Partyflock

Forumonderwerp · 1091630
Betreft: evenement: Shadowlands, donderdag 29 april 2010 om 22:00

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
Vanwege de afgelasting van Shadowlands Rave, zijn wij met een aantal artiesten aan het kijken, of er een mogelijkheid is, om een deel van de line-up over te zetten naar een andere lokatie! Dit is dus een initatief van de artiesten om zo toch de teleurgestelde fans een kleine pleister op de wond te doen geven.

Morgenvroeg worden er gesprekken gevoerd met de lokatie, dan zal ook snel duidelijk gaan worden in wat voor opzet het zal gaan plaatsvinden!

we doen ook alleen onze best voor die lokatie, omdat het vrijwel onmogelijk is om het in zo'n kort tijdsbestek te realiseren! We doen ons best voor jullie!

Alle artiesten die op shadowlands zouden staan en nog geen bericht hebben gehad over dit initatief kunnen aan mij laten weten of ze meedoen. Of andere artiesten natuurlijk ook :D

Morgen dus blijven checken!
Waarschuw beheerder
aaaaaaaaait!
wel kak tot 5 uur, moet k 2 uur wachte op de trein
maaaar wss wel aanwezig:D
Waarschuw beheerder
Ik voeg 'm toe aan Partyflock en stuur de link door naar zoveel mogelijk mensen!
GAS GAS!

MC Da Hustla als je de line-up weet kun je die dan hier vermelden dan zet ik 'm bij het feest erbij :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beter, wat goed gedaan in zo'n kort tijdsbestek!
Maar hoe zit het met degene die een VIP kaartje hebben?

Waarschuw beheerder
Hoop niet dat je alsnog kaarrtjes moet halen.
Ben de hele dag niet meer thuis, dan gaan ze aan mijn neus voorbij.
Zo veel mensen die willen gaan!
Waarschuw beheerder
Hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat er donderdag nacht al een feest gepland staat in de danssalon?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van terror chucky op dinsdag 27 april 2010 om 10:41:
hoop dat er een altenatief komt

lilly gan we toch nog knallen

Dat gaan we zeker Sebas:D

Uitspraak van Koek © op dinsdag 27 april 2010 om 10:50:
kunnen we dan onze shadowlands kaartjes gebruiken hiervoor

Krijgen de mensen die al een kaartje voor Shadowlands hebben dan zowieso (betaalde)toegang tot dit feest??Zou wel redelijk zijn denk ik;) Aangezien die mensen al van plan waren om te komen en ik denk dat op dit alternatief ook veel mensen af gaan komen die eigenlijk niet naar
Shadowlands wilde gaan.Maar alleen maar gaan omdat er zoveel ophef over is..Het moet natuurlijk niet zo zijn dat de mensen met shadowlandskaartjes er strax niet inkomen omdat het vol staat met sensatiezoekers...Dit alles alleen als het natuurlijk doorgaat;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 11:43:
via twitter, hyves, facebook en myspace reclame te maken. Zodat iedereen niet voor een gesloten deur zal komen te staan!

nog enige wensen hoe je een bericht wil uitdoen?
Welke zin wil je erin zetten bijv?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geweldig!! Zeker aanwezig!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ^PIET op dinsdag 27 april 2010 om 11:57:
Hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat er donderdag nacht al een feest gepland staat in de danssalon?

na een nacht van veel telefoontjes plegen, weinig slaap en veel denken, denken en denken is het ons dan toch eindelijk gelukt! We hebben voor jullie een Passend alternatief gevonden om jullie toch een leuk feest tegeven! De Danssalon heeft haar programmering voor donderdag kunnen verplaatsen naar de buren en zo plaats kunnen geven aan dit feest!
Waarschuw beheerder
hoeveel capaciteit heeft die tent?
niet dat ik dalik ook nog voor geslote duur sta omdat et al vol is
want dan ga ik echt heel hard huile :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op dinsdag 27 april 2010 om 12:01:
De Danssalon heeft haar programmering voor donderdag kunnen verplaatsen naar de buren en zo plaats kunnen geven aan dit feest!

Nice,
stond nog niet in de agenda dus dacht ik vermeld het even. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..†..Lilly..†.. op dinsdag 27 april 2010 om 11:58:
Krijgen de mensen die al een kaartje voor Shadowlands hebben dan zowieso (betaalde)toegang tot dit feest??Zou wel redelijk zijn denk ik

Je krijgt je geld toch gewoon terug voor Shadowlands, als ze daar ook nog allemaal rekening mee moeten gaan houden aan de deur wie er een kaartje voor had en wie niet.. Werkt niet lijkt mij. Dus je betaald gewoon apart neem ik aan.
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit zou echt beter zijn !!!!

Wacht het persbericht af:P

Waarschuw beheerder
1000 capaciteit
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer, de danssalon, zoveel andere leuke lokaties.
Danssalon is niet al te groot :no: en ook lekker duur met zn €2,50 per muntje :(
Maar wel top dat jullie dit eventjes hebben geregeld, zo kan je maar zien dat het wel mogelijk is :respect:

Uitspraak van actief op dinsdag 27 april 2010 om 12:02:
1000 capaciteit

In de danssalon?? :lol: word dus tegen elkaar aan hangen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Krijgen de mensen die al een kaartje voor Shadowlands hebben dan zowieso (betaalde)toegang tot dit feest??Zou wel redelijk zijn denk ik Aangezien die mensen al van plan waren om te komen en ik denk dat op dit alternatief ook veel mensen af gaan komen die eigenlijk niet naar
Shadowlands wilde gaan.Maar alleen maar gaan omdat er zoveel ophef over is..Het moet natuurlijk niet zo zijn dat de mensen met shadowlandskaartjes er strax niet inkomen omdat het vol staat met sensatiezoekers...Dit alles alleen als het natuurlijk doorgaat

We zijn druk bezig om te kijken hoe we dat doen! We zullen een entree moeten vragen om alle kosten eruit te moeten krijgen! De meeste grote djs zitten contractueel vast dus die moeten we zover zien te krijgen! Dat kost geld!

Maar waarshijnlijk zal ieder op vertoon van een Shadowlands kaartje een 50% korting krijgen op de entree.. maar dat is nu nog ff speculeren! We laten het zsm weten!!!
Waarschuw beheerder
Yes, er bestaan toch nog goede mensen op deze wereld :D..
Waarschuw beheerder
vol zou het zeker wel worden wat vrijdag met headliner al bijna vol, dus ik denk dat je van te voren al aan de deur moet zijn ivm kleine tent..... maar ik ga het zeker proberen binnen te komen
Waarschuw beheerder
Ik ben zeer benieuwd wat hier uit gaat komen8)
Waarschuw beheerder
Feest kan nog niet op PF geplaatst worden omdat Oranjebal nog niet verzet is in de agenda.

Waarschuw beheerder
donateur
*update*

Er zullen 2 area's gecreeérd worden!

Area 1: Early hardcore - hardcore
Area 2: All styles ( from hardcore till terror)

DJ's die tot nu toe hebben toegezegd:

Waxweazle
Dennis the Menace
Brutal J
Endonyx
Artek
The Vizitor
Noizefucker
Morphine
Son of Hellrazor
Vecino

op deze dj's wachten we op bevestiging

Darkraver
Vince
Noize Suppressor!

Lijkt me een goed waardig alternatief!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 12:04:
Dat kost geld!

Ik betaal graag hiervoor (y)
Waarschuw beheerder
dat wordt proppen! heb de kaartjes van shadowland al opgestuurd maar gelukkig kopietjes gemaakt + bonnetje dus laat die korting maar komen!! pffff moeten we er wel vroeg bij zijn maarja wel gelukkig nog een goedmakertje:D
Waarschuw beheerder
:respect: voor de mensen die dit hebben kunne regelen en die line up is zeker niet slecht:D
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Mc Da Hustla (en de rest van het TEAM): HELDEN!

Wij als PF members doen de promotie wel ff idd! :) Ga nu gelijk me hyves / twitter / msn enz updaten :)

EDIT (Speculeren):

Volgens GEEG waren er +/- 800 kaarten verkocht dus als de Danssalon 1000 man kan hebben zouden alle shadownlands kaart bezitters naar binnen moeten kunnen :[
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
alstie doorgaat word het knalle kun je van op aan

Waarschuw beheerder
Kun je kaartjes dan al vantevoren kopen of alleen op de avond zelf? Wil hier wel erg graag bij zijn....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 12:02:
Krijgen de mensen die al een kaartje voor Shadowlands hebben dan zowieso (betaalde)toegang tot dit feest??Zou wel redelijk zijn denk ik

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 12:02:
Je krijgt je geld toch gewoon terug voor Shadowlands, als ze daar ook nog allemaal rekening mee moeten gaan houden aan de deur wie er een kaartje voor had en wie niet.. Werkt niet lijkt mij. Dus je betaald gewoon apart neem ik aan.

laatste aanpassing 27 april 2010 12:02

Ik heb het hier toch ook niet over geld maar over de zekerheid van entree...
Dat ik moet betalen intereseerd me niet, het gaat me er om dat ik er wel inkom...;)
Waarschuw beheerder
straks mooi die kaarten terug brengen en afwachten en kijken wat me hiermee gaan doen....

Waarschuw beheerder
donateur
@ Son.. het gaat 100% zeker door.. kan jou alleen nie bellen omdat je in belgie zit :D
Waarschuw beheerder
wordt het toch nog een skon avondje(H)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 12:10:
Waxweazle
Dennis the Menace
Brutal J
Endonyx
Artek
The Vizitor
Noizefucker
Morphine
Son of Hellrazor
Vecino

op deze dj's wachten we op bevestiging

Darkraver
Vince
Noize Suppressor!

Lijkt me een goed waardig alternatief!!

Shadowlands Zelf :|?

Wij zullen dan ook aanwezig zijn mocht dit doorgaan.

Wel raar inderdaad dat er nog altijd een ander feest in de agenda van pf staat op deze lokatie.

En ik neem aan dat je hier een ander kaartje voor moet kopen ipv een kaartje van 35 euro?

Greetz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kun je kaartjes dan al van te voren kopen of is er alleen deurverkoop?
Ik wil hier graag bij zijn :D

Uitspraak van ..†..Lilly..†.. op dinsdag 27 april 2010 om 12:19:
Uitspraak van Debbs op dinsdag 27 april 2010 om 12:02:

Van jou kant begrijp ik dat het redelijk is. Maar, ik zou sowieso naar Shadowlands gaan en het was de bedoeling dat ik (en de rest van de groep) vandaag kaartjes zouden halen. Wat dus zou inhouden dat ik nu niet zeker ben van toegang tot dit feest. Dus beter gewoon opnieuw een kaartverkoop starten, dat is wel net zo eerlijk vind ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwe[G]abber op dinsdag 27 april 2010 om 12:11:
Volgens GEEG waren er +/- 800 kaarten verkocht dus als de Danssalon 1000 man kan hebben zouden alle shadownlands kaart bezitters naar binnen moeten kunnen
laatste aanpassing 27 april 2010 12:15

Dat dacht ik toch wel idd!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..†..Lilly..†.. op dinsdag 27 april 2010 om 12:26:
Uitspraak van Ghosttown op dinsdag 27 april 2010 om 12:11:
Volgens GEEG waren er +/- 800 kaarten verkocht dus als de Danssalon 1000 man kan hebben zouden alle shadownlands kaart bezitters naar binnen moeten kunnen

Beterrrrrrr ;)
Waarschuw beheerder
Zoiezo mensen met een kaartje hebben voorang, logisch toch ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 12:26:
Uitspraak van ..†..Lilly..†.. op dinsdag 27 april 2010 om 12:26:
Uitspraak van Ghosttown op dinsdag 27 april 2010 om 12:11:

Beterrrrrrr

Afwachten op het persbericht, dan weten we meer :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Janneke.'' op dinsdag 27 april 2010 om 12:27:
Zoiezo mensen met een kaartje hebben voorang, logisch toch

Inderdaad, had je je kaartje maar eerder moeten kopen, dan was Shadowlands misschien nog wel doorgegaan ook;P

Ben hier sowieso aanwezig!:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 12:26:
Van jou kant begrijp ik dat het redelijk is. Maar, ik zou sowieso naar Shadowlands gaan en het was de bedoeling dat ik (en de rest van de groep) vandaag kaartjes zouden halen. Wat dus zou inhouden dat ik nu niet zeker ben van toegang tot dit feest. Dus beter gewoon opnieuw een kaartverkoop starten, dat is wel net zo eerlijk vind ik.

We zullen gewoon moeten afwachten hoe ze dit gaan aanpakken;)

:respect: MC DA HUSTLA :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwe[G]abber op dinsdag 27 april 2010 om 12:11:

Je hebt dan ook weer mensen die dan ineens wel willen gaan omdat het goedkoper is...
Dus ik ben benieuwd hoe ze dit willen gaan doen.
En dan liggen mensen weer te zeuren, ja het is te klein...waarom niet in het beursgebouw.

Waarschuw beheerder
donateur

Ik snap wel dat de mensen met kaartjes voorang willen krijgen. Maar goed, bij mij staat dit feest ook al weken op de planning en ik, en de rest van de groep, zouden vandaag kaartjes gaan bestellen. Maar goed, dat ging niet meer omdat Shadowlands gister is afgelast.
Mja, ik lees net dat er ongeveer 800 kaarten zijn verkocht voor Shadowlands, en dat er plek is voor 1000 man. Dus ik hoop dat ik daar dan gewoon bij zit.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 12:30:

Inderdaad, had je je kaartje maar eerder moeten kopen, dan was Shadowlands misschien nog wel doorgegaan ook

Ben hier sowieso aanwezig!

Nja, dat is natuurlijk onzin. Je kan moeilijk eerder een kaartje kopen, als je moet wachten op de salaris ;)
Maar goed, ik ga mn best doen om een kaartje te bemachtigen :D

Uitspraak van ..†..Lilly..†.. op dinsdag 27 april 2010 om 12:31:
We zullen gewoon moeten afwachten hoe ze dit gaan aanpakken
MC DA HUSTLA

Precies!
Ik ben sowieso aanwezig :D