Partyflock

Forumonderwerp · 1093702
1 volger · 2591x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Een nieuwe Killzone is aangekondigd en een (vaderlandse) game als deze verdiend natuurlijk een eigen topic :jaja:

Heb onlangs nog KZ2 gespeeld en dat is en blijft gewoon een vette game. Het vervolg zal hier echter wel weer dik overheen gaan, temeer Guerilla bij de ontwikkeling op grafisch gebied hulp schijnt te krijgen van Naughty Dog (Y) (van de Uncharted serie, kan alleen helaas niet meer terugvinden waar ik dit gelezen heb). Een releasedatum is nog niet officieel bekend gemaakt, maar men heeft het over mei 2011.

Post in dit topic alle nieuwtjes omtrent deze game :)

Killzone 3 officieel aangekondigd

Het viel al een beetje te verwachten na de geleakte scans van zaterdag, maar vanavond heeft Sony officieel Killzone 3 aangekondigd. Zoals al eerder werd gespeculeerd, speelt de game zich af in een arctische omgeving en kan je gebruik maken van jetpacks. Bovendien zal het spel 3D-elementen gaan bevatten.

Het verhaal gaat verder waar Killzone 2 is geëindigd en de oorlog tussen de mensheid en de Helghast woedt nog steeds hevig voort. Volgens Sony mogen we in Killzone 3 een 'David versus Goliath'-strijd verwachten met een Helghast-leger van kolossaal formaat. Hieronder alvast de eerste drie vrijgegeven screenshots.

[img width=500 height=281 cacheid=00113831002e998c278e5c071a02aaee33]http://www.playstationpure.be/ftp/Chantal/killzone32[/img]

[img width=500 height=281 cacheid=00113832002e998d50896c911a02aaee33]http://www.playstationpure.be/ftp/Chantal/killzone33[/img]

[img width=500 height=281 cacheid=00113833002e998e8377dd651a02aaee33]http://www.playstationpure.be/ftp/Chantal/killzone3[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Eerste details Killzone 3 (22 mei 2010)

De eerste details rond Killzone 3 zijn vrijgegeven door een Amerikaans tijdschrift. De game zal volledig speelbaar zijn in 3D en spelers kunnen onder anderen met jetpacks aan de slag.

De jetpack moet verrassend licht en flexibel zijn volgens GamePro, waar de informatie in verscheen. Het apparaat is ook uitgerust met een machinegeweer en blijft vliegen door in de lucht korte stoten snelheid toe te passen.

Killzone 3 zal zich gedeeltelijk afspelen in een ijzig gebied. Zo is er een level waar je jezelf van gletsjer naar gletsjer moet lanceren. Deze omgeving moet volgens de ontwikkelaar het gevoel versterken dat je ver van huis bent en omringt wordt door mensen die je dood willen hebben.

In het nieuwste deel wordt ook dieper ingegaan op de Helghast. Hun cultuur en taal wordt uitgelicht en het blijkt zelfs dat deze vijanden nog wat menselijkheid over hebben.

De combat van het spel wordt grotendeels met rust gelaten. Er worden wel wat nieuwe hand-to-hand vaardigheden toegevoegd waarbij je iemand op brute wijze kan vermoorden als deze verlamd is. Ook komt er een nieuw wapen genaamd “the Wasp” die verschillende raketten tegelijk af kan vuren.

De grootste aankondiging is echter dat de game volledig voor 3D gemaakt wordt. Hoewel er nog wel 3D brilletjes nodig zijn, noemt GamePro het effect “krankzinnig.”

Wanneer de game gaat uitkomen is nog niet bekend. Meer informatie wordt verwacht op de E3, die volgende maand plaatsvindt.

Waarschuw beheerder
donateur
Sony kondigt Killzone 3 officieel aan (25 mei 2010)

Nadat afgelopen weekend via verschillende tijdschriften vroegtijdig informatie uitlekte over Killzone 3 heeft uitgever Sony ervoor gekozen de game vandaag officieel aan te kondigen. Een week eerder dan gepland.

Ook worden er een paar nieuwe details over de game bekend. Zo laat de Nederlandse ontwikkelaar Guerrilla weten dat de levels in Killzone 3 “tien keer zo groot” zullen worden als die uit de voorganger. Daarnaast wordt duidelijk dat de game het verhaal zal oppakken waar Killzone 2 dit in 2009 achter liet.

Verder worden vandaag vooral de details bevestigd die afgelopen weekend al bekend werden. Zo zullen spelers in Killzone 3 gebruik kunnen maken van een jetpack, zullen er enkele ijslevels in de game te vinden zijn en zal het PlayStation 3 spel geheel in 3D te spelen zijn.
Hand-to-hand

De combat van het spel wordt grotendeels met rust gelaten. Wel worden er wat nieuwe hand-to-hand vaardigheden toegevoegd waarbij de speler iemand bijvoorbeeld kan vermoorden als deze verlamd is. Ook komt er een nieuw wapen genaamd ‘the Wasp’ die verschillende raketten tegelijk af kan vuren.

Over een releasetermijn voor deze exclusieve PlayStation 3 game wordt nog niets bekend. Wellicht dat Sony hier tijdens de aankomende E3 meer duidelijkheid over zal geven.

Waarschuw beheerder
donateur
‘Killzone 3 gebruikt volledige capaciteit PlayStation 3’ (25 mei 2010)

Ontwikkelaar Guerrilla Games laat vandaag weten dat Killzone 3 het maximale uit de PlayStation 3 zal halen. Dat terwijl Killzone 2 volgens de Nederlandse studio zo’n 60 procent van de processorcapaciteit gebruikte.

“Ik denk dat we nu op 100 procent zitten”, vertelt managing director Herman Hulst tegenover VG247. “Je ziet bijna stoom uit de machine komen! We proppen er zoveel dingen in. Het heeft allemaal te maken met de omvang, de omgevingen en de actie die je nu op je scherm gaat zien.”

“We gaan echt over de top dit keer, en ik denk dat we zo’n beetje het maximaal haalbare bereiken dat mogelijk is. Maar dat doen we eigenlijk altijd. We vinden altijd wel manieren om verder te komen dan voorheen.” Hulst geeft ook nog wat meer details over de 3D mogelijkheden in Killzone 3.

Zo zegt hij dat gamers zonder 3D televisie niet per definitie een mindere spel-ervaring hoeven te krijgen. Wel biedt 3D bepaalde voordelen tijdens het spelen. “3D is iets dat we gewoon kunnen aanzetten. Persoonlijk denk ik wel dat het je helpt bij het verkennen van de omgeving. Je kunt ook iets beter richten omdat je meer diepte ziet en dus kunt inschatten waar de vijanden staan.”
PlayStation Move

Killzone 3 werd vanochtend officieel door uitgever Sony aangekondigd. Volgens bronnen dicht bij de studio zal de game in mei 2011 in de winkels verschijnen. Deze bronnen menen ook te weten dat Killzone 3 gebruik zal gaan maken van de PlayStation Move en dat er meerdere online co-op modi voor het spel in ontwikkeling zijn.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
KZ2 online is toch wel erg verslavend. :9

Grafisch hoeft het wat mij betreft allemaal niet zo zwaar opgekrikt te worden, als de gameplay dus maar gewoon in orde blijft.

Ben ook dik benieuwd naar waar het verhaal heengaat nu Visari de pijp uit is.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op woensdag 26 mei 2010 om 01:13:
Grafisch hoeft het wat mij betreft allemaal niet zo zwaar opgekrikt te worden, als de gameplay dus maar gewoon in orde blijft.

Ik vind juist andersom :D Die gameplay boeit me niet zo, dr zijn tig betere FPSers op de PS3, ik ben vooral benieuwd naar wat ze uit de PS3 weten te trekken!

Waarschuw beheerder
donateur
KZ2 online is toch wel erg verslavend

Van de week ook even een potje geprobeerd, was zeker niet onaardig.

Toch ben ik het met Ballie eens dat de gameplay niet zo bijzonder is. Ik vind het nogal stug en stroef gaan eerlijk, zeker als je het vergelijkt met COD bijvoorbeeld.
Dat gaat zoveel sneller en is veel dynamischer.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 01:16:
ik ben vooral benieuwd naar wat ze uit de PS3 weten te trekken!

Ben ik ook benieuwd naar ja, volgens mij gaat dit wel iets moois worden (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Amerikaans blad meldt eerste details Killzone 3

Het Amerikaanse blad GamePro heeft de eerste details gemeld van PlayStation 3-shooter Killzone 3, waarover tot nu toe nog weinig bekend was. Sony zal het spel waarschijnlijk op zijn E3-persconferentie voor het eerst tonen.

Killzone 3 gaat verder waar Killzone 2 ophield, concludeert Eurogamer uit scans van de Amerikaanse GamePro. Het spel richt zich op een klein groepje soldaten van de Interplanetary Strategic Alliance waarin onder meer oude bekenden Sev en Rico zitten. De ISA-soldaten staan voor een moeilijke opgave als ze met elkaar moeten zien te overleven tegenover een gehergroepeerd leger Helghast-soldaten. "Het is een verhaal als David tegen Goliath, alleen dit keer ben je David", omschreef Guerrilla Games managing director Hermen Hulst de setting in Killzone 3 tegenover GamePro.

In Killzone 3 zal er ook meer bekend worden over de Helghast zelf. Zo wordt duidelijk dat zij ooit heersten over Helghan en Vekta. Toen zij deze planeten echter zelfstandig wilden maken, verjaagden de mensen van de Aarde de Helghast echter van Vekta. Volgens Hulst houden de Helghast er nazistische trekjes op na; ze beschouwen elk menselijk ras buiten dat van henzelf als inferieur. Desondanks blijven zij zelf ook mensen, en in Killzone 3 komt volgens GamePro hun menselijk kant ook naar voren in hun strijd met de ISA.

De ISA-soldaten, die volgens Hulst een beetje gezien kunnen worden als de soldaten in de film Inglourious Basterds, krijgen een aantal nieuwe hulpmiddelen om de Helghast te bestrijden. Zo beschikken de soldaten over jetpacks, die volgens GamePro 'verrassend licht en wendbaar zijn' en voorzien zijn van een machinegun. Ook zullen de soldaten plaatsnemen achter het machinegeweer van een dropship en gebruik maken van een nieuw wapen genaamd 'The Wasp', dat een aantal raketten achter elkaar of tegelijkertijd kan afvuren. Ook kunnen de soldaten rake klappen uitdelen middels een nieuw melee-systeem.

De campagne speelt zich opnieuw af op de planeet Helghan, waar een aantal nieuwe omgevingen wordt bezocht. Een van de levels speelt zich af in een verijsde omgeving, waar de ISA-soldaten een gevangene moeten bevrijden uit een wapenlaboratorium van de Helghast. Dit alles kan ook gespeeld worden in 3d. Om van deze optie gebruik te maken moet de gamer wel centraal voor zijn 3d-televisie plaatsnemen en een speciale bril dragen.

Waarschuw beheerder
KZ2 online is toch wel erg verslavend

al een jaar de enige game die ik online speel :D dus gaat altijd wel erg lekker hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Deze laat ik aan me voorbij gaan.. KZ2 niet eens halverwege gekomen, omdat de gameplay me niet aanstond.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 26 mei 2010 om 12:40:
Deze laat ik aan me voorbij gaan.. KZ2 niet eens halverwege gekomen

gaat de langzaam :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op woensdag 26 mei 2010 om 13:17:
gaat de langzaam

zeker pc gewend :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 13:25:
zeker pc gewend

:no:

Call of Duty op de PS3 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 01:16:
Ik vind juist andersom

Idd... Grafisch... dat je elke keer :| zit te kijken als er weer iets ubervets op het beeld getoverd wordt :D

Uitspraak van marthijn:bier: op woensdag 26 mei 2010 om 13:17:
gaat de langzaam

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 13:25:
zeker pc gewend

True... heb sinds een tijdje een PS3, maar kan nog steeds niet echt wennen aan het trage lopen, trage richten... sowieso het schieten met een controller... maar ach, oefening baart kunst (hoop ik :P)
Waarschuw beheerder
Ik heb enkel de 1 gespeeld maar vond de omgeving en decors echt ongelooflijk vet :)
Uitspraak van Misanthropy op woensdag 26 mei 2010 om 13:43:
True... heb sinds een tijdje een PS3, maar kan nog steeds niet echt wennen aan het trage lopen, trage richten... sowieso het schieten met een controller... maar ach, oefening baart kunst (hoop ik )

Doe mij ook maar een toetsenbord en een muis :)

Waarschuw beheerder
tis maar wat je bent gewend he.
Uitspraak van Richard op woensdag 26 mei 2010 om 13:29:
Call of Duty

moet ik nog steeds een x spelen, maar ik game niet genoeg om die aan te schaffen, want kz deux gaat veel te goed bij mij :D en als het goed gaat wil je niet anders!
Waarschuw beheerder
maar kan nog steeds niet echt wennen aan het trage lopen, trage richten... sowieso het schieten met een controller... maar ach, oefening baart kunst (hoop ik :P)

Klopt en eigenlijk is dit een voordeel online, gezien de shoot-outs vaker langer duren dan die extreem snelle kills als in bijv. MW2.
Iedereen heeft er dus mee te maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Tis maar hoe je het bekijkt... richten met een muis is makkelijker... maar ontwijken met een toetsenbord is ook makkelijker...

Voor de pc is meer scherpte vereist, vooral met snipen... je hebt een fractie van een seconde om raak te schieten omdat de characters het hele veld door springen...

Met UT zit je recht op achter je pc met vol verstand door die maps heen te springen, met bv killzone, uncharted, etc lig je onderuit gezakt een beetje van je af te schieten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 26 mei 2010 om 12:27:
1

Lekker met paddo's met mattie tegen 8 bots. Wheee :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 mei 2010 om 16:58:
Lekker met paddo's met mattie tegen 8 bots. Wheee :$

Sjappie :lol:
Waarschuw beheerder
heb sinds een tijdje een PS3, maar kan nog steeds niet echt wennen aan het trage lopen, trage richten... sowieso het schieten met een controller

Waarschuw beheerder
donateur
Eerste gameplay trailer bekend gemaakt :)

http://www.playstationpure.be/blog/item/3754/De-eerste-gameplaytrailer-van-Killzone-3

Ziet er wel vet uit moet ik zeggen en ook wel een verbetering t.o.v. KZ2 (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Dit keer wel het vette cover systeem in de mplayer en het is bomb.
Waarschuw beheerder
donateur
*Up*
Waarschuw beheerder
Ik ben een echte singleplayer gamer, maar ik moet bekennen dat ik deze game voornamelijk ga aanschaffen voor de multiplayer. :D

Lekker paniek zaaien als tactician met de spawnpoint grenades in het vijandelijk kamp. :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Het is hier een tijdje stil geweest, maar hij komt er nu toch echt bijna aan!
Ergens in februari B)

Meest recente filmpje ziet er overigens HEEL vet uit :respect:
Waarschuw beheerder
heb KZ 2 ook weer uit de kast getrokken om ff warm te lopen voor deeltje 3(L)

Waarschuw beheerder
Heb deze game mogen testen... echt gruwelijke game... aanradertje... alleen laatste level is bagger :rot:
Waarschuw beheerder
nog paar weken en dan los met deze game!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ressurection op vrijdag 7 januari 2011 om 13:06:
heb KZ 2 ook weer uit de kast getrokken om ff warm te lopen voor deeltje 3

laatst ff gekocht voor 10 euro
lekker veel chaos!

Waarschuw beheerder
donateur
Vaanf vanmiddag 12 uur is de beta MP te downloaden en te spelen voor twee weken.
Ben benieuwd! B)
Waarschuw beheerder
over een half uurtje gelijk maar eens ff binnen halen die handel... hij schijnt vet te zijn! stuk beter dan deel 2... de MP dan he... :)
Waarschuw beheerder
wel ff wennen, maar knalt wel beter dan deel 2:yes: melee kills zijn ook vet :9

Waarschuw beheerder
donateur
Konden jullie online spelen dan? Lukte hier helaas niet.
Ben dus maar met die bots gaan spelen en ik moet zeggen, ik heb het idee dat ik dit heel vet kan gaan vinden :D

Besturing inderdaad stuk soepeler, wapens nog even vet, coole levels, mooie graphics en tof geluid (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo spelen jullie die game al? Waar kun je die halen?
Waarschuw beheerder
Playstation store -> open beta -> Gratsch.

Maare... cover werkt weer niet in de beta? Tijdens "Game in the city" vorig jaar gaven ze aan dat dat kwam omdat de mp door een ander bedrijf gemaakt werd en er geen tijd meer voor was.

Bummer dat die nu weer niet in de mp zit, of ik moet wat hebben gemist tijdens mn 10 min sessie :P (ik hoop het)
Verder wel kickeng!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 februari 2011 om 22:37:
Konden jullie online spelen dan? Lukte hier helaas niet.
Ben dus maar met die bots gaan spelen en ik moet zeggen, ik heb het idee dat ik dit heel vet kan gaan vinden

Besturing inderdaad stuk soepeler, wapens nog even vet, coole levels, mooie graphics en tof geluid

in het begin kon ik wel online ja... ook met een maatje van me, werkte prima, later op de avond, rond 22.00 uur kon ik niet meer online!

toen ook maar tegen bots gespeeld... maar das niet te vergelijken met de echte MP, dus oordeel niet a.d.v. die bots-mode ;)

ergerde me nu al kapot aan die infiltration class... dat je kunt vermommen als iemand van de tegenstander... je ziet het te laat en dan schieten ze je al kapot met die irritante shotgun!

ik weet het nog niet...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op vrijdag 4 februari 2011 om 07:42:
rond 22.00 uur kon ik niet meer online!

toen kwam ik net online 8)
Hoorde dat hij het om half 12 wel weer deed, maar toen was ik een serie aan het kijken..

maar das niet te vergelijken met de echte MP, dus oordeel niet a.d.v. die bots-mode

Nee dat geloof ik best, bots was wel makkelijk ja.

ergerde me nu al kapot aan die infiltration class...

Ja zelf bij de bots vond ik die al irritant :jaja:

ik weet het nog niet...

Ik moet zeggen dat ik wel positief ben na de eerste indruk (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Die melee attacks zien er trouwens wel heftig uit (Y)
Alleen lukte het me zelf niet om te doen :S Steeds te laat ofzo, weet niet..
Waarschuw beheerder
ja, je bent zeker van je zaak? reviews geven ook niet echt super hoge cijfers anders hoor... voornamelijk 8-en...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 februari 2011 om 10:44:
Ik heb hem net gepreordered

Ik denk die besteedt zijn entertainment card hier aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op vrijdag 4 februari 2011 om 13:09:
Ik denk die besteedt zijn entertainment card hier aan.

Doe ik ook ;)
Kan je daar ook gebruiken en ik haal hem gewoon op de dag van de release in de winkel op (Y)

Uitspraak van Soon. op vrijdag 4 februari 2011 om 11:04:
ja, je bent zeker van je zaak? reviews geven ook niet echt super hoge cijfers anders hoor... voornamelijk 8-en...

Ja hoor ik heb er wel vertrouwen in, zeker na de eerste twee delen die me ook goed bevielen. Misschien is KZ3 qua veranderingen niet zo revolutionair, maar volgens mij is de aktie wel heel vet, net zoals de graphics. De controls zijn er ook op vooruit gegegaan. KZ2 heb ik me voornamelijk met de SP beziggehouden maar ik denk dat ik me met KZ3 ook wel online ga vermaken.

Heb net de review op IGN gezien, kreeg inderdaad 'maar' een 8,5. Al zeiden ze wel dat het gewoon de top is in FPS's en dat de aktie erg vet is. Alleen het verhaal en de personages, evenals kleine laadtijden (kort zwart overgangsscherm) werd als negatief aangehaald.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 februari 2011 om 13:42:
Alleen het verhaal en de personages, evenals kleine laadtijden (kort zwart overgangsscherm) werd als negatief aangehaald.

ok, precies de dingen die mij niet zo boeien in een shooter, dus das weer mooi meegenomen.

ik ga hem vant weekend nog even goed testen...
Waarschuw beheerder
Als die MP net zo strak is als in KZ2 dan krijgt deze game van mij gewoon een 10.

En ervan uitgaan dat het vooral een grafische update is die het verschil maakt tussen deel 2 en 3 ga ik deze game iig blind aanschaffen. Die MP zullen ze toch niet verkracht hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op vrijdag 4 februari 2011 om 13:57:
ok, precies de dingen die mij niet zo boeien in een shooter, dus das weer mooi meegenomen.

Precies, kijk voor de SP is het wel leuk natuurlijk. Maar als je die uitgespeeld hebt blijft de MP over, waarbij je toch niks met een verhala van doen hebt, dan is het gewoon keihard knallen :D
Waarschuw beheerder
Ik zie trouwens niets staan over bijgevoegde Retro maps bij de pre-order @ Free Record Shop.
Bij Dixons zitten ze wel bij de pre-order. Deze moeten toch bij elke pre-order zitten?

Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat verschilt per winkel hoor. FRS heeft volgens mij gewoon een normale pre-order, zonder verder extra's.
Bij de Game Mania krijg je bij een pre-order de collector's edition in plaats van de standaard editie.
Alleen zijn er niet zoveel GM's natuurlijk. Weet niet of er eentje bij jou in de buurt zit, of dat ze het ook per post kunnen versturen.
Of je moet ff langsrijden met je nieuwe bolide :P
Waarschuw beheerder
Ha, ik pre-order 'm gewoon lekker lazy bij de Dixons voor €60,- (incl. retromaps), entertainmentcard erbij en goannnn. :9

Houd ik nog een tientje over voor Dragon Age 2.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op vrijdag 4 februari 2011 om 14:56:
Houd ik nog een tientje over voor Dragon Age 2.

beetje afdingen enzo ;)
Waarschuw beheerder
8)

Maar damn, bij Dixons moet je vooruit betalen. Geen optie om dus bij afhalen te betalen. :(

Waarschuw beheerder
donateur
Oh dat is ook suf ja..

Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd of hij je stats bewaard voor straks als de game uit is?
Waarschuw beheerder
vast niet!

er klopt trouwens geen ene zak van die game! net een potje 22-4 met mijn zatte harses :lol: terwijl nuchter/stoned haal ik net 7-6 ofzo :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, op Gametrailers kreeg hij een 9.4 (Y)
Waarschuw beheerder
Multiplayer loopt erg soepel, wel n aantal dingen waar ik me aan irriteerde zoals die shotgun en dat je t nog steeds met n crosshair moet doen(of ben ik nou gek?), soms loop je te sprayen op n vijand en dan schieten ze een keer op jou en dan meteen dood :rot:
Denk dat de SP wel dik in orde is :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op zaterdag 5 februari 2011 om 13:12:
soms loop je te sprayen op n vijand en dan schieten ze een keer op jou en dan meteen dood

Always aim for the head. ;)
Waarschuw beheerder
Whe doe ik, maar soms liggen ze nog op de grond n beetje te creperen en dan vind ik t wel netjes om ze helemaal af te maken :D
Waarschuw beheerder
Voeg vague_nico eens toe aan je PSN.
Waarschuw beheerder
Ik kwam de servers niet eens op vanaaf. :(
Maar de bot potjes waren goed te doen zeg.

Heerlijk die MP, ik zat er meteen weer in. Alles is verbeterd zover ik heb kunnen meemaken, waarbij vooral de gameplay iets sneller en soepeler aanvoelt.

Alleen door die vele extra details in de maps vergeleken met KZ2 is het wel moeilijker vijanden spotten. Ook de voice-overs (zeker die van de ISA) vind ik nogal gay en zijn voor 95% hetzelfde als in KZ2. Maar verder wordt die MP gewoon ronduit kick-ass! _o_ Dit wordt opzeker een pre-order.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op zaterdag 5 februari 2011 om 23:46:
Alleen door die vele extra details in de maps vergeleken met KZ2 is het wel moeilijker vijanden spotten

Ik vind die map ook niet echt overzichtelijk, maargoed dat gaat hopelijk nog wel wennen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klopt, maar die hectiek met al die trappetjes en met al die hoeken maakt het wel spannend.

Ik ben er zelf nog niet uit hoe ik die geanimeerde melee-kills maak. Die bots lusten er trouwens wel pap van met hun cloaks. :lol:

Gaaf is trouwens ook die mortier aanval die je kunt inzetten. Dat hebben ze overduidelijk afgekeken van Wolfenstein Enemy Territory. :d
Waarschuw beheerder
ergerde me nu al kapot aan die infiltration class... dat je kunt vermommen als iemand van de tegenstander... je ziet het te laat en dan schieten ze je al kapot met die irritante shotgun!

Gezien je je eigen teamleden niet kunt killen is het verstandig om gewoon te schieten op alles wat beweegt. 1 rake kogel en je ziet meteen of iemand van jouw zijde is of niet. Daarnaast verraad je crosshair ook meteen vermomde vijanden. ;)

Je zult merken dat online dat vermommen niet echt doeltreffend is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op zondag 6 februari 2011 om 00:37:
Ik ben er zelf nog niet uit hoe ik die geanimeerde melee-kills maak.

Lukte mij eerst ook niet, maar nu gaat het wel lekker. Je moet hem iets eerder inzetten dan dat ik bij COD gewend was.

Uitspraak van Vage Nico op zondag 6 februari 2011 om 00:40:
is het verstandig om gewoon te schieten op alles wat beweegt

Zekere voor het onzekere ja, maar eigenlijk is dat best suf natuurlijk. Verspilt er ook onnodig kogels door, terwijl je die soms al niet veel hebt.

Waarschuw beheerder
donateur
Net weer eventjes gespeeld trouwens, ik vind hem toch wel vet hoor (Y)

Merk alleen wel dat ik met Warzone maar met de kills bezig ben dan met de objectives, op de een of andere manier wil dat nog niet zo. Had wel een lekker potje net, met 31 kills ofzo en 17 deaths. K/D ratio staat nu op 1.39 geloof ik :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 februari 2011 om 12:36:
Verspilt er ook onnodig kogels door, terwijl je die soms al niet veel hebt

Klopt, je begint wel met minder ammo dan in KZ2. Maar je kunt een extra ammo perk vrijspelen he.
Daarnaast is er nu wat meer noodzaak voor de Engineers om ammokisten op te zetten voor medespelers (y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 februari 2011 om 12:37:
Merk alleen wel dat ik met Warzone maar met de kills bezig ben dan met de objectives,

Ja dat zul je altijd hebben online, dat mensen voor de stats gaan ipv goed teamwork. Als je straks alles hebt vrijgespeeld dan ga je meer objective based spelen. :D

Ik vind trouwens die snipergun wel sterker geworden, het lijkt wel een semi-automaat nu. :(
Waarschuw beheerder
heb hem ook gepreordert.
iemand die weet of je je rank in de beta zal behouden in het echte spel?
Waarschuw beheerder
De shotgun is in deze open beta wel overpowered hoor. Elk raak schot van me was een kill. :D
Waarschuw beheerder
donateur
heej misschien een domme vraag maar ik heb zowel killzone 1 als 2 maar ik heb moeite in het level waarbij je met rico tegen radec moet vechten, als alleen radec over is gebleven komt hij steeds naar mij toe met zn flitsende cloak trucje en ik krijg maar een paar kogels die hem treffen voor hij weer cloakt en opeens met zn rambo mesje ineens weer achter me staat:| zelfs met een melee krijg ik hem niet kapot.

Is er een manier om hem permanentt te uncloaken ofzo? en de vlammenwerper heeft owk weinig nut tege hem ofniet?

Tips zijn welkom(Y) alvast bedankt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op dinsdag 8 februari 2011 om 00:33:
en de vlammenwerper heeft owk weinig nut tege hem ofniet?

als je hem bewerkt met de vlammenwerper, kan hij tijdelijk niet meer cloacken. Als hij dan als een mislukte zelfmoord-terrorist rond rent, kun je hem makkelijk neerhalen... alstu!

Waarschuw beheerder
Het geluid van de geweerschoten is echt veel dikker dan voorheen. Het is een genot om gewoon in het wilde weg te maaien. Het geluid is net zo overrompelend als de bankoverval scène in Heat :)
Waarschuw beheerder
Ziet er wel echt gruwelijk baas uit dit spel:respect:
Mja heb geen PS3 jwt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 8 februari 2011 om 17:03:
Mja heb geen PS3 jwt

kopeng dang :P

kan niet wachten op deze game.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vaaz op dinsdag 8 februari 2011 om 09:29:
als je hem bewerkt met de vlammenwerper, kan hij tijdelijk niet meer cloacken. Als hij dan als een mislukte zelfmoord-terrorist rond rent, kun je hem makkelijk neerhalen... alstu!

oh thanks man(H) (Y) maar na de vlammenwerper gwn een melee op zn smoel geven dus? Met je handgun kun je weinig :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op dinsdag 8 februari 2011 om 18:27:
Met je handgun kun je weinig

er liggen in die kamer nog wel andere guns toch?!? ik zou shotgun nemen... gewoon in de buurt van een ander wapen blijven staan en dan snel wisselen
Waarschuw beheerder
Heb het effe nagevraagd bij FRS. De pre-order bevat helaas geen extra's zoals een retro map pack. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 8 februari 2011 om 17:03:
Ziet er wel echt gruwelijk baas uit dit spel
Mja heb geen PS3 jwt

ziet er vet uit maar t speelt voor geen meter :lol:
Waarschuw beheerder
Ben je net dik kont aan het schoppen online, gooien ze de servers uit. Weg stats :(

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe was echt mooi net bij Guerilla Warfare, als je het middenstuk hebt met die bruggen enzo, zat ik bovenaan aan de ene kant, richtend op de 'deur' aan de andere kant. Kennelijk stond daar buiten mijn gezichtsveld een medic, want ik schoot telkens dezelfde persoon neer, maar die werd dan weer omhoog geholpen. Dat heb ik 5 keer achter elkaar kunnen doen :D Lekker scoren voor mij, maar ook voor die medic. Alleen beetje minder voor die gast die steeds doodging :lol:

Stond op een killstreak van 11 B) Alleen toen was het spel afgelopen :(

Waarschuw beheerder
donateur
Werd net gewoon geknived door een eigen teamlid? :vaag:
Dacht nog van wel een infiltrator van andere team zijn, maar die gast stond gewoon bij mijn team in de lijst.
Zeker een bug ofzo..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op vrijdag 11 februari 2011 om 12:06:
ziet er vet uit maar t speelt voor geen meter :lol:

meauiiii
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 februari 2011 om 23:56:
Stond op een killstreak van 11 Alleen toen was het spel afgelopen

Gelukkig krijg je dan geen nuke of andere onzinnigheid ofzo.

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 februari 2011 om 19:20:
Dacht nog van wel een infiltrator van andere team zijn, maar die gast stond gewoon bij mijn team in de lijst.
Zeker een bug ofzo..

Bug denk ik. Maar vijandige infiltrators nemen altijd de naam aan van iemand van jouw factie. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou matig avondje helaas..

Wel een vet spel hoor, kijk uit naar de release!
Gelukkig is dat op een vrijdag, lekker de hele avond/nacht lang gamen en dan nog het weekend te gaan B)

Ben deze map ook best wel zat overigens, tijd voor wat nieuws :jaja:

Gescoorde punten tellen in de beta tellen straks overigens niet mee las ik. Opzich wel logisch en lekker eigenlijk.

Vind overigens de tijd tussen de games wel erg lang, te meer je dan ook maar een beetje voor je uit zit te staren en er niks te bekijken of in te stellen is. Ook het gooien van een granaat gaat vrij traag vind ik, net zoals het muten tijdens een spel nogal omslachtig is. Beter gewoon zoals COD, select en vierkantje en klaar. Maargoed..

Uitspraak van Vage Nico op maandag 14 februari 2011 om 22:11:
Maar vijandige infiltrators nemen altijd de naam aan van iemand van jouw factie.

Oh dat was me niet eens opgevallen, dan was het ook geen bug denk ik :)

Waarschuw beheerder
donateur
Even een filmpje om de stemming er in te brengen :)

Waarschuw beheerder
donateur
De lijst van de te behalen trophies is ook al een tijdje bekend, hoewel er nog de nodige hidden trophies tussen staan.

Killzone 3 Trophies

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 februari 2011 om 10:06:
Even een filmpje om de stemming er in te brengen

game doet me echt niets, ziet er ook helemaal niet spannend uit op de een of andere manier.
Waarschuw beheerder
nja ziet er allemaal super goed uit... maar gaat hem niet worden denk ik. w8 wel op homefront, hopelijk word dat wat.

Waarschuw beheerder
donateur
Het nut van een medic is me trouwens niet helemaal duidelijk, behalve dat het handig kan zijn dat je gelijk verder kunt gaan op de plek waar je doodging (als je door een medic gerivived wordt). Het telt namelijk dan nog steeds als een death.
Waarschuw beheerder
vind die maar irritant... wil niet met een half leeg wapen aan de kant van de vijand weer "tot leven" gebracht worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee precies, als het toch als death telt, dan beter uit de drukte en met een vol magazijn ergens anders spawnen toch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op dinsdag 15 februari 2011 om 10:34:
w8 wel op homefront, hopelijk word dat wat.

Had er hoge verwachtingen van toen ik de eerste berichten las, maar de graphics tot nu toe vind ik niet denderend.
Hoop dat ze t nog n beetje gaan tweaken voordat ie uitkomt, het idee is wel erg dik met die voertuigen, drones etc.

Zag trouwens in n folder van Game Mania dat je Killzone vor 35 euro kunt halen, tegen inlevering van 2 oude spellen.
Denk dat ik dat ga doen want de SP is altijd erg dik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 februari 2011 om 23:54:
Gescoorde punten tellen in de beta tellen straks overigens niet mee las ik. Opzich wel logisch en lekker eigenlijk.

Is maar goed ook, als je ziet tussen wat voor een geeks je terecht komt nu. Zijn allemaal van die gasten die non-stop hebben gespeeld en dik geleveld zijn. 1 shot one 1 kill :rot: Er valt amper eer te behalen nu online.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 februari 2011 om 12:14:
Het nut van een medic is me trouwens niet helemaal duidelijk, behalve dat het handig kan zijn dat je gelijk verder kunt gaan op de plek waar je doodging

Vooral in Warzone is dat handig hoor, als je objective-based speelt. Samenwerken is dan een must en gezien je iedereen nodig hebt om bijv. een geplaatste bom te beschermen tot ie afgaat. Die 'stand up' ability is trouwens wel lame. Dat je dus als een aan gort geschoten medic met 1 druk op de knop weer helemaal levend bent.

Waarschuw beheerder
donateur

:D
Waarschuw beheerder
lijkt me wel toffe game vorige delen ook gespeeld dus zeker aanschaffen :D
Waarschuw beheerder

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe ook een leuke (Y)

Vandaag staat trouwens een SP demo van KZ3 op PSN B)
Waarschuw beheerder
jep, zo gelijk ff binnen halen die handel... mssn dat die mij over haalt hem toch te kopen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, nu er een demo van de SP is, doet die MP beta het niet meer. Dat is wel nep.. :/
Waarschuw beheerder
nou kijke als 3D game met spel stoer is volgende week

Waarschuw beheerder
donateur
Dju ziet er erg mooi uit zeg :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 februari 2011 om 18:18:
Ja hoor, nu er een demo van de SP is, doet die MP beta het niet meer

die zou ook maar tot de 15de online blijven ;)

SP demo is wel dik hoor! knalt lekker weg en ziet er fucking mooi uit... uit enthousiasme KZ2 erin gegooid, maar die speelt toch een stuk stroever. mssn dat ik KZ3 toch maar een kans moet geven :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op donderdag 17 februari 2011 om 07:35:
die zou ook maar tot de 15de online blijven ;)

Ah ok, ik had het nergens gelezen dus was nogal verrast ;)

Uitspraak van Soon. op donderdag 17 februari 2011 om 07:35:
SP demo is wel dik hoor!

Ja he, vond ik ook (Y)
Mooi level, mooie graphics, gevarieerde gameplay, toffe muziek, goed geluid :)
Enige mindere vond ik hoe de ISA eruit zagen, die hadden wel wat strakker gemogen. Ik vond Rico zich lichaam ook een beetje vreemd/klein eruit zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat ik vreemd vond dat ie gewoon lekker met korte mouwen loopt... in de sneeuw :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op donderdag 17 februari 2011 om 08:25:
wat ik vreemd vond dat ie gewoon lekker met korte mouwen loopt... in de sneeuw :/

En dat voor een neger :D
Echte bikkel he ;)
Waarschuw beheerder
nee die sev heeft korte mouwen toch? die negert (rico) heeft heel zo'n pak aan, met een cape ofzo.

vond die jet pack gameplay ook wel tof gedaan! en die melee kills blijven ook vet hoor... die ogen in zijn kop duwen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op donderdag 17 februari 2011 om 09:22:
nee die sev heeft korte mouwen toch? die negert (rico) heeft heel zo'n pak aan, met een cape ofzo.

Ja klopt, was even in de war! Sef heeft inderdaad korte mouwen en Rico lijkt een beetje op een Ewok uit Star Wars!

Die jetpack was inder wel cool ja, voelt goed uit en maakt een tof geluid. Die melee kills zijn zeker bruut ja :D
Waarschuw beheerder
net effe 3D demo gespeelt wel vett dat 3D game :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nog maar twee dagen mensen, ik ben echt aan het aftellen 8)
Lekker ook dat hij op vrijdag uitkomt, hele avond en weekend gamen dus :P

Zeker aangezien ik die Special Edition heb waarbij je de eerste 24 uur alle wapens hebt (Y)
Zal dus denk ik beginnen met de MP de eerste dag en tussendoor wat van de SP spelen..

Launchtrailer ziet er vet uit trouwens B)

Waarschuw beheerder
denk dat ie vandaag al wel ergens te vinden is hooor :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar ik ga niet stad en land af voor een game. Heb er nu bovendien ook niet zoveel tijd voor en heb hem gepreorderd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 23 februari 2011 om 09:31:
denk dat ie vandaag al wel ergens te vinden is hooor

pas bijna een week op internet :lol:
Waarschuw beheerder
ja, maar das nep.
Waarschuw beheerder
hij speelt wel beter dan de 2de :)

best wel vermaakt met de demo's (Y)

moet zeggen ben nog niet echt weggeblazen door de graphics :/
Waarschuw beheerder
om 18.00 uur toch maar ophalen... :9
Waarschuw beheerder
Spel is hier nog niet uit, maar al wel een patch :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op donderdag 24 februari 2011 om 18:40:
Spel is hier nog niet uit, maar al wel een patch

Retro mappack ook al :D

Maar van die patch is wel netjes, zeer veel dingen verbeter nav de open beta (Y)
Waarschuw beheerder
hij is wel dik hooor! sp tot nu toe erg vet gedaan... paar potje multiplayert gedaan, ging best aardig! gaan wel wat uurtjes inzitten denk ik :D

Waarschuw beheerder
donateur
Kreeg net een smsje dat ik mijn Collector's Edition kan komen ophalen B)
Zin in!
Waarschuw beheerder
die verrekte kut van de tnt mag ook wel eens komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 februari 2011 om 20:00:
Retro mappack ook al :D

Maar van die patch is wel netjes, zeer veel dingen verbeter nav de open beta (Y)

Op twitter had Killzonedotcom het al over een nieuwe map pak. Beetje lame.

Maare damn game is vet!!
Waarschuw beheerder
zal me hier wel weer een tijdje mee vermaken (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, heb alleen nog maar online gespeeld, maar met de beta ging het een stuk beter 8)
Waarschuw beheerder
zometeen online maar eens proberen dan :D
Waarschuw beheerder
game is echt vett :P
Waarschuw beheerder
vette shit!
gister iets van 30 kills en 3 deats in warzone:cheer:
sniper ftw(H)
Waarschuw beheerder
Online bezig met de Move controller. Das echt bomb!

Waarschuw beheerder
donateur
Wie is er al lekker online bezig? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Ik heb eigenlijk alleen nog maar online gespeel :bloos: Met wisselend succes overigens..
Ga vanavond eens aan de SP beginnen, want die lijkt me wel erg vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op zaterdag 26 februari 2011 om 13:38:
Online bezig met de Move controller. Das echt bomb!

heb je er een gun voor?

ben namelijk ook wel benieuwd hoe dat werkt.

zonet even in 3D gespeeld, maar daar wordt ik niet warm van.....
zitten wel een paar vette dingetjes in zoals de red dot op de sniper :P
en vuur en snippers wat door je kamer dwarrelt!
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1EKSTE op zaterdag 26 februari 2011 om 17:47:
vuur en snippers wat door je kamer dwarrelt!

:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 17:29:
Wie is er al lekker online bezig? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

hiero!
speel voornamelijk warzone maar krijg verdomme steeds een map uit killzone 2.
overigens ook best iritant dat iedereen voor die vage machines gaat zoals dat half gekopieert ding uit star wars ofzo8-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1EKSTE op zaterdag 26 februari 2011 om 17:47:
heb je er een gun voor?

ben namelijk ook wel benieuwd hoe dat werkt.

zonet even in 3D gespeeld, maar daar wordt ik niet warm van.....
zitten wel een paar vette dingetjes in zoals de red dot op de sniper :P
en vuur en snippers wat door je kamer dwarrelt!

Jup. Alleen niet die sharp shooter helaas. GEwoon een handgun attachment. Was maar 5 euro icm killzone 3.
Werkt zeker goed. Kan alleen niet goed bij de cover knop. Maar das toch alleen maar bij SP... of zit dat deze keer wel in de mp?

De sharp shooter lust alles door waardoor je alle knoppen goed kan bereiken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die singleplayer is vet hoor :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op zaterdag 26 februari 2011 om 18:46:
Jup. Alleen niet die sharp shooter helaas. GEwoon een handgun attachment. Was maar 5 euro icm killzone 3.
Werkt zeker goed. Kan alleen niet goed bij de cover knop. Maar das toch alleen maar bij SP... of zit dat deze keer wel in de mp?

De sharp shooter lust alles door waardoor je alle knoppen goed kan bereiken.

ook maar eens overwegen zo'n gun erbij te doen :)
Waarschuw beheerder
Wilde em vanmiddag halen, was ie uitverkocht... en te laat om ergens anders heen te gaan, heb em maar besteld. Kom ik er gvd net achter dat het koopzondag is morgen...

Waarschuw beheerder
donateur
Er mag hier wel wat meer gepraat worden hoor, of is iedereen druk aan het spelen? :D

Moet zeggen dat ik zelf vanaf vrijdagavond bijna constant bezig ben geweest 8)
Vannacht eindelijk met de SP begonnen, uurtje of drie gespeeld (ben nu bij het level van de demo) en ik vind hem echt supervet :jaja: Had er hoge verwachtingen van en moet zeggen dat die helemaal uitgekomen zijn (Y)

Supervette graphics, lekkere gameplay (soepeler) en erg afwisselend. Goed geluid, mooie muziek. Helemaal top wat mij betreft.

Meeste tijd heb ik echter in de MP gestoken tot nu toe, denk iets van 9 uur ofzo nu. Vond hem eerst wel aardig, maar nu ik de weg in alle maps een beetje ken, vind ik hem toch wel erg tof (Y) Vind alleen sommige maps bij Warzone echt te groot, zeker met zo weinig spawnpoint en spelers die niet weten dat je deze ook zelf kunt opzetten. Dan ben je soms echt enorm veel aan het lopen, dat vind ik wat minder. Speel daarom nu eventjes wat meer Guerilla Warfare, daar zijn de maps ook wat toffer vind ik. Bilgarsk Boulevard, Akmir Snowdrift en Kaznan Jungle vind ik daar bijvoorbeeld erg vet. Die jungle was ik vooraf wat sceptisch over trouwens, maar ik vind dat ze die erg cool hebben uitgwerkt, zeker in de SP. Leuke setting, toffe beestjes, Ninja Cyborg Helghast (of hoe je ze ook noemt) en robots. Vond hem alleen iets aan de lange kant. En in de MP is het echt een doolhof :D

Welke klasse spelen jullie het meest? Ik eigenlijk marksman, hoewel ik de sniper niet gebruik 8) Maar vind het cloaken wel relaxed. Verder heb ik er silent footstepts bij, al is een tweede primary weapon ook wel relaxed. Speel ook wel eens met technician, ook wel leuk (Y)
Waarschuw beheerder
Speel meestal engineer. Beetje turrets bouwen n shit mkay.
Waarschuw beheerder
Klinkt goed Barry. Ben benieuwd of ik KZ3 komend weekend gewoon bij de FRS kan scoren. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom heb je hem niet gewoon al gehaald? :)
Waarschuw beheerder
Geen tijd gehad om de stad in te gaan eigenlijk.

Vrijdag ga ik 'm meteen fixen. Doet we online een potje aight? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op zondag 27 februari 2011 om 17:34:
Geen tijd gehad om de stad in te gaan eigenlijk.

Hier maak je toch tijd voor ;)

Uitspraak van Vage Nico op zondag 27 februari 2011 om 17:34:
Doet we online een potje aight?

Zeker (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 februari 2011 om 17:44:
Hier maak je toch tijd voor

Ik moest nog een cd'tje reviewen he chef. :D O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op zondag 27 februari 2011 om 17:47:
k moest nog een cd'tje reviewen he chef.

Ik ook, maar die wachten maar even ;)
Waarschuw beheerder
ik heb alleen nog mp gespeeld hij speelt echt heerlijk alleen nee ik weet niet het klopt op een of andere manier niet :S in een level waar ik gerespawnd wordt gelijk dood achter elkaar zonder dat er iemand op me schiet of wat dan ook :vaag:

ik vindt de mp levels ook zeer zwak niet vet.

sp maar even proberen en dan weer terug sturen!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik wel merk is dat je soms verkeerd spawned (voornamelijk helemaal aan het begin van een game), dat je dan in de groep van de tegenstander, of vlakbij, spawnt. Maargoed, soms kan je er ook gebruik van maken omdat je tegenstander het ook niet verwacht.

Net een leek potje trouwens op Akmir, ik begon met een keer doodgaan en daarna een killstreak van 12 :D

Waarschuw beheerder
donateur
Whaha mooi net in Bilgarsk, op dezelfde plek met een granaat een keer 5 kills + een turret, daarna ook nog 3 kills + een turret :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 februari 2011 om 20:44:
op dezelfde plek met een granaat een keer 5 kills + een turret

Ah, jij bent zo'n vervloekte spawnpoint killer. ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op zondag 27 februari 2011 om 20:58:
Ah, jij bent zo'n vervloekte spawnpoint killer.

Ah, half in dit geval ;)

Je zult het wel zien daar, aan een kant van de map heb je een spawnpoint waarvan de meeste mensen gelijk links door een soort van kort gangetje lopen (ik doe het ook vaak), op het einde daar van heb je links het begin van een lange steeg, waar veel gevechten plaatsvinden. Maar op de overgang van gangetje naar steeg blijven veel mensen even zitten. Kan geen kwaad om dan eens een granaatje te gooien :D

Waarschuw beheerder
donateur
*edit*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb moeite om de PS3 uit te zetten, wat een spel B)
Waarschuw beheerder
ik speel met technician, die die ammo boxen kan fixxen (en dan speel ik met die 2de gun), of met snipert (heb alleen die goede snipert nog niet...)

vrijdag wilde ik het spel inruilen, omdat ik het online echt kut vond, maar nadat ik de SP uitgespeeld had, toch nog maar een kans gegeven. ik heb wel mijn speelstyle aan moeten passen, wat rustiger en wat meer camperig, maar dat moet wel, want als je als een dolle hond rond rent dan overleef je het niet lang... tip van mij: probeer niet te mikken, maar schiet gewoon vanuit de heup, gaat 10x makkelijker... ook zou ik die sensitivity niet op 100 zetten, kheb hem terug gezet op 70, wat veel beter speelt :yes: ik had gister ook moeite met het uitzetten van mijn ps3 :9

wel af en toe irritaties, die infiltrator, wie verzint zoiets? het spawntrappen kan af en toe ook wel gaan irriteren (al komt het niet heel veel voor).

al met al dus een topgame tot nu toen, hopelijk denk ik er over 2 weken nog zo over, want het aanbod aan maps is wel wat karig...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op maandag 28 februari 2011 om 07:41:
ik speel met technician, die die ammo boxen kan fixxen

Het blijkt dat ik ze nogal door elkaar haal, maar hier speel ik ook wel mee :D
Meestal met Marksman, maar als niemand ammo boxes neerzet, dan neem ik op een gegeven moment technician.

vrijdag wilde ik het spel inruilen

:lol:

ik heb wel mijn speelstyle aan moeten passen, wat rustiger en wat meer camperig

Inderdaad, heb ik ook gedaan. Bij COD hou ik van rushen, maar hier werkt dat niet. Als je een beetje begint te maaien met je gun gaat toch bijna alles mis 8)

ook zou ik die sensitivity niet op 100 zetten, kheb hem terug gezet op 70, wat veel beter speelt

Oh hier heb ik niet eens naar gekeken, staat dit bij opties ofzo? En 100 is standaard?

ik had gister ook moeite met het uitzetten van mijn ps3

Whehe :D
Ik heb echt schandalig veel gespeeld de afgelopen drie dagen, 13 uur online ofzo en 4 uur SP :bloos:

die infiltrator, wie verzint zoiets?

Opzich wel iets origineels, maar wel irritant ja.

want het aanbod aan maps is wel wat karig...

Dat viel me inderdaad wel ERG tegen ja, vijf maps maar per spelsoort :/
Heb nog wel die twee retromaps erbij, die ik overigens wel vet vind (Y) (speelde KZ2 niet online)
Overigens wel cool dat je kunt aangeven op welke maps je wilt spelen (Y)

Is trouwens wel een al een nieuwe mappack aangekondigd, wat wel vet is, maar wat ook een beetje een nare bijsmaak geeft om zo snel al DLC uit te brengen. Had die maps gewoon gelijk in het spel gedaan, want het zijn er nu duidelijk te weinig..

Wat speel je het meest Soon, Guerilla of Warzone? En welke maps vind je het tofst?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 09:23:
Wat speel je het meest Soon, Guerilla of Warzone? En welke maps vind je het tofst?

hehe, het meest speel ik Operations.. met van die tussenfilmpjes. ook wel warzone... guerilla warzone duurt veel te kort... soms nog geen eens 3 minuten... de tijd tussen de games duurt soms langer dan de game zelf, dat moeten ze echt aanpassen... vetste maps vind ik die MAWLR Graveyard, en die met dat grote groene, ronde ding int midden (weet die namen nog niet zo goed)die map waarin alles schots en scheef is, is ook behoorlijk wazig, wel vet!

waar staan die retro mappacks, want kan die niet vinden in de PS store??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op maandag 28 februari 2011 om 10:08:
hehe, het meest speel ik Operations.. met van die tussenfilmpjes

Die heb ik nou eigenlijk nog nooit gespeeld :D
Vanavond eens doen, want die objectives zijn wel leuk om te doen in Warzone.

guerilla warzone duurt veel te kort... soms nog geen eens 3 minuten...

Drie minuten is wel erg overdreven :P Maar het duurt inderdaad wel erg kort ja :( In een goed potje kom ik niet hoger dan 12 kills ofzo.

vetste maps vind ik die MAWLR Graveyard

Die ken ik dan weer amper 8)

die map waarin alles schots en scheef is, is ook behoorlijk wazig, wel vet!

Pyrrus Crater ofzoiets geloof ik? Die is wel geinig ja..

waar staan die retro mappacks, want kan die niet vinden in de PS store??

Ik heb ze bij de collector's edition gehad, maar volgens mij heb ik ze ook in de store zien staan hoor. In een aparte map met alleen KZ3 dingen.
Waarschuw beheerder
hehe, het meest speel ik Operations..

Ja ik had afgelopen weekend niet veel keuze.
Hebben jullie met name met warzone geen last van netwerk errors? En servers die vol zitten?
Ik werd er echt ff schijtziek van gister

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op maandag 28 februari 2011 om 10:14:
Hebben jullie met name met warzone geen last van netwerk errors?

Nog nooit gehad :)

En servers die vol zitten?

Een enkele keer, maar gewlijk nog een keer proberen en dat doen hij het wel alweer.
Waarschuw beheerder
Hebben jullie met name met warzone geen last van netwerk errors? En servers die vol zitten?

error heb ik 1 of 2 keer gehad... en server vol een aantal keer, maar idd gelijk weer proberen en dan doet ie het wel (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 10:14:
maar volgens mij heb ik ze ook in de store zien staan hoor. In een aparte map met alleen KZ3 dingen

vanavond ff goed kijken dan maar 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 10:16:
Nog nooit gehad

Ja ik probeer dan wel met me squad te joinen he... Operations en Guerilla doen het vrijwel altijd maar met Warzone hebben we echt een hoop gezeik gehad..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op maandag 28 februari 2011 om 10:23:
Ja ik probeer dan wel met me squad te joinen he...

Ah ok, dat heb ik nog nooit gedaan.
Ben nog aan het wachten tot twee vrienden van me hem ook binnen hebben :)

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het trouwens wel cool dat je op de KZ3 website al je stats enzo worden bijgehouden (Y)

[img width=640 height=343 cacheid=0011a82a002f2eb70dd84cf41a02bf185c]http://img94.imageshack.us/img94/4885/27480482.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahah ja daar zat ik net ook ff te kijken :D
Waarschuw beheerder
hmmm, gelijk ff cheken. :)
Waarschuw beheerder
maar nadat ik de SP uitgespeeld had,

nu al??? :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M1EKSTE op maandag 28 februari 2011 om 11:13:
nu al???

In principe makkelijk te doen toch? Hoorde dat hij rond de 8 uur duurt, nou ik heb er 4 gespeeld en 13 uur online 8) Dus is wel te doen in een weekend..
Waarschuw beheerder
7 uur max. mee bezig geweest... hij stopt ook in eens, zonder aanleiding, zit je in eens de aftiteling te kijken... dat voor stukje voor de echte aftiteling is wel vet gemaakt.. dikke muziek eronder ook! (y)

heb hem op normal gespeeld trouwens.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op maandag 28 februari 2011 om 11:49:
7 uur max. mee bezig geweest...

Hmm uurtje minder dus nog :(

hij stopt ook in eens, zonder aanleiding

Las van meerdere mensen dat de manier waarop het eindigd wat tegenvalt, zonde :(

heb hem op normal gespeeld trouwens.

Ik ook, maar ga hem nog wel een keertje op een niveau hoger spelen. Vind hem nu wel al vet genoeg om het nog een keer te willen spelen. Denk dat ik er een guide bij koop om er nog wat meer plezier van te hebben.

Ik ben nu in Stahl Arms, nadat ondekt is dat ze als Helghast vermomd waren. Zit ik dan ongeveer op de helft ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:52:
Zit ik dan ongeveer op de helft ofzo?

nee al wel eroverheen... :)

wat voor een meerwaarde heeft zo'n guide dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op maandag 28 februari 2011 om 11:56:
nee al wel eroverheen...

Hmm ok, dat gaat best hard dan :(

Uitspraak van Soon. op maandag 28 februari 2011 om 11:56:
wat voor een meerwaarde heeft zo'n guide dan?

Sowieso vind ik het altijd wel leuk om te hebben bij spellen die ik echt tof vind, maar het is ook wel handig bij sommige trophies enzo vind ik :)
Waarschuw beheerder
zal zometeen me middag ook weer even vullen met Killzone :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik heb ook wel weer zin om te knallen :D
Maargoed, als ik thuiskom eerst de afwas doen van de afgelopen 4 dagen :bloos:
Waarschuw beheerder
zo gebeurt joh... ik moet nog voor school aan de slag na mijn werk! word geen KZ3 vanavond :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 28 februari 2011 om 14:22:
ik moet nog voor school aan de slag

hier ook :(

kan alleen me kop er niet toe zetten dus denk dat ik maar even wat ontspanning moet hebben :)
Waarschuw beheerder
trouwens als jullie zin hebben om eens samen een potje te knallen, voeg me toe..

SoonTiel

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 10:16:
Nog nooit gehad :)

En nu dus wel, kom gewoon niet online, wtf is dit nou weer :/
Naja dan maar verder met de SP..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 18:12:
En nu dus wel, kom gewoon niet online, wtf is dit nou weer

Hier ook niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 19:46:
Hier ook niet

Uiteindelijk wel gelukt, maar het gaat nog steeds af en toe erg moeizaam!
Waarschuw beheerder
Het spel ziet er wel erg nice uit :D Deel 2 vond ik top, wacht nog effe op mijn sharpshooter en dan ga ik verder met deze game.. Nu eerst Infamous...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 28 februari 2011 om 15:50:
trouwens als jullie zin hebben om eens samen een potje te knallen, voeg me toe..

ok ff toevoegen dus :)

Uitspraak van Rien op maandag 28 februari 2011 om 20:25:
wacht nog effe op mijn sharpshooter

denk dat ik dat ding ook maar ga aanschaffen
Waarschuw beheerder
Servers lagen er ffkes uit voor een update. Daarom kon je er niet op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 28 februari 2011 om 15:50:

voeg je zo ff toe:)

Ressurection076 = PSN:)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmz, matig avondje!
Dacht dat mijn ratio wel naar de 1.40 zou gaan, maar ik ben juist ietsje omlaag gegaan 8)

Wel voor het eerst operations gespeeld en dat is best wel leuk inderdaad (Y)
Alleen vind ik ook daar Akmir weer veel te groot. Die Mawler (ofzoiets) map is wel vet (Y)
Waarschuw beheerder
nou kon niet online komen :s

alleen maar vastlopers :(
Waarschuw beheerder
khad nergens last van... heb van half 9 tot 10 gespeelt, niks geen erorrs of wat dan ook.

die laatste gun in de sniper class is wel sterk... :D

Waarschuw beheerder
donateur
Kan niet wachten tot ik vanavond weer verder kan gamen! 8)

Wilde even kijken hoe ver ik ben in de SP en kwam toen deze walkthrough tegen. Volgens mij wel een goede voor de trophies enzo :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond weer knallen :cheer:

Kom nog niet echt toe aan de single player... Ik moet wel mn maten bij houden anders levelen ze me dr uit :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op dinsdag 1 maart 2011 om 13:04:
Ik moet wel mn maten bij houden anders levelen ze me dr uit :D

Welk level zit je nu dan?

Ik moet denk ik wat meer Warzone en Operatives spelen, want met Guerilla gaat het niet meer zo snel nu 8)
Waarschuw beheerder
lvl 21 volgens mij... Heb maar 2-3 uur per dag om te spelen :P
Waarschuw beheerder
Net een ff online gegaan icm met fuckpsn

Paar potjes MP gedaan..
Kan niet zeggen dat ik bepaald onder de indruk ben
Shotgun behoorlijk overpowered..
3 potjes gedaan... 3x eerste geworden :/

Kan niet echt wennen aan het graphische stijltje..
Ik vind het een beetje weird :/

De controls voelen opzich wel ok aan..
Alleen kan ik niet met die ps controller over weg

Nee denk niet dat dit hem gaat worden voor mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 2 maart 2011 om 10:23:
Alleen kan ik niet met die ps controller over weg

Oefening baart kunst, je botten en pezen moeten nog een beetje vergroeien in de vorm van de controller. Dan gaat het al beter ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 maart 2011 om 10:34:
je botten en pezen moeten nog een beetje vergroeien in de vorm van de controller

Wat dat betreft is die ps controller echt voor die kleine jappies ontworpen...
Ik pleit voor een 360 controller met een ps d-pad!

Waarschuw beheerder
donateur
Playstation controller is gewoon de bom, niet lullen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 maart 2011 om 11:20:
Playstation controller is gewoon de bom, niet lullen

Ja dat vond ik vroeger ook toen ik nog kleine handjes had :P
Krijg nu kramp in me wijsvingers van L1 en R1 :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op woensdag 2 maart 2011 om 11:21:
Krijg nu kramp in me wijsvingers van L1 en R1

dat heb ik dus ook..

maar ben nog aan het wachten op me controllertje
komt ergens van de week of die week daarna binnen :)

[img width=1024 height=1024]http://ecx.images-amazon.com/images/I/51SHSiZykUL._AA1024_.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 2 maart 2011 om 12:06:
maar ben nog aan het wachten op me controllertje

Wow!

Dat komt aardig in de buurt denk ik..
Hoe heet dat ding?
Waarschuw beheerder
Pro Elite Wireless Controller for PS3

ik weet (nog) niet of het wat is ;)
Waarschuw beheerder
duur?
Waarschuw beheerder
Hoe word je trouwens online onzichtbaar?
Ik zie het veel mensen doen maar het is mij nog niet gelukt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Octane op woensdag 2 maart 2011 om 15:04:
Hoe word je trouwens online onzichtbaar?

Marksman klasse kiezen ;)
Cloak kopen en dan met pijltje naar links je cloak activeren.

Zodra je begint te knallen wordt je weer zichtbaar overigens.
Waarschuw beheerder
sniper class kan dat... linker pijltjes toets. ;)
Waarschuw beheerder
gisteren voor het eerst online gespeeld..

bak er geen reet van :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 2 maart 2011 om 15:11:
sniper class kan dat

Dat zeg ik.. Marksman :P

Uitspraak van M1EKSTE op woensdag 2 maart 2011 om 15:17:
gisteren voor het eerst online gespeeld..

bak er geen reet van

Ik ook aan het begin (speelde altijd black ops).
Controls zijn ff wennen ja maar gewoon blijven spelen :P
Sta nu bijna altijd wel in de top 3 :)
Waarschuw beheerder
Heb controls verandert naar alternate. Werkt stuk beter!

Dikke potten gespeeld vandaag, gaat echt lekker! Wel erg veel snipers, ziet ze soms met bosjes naast elkaar zitten...

Was in KZ2 ook al zo, hoop dat dat veranderd als meer mensen in gaan zien dat andere classes veel leuker zijn! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M1EKSTE op woensdag 2 maart 2011 om 15:17:
bak er geen reet van :frusty:

:lol:

Rustiger spelen in vergelijking met COD, dat scheelt al een stuk. Als je zit ook beter stilstaan of hurken, want lopend sprayen zoals in COD werkt niet :no:
Waarschuw beheerder
Wat mij erg opviel is dat iedereen de choke points opzocht :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 maart 2011 om 15:35:
want lopend sprayen zoals in COD werkt niet

nee dat had ik ook door :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 maart 2011 om 15:35:
want lopend sprayen zoals in COD werkt niet

En gelukkig maar!
Waarschuw beheerder
pomp soms iemand vol met lood en dan schiet hij me nog steeds neer :frusty:
Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat de engi gun wel poep is zodra je op een afstandje bent.
Helemaal als je niet door je sights mikt.

Maar veeheeeeet!

Snipers zijn soms wel irri of die cloak mensen.. maar dat zijn ook snipers toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op woensdag 2 maart 2011 om 22:44:
Snipers zijn soms wel irri of die cloak mensen.. maar dat zijn ook snipers toch?

Yes

Waarschuw beheerder
Vet spel!
Alleen heb nu alleen nog maar gespeeld als Tactician. Wordt straks lastiger dingen vrijspelen natuurlijk.

Wat doen jullie 1 klas gelijk helemaal upgraden of allemaal iets.
Die laatste sniper is echt fijn, had hem paar keer gevonden, dus misschien die wat eerder vrij spelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 2 maart 2011 om 14:19:
Pro Elite Wireless Controller for PS3

Mooi controllertje, laat ff weten hoe de kwaliteit is. Vind het trouwens kut dat third party hardware gebruik moet maken van een dongle om te kunnen connecten met ps3.

Waarschuw beheerder
donateur
Hoewel ik de SP nog niet eens heb uitgespeeld, ben ik gisteren begonnen hem met een vriend in co-op te spelen.
Is ook wel leuk moet ik zeggen, al is alles precies hetzelfde en is het eigenlijk ook wat makkelijker aangezien je met z'n twee bent natuurlijk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 maart 2011 om 01:16:
Wat doen jullie 1 klas gelijk helemaal upgraden of allemaal iets.
Die laatste sniper is echt fijn, had hem paar keer gevonden, dus misschien die wat eerder vrij spelen.

Ik zit ook steeds met zo'n dilemma :D

Ik moet bijvoorbeeld bij Marksman juist die sniper nog vrijspelen, maar die gebruik ik toch niet. Ik speel wel het meest met Marksman omdat ik die twee gun en het cloaken relaxed vind. Dus heb ik zoiets van maak ik die hele Marksman vol, of gebruik ik die 3 punten voor een andere klasse :)

Zeker nu levelen wat langzamer gaat, is het wel de moeite waar om de inzet van je punt even goed te overdenken..

Bij technician heb ik er ook wel aardig wat, daar moet ik er ook nog maar twee, maar dat zijn dan twee pistolen die ik eigenlijk ook niet nodig heb.

[img width=640 height=343 cacheid=0011a96d002f305ef46e0f771a02bf4ba0]http://img600.imageshack.us/img600/5166/81645966.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Schandalig eigenlijk dat FRS gewoon bijna 71 euro vraagt voor deze game, terwijl ie in bijna alle andere winkels een stuk goedkoper is. Dan heeft zo'n PU VIG card (€7,50 korting) ook weinig nut.

Heb KZ 3 besteld bij Nedgame en lekker lazy en simpel afgerekend met mijn nationale entertainment card. :woep:

Van 't weekend lekker los op deze game dus. :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik bij bpgames.nl 50 inclusief verzenden
Waarschuw beheerder
Kheb nog een promo versie te koop (gewonnnen).
Normaal hoesje. Disc met "dit is een promo" opdruk en zonder boekje.
PM maar als je interesse heb. 40 euro excl verzenden lijkt me wel redelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 2 maart 2011 om 10:23:
Paar potjes MP gedaan..
Kan niet zeggen dat ik bepaald onder de indruk ben
Shotgun behoorlijk overpowered..
3 potjes gedaan... 3x eerste geworden

Kan niet echt wennen aan het graphische stijltje..
Ik vind het een beetje weird

:D(Y) :yes:

nee ik heb hem inmiddels terug gestuurd het is niet wat ik er van verwachte ondanks dat die best lekker speelt kwa control en gameplay.

toch gewoon maar black ops aan het doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Shit zeg, wat ging het gisteravond klote zeg :|
Zelfs iets achteruit gegaan met mijn ratio, en met Guerilla Warfare ook vrij weinig punten gescoord :(

Vanavond hopelijk wat beter! Ook maar weer eens verder met de SP (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op donderdag 3 maart 2011 om 21:08:
Schandalig eigenlijk dat FRS gewoon bijna 71 euro vraagt voor deze game

Dat is wel erg hoog ja :|
Ik heb 65 euro betaald voor de Collector's Edition (Y)

Dan heeft zo'n PU VIG card (€7,50 korting) ook weinig nut.

Die was inderdaad ook maar geldig tot begin dit jaar. Zouden we een nieuwe kunnen krijgen denk je?

Van 't weekend lekker los op deze game dus

Ik zie je wel online verschijnen B)
Waarschuw beheerder
oei, wat ik al verwachtte is nu dus al gebeurt... ben der alweer een beetje klaar mee. gister 2 potten gespeeld en toen vond ik het al niet meer leuk... het ging wel gewoon goed, dus dat was het niet... denk dak maar weer terug ga naar BFBC2 en BO :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Te weinig maps?
Waarschuw beheerder
ja ook waarschijnlijk... te weinig wapens. toch net allemaal niet ofzo. je kan niet lekker rond rennen en knallen en dat doe ik toch het liefst :9
Waarschuw beheerder
Mappen zijn idd vies groot, een keer per ongeluk verkeerd spawnen en meteen minuut lopen om bij de actie te komen.

Waarschuw beheerder
donateur
Komt volgende week een nieuwe patch aan, ik ben vooral blij dat de Guerilla Warfare games langer zullen gaan duren (Y)
Here at Guerrilla Games we have been busy fixing bugs and adding features based on your continued feedback. The good news is we’re now readying our next patch to go live later next week. It is currently undergoing extensive testing and we’ll confirm the exact time and date of release once we have it.

This is the first of a number of patches that we have in mind. If you can't find your favorite fix on this list it is most probably in one of the next patches. If you want an idea on some of the other stuff that are coming in future patches, check out the End of Open Beta announcement. We will keep you updated on other fixes as soon as we can.

Below is a detailed list of all of the fixes and changes included in patch 1.04:
CHANGES & NEW FUNCTIONALITY

* Network - Lag fixes and fixes for network errors 10002, 8001 and 8013
* Gameplay - Players now have more stamina by default. Sprint length is increased but the recharge timer has been adjusted to compensate
* Gameplay - Mortally wounded players no longer have collision. Alive players should now be able to traverse the levels without getting stuck on mortally wounded players
* Gameplay - Medic's revive cool-down reduced from 25 to 10 seconds
* Gameplay - Increased range from where friendly players can be revived - player can be revived from 20 meters now
* Gameplay - Guerrilla Warfare games now last 15 minutes and it takes 100 kills instead of 50 to win
* Performance – Improvements to party creation server load
* Menu - Show envelope icon to indicate that player has received message
* Menu - Rewards panel in post game screen now auto-scrolls
* Menu - Botzone is now paused when player goes to start menu
* Menu - Single click squad invite
* Menu - Enhanced idle detection code in menu, the player isn’t spawned if he’s still pressing buttons
* Security - Several security, anti hack and cheat fixes

BUG FIXES

* Stability – Fix for an occasional crash bug when in the Credits screen and transitioning straight into Multiplayer via a Invite
* Stability – Fix for potential hang when players migrate between maps
* Gameplay - Player can retain crouched collision after deploying jetpack
* Gameplay - The Assassination Executioner medals only count Deadly Assassin kills, not Executioner kills
* Gameplay - Cloak kills with weapons that break cloak now count towards medal for Cloak levels 1 and 2.
* Gameplay - Global - Medic’s Triage droids now disappear when player quits out of game
* Gameplay - Cloak/Disguise cannot be removed manually by accident anymore
* Gameplay – Fix for rumble in Exo being over-powered and out of sync
* Gameplay – Fix for Silent Footsteps remaining active after choosing other skill and removed from the personal stats menu
* Exploit - Akmir Snowdrift - Player can reach the boat by using an ammo box to exit the intended boundaries
* Functionality – Disc eject now handled more gracefully
* Trophies - DLC 1 ‘Little Big Weapons’ Trophy does now counts rocket launcher and StA2
* Clan functionality – Fix for player quitting and re-joining a tournament, they may re-enter a tournament alone.
* Menu - Find game – Operations - Mode description - Spelling issue fixed
* Menu - Friends: Fix for Clan tags being displayed for a max of nine players despite the number of player that are in the clan
* Menu – Fix for incorrect message given when attempting to join a Clan Game that an online friend is taking place in
* Menu - Spawn-screen – Fix for when the extra Primary Weapon skill is equipped, the weapon description goes out of sync
* Menu - Accolades do now show subsequently
* Menu - When receiving a squad invite from a player in another match, there is now a warning that the player will leave his current game.
* Menu - Scramble detailed range and in-game range now match properly
* Menu - The Spot and Mark description in the unlock menu is now correct
* Menu – Fix for when the player presses the SQUARE button when a player that is in their game is highlighted in the squad lobby menu they receive the message ‘You cannot join a play that is not in a game.’
* Menu - Turn off animations for the squad list to avoid it becoming unreadable every time a rebuild occurs when voice chat is activated
* Menu – Fix for when trying to join a friend without the required DLC pack, the message will tell the player they are part of a squad.
* Menu – Fix for the message informing the player they are attempting to join a DLC game without the required DLC content installed reading better
* Menu - Increased Accuracy & Faster Reload Ribbons now update in the personal statistics screen.

Additional to this, we are performing regular and significant Server updates to help with connection issues such as the -9 Error (fix deployed Thursday 3rd of March) as well as improving performance and lag.

We have already begun work on further patches to include additional gameplay improvements, feature upgrades and a variety of bug fixes. If you are experiencing any problems with Killzone 3 please check out our FAQ or hit the forums where we will be on hand to answer any of your questions.

Thanks for your time and patience,

Guerrilla Games

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op vrijdag 4 maart 2011 om 12:30:
meteen minuut lopen om bij de actie te komen

Ik vind het jammer dat die mobile spawnpoint grenades niet meer in deze Killzone zitten. De hectiek en tactiek die daarbij kwam kijken is weg.
Waarschuw beheerder
Graf eind lopen elke keer.

Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren dan 'eindelijk' de single player uitgespeeld, vond hem erg vet (Y)
Denk samen met Black Ops de tofste SP van een FPS tot nu toe :jaja:

Speelde een beetje als een film, mede door de vele tussenstukjes natuurlijk.
Tof sfeertje, maar vooral lekker veel (afwisselende) actie en mooie graphics (Y)
Wel waren sommige levels wat lang, waarbij je bij elke cutscene dacht dat het het einde van het level was, maar je vervolgens weer doorging.

Level met de Mawler was zeker tof, ook leuk om af en toe gewoon even te stoppen met schieten en naar die Mawler te kijken :D Erg mooi gemaakt. Vond het laatste level, maar ook die in Stahl Arms er ook erg mooi uitzien.

Ben de SP nog co-op aan het spelen met een vriend (die alleen nu even op vakantie is), is zeker wel de moeite waard om nog eens te spelen vind ik. Ben gisteren ook gelijk opnieuw begonnen op Elite stand, is wel een stuk pittiger dan moet ik zeggen. De IA van de tegenstander is een stuk beter en je gaat ook een stuk sneller dood. Had alleen wel een bug op een gegeven moment, Was bij Broken Highway waar op een gegeven moment je eigen tanks de weg vrij moeten maken om verder te kunnen, alleen dat gebeurde dus niet :/ Alle tegenstander waren dood, al onze tanks stonden te wachten, evenals tig mannetjes van ons leger, wat er overigens heel raar uitzag om die allemaal bij elkaar te zien staan. Maargoed, kon dus niet verder en moest het spel beëindigen..
Waarschuw beheerder
druk hem ook maar weer even aan :)

Waarschuw beheerder
donateur
En wat betreft de MP, ook ik moet helaas bekennen dat het me momenteel niet zoveel meer weet te boeien.
Nou heb ik wel inmiddels al 27 uur online gespeeld, dus het is ook weer niet zo dat ik het weinig heb gespeeld ;)

Allereerst vind ik dat er veel te weinig maps zijn, bij elk speltype zouden dit er minimaal vijf moeten zijn denk ik, die in de toekomst worden uitgebreid met nieuwe maps. Ik vind ook dat je veel te weinig punten kunt verdienen per potje, sowieso met Guerilla Warfare, maar ook met Operations. Ik ben nu level 27 en het schiet echt niet op om naar een volgende level te gaan en unlock points te verdienen. Dat maakt het gewoon minder leuk om te spelen. Bij Warzone krijg je wel meer punten (al doe je natuurlijk ook veel langer over een potje), maar sommige maps zijn zo groot (Broken Highway bijvoorbeeld), daar blijf je heen en weer lopen, dat is gewoon niet leuk meer. KZ3 speelt een stuk soepeler dan zijn voorganger, maar toch mis ik nog steeds wat actie en dynamiek in vergelijking met bijvoorbeeld de COD games.

Het spelen in klasses is anders dan ik gewend ben (bij Battlefield heb je dat natuurlijk ook, maar ik speelde alleen COD online) en is zeker wel leuk, het beperkt je alleen wel tot slechts een paar wapens, terwijl je bij andere game je hele loadout kunt samenstellen. Dat vind ik hier toch wat beperkt. En wat ik net al zei, voordat je een andere klasse helemaal geupgrade hebt ben je wel eventjes verder. Verder denk ik dat ze sommige dingen net even wat meer hadden kunnen opleuken, de schermen tussen de games door zien er natuurlijk wel erg simpel uit en kun je verder weinig informatie uithalen, zelfs de rang van je tegenstanders onbreekt.

Ook kom ik nog wel eens wat foutjes tegen, soms schiet ik iemand helemaal kapot (duidelijk raak) maar gaat hij niet dood, vervolgens schiet hij een keer en ga ik gelijk dood. Of een tegenstander schiet een keer op hem, waardoor hij de kill krijgt en ik niet eens een assist. Het spawnen gaat ook niet altijd goed, waardoor je soms midden in een groep tegenstanders komt (zeker helemaal aan het begin van de game). Ook gaat het altijd fout als ik Bloodgracht als map krijg, na afloop van een potje kan je daar vervolgens geen andere maps kiezen en blijf je in Bloodgracht zitten (en nu ik heb deze niet bij mijn settings als voorkeur geselecteerd ;)). Ik heb het nou ook al een paar keer meegemaakt dat ik er helemaal uitga en vervolgens bij het opnieuw opstarten van Guerilla Warfare wederom twee of drie keer in Bloodgracht uitkom :/

Anyway, ik ga zeker nog wel online spelen en kijk ook uit naar de patch van volgende week, waarbij de potjes Guerilla Warfare langer zullen gaan duren (want die zijn nu namelijk wel erg kort), maar mijn enthousiasme van een week geleden is wel wat verdwenen en stiekem kijk ik al een beetje uit naar Homefront :)
Waarschuw beheerder
zoek nog mensen voor me clan wie wil erbij als wil voeg me toe en psn naam ric-core

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het jammer om te zeggen, maar op het moment vind ik er echt geen klote aan :/

Gaat allereerst enorm slecht, weet ook niet wat het is. Ratio was 1.38, ik dacht ik ga naar de 1.40, maar in plaats daarvan ben ik in een keer doorgegaan naar 1.30. Mis ook de spanning en de echte actie in het spel. Daardoor het ranken ook zo langzaam gaat, zit er ook totaal geen vooruitgang in :/

Denk dat ik hem even opzij ga leggen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 maart 2011 om 07:02:
hoe is de controller?

heb hem nog steeds niet binnen :(

Waarschuw beheerder
ik de mijne ook niet :')

Waarschuw beheerder
donateur
Killzone 3 is trouwens momenteel maar 35 euro bij Play :)
http://www.play.com/Games/PlayStation3/-/580/774/3-/HotPicksList.html?searchtype=&cur=258
Waarschuw beheerder
pff, das snel... ik gaat hem ook op marktplaats zetten.

Waarschuw beheerder
donateur
Op de website van KZ3 staat een filmpje van de nieuwe map in Stahl Arms, ziet er wel cool uit (Y)
http://www.killzone.com/kz3/nl_NL/home.html

Ben alleen benieuwd wanneer die nieuwe mappack dan komt en wat er voor betaald moet worden.
Vind dat er wat weinig maps in het spel zitten, dus het zou niet teveel moeten kosten vind ik..
Waarschuw beheerder
ja hoop niet dat ie 15 eurie gaat kosten :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee tuurlijk niet, deze aanbieding is alleen voor vandaag en voor een beperkt aantal.
Eind van de middag zal hij wel weer de normale prijs zijn :)
Waarschuw beheerder
is die sharp shooter ondertussen al ergens te koop?
Waarschuw beheerder
jep zowiezo bij de media markt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op zondag 6 maart 2011 om 15:20:
COD games

hebben je verneukt

k speelde bij een maatje black ops voor het eerst online maar k vind het niet echt spectaculair ofzow :/ te makkelijk rondlopen en knallen en punten krijg je echt vrij easy vind k, toen k nog online kon zat k meestal achter bf bad company 2(H)

maargoed nu ff ontopic:P ik had donderdagavond dus killzone 3 gehaald en tot mijn grote verbazing zat k gisteren rond 17:00 al in het laatste level:o (wel apart hoe dat kleine ruimteschip van je een mega battlecruiser kan uitschakelen) en ik ben niet kapot van die stemmen van de ISA, ze klinken vrij overstuurd ofzoiets :lol:

verder heb k me wel vermaakt, nu weer eindeloos plezier met de botmode(H)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben wel benieuwd wanneer die nieuwe mappack komt.
Al vrij vroeg aangekondigd, maar nog steeds geen releasedatum van bekend :(

Waarschuw beheerder
Alleen al de melee's zijn het kopen van killzone 3 waard.

Ik begin weer op mijn niveau van killzone 2 te komen online :) BAM rpg in je nek