Partyflock

Forumonderwerp · 1088021
2 volgers · 83495x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 12 juni 2010 om 11:00

Waarschuw beheerder
+12-7
het is eindelijk officieel bekend DEFQON 1 (l)

Timing is everything
Defqon.1 vindt traditiegetrouw plaats halverwege juni en wel op zaterdag de 12e. Als de klok 11 uur slaat gaan de deuren open en we rocken met 40.000 vrienden het zonnige Almere Strand tot 11 uur 's avonds.

This is your wake up call
De kaartverkoop start op zaterdag 17 april om 13:00 uur en kaarten zullen te koop zijn via Q-dance.nl. Doormiddel van een nieuw systeem komt iedereen, net als bij de bakker, in een virtuele rij te staan en wordt je eerlijk op volgorde geholpen.

Your time is now
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Liefhebbers die geselecteerd zijn, krijgen op korte termijn vanzelf bericht.

The clock is ticking
Q-dance kan niet wachten tot 12 juni. De weersverwachtingen zijn in ieder geval goed, na de koude winter staat er een geweldig warme zomer op ons te wachten!

12th of June - Almere Strand
Defqon.1 Festival 2010
No time to waste

nu al zin in :cheer:

*** Zoek of verkoop je kaartjes? Het markt forum is de juiste plek (F) ***

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Mensen ook al zijn jullie misschien geen fan van de SP, maar in het verkiezingsprogramma wordt dit van tafel geveegd!

Uit het verkiezingsprogramma :

"Nederlandse muzikanten moeten een eerlijke kans krijgen om met muziek maken de kost te verdienen.
Concertbezoekers moeten wettelijk beschermd worden tegen het opdrijven van de prijzen van tickets
voor concerten en evenementen."

Ook heb ik iets gelezen dat bij de doorverkoop maximaal 10% bovenop gedrukt mag worden, maar die kan ik niet zo snel vinden, kan zijn dat dit geschrapt is.

Hier ben ik het volledig mee eens, wettelijke bescherming tegen die mensen die voor woekerprijzen zorgen!
Waarschuw beheerder
iemand nog een kaartje over?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [026] Hofsje op zaterdag 17 april 2010 om 14:14:
Eerst die verloting al en nu dit,kan er niet bij dat Q-Dance dit zo heeft geregeld,
dacht echt dat ze de liefhebbers en die-hards wouden hebben op DefQon,
maar wat krijg je nu,dagjesvolk!

Euhm... wat zal Q-Dance het uitmaken wie er komt? Als er maar 45.000 betalende bezoekers komen die gebruik maken van hun faciliteiten. Zal hun echt aan hun reet roesten of je een liefhebber bent of niet!

Maar als je zo'n die-hard bent als je beweerd, hoe kan je dan toch niet ingeloot zijn?

Ik ben in 2008 voor de eerste keer geweest, ontving vorig jaar een code (maar niet gebruikt wegens omstandigheden) en ontving dit jaar weer een code...
Maatje die nog nooit op DefQon.1 is geweest, maar wel op andere feesten van Q-Dance ontving er ook een...

DefQon.1, Ground Zero en Dance Valley... mijn agenda is compleet!
Waarschuw beheerder
met z'n allen de aso verkopers op marktplaats spammen gheghe
Waarschuw beheerder
Gewoon ALLEMAAL uit principe geen kaarten kopen boven de €65,- !!!!! Zitten al die stakkers met hun kaarten en kan Q-dance meteen zien dat het een WAARDELOOS systeem is!!

Focking teringzooi!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 17 april 2010 om 14:27:
Staat ook al een tijdje uitverkocht bij toch?

De ene keer wel & dan weer niet, ik had dr net 1 gekocht (kan maar per 1 kopen) en toen wilde ik dr nog een kopen was het uitverkocht.. keek net voor de zekerheid nog ff & toen waren dr nog.. Dus ik zou het gewoon proberen, paar keer refreshen! Succes! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Land-G-Rave op zaterdag 17 april 2010 om 14:34:
Ook heb ik iets gelezen dat bij de doorverkoop maximaal 10% bovenop gedrukt mag worden, maar die kan ik niet zo snel vinden, kan zijn dat dit geschrapt is.

20%. Wetsvoorstel is goedgekeurd door de Tweede Kamer. Moet enkel nog behandeld worden door de Eerste Kamer!
Waarschuw beheerder
AAAaaaach geen kaartje. Gewoon accepteren en ander leuk feestje zoeken. Al die boosheid en onzin erover. Nee ik vind het ook niet leuk maar hoe druk moet je je ergens over maken.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van haagseharry325 op zaterdag 17 april 2010 om 14:32:
NOG STEEDS KAARTEN TE KOOP, wacht niet te lang, WORDT ALLEEN MAAR DUURDER!!!!!!!!!!!!!!!

Website: http://bit.ly/9atRvc

Kan iemand die takkerat in de ban doen?
Waarschuw beheerder
zaterdag 12 juni 2010 maar zelf een feestje organiseren voor de ECHTE partylovers? enige wat erin zit denk ik....
Waarschuw beheerder
In feite is Defqon gewoon binnen 20 seconden uitverkocht :S De resterende 35 minuten zijn alleen maar om alle betalingen te verwerken en het dus 'officieel' te maken. Echt waardeloos.
Waarschuw beheerder
Kaartjes binnen!! 1e keer..heb er zin in!
Waarschuw beheerder
via eventtravel kan je nog steeds combikaarten krijgen

Waarschuw beheerder
Oplossing: Doe gewoon een defqon 2 er naast :p

Maar ik heb nog 1 in de aanbieding, mijn vrienden kwamen er niet doorheen.. en alleen is ook zo raar tussen 40.000 man
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe snel was het eigenljik uitverkocht? en was het een record?
Waarschuw beheerder
Kakkerlakke zijn het die hele Q-dance organisatie :yes: Netjes vanaf 1 uur gewacht , 20 minuten nog en ineens uitverkocht. Kaartje krijg ik toch wel maar wat een ellende op deze manier :S
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [tanja] op zaterdag 17 april 2010 om 14:35:
Q-dance meteen zien dat het een WAARDELOOS systeem is!!

? Q-dance is denk ik tevreden met Sold out. Al komen er 5 paarden, 7 giraffen en 23 nijlpaarden feesten, dat zal hun geen zak uitmaken. Zolang ze maar veel geld uitgeven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 14:36:
De ene keer wel & dan weer niet, ik had dr net 1 gekocht (kan maar per 1 kopen) en toen wilde ik dr nog een kopen was het uitverkocht.. keek net voor de zekerheid nog ff & toen waren dr nog.. Dus ik zou het gewoon proberen, paar keer refreshen! Succes

Ok, zal eens kijken. Thanks ;)
Waarschuw beheerder
ik kreeg na 20 minuten die melding al, dus toen was het al uitverkocht...

volgens mij wel een record hoor, vorig jaar was 40 minuten
Waarschuw beheerder
bij mij stond ik op nog 26e minuten, gaat ie zeggen dat ie niet gekochte kaartjes weer terugzet in de verkoop en ik mn wachtrijplek behoud, zetten ze me na kwartier vrolijk weer trg naar +- 1 uur dikke kk flikkers...
Waarschuw beheerder
Ik moet 3 tickets hebben PM me!! mag ook als je maar 1 hebt ofzo :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 14:25:
EVENTTRAVEL heeft nog kaartjes te koop met busreis dr bij!

Heb dr onderhand 2 kunnen bemachtigen, ben zo blij ben zo blij!

stond 10 min geleden nog op uitverkocht?
Waarschuw beheerder
Zojuist nog 4 kaarten kunnen bestellen!!
Hij bleef maar aftellen vanaf 54 minuten.. Trouw blijven w88 en hebben!!
Blijven proberen mensen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |;\ () '/ op zaterdag 17 april 2010 om 14:40:
Blijven proberen mensen!

Je krijgt helemaal geen wachtrij meer..
Waarschuw beheerder
donateur
Pff wat een bende altijd met de kaartverkoop! Ben blij dat ik al verzekerd was van tickets :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op zaterdag 17 april 2010 om 14:38:
Q-dance is denk ik tevreden met Sold out. Al komen er 5 paarden, 7 giraffen en 23 nijlpaarden feesten, dat zal hun geen zak uitmaken. Zolang ze maar veel geld uitgeven.

Inderdaad!
Uitspraak van haagseharry325 op zaterdag 17 april 2010 om 14:32:
NOG STEEDS KAARTEN TE KOOP, wacht niet te lang, WORDT ALLEEN MAAR DUURDER!!!!!!!!!!!!!!!

120 euro voor 1 kaartje? En er zijn mensen die dat er voor betalen. Zal je als dagjes-mens mooi balen als het dan regent!
Waarschuw beheerder
Unbelievible, is het gewoon niet geworden met dit nieuwe "waterdichte" systeem!!!
Vorig jaar al 1 en al gezeik bij de Free Record Shop waar de server om 13.00 precies plat lag en er GEEN 1 ticket uitrolde, maar gelukkig wel iemand van ons via internet ze kon bestellen!! Geen 5e DEFQON.1 voor mij zoals ik het nu zie???
Kan dit nu niet anders mensen??? Elk jaar is het wel wat....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoeveel kaarten waren er eigenlijk al verkocht in de voorverkoop? aardig wat of niet?
Waarschuw beheerder
ik heb net 2 minute geleden bij eventtravel 2 kaarten geboekt met busreis erbij!
betaald en bevestigingsmail gekregen, nu nog wachten op de e-tickets..!

Waarschuw beheerder
ik heb er totaal 6, 2 met code en 4 toenstraks :D

lekker hoor :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Kedaffie_:Cheer: op zaterdag 17 april 2010 om 14:43:
ik heb net 2 minute geleden bij eventtravel 2 kaarten geboekt met busreis erbij!

dat is alleen een busreis schat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 14:41:
Inderdaad!

Elk jaar zo'n klets. Net doen of zij zoveel meer recht hebben op die kaarten, dat zij de die hard hardstyle partylovers zijn. Mijn broertje gaat dit jaar voor het eerst en dit is waarschijnlijk zijn enige feestje in het hele jaar. Ik ben blij dat hij een kaartje heeft. Ikzelf ga nu voor mijn 6de keer. Elke keer kan ik weer kaartjes krijgen omdat ik doe wat me verteld word. Ben om 1 uur online, wacht in de wachtrij en reken af.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 14:25:
EVENTTRAVEL heeft nog kaartjes te koop met busreis dr bij!

Heb dr onderhand 2 kunnen bemachtigen, ben zo blij ben zo blij!

Thanks voor de tip!!!!!!!!!!

Heb gelukkig ook nog een kaartje kunnen boeken.. Gewoon F5'en.. Op Eventtravel mag het wel.. :p
Waarschuw beheerder
derde jaar op rij via event-travel geboekt, vorig jaar zelfs nog om 19.00 uur.
heel veel succes voor de mensen die nog geen kaartje hebben....
en idd idee om kaartjes gewoon op naam te moeten bestellen...!

tot Defqon (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 14:11:
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOE 1 kaartje + busreis kunnen bemachtigen.. Nu alleen de vraag; met wie ga ik haha!

Ik ga wel mee ;).. ik heb ook maar 1 kaartje, helaas ;(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
q-dance :kotssmiley: :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van moei maker op zaterdag 17 april 2010 om 14:43:
Uitspraak van _Kedaffie_:Cheer: op zaterdag 17 april 2010 om 14:43:

dat is alleen een busreis schat

Klopt! Je kan ook alleen maar per persoon bestellen.. bovendien word ik niet vrolijk van het feit dat ik dan om kwart voor 9 sochtends vertrek... en uit verhalen van vrienden van vorige jaren, zo ongeveer paar uur door nl rijden,
waarna je rond 12 uur op het feest bent, en met geluk rond 3 uur snachts thuis. :P

Nee, hier helaas niet gelukt, 1e x sinds 7 jaar! Komende wken afwachten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van haagseharry325 op zaterdag 17 april 2010 om 14:43:
OG STEEDS KAARTEN TE KOOP, wacht niet te lang, WORDT ALLEEN MAAR DUURDER!!!!!!!!!!!!!!!

als jij nou eens opdondert, lewser..
wordt je betaald per click?
Waarschuw beheerder
Meteen op de site voor de kaartjes, 9 minuten in de wachtrij. Aangekomen bij de betaling komt er een scherm dat de order binnen 5 min ingevuld moest zijn, maar dat kon niet door verbindingsproblemen, dus weer achter in de wachtrij gezet, met als resultaat GEEN KAARTJES VOOR DEFQON!! Dus als iemand nog een kaartje over heeft PB me!
Waarschuw beheerder
-4

Waarschuw beheerder
godzijdank heb ik dit jaar wel een kaartje, vorig jaar teleurgesteld bij de Free Record Shop...

op naar Defqon 1.!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op zaterdag 17 april 2010 om 14:41:
Uitspraak van |;\ () '/ op zaterdag 17 april 2010 om 14:40:
Blijven proberen mensen!

Je krijgt helemaal geen wachtrij meer..

Klopt maar k had meerdere schermen open staan waarvan er 1 de hele tijd een wachtrij toonde.. Dus het kan nogsteeds blijkbaar..
Waarschuw beheerder
Je moest na betaling de kaarten downloaden? Heb dit dus over het hoofd gezien.

En dat volk is ook niet te bereiken. Kan ik nu nog gaan lopen fucken voor die kk kaarten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ AlidezZ op zaterdag 17 april 2010 om 14:32:
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op zaterdag 17 april 2010 om 14:28:
voor alle zulthoofden die nog steeds durven te beweren dat het systeem nu gewoon goed werkte en eerlijk is, hierbij wat er bij mij en nog 1000en anderen is gebeurd:

- netjes in de wachtrij gewacht zonder refresh te drukken
- na 22 minuten aan de beurt
- pagina laadfout 'server is taking too long to respond'
- 'try again' geklikt
- met veel pijn en moeite en vooral lang wachten doorgerongen tot pagina met betaalopties
- kies een betaaloptie en klik 'volgende stap'
- "Your session expired as you did not complete your order within 5 minutes. Please try again."
- achteraan in de wachtrij

Leg mij eens uit hoe dit eerlijk is? Hun server was gewoon te langzaam om bestelling in 5 minuten af te ronden.
Ik heb elke keer gelijk alles ingevuld en op 'volgende stap' geklikt. Begrijp ook werkelijk niet hoe die imbecielen het bedacht krijgen om ineens 5 minuten als timeout te gaan gebruiken terwijl dit voorheen bij ticketonline altijd 15 minuten was.

Paylogic: 0 points

Same here.
Alleen vanaf het begin 13 minuten in de wachtrij.
Daarna hetzelfde gezeik als hierboven beschreven.
Waarschuw beheerder
Godverdomme
13:00 begon verkoop wij precies 13:00 op de pagina kregen we wachtrij toen uiteindelijk naar betaalsite kregen we ogenblik duurde lang toen weer 5 min wachtrij toen weer ogenblik bij betalen en toen ineens defqon 1 is uitverkocht :S

Echt serieus kut kut kut zooooi

IEMAND AUB 2 KAARTJES NOG??????

X