Partyflock

Forumonderwerp · 1093702

Een nieuwe Killzone is aangekondigd en een (vaderlandse) game als deze verdiend natuurlijk een eigen topic :jaja:

Heb onlangs nog KZ2 gespeeld en dat is en blijft gewoon een vette game. Het vervolg zal hier echter wel weer dik overheen gaan, temeer Guerilla bij de ontwikkeling op grafisch gebied hulp schijnt te krijgen van Naughty Dog (Y) (van de Uncharted serie, kan alleen helaas niet meer terugvinden waar ik dit gelezen heb). Een releasedatum is nog niet officieel bekend gemaakt, maar men heeft het over mei 2011.

Post in dit topic alle nieuwtjes omtrent deze game :)

Killzone 3 officieel aangekondigd

Het viel al een beetje te verwachten na de geleakte scans van zaterdag, maar vanavond heeft Sony officieel Killzone 3 aangekondigd. Zoals al eerder werd gespeculeerd, speelt de game zich af in een arctische omgeving en kan je gebruik maken van jetpacks. Bovendien zal het spel 3D-elementen gaan bevatten.

Het verhaal gaat verder waar Killzone 2 is geëindigd en de oorlog tussen de mensheid en de Helghast woedt nog steeds hevig voort. Volgens Sony mogen we in Killzone 3 een 'David versus Goliath'-strijd verwachten met een Helghast-leger van kolossaal formaat. Hieronder alvast de eerste drie vrijgegeven screenshots.

laatste aanpassing

:D

Whehe ook een leuke (Y)

Vandaag staat trouwens een SP demo van KZ3 op PSN B)
jep, zo gelijk ff binnen halen die handel... mssn dat die mij over haalt hem toch te kopen.

Ja hoor, nu er een demo van de SP is, doet die MP beta het niet meer. Dat is wel nep.. :/
nou kijke als 3D game met spel stoer is volgende week

Dju ziet er erg mooi uit zeg :respect:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 februari 2011 om 18:18:
Ja hoor, nu er een demo van de SP is, doet die MP beta het niet meer

die zou ook maar tot de 15de online blijven ;)

SP demo is wel dik hoor! knalt lekker weg en ziet er fucking mooi uit... uit enthousiasme KZ2 erin gegooid, maar die speelt toch een stuk stroever. mssn dat ik KZ3 toch maar een kans moet geven :)

Uitspraak van Soon. op donderdag 17 februari 2011 om 07:35:
die zou ook maar tot de 15de online blijven ;)

Ah ok, ik had het nergens gelezen dus was nogal verrast ;)

Uitspraak van Soon. op donderdag 17 februari 2011 om 07:35:
SP demo is wel dik hoor!

Ja he, vond ik ook (Y)
Mooi level, mooie graphics, gevarieerde gameplay, toffe muziek, goed geluid :)
Enige mindere vond ik hoe de ISA eruit zagen, die hadden wel wat strakker gemogen. Ik vond Rico zich lichaam ook een beetje vreemd/klein eruit zien.
laatste aanpassing
wat ik vreemd vond dat ie gewoon lekker met korte mouwen loopt... in de sneeuw :/

Uitspraak van Soon. op donderdag 17 februari 2011 om 08:25:
wat ik vreemd vond dat ie gewoon lekker met korte mouwen loopt... in de sneeuw :/

En dat voor een neger :D
Echte bikkel he ;)
nee die sev heeft korte mouwen toch? die negert (rico) heeft heel zo'n pak aan, met een cape ofzo.

vond die jet pack gameplay ook wel tof gedaan! en die melee kills blijven ook vet hoor... die ogen in zijn kop duwen :D

Uitspraak van Soon. op donderdag 17 februari 2011 om 09:22:
nee die sev heeft korte mouwen toch? die negert (rico) heeft heel zo'n pak aan, met een cape ofzo.

Ja klopt, was even in de war! Sef heeft inderdaad korte mouwen en Rico lijkt een beetje op een Ewok uit Star Wars!

Die jetpack was inder wel cool ja, voelt goed uit en maakt een tof geluid. Die melee kills zijn zeker bruut ja :D
net effe 3D demo gespeelt wel vett dat 3D game :D

Nog maar twee dagen mensen, ik ben echt aan het aftellen 8)
Lekker ook dat hij op vrijdag uitkomt, hele avond en weekend gamen dus :P

Zeker aangezien ik die Special Edition heb waarbij je de eerste 24 uur alle wapens hebt (Y)
Zal dus denk ik beginnen met de MP de eerste dag en tussendoor wat van de SP spelen..

Launchtrailer ziet er vet uit trouwens B)

denk dat ie vandaag al wel ergens te vinden is hooor :yes:

Ja maar ik ga niet stad en land af voor een game. Heb er nu bovendien ook niet zoveel tijd voor en heb hem gepreorderd :)
Uitspraak van Soon. op woensdag 23 februari 2011 om 09:31:
denk dat ie vandaag al wel ergens te vinden is hooor

pas bijna een week op internet :lol:
ja, maar das nep.
hij speelt wel beter dan de 2de :)

best wel vermaakt met de demo's (Y)

moet zeggen ben nog niet echt weggeblazen door de graphics :/
om 18.00 uur toch maar ophalen... :9
Spel is hier nog niet uit, maar al wel een patch :lol:

Uitspraak van Soon. op donderdag 24 februari 2011 om 18:40:
Spel is hier nog niet uit, maar al wel een patch

Retro mappack ook al :D

Maar van die patch is wel netjes, zeer veel dingen verbeter nav de open beta (Y)
hij is wel dik hooor! sp tot nu toe erg vet gedaan... paar potje multiplayert gedaan, ging best aardig! gaan wel wat uurtjes inzitten denk ik :D

Kreeg net een smsje dat ik mijn Collector's Edition kan komen ophalen B)
Zin in!
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 februari 2011 om 20:00:
Retro mappack ook al :D

Maar van die patch is wel netjes, zeer veel dingen verbeter nav de open beta (Y)

Op twitter had Killzonedotcom het al over een nieuwe map pak. Beetje lame.

Maare damn game is vet!!
zal me hier wel weer een tijdje mee vermaken (Y)

Nou, heb alleen nog maar online gespeeld, maar met de beta ging het een stuk beter 8)
zometeen online maar eens proberen dan :D
game is echt vett :P
Online bezig met de Move controller. Das echt bomb!

Wie is er al lekker online bezig? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Ik heb eigenlijk alleen nog maar online gespeel :bloos: Met wisselend succes overigens..
Ga vanavond eens aan de SP beginnen, want die lijkt me wel erg vet!
Uitspraak van GuidoVanSanten op zaterdag 26 februari 2011 om 13:38:
Online bezig met de Move controller. Das echt bomb!

heb je er een gun voor?

ben namelijk ook wel benieuwd hoe dat werkt.

zonet even in 3D gespeeld, maar daar wordt ik niet warm van.....
zitten wel een paar vette dingetjes in zoals de red dot op de sniper :P
en vuur en snippers wat door je kamer dwarrelt!
Artiest DanM
Uitspraak van M1EKSTE op zaterdag 26 februari 2011 om 17:47:
vuur en snippers wat door je kamer dwarrelt!

:O
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 17:29:
Wie is er al lekker online bezig? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

hiero!
speel voornamelijk warzone maar krijg verdomme steeds een map uit killzone 2.
overigens ook best iritant dat iedereen voor die vage machines gaat zoals dat half gekopieert ding uit star wars ofzo8-)
Uitspraak van M1EKSTE op zaterdag 26 februari 2011 om 17:47:
heb je er een gun voor?

ben namelijk ook wel benieuwd hoe dat werkt.

zonet even in 3D gespeeld, maar daar wordt ik niet warm van.....
zitten wel een paar vette dingetjes in zoals de red dot op de sniper :P
en vuur en snippers wat door je kamer dwarrelt!

Jup. Alleen niet die sharp shooter helaas. GEwoon een handgun attachment. Was maar 5 euro icm killzone 3.
Werkt zeker goed. Kan alleen niet goed bij de cover knop. Maar das toch alleen maar bij SP... of zit dat deze keer wel in de mp?

De sharp shooter lust alles door waardoor je alle knoppen goed kan bereiken.
laatste aanpassing
die singleplayer is vet hoor :respect:
Uitspraak van GuidoVanSanten op zaterdag 26 februari 2011 om 18:46:
Jup. Alleen niet die sharp shooter helaas. GEwoon een handgun attachment. Was maar 5 euro icm killzone 3.
Werkt zeker goed. Kan alleen niet goed bij de cover knop. Maar das toch alleen maar bij SP... of zit dat deze keer wel in de mp?

De sharp shooter lust alles door waardoor je alle knoppen goed kan bereiken.

ook maar eens overwegen zo'n gun erbij te doen :)
Wilde em vanmiddag halen, was ie uitverkocht... en te laat om ergens anders heen te gaan, heb em maar besteld. Kom ik er gvd net achter dat het koopzondag is morgen...

Er mag hier wel wat meer gepraat worden hoor, of is iedereen druk aan het spelen? :D

Moet zeggen dat ik zelf vanaf vrijdagavond bijna constant bezig ben geweest 8)
Vannacht eindelijk met de SP begonnen, uurtje of drie gespeeld (ben nu bij het level van de demo) en ik vind hem echt supervet :jaja: Had er hoge verwachtingen van en moet zeggen dat die helemaal uitgekomen zijn (Y)

Supervette graphics, lekkere gameplay (soepeler) en erg afwisselend. Goed geluid, mooie muziek. Helemaal top wat mij betreft.

Meeste tijd heb ik echter in de MP gestoken tot nu toe, denk iets van 9 uur ofzo nu. Vond hem eerst wel aardig, maar nu ik de weg in alle maps een beetje ken, vind ik hem toch wel erg tof (Y) Vind alleen sommige maps bij Warzone echt te groot, zeker met zo weinig spawnpoint en spelers die niet weten dat je deze ook zelf kunt opzetten. Dan ben je soms echt enorm veel aan het lopen, dat vind ik wat minder. Speel daarom nu eventjes wat meer Guerilla Warfare, daar zijn de maps ook wat toffer vind ik. Bilgarsk Boulevard, Akmir Snowdrift en Kaznan Jungle vind ik daar bijvoorbeeld erg vet. Die jungle was ik vooraf wat sceptisch over trouwens, maar ik vind dat ze die erg cool hebben uitgwerkt, zeker in de SP. Leuke setting, toffe beestjes, Ninja Cyborg Helghast (of hoe je ze ook noemt) en robots. Vond hem alleen iets aan de lange kant. En in de MP is het echt een doolhof :D

Welke klasse spelen jullie het meest? Ik eigenlijk marksman, hoewel ik de sniper niet gebruik 8) Maar vind het cloaken wel relaxed. Verder heb ik er silent footstepts bij, al is een tweede primary weapon ook wel relaxed. Speel ook wel eens met technician, ook wel leuk (Y)
Speel meestal engineer. Beetje turrets bouwen n shit mkay.
Klinkt goed Barry. Ben benieuwd of ik KZ3 komend weekend gewoon bij de FRS kan scoren. :)

Waarom heb je hem niet gewoon al gehaald? :)
Geen tijd gehad om de stad in te gaan eigenlijk.

Vrijdag ga ik 'm meteen fixen. Doet we online een potje aight? :)

Uitspraak van Vage Nico op zondag 27 februari 2011 om 17:34:
Geen tijd gehad om de stad in te gaan eigenlijk.

Hier maak je toch tijd voor ;)

Uitspraak van Vage Nico op zondag 27 februari 2011 om 17:34:
Doet we online een potje aight?

Zeker (Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 februari 2011 om 17:44:
Hier maak je toch tijd voor

Ik moest nog een cd'tje reviewen he chef. :D O:)

Uitspraak van Vage Nico op zondag 27 februari 2011 om 17:47:
k moest nog een cd'tje reviewen he chef.

Ik ook, maar die wachten maar even ;)
ik heb alleen nog mp gespeeld hij speelt echt heerlijk alleen nee ik weet niet het klopt op een of andere manier niet :S in een level waar ik gerespawnd wordt gelijk dood achter elkaar zonder dat er iemand op me schiet of wat dan ook :vaag:

ik vindt de mp levels ook zeer zwak niet vet.

sp maar even proberen en dan weer terug sturen!