Partyflock

Forumonderwerp · 1094049

Waarschuw beheerder
donateur
Geert Wilders ruikt zijn kans om zijn PVV in het kabinet te krijgen. En daarvoor is hij bereid water bij de wijn te doen. Daags na de verkiezingen deed hij zich in de aanbieding door te zeggen dat zijn AOW-standpunt bespreekbaar is.,,Anders zeg ik tegen mijn anderhalf miljoen kiezers: bedankt voor uw stem, maar ik ga bij voorbaat al de oppositie in.’’

,,Weet je dat ik ooit nog de mentor ben geweest van Mark Rutte?’’ Geert Wilders schuift naar voren op zijn stoel. ,,Daar heb ik hem wel mee geplaagd. Toen hij net Kamerlid was en ik nog bij de VVD zat, kreeg iedere nieuweling een mentor aangewezen die hem of haar wegwijs moest maken in de Tweede Kamer. Nou, ik was blijkbaar een hele goeie! Haha.’’

Straks gaat de informateur bekijken of er een regeringscoalitie is te vormen tussen Rutte en Wilders, aangevuld met het CDA. Samen hebben ze de kleinst mogelijke meerderheid: 76 zetels. Is dat genoeg voor een kabinet dat impopulaire bezuinigingen moet doorvoeren?
,,Een meerderheid is een meerderheid. Wat mij betreft is het voldoende. Ik ben goed voor mijn woord. Iedereen had bij de PVV LPF-achtige toestanden verwacht. Dat is allemaal niet gebeurd. We zijn stabiel gebleven. Als de wil en het vertrouwen er is, moet het kunnen. Aan ons zal het niet liggen.’’

Straks stapt Hero Brinkman uit de fractie en is de meerderheid weg.
,,Er stapt niemand uit de fractie, ook Brinkman niet. Hij heeft die intentie niet en ik ook niet. Daar hoeft Rutte zich geen zorgen over te maken: het gaat niet gebeuren.’’

Kan de PVV geschikte ministers leveren?
,,Zeker. Ik ga geen namen noemen. Maar we hebben mensen met en zonder politieke ervaring. Ik heb een lijstje in mijn binnenzak waar ik absoluut mee op de proppen kan komen. Echt.’’

Andere partijen zeggen: Wilders kon niet eens met een kieslijst komen zonder gedonder.
,,Andere partijen moeten me vertrouwen dat het echt zo is. Op mijn lijstje staan mensen uit de zittende fractie en van daarbuiten. En de partijen zijn er zelf bij als het kabinet wordt samengesteld.’’

Wilt u zelf het kabinet in?
,,Dat weet ik oprecht nog niet. Dat is afhankelijk van wat de andere politiek leiders doen. Misschien wordt ik vicepremier, misschien blijf ik in de Kamer. Maar het is nog niet zo ver. Ik bereid me voor op kabinetsdeelname, maar de komende weken moet blijken of de andere partijen ook willen. Het wordt heel ingewikkeld. Maar we willen dolgraag.’’

Zo graag, dat de AOW geen breekpunt meer voor u is?
,,Ik doe dit niet omdat ik zo graag op het pluche wil zitten. Als we niet voldoende binnenhalen, doen we het niet. Zo simpel is het.Ik vind nog steeds dat de AOW op 65 moet blijven. En ik zal in de gesprekken ook alternatieven aandragen voor het verhogen van de AOW-leeftijd. Maar het is waar: ik zal er de vorming van een kabinet niet op laten breken als ik mijn zin niet krijg. Want het alternatief is dat er een kabinet komt met de PvdA of nog erger: ook nog eens met D66 en GroenLinks. En in zo’n kabinet zouden voor ons belangrijke thema’s als integratie en veiligheid niet goed worden behandeld. Dat wil ik niet laten gebeuren. Daarom heb ik dat gezegd. En om te tonen aan de andere partijen dat we bereid zijn compromissen te sluiten.’’

Mensen hebben toch niet voor niets PVV gestemd?
,,Iedere kiezer begrijpt dat als we stug vasthouden aan ons verkiezingsprogramma en nooit water bij de wijn doen, wij een tweede SP worden. Dan zullen we nooit regeren. Dan moet ik tegen mijn anderhalf miljoen kiezers zeggen: bedankt voor u stem, maar ik ga bij voorbaat al de oppositie in. Ik begrijp dat veel mensen moeite zullen hebben mochten we de AOW niet binnenhalen, maar er is nog veel meer. Een kiezer heeft alleen wat aan je, als je het voor het zeggen krijgt. Als een op de zes mensen op je stemt, zou het onverantwoord zijn te snel voor de oppositie te kiezen. Maar ik stap alleen in een kabinet als er herkenbare PVV-punten in het regeerakkoord komen.’’

Zoals? Een verbod op nieuwe moskeeën? De hoofddoekjesbelasting?
,,Ik ga niet onderhandelen via de krant. Maar ik ben bereid overal over te praten. En ik wil daar uiteraard wat voor terug zien.’’

Op het gebied van sociale zekerheid en zorg willen jullie heel andere dingen dan VVD en CDA.
,,Dus moeten we daar over praten. Andere partijen willen ook wat binnenhalen. Maar als ik nu iets zeg of aangeef wat voor mij het belangrijkst is, belast ik de onderhandelingen.’’

U doet zo gematigd de laatste tijd.
,,Het zal sommigen misschien verbazen, maar ik ben ook de kwaadste niet. Ik ben echt een heel vriendelijke man. We zijn geen one issue-partij die alleen iets wil doen aan de islam. We hebben ook op andere onderwerpen goede ideeën. De zorg is heel belangrijk. En blijkbaar hebben veel mensen dat gezien, want ze stemmen op ons.’’

Veel moslims zijn bang geworden na jullie grote overwinning.
,,We hebben op een geheel transparante manier 24 zetels gewonnen. Als onze ideeën je niet bevallen, moet je op een andere partij stemmen of weet ik wat gaan doen. Ik ga me niet verdedigen tegen de uitkomst van een democratisch proces.En tegen moslims zeg ik: of je nou bruin, blauw, geel of rood bent, als je je in Nederland aan de regels houdt en geen gekke dingen doet, heb je helemaal niets van de PVV te vrezen. Maar we hebben inderdaad een probleem met de islam en we willen andere dingen dan andere partijen. En daar hebben we mandaat voor gekregen van de kiezer. Daar ben ik trots op. We zijn de derde partij van Nederland. Groter dan het CDA.’’

Straks bent u misschien ook hun minister.
,,Misschien. De toekomst zal het leren.’’

Kunt u het opbrengen nog vier jaar oppositie te voeren?
,,Daar ben ik nu niet mee bezig. Er is echt een reëele kans op kabinetsdeelname. Ik wil verantwoordelijkheid nemen. Maar natuurlijk gaan we er anders in de oppositie stevig tegenin. Het alternatief voor de VVD is dan een kabinet met in elk geval de PvdA erin. Wij zouden electoraal groeien als kool bij zo’n Rutte-Cohen-kabinet ten koste van de VVD. Het zou dus een fout van ze zijn als ze niet met ons wilden. Maar ik denk dat het CDA de partij is die de sleutel in handen heeft. Ik hoop dat ik hen er in de onderhandelingen van kan overtuigen dat we goed zijn voor onze handtekening. Maar ik weet niet wat ze willen. Willen ze vier jaar in retraite? Willen ze een kabinet van VVD, PvdA en CDA? Ik hoop het niet voor het land.’’

In uw overwinningsspeech bedankte u voor het eerst uw vrouw.
,,Het was een gepast moment dat eens in het openbaar te doen en niet alleen bij ons thuis. Zij heeft de laatste jaren een hoop moeten meemaken door mijn politieke carrière.’’

Hoe belangrijk is uw thuis voor u?
,,Heel belangrijk. Thuis is je eigen plek, je eigen omgeving. Maar de meeste tijd dat ik er ben, slaap ik. En eerlijk gezegd heb ik er weinig tijd doorgebracht de laatste jaren.’’

Bron: Algemeen Dagblad, zaterdag 12 juni 2010

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 08:52:
dan zal ik je adviseren je eens echt te verdiepen in de pvv, kom eens naar een bijeenkomst, hoor eens wat die partij echt te vertellen heeft.

Euhm..... Nee :)
Ik weet heel goed waar de pvv voor staat, en ze hebben genoeg goede punten.. Het feit dat ze zulke nazi-praktijken willen uitvoeren (want dat is het gewoon) is voor mij absoluut een breekpunt.. Daarmee verdien je geen respect van me :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 08:52:
inplaats van aan te nemen alle buitenlanders het land uit!

Als JIJ nou ook ff verder leest.. ;) Zie je dat ik al te goed weet wat Wilders wel wil. En dat is:
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juni 2010 om 16:29:
Wat Wilders werkelijk wil is de immigratie stoppen vanuit alle Islamitische landen en alle buitenlanders die de wet overtreden er uit zetten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 10:03:
Euhm..... Nee
Ik weet heel goed waar de pvv voor staat

dat weet je dus niet, anders zou je niet zulke onzin uitkramen.

Waarschuw beheerder
donateur
Als JIJ nou ook ff verder leest.. Zie je dat ik al te goed weet wat Wilders wel wil. En dat is:

doelde op bezem.

:)

Uitspraak van Senza ; // op zondag 13 juni 2010 om 16:29:
Wat Wilders werkelijk wil is de immigratie stoppen vanuit alle Islamitische landen en alle buitenlanders die de wet overtreden er uit zetten.

dat klopt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 09:57:
of je nou bruin, blauw, geel of rood bent, als je je in Nederland aan de regels houdt en geen gekke dingen doet, heb je helemaal niets van de PVV te vrezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 09:06:
bron graag...

Bron? Wat dacht je van Geert Wilders? :rot:

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 09:25:
denk ook als de aan de achterban van de PVV zou vragen, of de PVDA aan de macht of het AOW punt laten vallen... dat er een meerderheid zal zijn voor het laten vallen van het AOW punt.

Vraag gewoon verkering aan die kerel dan zijn we van je geouwehoer af, je lijkt wel verliefd.

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 10:17:
of je nou bruin, blauw, geel of rood bent, als je je in Nederland aan de regels houdt en geen gekke dingen doet, heb je helemaal niets van de PVV te vrezen

:lol: lekker naief.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kris :hyper: op maandag 14 juni 2010 om 10:53:
Bron? Wat dacht je van Geert Wilders?

triest dat je geen 1 citaat of krantenstuk, kan overleggen....

met andere woorden je praat onzin.

Vraag gewoon verkering aan die kerel dan zijn we van je geouwehoer af, je lijkt wel verliefd.

wederom triest dat je een goed gesprek uit de weg gaat, en met deze onzin komt.

lekker naief.

nee, dat zijn nou de feiten.

snap best dat je het graag anders zou zien, dan was jou kritiek terecht geweest, nu heb je niks, geen citaat of bron.

dus neem ik jou niet serieus.

kom eerst met waarheden en bronnen, dan praten we verder.

nogmaals: @ bezem geef mij 1 citaat, krantenbericht, youtube film waar Geert Wilders en of iemand van de PVV zegt:

" alle buitenlanders moeten het land uit"

zeg het maar...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 11:18:
triest dat je geen 1 citaat of krantenstuk, kan overleggen....

met andere woorden je praat onzin.

Wat denk je nou? Dat ik het helemaal voor je op ga zoeken? Ik heb wel wat beters te doen.

wederom triest dat je een goed gesprek uit de weg gaat, en met deze onzin komt.

Goed gesprek? Met wie dan? :lol:

nee, dat zijn nou de feiten.

snap best dat je het graag anders zou zien, dan was jou kritiek terecht geweest, nu heb je niks, geen citaat of bron.

dus neem ik jou niet serieus.

kom eerst met waarheden en bronnen, dan praten we verder.

nogmaals: @ bezem geef mij 1 citaat, krantenbericht, youtube film waar Geert Wilders en of iemand van de PVV zegt:

zeg het maar...

Ik neem jou niet serieus je bent gewoon verliefd op die kerel.
Waarschuw beheerder

Ik geloof dat hij in Denemarken een mooi optreden had en daarin onder andere vertelde dat er misschien wel tientallen miljoenen criminele moslims Europa uit moeten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kris :hyper: op maandag 14 juni 2010 om 11:22:
Wat denk je nou? Dat ik het helemaal voor je op ga zoeken? Ik heb wel wat beters te doen.

er valt niks op te zoeken, hij of zijn partij staat daar niet voor.

maargoed leef lekker in die waan wereld.

speciaal dan nog 1 x voor jou:

:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 11:36:
speciaal dan nog 1 x voor jou:

Haha en degene die hem post kan niet eens speech spellen. Het zegt genoeg over het niveau.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 10:14:
dat weet je dus niet, anders zou je niet zulke onzin uitkramen.

Nou geloof me... dat weet ik wel ;)

Waarschuw beheerder

zeg het maar...

kunnen ze niet want bezem en nog een aantal kneuzen die houden liever van links geneuzel en thee drinken. discussie hier is niet mogelijk want hun doen net als die linkse rakkers mening door je strot drukken.:dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 20:45:
kunnen ze niet want bezem en nog een aantal kneuzen die houden liever van links geneuzel en thee drinken. discussie hier is niet mogelijk want hun doen net als die linkse rakkers mening door je strot drukken

Tjonge jonge.. jij hebt wel erg goed naar de uitspraken van Wilders geluisterd he? Copycat!
Waarschuw beheerder
Het feit dat ze zulke nazi-praktijken willen uitvoeren (want dat is het gewoon) is voor mij absoluut een breekpunt.. Daarmee verdien je geen respect van me :)

gelukkig zit jij daarom ook niet in de politiek.
we leven in een democratie..en je kan er niet om heen dat PVV zo veel stemmen heeft gehaald en zou gewoon belachelijk zijn dat je dat negeert. en de eisen die hij bijvoorbeeld heeft met hoofddoeken dat is niet eens vreemd. in turkije heb je al op bepaalde plaatsen hoofddoek verbod , dat is hun land al heel normaal..er word alleen maar angst gezaaid. maar het valt best mee als je zijn programma leest. hij wil alleen de grote rat draaiers flink aanpakken en ja helaas zijn dat vooral allachtonen.
als je als moslim hier gewoon mee doet aan de maatschappij heb je niks voor wilders te vrezen.
Waarschuw beheerder
kunnen ze niet want bezem en nog een aantal kneuzen die houden liever van links geneuzel en thee drinken. discussie hier is niet mogelijk want hun doen net als die linkse rakkers mening door je strot drukken.:dood:

:lol:

Stil nou maar.

Waarschuw beheerder
kunnen ze niet want bezem en nog een aantal kneuzen die houden liever van links geneuzel en thee drinken. discussie hier is niet mogelijk want hun doen net als die linkse rakkers mening door je strot druk

:')

Waarschuw beheerder
donateur
discussie hier is niet mogelijk want hun doen net als die linkse rakkers mening door je strot drukken.

jammer genoeg wel.

maargoed, ze kunnen er niks mee.

Het volk heeft gesproken...

het is nu ff de wonden likken voor onze linkse thee drinkers :bier:

Uitspraak van stardust (k) op maandag 14 juni 2010 om 22:10:
we leven in een democratie..en je kan er niet om heen dat PVV zo veel stemmen heeft gehaald en zou gewoon belachelijk zijn dat je dat negeert

precies.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juni 2010 om 10:14:
jammer genoeg wel.

maargoed, ze kunnen er niks mee.

Het volk heeft gesproken...

het is nu ff de wonden likken voor onze linkse thee drinkers :bier:

VVD heeft nog altijd de meeste zetels en is nog altijd de grootste partij geworden en PVDA ook dus doe nou maar niet alsof de PVV de grootste is.. :lol:
Waarschuw beheerder
dat klopt ook!
maar PVDA heeft al vaak het land geregeerd en eigenlijk nooit met succes..laat VVD het maar eens doen..dan kunnen we altijd nog kijken of het werkt ja of nee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op dinsdag 15 juni 2010 om 12:14:
maar PVDA heeft al vaak het land geregeerd en eigenlijk nooit met succes..laat VVD het maar eens doen..dan kunnen we altijd nog kijken of het werkt ja of nee.

:lol: De VVD heeft héél wat meer kabinetten achter de rug.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kris :hyper: op dinsdag 15 juni 2010 om 11:05:
VVD heeft nog altijd de meeste zetels en is nog altijd de grootste partij geworden en PVDA ook dus doe nou maar niet alsof de PVV de grootste is..

dacht dat jij geen tijd had...

kom eens met je bronnen.. (Y)
Waarschuw beheerder
maar PVDA heeft al vaak het land geregeerd en eigenlijk nooit met succes.

Oja PVDA deed het alleen :').
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juni 2010 om 13:03:
dacht dat jij geen tijd had...

kom eens met je bronnen.. (Y)

Ik zit namelijk niet de hele dag op google alles over Wilders op te zoeken :aai: Jij blijkbaar wel.. Waarom word je niet lid van z'n partij?
Waarschuw beheerder
vind dat CDA toch beter regeert als PVDA als je kijkt naar geschiedenis. en als je kijkt naar economie is VVD vaak sterk geweest.

ik ben een beetje anti PVDA omdat ik vind dat mensen te snel in slachtoffer rol plaatsen ..in plaats van er iets aan te doen stellen ze dingen uit...kijken vaak niet op langer termijn..dat irriteert me aan PVDA.
is ff zo kort door de bocht opgeschreven..maar heb geen zin om hele lang tekst hier te plaatsen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op dinsdag 15 juni 2010 om 13:44:
is ff zo kort door de bocht opgeschreven..maar heb geen zin om hele lang tekst hier te plaatsen.

Snap ik waarom zou je? Teveel tekst is kut.

Waarschuw beheerder
pvv gestemd. gewoon vvd, pvv met cda kabinet vormen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 09:15:
moet jou bekend voorkomen dan, deed je toendertijd toch ook met hardstyle?

mwah nee hoor , een paar mensen boycotte het omdat ze het te hard vonden en die maken nu 2 x zo hard , dus die liepen achter de kudde aan ik niet , ik ben namelijk ermee gestopt en doe nu heel wat anders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 10:09:
iedergeval om over na te denken, waarom die 24 zetels gehaald zijn.

nee hoor , elke dag als ik naar sbs6 langs zap snap ik waarom er 1.5 miljoen stemmen gehaald zijn. omdat meerderheid te dom is om te poepen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juni 2010 om 15:31:
pvv gestemd. gewoon vvd, pvv met cda kabinet vormen.

wordt toch niks man, dat kabinet klapt binnen een jaar, je geeft elke lul in dat kabinet zoveel macht dat niet goed kan gaan, er hoeft er maar 1 op te stappen en het is klaar.
Waarschuw beheerder

Nou doe je ze toch echt te kort. Denk eens aan een Willem Drees bijvoorbeeld? Sterker nog, de VVD komt voort uit de PvdA, al waren ze maar twee jaar samen voor de split :loL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 11:16:
je geeft elke lul in dat kabinet zoveel macht dat niet goed kan gaan, er hoeft er maar 1 op te stappen en het is klaar

:jaja:
Snap ook niet dat ze het nog steeds serieus als optie aan het overwegen zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 11:16:
wordt toch niks man, dat kabinet klapt binnen een jaar, je geeft elke lul in dat kabinet zoveel macht dat niet goed kan gaan, er hoeft er maar 1 op te stappen en het is klaar.

al die verwaande cda'ertjes die zichzelf te goed vinden voor de pvv.
pvv heeft niet voor niets zoveel stemmen gekregen(tov van vorige verkiezing)

Uitspraak van lindaaatje op woensdag 16 juni 2010 om 11:36:
Snap ook niet dat ze het nog steeds serieus als optie aan het overwegen zijn...

misschien omdat de vdd meeste stemmen heeft, en pvv grote winnaar is?
het volk kiest nu eenmaal. dus het proberen waard. waarom zou je anders nog gaan stemmen als er toch een minderheidskabinet komt of een kabinet met 6 bij elkaar geraapte partijtjes.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kris :hyper: op dinsdag 15 juni 2010 om 13:36:
Ik zit namelijk niet de hele dag op google alles over Wilders op te zoeken Jij blijkbaar wel.. Waarom word je niet lid van z'n partij?

als ik iets beweer kom ik met een bron, wel zo netjes.

jij kraamt onzin uit.

als je enigzins op het forum een discussie aan wil gaan, kom dan met feiten en bronnen.

ga anders naar tmf chat.

of kids place.

:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 16:12:
misschien omdat de vdd meeste stemmen heeft, en pvv grote winnaar is?
het volk kiest nu eenmaal.

Eh, PvdA is toch tweede geworden? En CDA juist grootste verliezer, dus ook geen logische keuze...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 17:21:
als je enigzins op het forum een discussie aan wil gaan, kom dan met feiten en bronnen.

Ja idd.. Die wel moeten voldoen aan de APA-norm he! :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 16 juni 2010 om 18:50:
Eh, PvdA is toch tweede geworden?

ja, maar GEEN 1e. degene die 1e is altijd 1e keus ook he. is wel zo eerlijk

als psv 2e wordt en ajax 1e, dan gaan ze toch psv ook niet opeens een rechtstreeks ticket naar CL geven?

Uitspraak van lindaaatje op woensdag 16 juni 2010 om 18:50:
En CDA juist grootste verliezer

en Pvv juist grote winnaar.
Waarschuw beheerder
maar PVDA heeft al vaak het land geregeerd en eigenlijk nooit met succes..

Uitspraak van Fietsketting op woensdag 16 juni 2010 om 11:33:
Nou doe je ze toch echt te kort. Denk eens aan een Willem Drees bijvoorbeeld?

En zelfs die zag het niet meer zitten in de PvdA:

In de jaren '70, toen zijn zoon Willem Drees jr. opgang maakte met zijn gematigd linkse partij DS'70, brak Drees met zijn partij, de PvdA, uit onvrede over de in zijn ogen steeds radicalere en onrealistische koers van de PvdA onder invloed van Nieuw Links.

Bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Drees

Waarschuw beheerder
donateur

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stardust (k) op maandag 14 juni 2010 om 22:10:
maar het valt best mee als je zijn programma leest.

Een woord entnische registratie.
Vind ik niet meevallen doet me aan iets denken uit het verleden..

Uitspraak van Kris :hyper: op dinsdag 15 juni 2010 om 11:05:
PVDA ook dus doe nou maar niet alsof de PVV de grootste is.. :lol:

Juist(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Animaniac* op woensdag 16 juni 2010 om 11:10:
nee hoor , elke dag als ik naar sbs6 langs zap snap ik waarom er 1.5 miljoen stemmen gehaald zijn. omdat meerderheid te dom is om te poepen

De afbraak van de Nederlandse cultuur is een ander speerpunt van de PVV. Zo willen ze Nederland 1 verkopen aan RTL of SBS, en alle publieke radiozenders opheffen.:s
Klopt dus wel wat je zegt8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 17:21:
als je enigzins op het forum een discussie aan wil gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 20:40:
ja, maar GEEN 1e. degene die 1e is altijd 1e keus ook he. is wel zo eerlijk

Daarom dus VVD met PvdA, twee grootste partijen, moet ik het nog verder voor je uitspellen?

Uitspraak van actief op donderdag 17 juni 2010 om 07:57:
afbraak van de Nederlandse cultuur is een ander speerpunt van de PVV. Zo willen ze Nederland 1 verkopen aan RTL of SBS, en alle publieke radiozenders opheffen

:D Typisch ook...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 16:12:
al die verwaande cda'ertjes die zichzelf te goed vinden voor de pvv.

Het is schandalig om te zien hoe Verhagen nu bezig is. Hij moet gewoon duidelijk zijn en zijn verantwoordelijkheid gaan nemen. Hij dient duidelijk aan te geven of hij wel of niet met pvv en vvd wil gaan reageren. Ik vind belachelijk dat hij zegt dat vvd en pvv er eerst moeten uitkomen en dan wil het cda pas aanschuiven en kunnen ze weer opnieuw beginnen met onderhandelen. Het cda wil gewoon niet met pvv gaan reageren, maar Verhagen is te laf om dat toe te geven, omdat hij bang is om de zwarte piet toegespeeld te krijgen.

Het alternatief is gewoon paars plus en Balkenende/cda hebben altijd geroepen dat zoiets stilstand betekent voor Nederland. Hun stellen partijbelang dus boven landsbelang en kunnen nooit oppositie gaan voeren als paars plus er daadwerkelijk komt. Hun hebben de kans gehad om het anders te gaan doen en zijn er dan medeverantwoordelijk voor als Nederland inderdaad 4 jaar stilstaat. Het zal wel lachwekkend zijn als cda in oppositie zit en probeert iets te doen tegen paars plus. Dan worden ze zo hard gestraft door Wilders en die zal bij de volgende verkiezingen dan alleen maar groter worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 17 juni 2010 om 10:49:
Daarom dus VVD met PvdA, twee grootste partijen, moet ik het nog verder voor je uitspellen?

:yes: Dat zou het meest democratisch zijn ja.

vinden de pvv-ers vast weer niet, die vinden het democratischer wanneer de grootste verliezer aan tafel komt om in een coalitie te gaan zitten alleen maar omdat hun partij dan in de regering zit.
En dan ook nog roepen dat dat democratisch is omdat de pvv de grootste winnaar is, maar dat de cda het meest verloren heeft en zij toch echt nog maar de 3e partij zijn vergeten ze effe voor het gemak.

ze lullen alles in hun straatje.
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 17 juni 2010 om 10:50:
Het cda wil gewoon niet met pvv gaan reageren, maar Verhagen is te laf om dat toe te geven, omdat hij bang is om de zwarte piet toegespeeld te krijgen.

Is toch ook logisch. Want hoewel het gewoon normaal is (gezien de verschillen tussen de partijen en de uitslag van de verkiezingen) dat het cda terughoudend is zal geert en zijn aanhang meteen weer een haatcampagne tegen verhagen en zn cda inzetten natuurlijk.

Dus dan ga je dingen wat tactischer spelen. Politiek...weet je wel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 17 juni 2010 om 10:49:
VVD met PvdA

Dan regeert er eigenlijk een soort D'66:D Heb ik dan toch op de regeerders gestemd:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juni 2010 om 11:58:
Dan regeert er eigenlijk een soort D'66 Heb ik dan toch op de regeerders gestemd

Als het goed is samen met D66 en GroenLinks in een coalitie ja, word ik blij van ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 17 juni 2010 om 12:18:
Als het goed is samen met D66 en GroenLinks in een coalitie ja, word ik blij van ;)

:yes:
Waarschuw beheerder
:roflol:

Dat filmpje van NAF :D

"Ja of nee" :rofloL:
Hoe goed is die ;)

(Y)

Waarschuw beheerder
Als Cohen premier wordt ga ik verhuizen, nog nooit zon flapdrol gezien.