wederom een bevestiging,dat je niet weet waar je over praat
Nee meis ik weet van niks, waarom worden die kleinte kut keffers niet onder de wet gegooit dan? dat zijn de handbijtertjes ma richten weinig schade aan dus dan is het goed?
tuurlijk kindje en waarom bestaat de MAG test voor bepaalde rassen???
Sorry voor je het nog niet weet een moeder herder hoeft geen mag test te hebben tenzij deze agressie vertoont, Tobie is door de mag test gekomen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 20:33:
weet niet waar je die onzin vandaan haalt
Een tumor is een tik in de kop, wat zeer vervelend is voor het dier en ook erg pijn is dit reageert op de stemming/humeur van de hond en kwekt sneller agressie op.
naar de arts moeten gaan en de boel laten weg spuiten
Tja als jij 550 voor die gast had had dat kunnen gebeuren.
een hond dat bijt uit dominantie omdat de rangorde in huis niet okeej is ook gewoon een "normale" hond, een hond hoeft niet "vals"gemaakt te zijn om te bijten..
Neej hehe dat zeg ik, dan ligt het nog aan de baas.
agressie of dominantie???
Agressie, dat valt tog niet onder dominant/onderdanig
nee jij als eigenaar is fout... om 1. dat jou hond niet sociaal is opgevoed,2.jij niet met zo'n onzekere hond op plekken hoort te komen waar dit soort dingen kunnen gebeuren, door training zorg je er dus eerst voor dat de hond zulk gedrag niet meer vertoont..3.jij mensen hoort te waarschuwen je hond niet aan te halen...
moet ik verder gaan ????
Hallo mijn honden tonen geen agressie maar tobie is wel een hond die als die jou niet mag beter ma met rust kunt laten.
jij niet met zo'n onzekere hond op plekken hoort te komen waar dit soort dingen kunnen gebeuren
Een hond is onvoorspelbaar, mijn hond kon prima samen met mensen mja als iemand hem van achter begluipt en hem laat schikken vraagt om een bijt reactie.
jij mensen hoort te waarschuwen je hond niet aan te halen...
moet ik verder gaan ????
In zn geval wel maar mensen kunnen uitdagen en proberen toch de hond te aaien tja het is je gezegt.
onze honden leven niet in het wild dus ga daar niet mee vergelijken, want in het wild bepaald de alfa wie waar en waneer eet.....
Nee bij hou moeten de honden leven zoals een mens, honden leven graag in groepen en jagen graag vooral deze rassen maar dat word ze maar afgenomen omdat ze nu een huis hondje moeten wezen.
Noch hebben honden altijd het instinkt voor het wild leven, of zit jij daar met een chiwawa opschoot?
wat is eigenlijk agressie volgens jou???
Graag eerste ma eens antwoord op mijn vraag.
Dit getuigd echt van domheid.
Haha sufkut lees ff onder je bericht
dat is meestal pas vanaf een maand of 8 waneer de hormoontje beginnen te werken
Ja wat wil je daar dan mee zeggen? dan een ras hond dan niet krijgt ma een kruising wel ahha
weet je wel van die kruizingen die jij maak..... omdat mensen er na die maanden er achter komen dat ze een sterk staaltje karakter in huis hebben gehaald en daar niet mee om kunnen gaan...
Hahaha whatever, zijn vet lieve ouders en neem aan dat je je gaat verdiepen in een ras voor je er1 aanschaft.
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 20:57:
vondelingen
Sorry type foutje