| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 27 november 2010 om 21:00 |
5-9: Q-base
8-10: XQ Italy
12-11: Houseqlassics
26-11: Qlimax
knap dat je dit allemaal weet
Bronnen.
Hardcore afsluiter? evil activties denk
Dj The Viper as Hardcore DJ tha Last Hour from 6 till 7 o clock
XQ DBSTF - 29 januari 2011 - HMH, Amsterdam.
en dit klopt dus niet van Robbie M, aangezien het XQ Noisecontrollers word
hebben hun preparty al gehad, krijgen op Fusion feest wss het einde + anthem
Do I need to say more?
Vitesse is vandaag overgenomen door een Georgier. Zal dit ook gevolgen hebben voor Qlimax? Ik mag toch hopen van niet!!
Vitesse is vandaag overgenomen door een Georgier. Zal dit ook gevolgen hebben voor Qlimax? Ik mag toch hopen van niet!!
Alleen feyenoord heeft 't stadion in eigen hand de rest huurt 't allemaal van de gemeente en volgens mij houdt dat in dat het stadion een apart bedrijf is dat zelf beslist over wat wanneer gebeurt. Bovendien staan op de gelredome site idd de wedstrijddata al vast dus qlimax 27 nov zal 't dan wel worden.
Alleen PSV en FC Twente hebben hun eigen stadion. Ook de Kuip is van de gemeente Rotterdam. Niet dat dat verder uit maakt. Het GelreDome is inderdaad in handen van de gemeente Arnhem, die het weer beheert in een aparte holding. Die beslist wat er in het GelreDome gebeurt en Vitesse huurt op speeldagen het stadion weer van hun.
Alleen PSV en FC Twente hebben hun eigen stadion
Het philips stadion is, zoals de naam al zegt, van philips.
Alleen PSV en FC Twente hebben hun eigen stadion. Ook de Kuip is van de gemeente Rotterdam. Niet dat dat verder uit maakt. Het GelreDome is inderdaad in handen van de gemeente Arnhem, die het weer beheert in een aparte holding. Die beslist wat er in het GelreDome gebeurt en Vitesse huurt op speeldagen het stadion weer van hun.
jaa ik ga zeker te weten kijken dit word me eerste qlimax voor mij
zaterdag is het de 26e???!!
Zaterdag is 20 november of 27 november, niet 26
en aangezien er de 20e een wedstrijd wordt gespeeld, kan Q daarna vast niet in 1 uurtje Qlimax opbouwen, dus ga maar uit van 27 nov. Kdenk alleen dat dat met Q- base pas officieel wordt aangekondigd en dus op partyflock wordt gezet
Bron: gelredome.nl
27 nov. (nog niks)
en dan wel voor Hard Bass
bdw
online ticketbox
als er een XQ dbstf komt ga ik zowiezo niet.. zou erg jammer zijn! waarom niet een keer XQ psyko punkz of AVIO dat zou dik zijn!
maarja alsnog beter NC dan dbstf!!!!!!!!!!
Uitspraak van Rupen op donderdag 5 augustus 2010 om 09:32:
Alpha2
Psyko punkz
Zany
B-front
Zatox
en een leuke hardcore afsluiter
Uitspraak van Rupen op donderdag 5 augustus 2010 om 09:32:
Alpha2
Psyko punkz
Zany
B-front
Zatox
en een leuke hardcore afsluiter
raar maja nog steeds geen datum
en dan wel voor Hard Bass
wel erg bot voor qlimax zeker als je 't vergelijkt met vorig jaar toen dat eigenlijk pas met deepack begon
Psyko punkz
denk het wel dit jaar
Qlimax up de 20.November 2010
http://www.onlineticketsshop.de/qlimax-karten
Uitspraak van sweettommy22 op maandag 23 augustus 2010 om 19:42:
Qlimax up de 20.November 2010
http://www.onlineticketsshop.de/qlimax-karten
Lekkere betrouwbare site ook zeg. Ze verkopen al kaarten voor een feest waarvan de datum nog niet eens bekend is.