Partyflock

Forumonderwerp · 1089633
Beste Q-dancer,

Op 12 juni vindt Defqon.1 plaats op Almere Strand. Elk jaar proberen alle Defqon.1 fans wereldwijd een kaartje te bemachtigen en elk jaar weer zoeken wij op onze beurt naar een goede manier om de kaarten bij de echte fans te krijgen. Eén van de manieren is een apart verkoopmoment, waar wij doormiddel van een selectie fans de kans geven een kaartje te kopen.

Dit jaar hebben wij gekozen voor onze trouwe nieuwsbrieflezers en actieve website leden en daar hoor jij bij! Met bijgesloten code en link kun je vanaf maandag 5 april, 10:00 uur ’s ochtends tot zondag 11 april alvast tot twee kaarten bestellen voor Defqon.1 2010.

Veel succes en alvast een goede party-zomer toegewenst! Even voor de zekerheid, dit is GEEN slechte 1 april grap, je kunt maandag aanstaande echt je kaartjes kopen. Let niet op de tekst die je nu op de link terugvindt, deze start verkoop datum geldt voor de reguliere verkoop.

Kreeg ik net in me mail :D

Uitspraak van Skimpadelics op donderdag 1 april 2010 om 17:13:
Ik vind het maar een mooie bout actie...

Dagjesmensen lekker voorrang geven (N).
Tyf toch een end op Qdance :gaap:.
Wel kloten actie dit jaar, maar alsnog wel een code gekregen, Had er vorig jaar ook 1 dus ben geen dagjesmens.

Je kunt nou nog maar 2 kaarten per code kopen i plaats van 4 vorig jaar per code.

Blijven er wel meer kaarten over hoop ik. (bult Kameraden zonder code feestje met z'n 2 is ook nie wat)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 17:57:
Dagjesmensen lekker voorrang geven

jep idd, beetje jammer:(

Uitspraak van TB op donderdag 1 april 2010 om 17:52:
En ben ook niet in de gelegenheid via de normale weg kaarten te halen

ik ook niet, hoop dat er iemand aan me denkt de 17e:)

code binnen. B)
Wat een stomme actie!! Niemand van onze vrienden: die hard party en defqon gangers hebben een code. Ik heb geen Q nieuwsbrief want die heb ik niet nodig!! Ik weet toch precies wanneer alle feesten zijn! :S
Idd lekker de echte fans helpen op deze manier!
laatste aanpassing
jah ik ben erbij

Gewadeeert lid he

wat lope die mensne hier met een jank muil dan

Uitspraak van KevinFR op donderdag 1 april 2010 om 18:08:
t lope die mensne hier met een jank muil dan

Houd je bek toch man sulletje, praatjes omdat ie ook een code heeft gekregen hoor :cry::aai:

Uitspraak van Goudenkimmetje op donderdag 1 april 2010 om 18:08:
Idd lekker de echte fans helpen op deze manier!

Jullie zijn er inderdaad ALTIJD bij (Y).
Ik snap dat ook niet! '....dit doen we naar onze trouwe fans....' yeah right

:cheer: ik heb een code :cheer:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 18:13:
Jullie zijn er inderdaad ALTIJD bij .
Ik snap dat ook niet! '....dit doen we naar onze trouwe fans....' yeah right

slaat nergens op allemaal word me 7de editie, mensen die er nog nooit zijn geweest hebben een code om ze een nieuwsbrief krijgen... schandalig
wat ze ook doen qua actie.. het is toch nooit goed....
ik ga ook al jaren heen... nu keertje geen code.. dan maar hopen op de normale verkoop.. en anders fuck it..
op naar decibel dan maar...
2 jaar achter elkaar een hele dag voor de kat z'n ... proberen kaarten te bemachtigen dat is pas schandalig.

Dit jaar zijn we er gelukkig wel bij.:)
Uitspraak van Marolt op donderdag 1 april 2010 om 18:38:
2 jaar achter elkaar een hele dag voor de kat z'n ... proberen kaarten te bemachtigen dat is pas schandalig.

Dit jaar zijn we er gelukkig wel bij.

is het ook keertje fatsoenlijke server neer zetten zou genoeg zijn

Uitspraak van MAQ op donderdag 1 april 2010 om 18:16:
slaat nergens op allemaal word me 7de editie

Sinds 2004 ik ook allemaal gehad, heb je dit :D.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 18:43:
Sinds 2004 ik ook allemaal gehad, heb je dit .

ja ik vind het ook niet normaal hoor dan zitten we in het zelfde schuitje... er zijn zelfs kinderen van 16/17 die nog nooit op iets van q zijn geweest die een code krijgen omdat ze graag mailtejs over feestjes lezen...

het slaat idd helemaal nergens op... prutsers daar gelukkig kan ik via een vriend maar goed... veel mense nvan rond de 18 hebben ook codes zijn de die-hard fans zeker.. komen net kijken !!
Artiest The Jackal
tja het is echt een beetje jammer.. dat ze de 'fans' voorrang geven dmv codes is echt super, en je hebt elk jaar mensen die er geen hebben en het misschien wel verdiende, maar op deze manier missen ze toch wel de grootste groep fans denk ik (en dan bedoel ik met name mensen die er al vanaf het eerste/tweede/derde jaar bij zijn). Bovendien heb ik geen nieuwsbrieven nodig, alles wat ik wil weten staat hier op pf en meestal nog eerder ook.

Vorig jaar hadden bijna al mijn vrienden een code, nu slechts 1 en nog wel degene die de minste feestjes bezoekt ook! zegt genoeg..
laatste aanpassing
Uitspraak van TB op donderdag 1 april 2010 om 18:50:
maar op deze manier missen ze toch wel de grootste groep fans denk ik (en dan bedoel ik met name mensen die er al vanaf het eerste/tweede/derde jaar bij zijn).

Yez, tweede jaar al naast de pot pissen met zo'n code :(

en gewoon maar weer F5'en dit jaar of zou de virtuele wachtrij dan ook daadwerklijk werken :P

Vorig jaar greep ik er ook al naast omdat ik openbaar op PF heb
gezet hoe je vervroegd je code kon krijgen (middels die button)
werd mijn code gewoon geannuleerd qua naam + achternaam :cry:.

Dit jaar weer naast grijpen, top! (Y)
slaat nergens op allemaal word me 7de editie, mensen die er nog nooit zijn geweest hebben een code om ze een nieuwsbrief krijgen... schandalig

Maar als ze daar nou nog een eerlijke selectie in zouden maken. Nee hoor, mensen die al 6 of 7 jaar lid zijn van Q-dance en actief zijn op Q-dance.nl krijgen niets en mensen die zich een week geleden aangemeld hebben, krijgen wel een code.

Dus dan kun je wel zeggen, je doet het nooit goed. Maar Q heeft er echt een zootje van gemaakt nu. Niets de echte fans helpen, het is gewoon een loterij.
Het wordt mijn 6e keer, een hoop van mijn vrienden zijn net zo vaak of vaker geweest, gaan regelmatig andere Q-dance feesten af, geen code. Lang leve de festivaltoeristen zal Q wel denken.
laatste aanpassing
jullie doen net of het 5 april al uitverkocht is :S

Nou, ik heb ook een account daar, maar weer geen code gehad :)

Uitspraak van bonaparte op donderdag 1 april 2010 om 18:58:
jullie doen net of het 5 april al uitverkocht is

Daar ken je nu al de klok op zetten :roflol:.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 19:01:
Daar ken je nu al de klok op zetten

laten we het eerst maar eens afwachten :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 19:01:
Uitspraak van bonaparte op donderdag 1 april 2010 om 18:58:
jullie doen net of het 5 april al uitverkocht is

Daar ken je nu al de klok op zetten .

Lijkt me dat Q-dance niet zoveel codes heeft weggegevens dat er niet eens een normale verkoop komt
ik denk dat het net als vorig jaar word en dat dit al snel de helft van kaarten scheelt...

Ik heb iemand gevonden die zn code wilt delen als het geen grap is :cheer:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 19:49:
Ik heb iemand gevonden die zn code wilt delen als het geen grap is :cheer:

Volgens mij is hij maar 1 keer te gebruiken dus.
Dus dan moeten jullie wel gelijk 2 tickets bestellen en niet beide apart!!
jaja de code is weer binnen:P:P:P
dat wordt weer een super dag 12 juni:bounce:
dus dat wordt maandag ff bestellen
yiiiihaaaaaa;)

Uitspraak van Mathy op donderdag 1 april 2010 om 19:56:
Volgens mij is hij maar 1 keer te gebruiken dus.
Dus dan moeten jullie wel gelijk 2 tickets bestellen en niet beide apart!!

ja dat gebeurd ook:P
Gelukkig de code binnen :)
Nog alle Defqon's geweest en dus nu deze ook :bounce:
Jammer dat je maar 2 kaartjes kunt bestellen maar dat komt ook wel weer goed :)
laatste aanpassing

Jep ook code binnen, 7e Defqon op rij :) Je bent een echte of je bent het niet ;) Vorig jaar ook al gelukkig geweest met die voorverkoop, met die link die uitgelekt was. Beter hoor, hoef je tenminste ook niet zo te stressen. Heb er in ieder geval al echt kneiterveel zin in!!
laatste aanpassing

Triest inderdaad :)

Koop wel gewoon me kaartje met bus erbij via event travel, scheelt mij dat lange wachten op q-dance.nl :)
Uitspraak van KortB op donderdag 1 april 2010 om 00:26:
Dit jaar hebben wij gekozen voor onze trouwe nieuwsbrieflezers en actieve website leden en daar hoor jij bij!

Ik denk, die verrotte nieuwsbrief krijg ik toch ook, maar waarom heb ik dan niet zo'n code? Kijk ik terug in mijn mail, staat in het laatste mailtje het volgende:

Beste Q-dancer,

Door een wijziging in de Nederlandse telecom wetgeving vanaf 1 oktober jl, hebben wij expliciet toestemming nodig om jou emails te mogen blijven sturen. Tevens vinden wij het belangrijk dat onze emails gewenst zijn.
Door op "Yes" of "No" te klikken, kun je aangeven of je onze laatste nieuwtjes nog via email wilt ontvangen.

Q-dance

Gemiste kans :')
Vorig jaar nog wel een code gehad, maar nu dus helaas niet. Ben wel ingeschreven voor de nieuwsbrief. Zegt dus helaas niet veel:-s Word dan maar 17 april op tijd 8er de computer zitten!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 18:13:
Houd je bek toch man sulletje, praatjes omdat ie ook een code heeft gekregen hoor

is meneer zo teleurgesteld dat hij mensen uit moet gaan schelden, laag niveau
snap wel dat q-dance je geen code geeft als je zo triest doet:)
(vooral reageren, dan lach ik mezelf helemaal suf om je)

maarja,
iedereen die klaagt, verzin zelf maar eens een actie waar je wel elke ECHTE partyganger mee pakt?
Kom op, kap met zeiken en doe creatief, kijken of je het beter kan...
(succes met zoeken, die is er niet, get the point?)

ohjah, dit jaar heb ik geluk met code, vorig jaar had ik ook +/- 15 tot 20 q feesten bezocht in 2 jaar en kreeg ik ook geen code, dus weet echt wel hoe je je voelt...
maar shit happens man, mensen praten hier alsof de wereld vergaat...
Hoor veel mensen over dat ze geen code hebben en wel echte fans zijn. Ik weet hoe het is. Dit wordt m'n 7e defqon maar pas de eerste keer dat ik een code krijg. Maar bij vorige acties viste ik ook achter het net. Bijvoorbeeld omdat ik niet altijd alle kaarten zelf kocht. Of omdat feesten als defqon en qlimax zo snel uitverkocht zijn dat ik wel via via een kaartje moet regelen. Dan telt het feest ook weer niet meer voor zo een actie, schiet dus ook niet echt op. De vraag is, kunnen ze een dergelijke actie wel eerlijk neerzetten. Ik betwijfel het. Nu ben ik. Wel een gelukkige met een code. Maar genoeg andere die hards niet. Terwijl ik vorig jaar geen code hadt en ook veel
Q feesten bezocht hadt. Maarja hoe kan het wel eerlijk dan???

Mensen foto's laten inzende van al hun defqon gadgets van afgelopen jaren???
Kut k had een ingang te pakken waar die kettingen al op waren!!

Of aan kunnen tonen dat je alle muntjes van afgelopen jaren nog hebt bewaard??
Kut aan het einde van een feest ben ik altijd zo naar de klote dat ik denk, fuck dat muntje geef me bier!

Zie je het kan gewoon niet eerlijk!

Dus voor volgend jaar, altijd op eigen kaartjes bestellen. Nieuwsbrief lezen en af een toe een bericht plaatsen op het forum! Dan ben je verzekerd van een kaartje!

(sorry voor spelfouten, zit op me telefoon te internetten)
is sowieso denk geen 1 april grap tenminste hoop ik :P anders swaare pech :P
Uitspraak van Venom_05 op vrijdag 2 april 2010 om 01:06:
Dus voor volgend jaar, altijd op eigen kaartjes bestellen. Nieuwsbrief lezen en af een toe een bericht plaatsen op het forum! Dan ben je verzekerd van een kaartje!

volgend jaar zullen z wss wel weer een andere actie verzinnen, maar je stuk tekst klopt helemaal
mensen moeten niet zo zeuren af en toe over sommige dingen
doordat ik nu 2 kaartjes mag bestellen zit ik dus de 17e niet achter internet.
Ik denk dat velen 'code-ontvangers' net zo denken.
Misschien scheelt het wel wat met de drukte.

Oh en kleine tip, niet op f5 drukken he, als je gaat bestellen, want dan sluit je weer achteraan in de rij!

Uitspraak van Lovin' the hardstyles op donderdag 1 april 2010 om 23:20:
is meneer zo teleurgesteld dat hij mensen uit moet gaan schelden, laag niveau
snap wel dat q-dance je geen code geeft als je zo triest doet
(vooral reageren, dan lach ik mezelf helemaal suf om je)

Ja echt ja, bwhuuuhhh bwhuuuhhhhh ik scheld mensen inderdaad uit ja, allemaal hier bwuuhhh bwuuuh wat ben ik toch
slecht; QDANCE jullie hebben gelijk dat jullie mij geen code voor een feest geven. Ik ben het gewoon niet waard,
ik scheld iedereen uit, ga pas sinds een maandje of 3 naar feestjes, ben nog nooit eerder op een QDANCE feest geweest,
ben ook nog nooit eerder genaaid doordat ik zelf geen kans had op een normale wijze een bataling te plegen om een paar
seconden later een kaartje in mijn mailbox te mogen ontvangen. Nee inderdaad wat Lovin' the hardstyles :cry: al zegt;
ik moet gewoon niet zo zeuren want de wereld vergaat niet :roflol:.

Nee inderdaad Lovin' the hardstyles; je hebt volkomen gelijk! Jij al die-hard partyganger en QDANCE lovert pur sang zal
het allemaal wel weten, want jij bent er ook al eerder naast gelopen toen je 15- tot 20 Q-feesten hebt bezocht in 2 jaar
en je ook geen code kreeg. Wat zul jij het zwaar hebben gehad, snap je vast met wat voor hatelijke frustraties ik te kampen
heb :roflol::lol:.
laatste aanpassing
Uitspraak van bowiemaster op donderdag 1 april 2010 om 20:09:
Gelukkig de code binnen

Jij wel? :[

Ik helaas niet :( toch wel jammer...
Uitspraak van Venom_05 op vrijdag 2 april 2010 om 01:06:
Hoor veel mensen over dat ze geen code hebben en wel echte fans zijn. Ik weet hoe het is. Dit wordt m'n 7e defqon maar pas de eerste keer dat ik een code krijg. Maar bij vorige acties viste ik ook achter het net. Bijvoorbeeld omdat ik niet altijd alle kaarten zelf kocht. Of omdat feesten als defqon en qlimax zo snel uitverkocht zijn dat ik wel via via een kaartje moet regelen. Dan telt het feest ook weer niet meer voor zo een actie, schiet dus ook niet echt op. De vraag is, kunnen ze een dergelijke actie wel eerlijk neerzetten. Ik betwijfel het. Nu ben ik. Wel een gelukkige met een code. Maar genoeg andere die hards niet. Terwijl ik vorig jaar geen code hadt en ook veel
Q feesten bezocht hadt. Maarja hoe kan het wel eerlijk dan???

Mensen foto's laten inzende van al hun defqon gadgets van afgelopen jaren???
Kut k had een ingang te pakken waar die kettingen al op waren!!

Of aan kunnen tonen dat je alle muntjes van afgelopen jaren nog hebt bewaard??
Kut aan het einde van een feest ben ik altijd zo naar de klote dat ik denk, fuck dat muntje geef me bier!

Zie je het kan gewoon niet eerlijk!

Er is maar 1 goede manier en dat is op basis van daadwerkelijke verkoop. Ik vind dan ook dat ze de verkoopaantallen van ticketonline en hun nieuwe methode hadden kunnen optellen (obv emailadres kan je die vat wel koppelen). Tuurlijk zijn er in het verleden mensen geweest die in de winkels hebben gekocht (ik zelf ook), maar dan moeten ze de oude jaren maar minder zwaar tellen ofzo.
heb wel een code,

vorig jaar ook al. ben er ook heel blij mee.
Niet alle fans hebben een code gehad (ook vrienden van mij niet), maar denk wel dat degene die een code hebben gehad fan zijn.

trouwens, heb op andere fora gelezen dat het systeem van een wachtrij GOED werkt.
je ziet precies hoe lang je moet wachten.
de 17de om 1 uur bestellen....wachten....echt bestellen en dan moet je tickets hebben.
ga dus niet f5-en (dat was pas een loterij, kan me de nachtmerries van 2 jaar geleden nog goed herinneren).

hopelijk kan met het nieuwe systeem iedereen die wil aan kaarten komen.

gaan we lekker feesten de 12de
Alle editities geweest en dit jaar een code.
Vorig jaar ook een code.

Dus ik zeg terecht. :-)

Waterdicht systeem is er niet, maar ze hebben t zelf een beetje aangekondigt.
Dat je hun kan volgen via twitter facebook en Q-dance.nl- wat ik dus ook doe.
+ mailtje eerder genoemd waarin je voorwaarde moet accepteren.

Zo kunnen ze veel actieve van inactieve accounts scheiden vermoed ik zo.
Beetje jammer van die code idd, gaan al vanaf 2004 elk jaar!!!!:( En het is net wat julie zeggen, als je weet wanneer de mooie feesten zijn hoef je die nieuwsbrieven niet te lezen, dus nu keihard hopen dat we 17 april om één uur door de wachtrij heen komen en toch kaarten kunnen bestellen! Wil het echt voor geen goud missen!!! (Y):D
laatste aanpassing

Tja, je kan het heel vreselijk en een neppe actie vinden, maar een van de eerste acties was dat ze bij PF in agenda's gingen kijken, wat resulteerde in dat allemaal van die sukkels alle Q feesten in hun agenda gingen zetten waar ze helemaal niet heen gingen:dood: Dus ze verzinnen elk jaar wat anders om het eerijk te houden lijkt me.

Maar goed, elk jaar is er weer gejank over, dat zal nu weer eindeloos gaan duren, zoals elk jaar :')