Partyflock

Forumonderwerp · 1089633
Beste Q-dancer,

Op 12 juni vindt Defqon.1 plaats op Almere Strand. Elk jaar proberen alle Defqon.1 fans wereldwijd een kaartje te bemachtigen en elk jaar weer zoeken wij op onze beurt naar een goede manier om de kaarten bij de echte fans te krijgen. Eén van de manieren is een apart verkoopmoment, waar wij doormiddel van een selectie fans de kans geven een kaartje te kopen.

Dit jaar hebben wij gekozen voor onze trouwe nieuwsbrieflezers en actieve website leden en daar hoor jij bij! Met bijgesloten code en link kun je vanaf maandag 5 april, 10:00 uur ’s ochtends tot zondag 11 april alvast tot twee kaarten bestellen voor Defqon.1 2010.

Veel succes en alvast een goede party-zomer toegewenst! Even voor de zekerheid, dit is GEEN slechte 1 april grap, je kunt maandag aanstaande echt je kaartjes kopen. Let niet op de tekst die je nu op de link terugvindt, deze start verkoop datum geldt voor de reguliere verkoop.

Kreeg ik net in me mail :D
Heb ook code binnen!! :D

Uitspraak van Neerhof :woep: op donderdag 1 april 2010 om 11:10:
Code in de pocket

8)

Kom maar op met de festivals! :cheer:
laatste aanpassing
:D Codeeeeeee

grrr:P ik mag lekker in de wachtrij staan de 17e
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 11:37:
grrr ik mag lekker in de wachtrij staan de 17e

Ik ook.
Weet niet wat ze nu weer voor logica hanteren, maar ik ben al 4 jaar lid van Q-dance en ontvang dus ook al zo lang de nieuwsbrief. Het wordt mijn 6e keer Defqon en toch geen code.
Terwijl er mensen net een week lid zijn van Q-dance of nog geen Q-dance feestje hebben meegemaakt en die hebben wel een code. Blijft gewoon één grote loterij.
Erg jammer, hopen op het beste de 17e
Uitspraak van Blond Stampertje op donderdag 1 april 2010 om 12:07:
Terwijl er mensen net een week lid zijn van Q-dance of nog geen Q-dance feestje hebben meegemaakt en die hebben wel een code.

wie zegt dan dat dat echt zo is? of gewoon jaloers dat je geen code hebt?
Blijft gewoon één grote loterij.

dat sws ;) maar dat jij al 4jaar lang lid bent, betekent niet dat je bij voorbaat al zo`n code krijgt ;)

Nou ik snap het ook niet; elk jaar nog zowat Defqon geweest, tig jaar lig en een één of ander guppie van 18 jaar dat de eerste keer naar Defqon gaat krijgt wel een code, lekker logisch allemaal (Y).
Weet niet wat ze nu weer voor logica hanteren, maar ik ben al 4 jaar lid van Q-dance en ontvang dus ook al zo lang de nieuwsbrief. Het wordt mijn 6e keer Defqon en toch geen code.
Terwijl er mensen net een week lid zijn van Q-dance of nog geen Q-dance feestje hebben meegemaakt en die hebben wel een code

huilie :cry:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 12:11:
Nou ik snap het ook niet; elk jaar nog zowat Defqon geweest, tig jaar lig en een één of ander guppie van 18 jaar dat de eerste keer naar Defqon gaat krijgt wel een code, lekker logisch allemaal

jullie moeten een mail sturen naar hart in aktie :lol:

of naar paul de leeuw :lol:
Uitspraak van KortB op donderdag 1 april 2010 om 00:35:
Hoop alleen dat het niet een slechte grap is ofzo

is het wel :yes:
Uitspraak van SJEEP op donderdag 1 april 2010 om 12:09:
Terwijl er mensen net een week lid zijn van Q-dance of nog geen Q-dance feestje hebben meegemaakt en die hebben wel een code.

wie zegt dan dat dat echt zo is? of gewoon jaloers dat je geen code hebt?

Blijft gewoon één grote loterij.

dat sws maar dat jij al 4jaar lang lid bent, betekent niet dat je bij voorbaat al zo`n code krijgt

Omdat een vriendin van me net lid is en nog nooit is geweest! Die belt mij dus vanmorgen dat ze een code heeft.
Dus wat Q-dance zegt klopt dan niet, dat ze de fans voorrang willen geven.

Ik gun het haar van harte. Ik gun iedereen een dagje Defqon, het is niet voor niets zo'n populair feest. Maar dan mag ik er zelf toch wel van balen dat ik geen code heb?
Ik ook.
Terwijl er mensen net een week lid zijn van Q-dance of nog geen Q-dance feestje hebben meegemaakt en die hebben wel een code. Blijft gewoon één grote loterij.

Uitspraak van Blond Stampertje op donderdag 1 april 2010 om 12:32:
Omdat een vriendin van me net lid is en nog nooit is geweest! Die belt mij dus vanmorgen dat ze een code heeft.
Dus wat Q-dance zegt klopt dan niet, dat ze de fans voorrang willen geven.

Ik bedoel maar zo

vorig jaar geen code twerwijl ik zeker meer dan 8/9x via ticketonline kaarten had besteld :(

ben sinds 2005 actief op het forum van q-dance en weer geen code

Best jammer maar is inderdaad een grote loterij
Uitspraak van Blond Stampertje op donderdag 1 april 2010 om 12:32:
Ik gun iedereen een dagje Defqon, het is niet voor niets zo'n populair feest. Maar dan mag ik er zelf toch wel van balen dat ik geen code heb?

laatste aanpassing

Uitspraak van Spaanse Vlieg:hyper: op donderdag 1 april 2010 om 12:16:
jullie moeten een mail sturen naar hart in aktie

Ja man :cry: bwhuuuuhhhhh.
vriend van me heeft mailtje gestuurd naar q-dance en die hebben gezegd dat ze een blinde loting hebben gedaan tussen alle leden van de nieuwsbrief. aan de ene kant een goede zet. aan de andere kant vind ik wel dat ze ook naar het party verleden van die mensen mochten kijken want dr zitten nu ook weer zat dagjes mensen tussen die wel een code hebben terwijl de echte liefhebbers er weer naast grijpen

is een stukje uit het ander forum

Misschien geven ze de codes gewoon niet aan lelijke mensen, of aan zeikerds, jwt

Uitspraak van actief op donderdag 1 april 2010 om 13:00:
Misschien geven ze de codes gewoon niet aan lelijke mensen, of aan zeikerds, jwt

Dat zal het vast zijn ja.
Uitspraak van J Q R D I :banana: op donderdag 1 april 2010 om 12:28:
Zo zie je, die code's komen altijd bij de juiste personen terecht B)

Jij wel, maar ik niks hoor :(

Lekker huilie doen omdat je geen code hebt :')
Uitspraak van KortB op donderdag 1 april 2010 om 00:26:
Kreeg ik net in me mail

Bobjeee :D

Ik heb hem ook gehad!! :D:cheer:
Fuck een kaartje kopeng ik sta op de gastenlijst.

is 1 aprilgrap die code
Uitspraak van *GINAA* op donderdag 1 april 2010 om 13:27:
Bobjeee

Ik heb hem ook gehad!!

Lekker dan ! :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 13:37:
is 1 aprilgrap die code

Denk het niet het staat nu ook op hardtraxx!

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/defqon-1-festival-2010-apart-kaartverkoop-moment.html
boeie en anders toch lekker geen defcon :D
zijn genoeg mooie festivals :woep:
Bob die 2e kaart is voor mij, zal zaterdag gelijk geld voor je meenemen ;):P
Heerlijk tweede jaar op rij een code:)

trouwens, mensen er al aan gedacht dat de codes gegeven worden aan degene die het mailtje gestuurd hebben over 10 years of q-dance?
voordat de zeikerds gaan zeuren het is het meest logisch
Uitspraak van KortB op donderdag 1 april 2010 om 13:41:
Denk het niet het staat nu ook op hardtraxx!

:roflol:
Uitspraak van borretje op donderdag 1 april 2010 om 12:52:
blinde loting hebben gedaan tussen alle leden van de nieuwsbrief.

Ja duhh, er zijn volgens mij 10.000-en dus niet iedereen kunnen ze die mogelijkheid geven

Uitspraak van Lovin' the hardstyles op donderdag 1 april 2010 om 14:43:
trouwens, mensen er al aan gedacht dat de codes gegeven worden aan degene die het mailtje gestuurd hebben over 10 years of q-dance?
voordat de zeikerds gaan zeuren het is het meest logisch

Heb je het over die mailing van 20 maart? Voor dat 10-jarig Q-Dance blabla?
Waar bij stond:

Inschrijven voor het exclusieve voorverkoopmoment is niet meer mogelijk, er zijn 2500 emailadressen geregistreerd

Ohw ok :cry:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 15:21:
Heb je het over die mailing van 20 maart? Voor dat 10-jarig Q-Dance blabla?
Waar bij stond:

Inschrijven voor het exclusieve voorverkoopmoment is niet meer mogelijk, er zijn 2500 emailadressen geregistreerd

Ohw ok

Klopt niet ik heb de code ook alleen geen inschrijving gedaan:). Word een mooi feestje 12 Junil!:D 4e defqon op een rij!
laatste aanpassing
helaas geen code voor mij

laatste aanpassing
Uitspraak van musicfreak88 op donderdag 1 april 2010 om 15:34:

Klopt niet

Wel ingeschreven maar geen code :[ Q-dance bedankt voor niks (Y)
dit kreeg ik van q-dance beetje strijdig met hardtraxx

Op 17 april a.s. start om 13.00 uur de kaartverkoop op www.q-dance.nl.
Je mag max. 4 kaarten kopen per booking (ideal / creditcard).

Veel succes de 17e!

mischien toch een 1 april grap van q dance ?
laatste aanpassing
Uitspraak van Dance @ G op donderdag 1 april 2010 om 15:52:
mischien iemand die 2 kaarten extra kan bestellen ?

Er staat nergens aangegeven HOEVEEL kaartjes je met deze code kan kopen of ben ik nou zo scheel? :P
jawel op hardtraxx staat 2 kaarten
ben niet trouw genoeg:(
Uitspraak van KortB op donderdag 1 april 2010 om 13:41:
Lekker dan !

:D 12e gaan we weer ff helemaal los!!
We congratulate everyone with a Defqon.1 code: It is really not an april fools joke. Some lucky bastards even won tickets just now.. :-) bron:twitter
Heb ook weer een code mogen ontvangen dit jaar..

Maar heb er helaas niet veel aan omdat ik er helaas zelf niet bij kan zijn dit jaar vanwege een vrijgezellenfeest wat er op die dag gepland staat..

Ben wel blij dat ik een goede vriend op deze manier aan kaarten kan helpen..
Ik vind het maar een mooie bout actie...

Ik heb kom nooit op de site van q-dance, omdat partyflock bestaat :S.
Ik heb in de 3 jaar dat ik nu naar feestjes echt veel q-dance feesten bezocht.

Is niet huilen, is gewoon een vage manier van de echte onderscheiden van de dagjesmensen. nu kan iemand die zich ooit es voor de leuk heeft aangemeld ook een kaartje krijgen. Terwijl zon actie juist moet zijn voor de partyliefhebbers.
Uitspraak van Skimpadelics op donderdag 1 april 2010 om 17:13:
Ik vind het maar een mooie bout actie...

Ik heb kom nooit op de site van q-dance, omdat partyflock bestaat .
Ik heb in de 3 jaar dat ik nu naar feestjes echt veel q-dance feesten bezocht.

Is niet huilen, is gewoon een vage manier van de echte onderscheiden van de dagjesmensen. nu kan iemand die zich ooit es voor de leuk heeft aangemeld ook een kaartje krijgen. Terwijl zon actie juist moet zijn voor de partyliefhebbers.

mee eens vind het ook helemaal nergens op slaan is gewoon bullshit, ben blij dat ik toch wel kan via een vriend die er wel 1 heeft maar slaat helemaal nergens op nee

je weet toch wel wanneer de Q feestjes zijn wat heb je aan die nieuwsbrief
check ff mail zie je daar Q-Dance staan en ja hoor code binnen :)

kan ze eigenlijk best missen, we organiseren bus hebben al aantal codes in ons bezit voor tickets per 4 dus zit eigenlijk met overaanbod voor defqontickets/codes :)
zal allemaal wel mooi.. er zijn zat mooiere feesten! en als ik ga kom ik via via toch wel aan mn kaartje!

hopen op een slechte weersvoorspelling, wedstrijd NL-elftal en een minder commerciele line-up. Zo heb ik 2jaar geleden mijn kaartje inclusief busreis op vrijdag 'savonds voor 50 euro gekocht:P