gehad die het voor het eerst probeerden, en ondanks dat ze ruime ervaring hebben met xtc waren ze flink zenuwachtig. Die nervositeit was na inname snel weg :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Teggie op woensdag 1 mei 2013 om 20:21:
Dat is heel normaal als je iets nieuws probeert :-). Gisteren 2 mensen mee gehad die het voor het eerst probeerden, en ondanks dat ze ruime ervaring hebben met xtc waren ze flink zenuwachtig. Die nervositeit was na inname snel weg

Oh, ja, dat sowieso. Ik ben sowieso elke keer dat ik xtc ga nemen ook weer een beetje zenuwachtig, haha. Maar ik bedoelde meer dat het eng is om alsnog iets te nemen waarvan het testcentrum zegt dat het geen 6-apb is, terwijl de website (en anderen) zeggen dat het wel zo is :P
Ik ga zodadelijk ook even een roze pil wegbrengen, to be sure. Benieuwd wat daar dan uitkomt.
Waarschuw beheerder
Ah ok, dacht dat je het in het algemeen bedoelde. Ach, wat het ook is, het is fijn :lol:

Uitspraak van ZERO_ op donderdag 2 mei 2013 om 17:10:
Ik ga zodadelijk ook even een roze pil wegbrengen, to be sure. Benieuwd wat daar dan uitkomt.

Ik ook wel, wil je het hier ook even posten?
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Teggie op donderdag 2 mei 2013 om 20:17:
Ik ook wel, wil je het hier ook even posten?

Is goed! Ben net geweest, maar die meneren die er nu zaten kende het niet eens toen ik het zei... :") Volgende week bellen!
Waarschuw beheerder
Gisteren 1 benzo rury van de gekko genomen en ik voelde er helemaal niks van, Het was wel verkruimeld ipv 1 geheel maar het hele zakje ding(wat in een zakje zat) wel naar binnen gewerkt. misschien dat het daaraan lag? Vond het in ieder geval jammer! maar desondanks nog goed vermaakt:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaantje op donderdag 2 mei 2013 om 22:23:
Het was wel verkruimeld ipv 1 geheel maar het hele zakje ding(wat in een zakje zat) wel naar binnen gewerkt. misschien dat het daaraan lag?

Hoort niets of in ieder geval weinig uit te maken. Het was een tabletje van 125 milligram?
Waarschuw beheerder
100mg volgens mij;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daaantje op donderdag 2 mei 2013 om 22:23:
misschien dat het daaraan lag?

Zou idd niet uit moeten maken, je had toch wel iets moeten voelen. Kan aan jou liggen. Was het de eerste keer 6-APB voor je? Ik voelde bij 120mg 6-APB de eerste keer ook niet echt iets namelijk.

Vanavond weer eens de combinatie 5-APB met 6-APB proberen. Denk dat ik voor 75mg 5-APB + 75mg 6-APB ga, kijken wat er gebeurt als ik de nadruk meer op de 5-APB leg.
Waarschuw beheerder
Mensen hier ervaring met buisjes fury (5apb & 6apb combo)? Hoeveel wordt aan geraden te nemen half buisje of alles in een keer :$
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van Daaantje op woensdag 8 mei 2013 om 17:29:
Ja dat was het inderdaad

Misschien ben je van nature wat ongevoeliger voor dit stofje?

Uitspraak van Digitalism op woensdag 8 mei 2013 om 16:26:
Reportje!

Eventjes in het kort dan. ;)

80mg 5-APB + 80mg 6-APB gevolgd door 40mg 5-APB + 40mg 6-APB

In de trein om 22:00u ingenomen, de eerste effecten zijn al vrij snel waarneembaar maar dat is niet ongewoon in mijn ervaringen met deze stoffen. Rond 00:00u verwachte ik dat het zou gaan pieken, maar ik voelde niet echt noemenswaardig veel. Nog 45 minuten gewacht tot 00:45u tot ik mijn tweede capsule nam met 40mg 5-APB + 40mg 6-APB. 5 tot 10 minuten later merkte ik al wat meer van de effecten en binnen niet al te lange tijd voelde het wonderbaarlijk goed. Kunnen genieten van de muziek en alles om je heen, met CEV's en een heerlijk ontspannen gevoel van genot, zonder dat je intens wazig bent.

Mijn ervaring van vannacht bevestigt weer duidelijk dat 5- en 6-APB geen autonome stimulanten zijn zoals 'gewone' amfetamine dat is. Als je gaat dansen en plezier maakt, voel je de golven van stimulatie over je heen vloeien. Als je daarentegen stil gaat staan en niets doet, dan ebt het wat meer weg naar de achtergrond. Dit was iig mijn bevinding bij de oorspronkelijke startdosering. Dit was de eerste ervaring met een redose en ik moet zeggen dat dit me beter beviel dan de vorige keren. Misschien moet mijn startdosering nog hoger liggen dan 80mg + 80mg.

Slapen ging zonder problemen, zoals verwacht. :)

Ik ben benieuwd hoe het komt dat, waar de meeste mensen met 100-125mg prima uit de voeten kunnen, ik met een gecombineerde dosering van 160mg (waarvan 5-APB per mg potenter is dan 6-APB) niet echt heel veel noemenswaardigs ervaar. Wat tripmiddelen betreft ben ik redelijk ongevoelig ten opzichte van het gemiddelde, misschien dat er een verband is met de beide middelen?

Eventjes een kleine toevoeging, de combinatie van 4-FMP met methylone was mijn favoriet op feesten vanwege de helderheid en de redelijk lange werkingsduur. Maar ik moet zeggen dat met de ervaring van vannacht de combinatie 5-APB en 6-APB toch wel aanspraak kan gaan maken op die eerste plaats. De helderheid is een pluspunt, het psychedelische aspect is ook een plustpuntje, maar vooral de geleidelijke coming down en de redelijk afwezige problemen met betrekking tot slapen naderhand maken dit wel een wonderlijke combinatie. Mocht de dip wederom mee blijken te vallen, dan denk ik dat ik toch wat vaker gebruik ga maken van deze twee stoffen op feesten. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klinkt erg veelbelovend! Leuk dat het zo'n mooie ervaring was. (: Deze combinatie heeft nu zeker m'n interesse gewekt.

Bedankt voor je report!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 9 mei 2013 om 22:44:
Als je gaat dansen en plezier maakt, voel je de golven van stimulatie over je heen vloeien. Als je daarentegen stil gaat staan en niets doet, dan ebt het wat meer weg naar de achtergrond.

Mooi geschreven. Ik herken dit ook wel met de combi/4-Fa. Ik herken dit wel thuis opeens hele andere dingen doen met je vriendin dan ipv muziek luisteren. Soms ook wel van hak op de tak dingen gaan doen en weer terug
Bedank voor je report , ben nieuwsgierig geworden. Ik neem aan dat je beide ook los geprobeerd hebt? Maar deze combi naar een hoger plateau gaat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 10 mei 2013 om 00:22:
Klinkt erg veelbelovend! Leuk dat het zo'n mooie ervaring was. (: Deze combinatie heeft nu zeker m'n interesse gewekt.

Inderdaad! Hoe zit het eigenlijk met de schadelijkheid van deze 2 stoffen tov fmp + xtc?
Waarschuw beheerder
de combinatie 5-APB en 6-APB toch wel aanspraak kan gaan maken op die eerste plaats.

5apb en 4fmp 8-)
Overigens lijkt de combi 5 en 6apb mij ook erg interessant, ze kunnen elkaar mooi aanvullen.
Waarschuw beheerder
+1
Ik zie hier dat DA weer 6APB aanbied. SA is ook weer online en bied het ook aan, alleen geen pellets meer, alleen maar poeder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peetje85 op zondag 12 mei 2013 om 16:59:
Ik zie hier dat DA weer 6APB aanbied. SA is ook weer online en bied het ook aan, alleen geen pellets meer, alleen maar poeder.

Zit er kwaliteitsverschil tussen ?
Waarschuw beheerder
Dat zou ik niet weten, helaas
Waarschuw beheerder
Eventjes een kleine toevoeging, de combinatie van 4-FMP met methylone was mijn favoriet op feesten vanwege de helderheid en de redelijk lange werkingsduur. Maar ik moet zeggen dat met de ervaring van vannacht de combinatie 5-APB en 6-APB toch wel aanspraak kan gaan maken op die eerste plaats. De helderheid is een pluspunt, het psychedelische aspect is ook een plustpuntje, maar vooral de geleidelijke coming down en de redelijk afwezige problemen met betrekking tot slapen naderhand maken dit wel een wonderlijke combinatie. Mocht de dip wederom mee blijken te vallen, dan denk ik dat ik toch wat vaker gebruik ga maken van deze twee stoffen op feesten.

En.. En..

Hoe was de dip ?
Waarschuw beheerder
donateur
Na veel te hebben gelezen over dit spul besloten dat ik dit binnekort maar eens ga proberen.
Nu heb ik meerdere site's gevonden die het aanbieden, maar ik heb geen idee welke site betrouwbaar is.
Ik ben opzoek naar pellets van 125 mg. Kan iemand mij in een prive bericht een betrouwbare site sturen die betrouwbaar is en waar de kwaliteit goed is? ( Ik hoop dat ik hiermee niet de regels van PF overtreed?8) )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van infected op woensdag 15 mei 2013 om 15:58:
Hoe was de dip ?

Niet echt aanwezig eigenlijk. Los van wat prikkelbaarheid en ietwat sterkere emoties, viel het helemaal mee. Maar daar moet ik wel bijzeggen dat ik de twee avonden erna 1500mg L-tryptofaan heb genomen, dat scheelt natuurlijk ook wat.

Moet er trouwens nog aan toevoegen dat ik richting het einde van de avond op een gegeven moment wel een kwart (eigenlijk nog iets kleiner dan een kwart) pil heb bijgepakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Obama op woensdag 15 mei 2013 om 19:52:
http://www.xxxxxxxxxxx.com/

(Betalen via iDeal mogelijk)

Doe is nie noemen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom?
Waarschuw beheerder
+8
Uitspraak van Obama op woensdag 15 mei 2013 om 22:11:
Waarom?

The more they know, the more they ask. Niks ten nadele van jou en uiteraard, als de overheid op zoek is naar RC handelaren, dan vinden ze ze altijd wel, maar je hoeft ze niet een schot voor open doel te geven. Eens? :)

Zeker me respect naar DA toe. Die hebben mij nooit teleurgesteld.
laatste aanpassing