Partyflock

Forumonderwerp · 1091630
Betreft: evenement: Shadowlands, donderdag 29 april 2010 om 22:00

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
Vanwege de afgelasting van Shadowlands Rave, zijn wij met een aantal artiesten aan het kijken, of er een mogelijkheid is, om een deel van de line-up over te zetten naar een andere lokatie! Dit is dus een initatief van de artiesten om zo toch de teleurgestelde fans een kleine pleister op de wond te doen geven.

Morgenvroeg worden er gesprekken gevoerd met de lokatie, dan zal ook snel duidelijk gaan worden in wat voor opzet het zal gaan plaatsvinden!

we doen ook alleen onze best voor die lokatie, omdat het vrijwel onmogelijk is om het in zo'n kort tijdsbestek te realiseren! We doen ons best voor jullie!

Alle artiesten die op shadowlands zouden staan en nog geen bericht hebben gehad over dit initatief kunnen aan mij laten weten of ze meedoen. Of andere artiesten natuurlijk ook :D

Morgen dus blijven checken!

Waarschuw beheerder
Ja dus geen koninginnenacht voor mij!
NO MONEY!
Waarschuw beheerder
donateur
Vet initiatief. Hoop dat het gaat lukken!

Waarschuw beheerder
donateur
Gezocht!!!: BEVEILIGERS!!!! M/V
Waarschuw beheerder
Geef mij maar een pakje! :lol:
Haha, maar kan ik nu concluderen dat de locatie akkoord is gegaan? :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Invicta a.k.a. Kaakie op dinsdag 27 april 2010 om 09:35:
Haha, maar kan ik nu concluderen dat de locatie akkoord is gegaan?

Waarschijnlijk onder de voorwaarde dat de organisatie voor het personeel zorgt ;)

Ben benieuwd of het gaat lukken en welke dj's bereid zijn om te draaien, had erg veel zin in Shadowlands moet ik zeggen, dus... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 09:40:
Ben benieuwd of het gaat lukken en welke dj's bereid zijn om te draaien

Denk dat er dit toch aardig wat kunnen zijn! :yes:

Personeel moet toch in principe kunnen lukken. Mij leek het grootste probleem een locatie regelen 3 dagen van te voren. Vooral met dat gezeik van gemeente Eindhoven nu.

Waarschuw beheerder
donateur
lokaties zijn geen probleem! We krijgen uit alle hoeken hulp aangeboden! Momenteel zijn er 2 lokaties die bezig zijn voor ons!! 1 lokatie zal voorzien moeten worden van beveiliging, dan kan het sowiso daar gedaan worden!! Dus ken je iemand met de papieren, bellen zsm :D (H)
Waarschuw beheerder
donateur
Kun je niks met het beveiligingsbedrijf regelen die toch op Shadowlands zouden staan?
Uitspraak van Kimberley:bier: op dinsdag 27 april 2010 om 08:49:
Helemaal super!!!
Stel stel stel dat het doorgaat, neem ik aan dat we ook aan de deur kaarte kennen kopen toch?? Vast wel..

Keep my fingers crossed!!!

+1
khoop so dat het doorgaat..

:respect: voor iedereen die zen best doet.. wou dak ook iets kon doen

Waarschuw beheerder
Hulde!
Zou bijna geloven dat alles toch goed komt! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Whoop whoop.. het gaat de goede kant op!! Binnen enkele uurtjes goed nieuws :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 00:09:
Ik weet nu niet wat ik nou moet gaan doen, maar dat heb volgens mij iedereen nu een beetje die naar shadowlands zou gaan.. was al van plan om dan maar op koninginnedag er 5 uur uit te gaan en met me blikkies achter me fiets door het dorp te gaan fietsen, ja je moet wat

ikke gaa mee rudie :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 10:28:
Whoop whoop.. het gaat de goede kant op!! Binnen enkele uurtjes goed nieuws

Koning!! :respect:

Waarschuw beheerder
haha dit zou zeker mooi zijn als er een vervangend feestje komt :o goed bezig.. was echt aan het balen :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Oke dan!!
We wachten het af :cheer:
Waarschuw beheerder
hoop dat er een altenatief komt:D:D:D

lilly gan we toch nog knallen:D
Waarschuw beheerder

hoop dat het goed nieuws word :D
Waarschuw beheerder
MOOIZO!!! Tumbs up for Mc Da Hustla :respect: Hopelijk gaat het lukken :D! al staan er alleen wat boxen en een mini-stage xD Hoe gaat dat dan met de kaartjes?
Waarschuw beheerder
Met zen alle bidden dat het goed komt hahaha
dat de jezus bus ook maar mee bid :rot:

IK HOOP HET ZO GRAAG :respect:

Een ding is zeker het gaat dan fucking gesellig worden :bounce:
Waarschuw beheerder
Mooi mooi
zo hoord het ook gewoon door gaan tot we er bij neervallen
hoop dat de vervanging door gaat
kunnen we dan onze shadowlands kaartjes gebruiken hiervoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koek © op dinsdag 27 april 2010 om 10:50:
kunnen we dan onze shadowlands kaartjes gebruiken hiervoor

Vast niet. Maar er werd rekening mee gehouden. Zal vast iets worden van 10-20 euro entree ofzo ;) Wordt ook niet zo groots als het Beursgebouw natuurlijk. Maar hier zal schijnbaar snel nieuws over komen, Hustla zal er duidelijkheid over kunnen geven.
Kaartjes Shadowlands moet je gewoon terugsturen en geld terug vragen.
laatste aanpassing
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur

Als je nog meer hulp nodig hebt Niels.. let me know!

Waarschuw beheerder
En degene die een VIP kaartje hebben?
Waarschuw beheerder
ik hoop dat ze beveiligers kunne vindnen hebben toch wat te doen koningine nacht :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 09:44:
lokaties zijn geen probleem! We krijgen uit alle hoeken hulp aangeboden! Momenteel zijn er 2 lokaties die bezig zijn voor ons!! 1 lokatie zal voorzien moeten worden van beveiliging, dan kan het sowiso daar gedaan worden!! Dus ken je iemand met de papieren, bellen zsm

Goed bezig(y) :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 00:09:
Ik weet nu niet wat ik nou moet gaan doen, maar dat heb volgens mij iedereen nu een beetje die naar shadowlands zou gaan.. was al van plan om dan maar op koninginnedag er 5 uur uit te gaan en met me blikkies achter me fiets door het dorp te gaan fietsen, ja je moet wat:S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 10:30:
ikke gaa mee rudie :P

Mooi, ben ik niet de alleen, hoe meer hoe beter :)
Maar zo te lezen is de kans op een vervangend feestje zeer groot, dus dat is toch wel ietsjes beter dan door de straten fiesten :)

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor Da Hustle en aanhang :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 11:12:
:respect: voor Da Hustle en aanhang

Geen woorden aan toe te voegen :D
Waarschuw beheerder
Respect hierzo!,echt wel de max dat er een alternatief word gezocht en dit allemaal mede dankzij het initiatief van Mc Da Hustla:)! Hopelijk krijgen jullie toch nog een beukend shadowlands feestje, kan er helaas niet bijzijn, had dit ook wel willen steunen..., komt helemaal goed onze muziek krijg je niet zo maar klein en dat is al meerdere keren bewezen geweest!

Waarschuw beheerder
Hulde voor Da Hustle!

Waarschuw beheerder
Netjes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ray_NL op dinsdag 27 april 2010 om 11:18:
Uitspraak van Chong op dinsdag 27 april 2010 om 11:12:
voor Da Hustle en aanhang

Geen woorden aan toe te voegen

(y)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat dit mogelijke vervangingsfeestje ram uitverkocht gaat! :yes: Ben er vanaf de 1e minuut bij :yes:

Waarschuw beheerder
Anders ik wel!
Kijk naar de hoeveelheid reactie's!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Invicta a.k.a. Kaakie op dinsdag 27 april 2010 om 11:26:
Ik denk dat dit mogelijke vervangingsfeestje ram uitverkocht gaat! Ben er vanaf de 1e minuut bij

in tegenstelling tot shadowlands zou dat wel een stunt zijn :lol: daar waar er te weinig kaarten worden verkocht (zeggen ze...) wordt het bij de vervanging UITverkocht :p

Waarschuw beheerder
Wel hopen dat het in de buurt van Ehv is... maar ben allang blij als het doorgaat!!!! :D
Waarschuw beheerder

hoop dat het goed nieuws word :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [S]kullQueen |†| :devil: op dinsdag 27 april 2010 om 11:34:
in tegenstelling tot shadowlands zou dat wel een stunt zijn daar waar er te weinig kaarten worden verkocht (zeggen ze...) wordt het bij de vervanging UITverkocht

Sowieso wordt het niet zo groot natuurlijk. Da Hustla zei al "vol=vol".
Denk in ieder geval dat het zéér sfeervol gaat worden met zo'n inzet van hem en alle aanhang!

Waarschuw beheerder
donateur
*UPDATE*

Met trots kan ik jullie melden dat we het voor een groot deel rond hebben!

THE REAL REVOLUTION

donderdag 29/04/2010

22.00u / 05.00u @ De Danssalon

-------------------------------------------------------------------------------------------

na een nacht van veel telefoontjes plegen, weinig slaap en veel denken, denken en denken is het ons dan toch eindelijk gelukt! We hebben voor jullie een Passend alternatief gevonden om jullie toch een leuk feest tegeven! De Danssalon heeft haar programmering voor donderdag kunnen verplaatsen naar de buren en zo plaats kunnen geven aan dit feest!

Er wordt nu met man en macht gewerkt aan een promotiecampagne! We vragen aan iedereen om ons een handje te helpen door via twitter, hyves, facebook en myspace reclame te maken. Zodat iedereen niet voor een gesloten deur zal komen te staan!

Binnen enkele uren zal er een officieel persbericht worden verstuurd!!

We keep u in touch!!!
Waarschuw beheerder
Beter :D aanwezig