Zoveel voor een kruising?
Ben je nie goed?
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 18:21:
een hond was met stamboom
krijg je niet voor zo weinig..
het zijn gewoon allemaal broodfokkers... ja laat de hond het werk maar doen.. en als die niet meer goed genoeg is DUMPEN die hap.. nou lekker.. ARM beest dat het is..
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 18:39:
of een hond om de 2 maand kan bevallen hahaha
het kan allemaal .. maar of het goed is.. is een 2e
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 19:27:
Wat d8 je dat mijn stafford/pitje koste
hoe kan een mengsel nog zoveel kosten.. dan ben je echt gek om er zoveel er voor uit te geven
Jij hebt je kat naar buiten laten glippen en nu wil je d'r ook nog weg doen als zij zwanger is? Ik heb medelijden met al jouw dieren, als je d'r zo mee omgaat.
precies, daar sluit ik me volledig bij aan.. bahbah.. vies mens
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 19:38:
Komen ze vanzelf wel achter als ze ooit zelf 9 pups moeten verzorgen sommige in het begin om de 3 uur bijvoederen ook in de nacht wasmachine draait over uren en ze gaan 3x perdag uit het hokje om me door me huis te mogen rond benjere omdat ik de pups wel vanalles bij wil brengen. Probeer ze momenteel ook zinderlijk te maken maar moeilijk met nu nog 6 pups
dat is iets waar je voor kiest.. omdat jij er zoveel tijd en zorg in hebt gestoken wilt niet zeggen dat je er meer geld voor kunt vragen..
nogmaals daar kies je voor.. en als je nou ras echte hebt.. snap ik best dat je er geld voor trg wilt zien.. maar vind dit echt geen mooi hond.. een hond met een lange neus fokken met een hond met een korte neus.. echt onlogisch maargoed
Krijg je van dat broodfokkers idee. Afgezonderd, zonder contact
blijkbaar weet jij niet wat een broodfokker doet.. dat ze afgelegen liggen wil niet zeggen dat ze als een broodfokker worden behandeld..
zolang de dieren de goede zorg maar krijgen dan maakt het niet uit hoever ze van je vandaan liggen..
een broodfokker verkoopt honden die niet gezond zijn.. daar mag je ook nooit de ouders van de pup zien..
maar je hond in een schuur laten bevallen en daar tot hun rust laten komen met de pups is niet fout.. of broodfokker achtig...
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 20:43:
Nou ze is alweer opnieuw pleites voor de 3x vandaag en snap er niks van
jij let wel goed op hur.. binnekort ligt ze onder de auto..
echte liefde dat hoor ik wel weer.
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 22:24:
hoop zo dat die geholpen zijn.
Nja denk dat ik die voorlopig niet meer zie en misschien gaat ze zelfs nog buiten bevallen en dan?
jij kunt je poes ook laten steriliseren of is dat te duur voor je...
ja en dan bevalt ze buiten.. loop jij geld mis.. nounou..
als ik jou was lette ik wat beter op je dieren..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 09:20:
Dus ben je gewoon een stom kalf dat je daar in trapt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 09:20:
Bij een kruising trek je de structuur d'r compleet uit, dus dalen ze in waarde
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 12:32:
omdat je geld nodig hebt!
op geld uit is ja..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 16:05:
dan had ik allang 10 ruivere ras honden gehad en een netjes laten komen dan verdien je pas wat!
ligt eraan als je er een lelijke reu opzet of het is een lelijke teef.. dan komen er vast wel lelijke pups uit.. wedde dat het dan nix word.. je moet als je een ras echte wilt fokke echt wel verstand hebben van welke goede nakomelingen heeft.. het geld ligt echt niet voor het oprapen als je dat soms denkt..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 18:44:
Maar waar zie je dat staan??
als je wat meer na boven scrollt zie je verschillende onneuzele acties staan die jij geschreven hebt.. daar zal ze het op doelen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 18:44:
Prijs kan wel lager indd hoe moet ik weten wat je ervoor kunt krijgen, zijn niet mijn prijzen!
door te surfen op internet en je kunt zelf toch ook wel bedenken dat je niet te veel kunt vragen voor een mengelmoes ??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 19:05:
dus omdat je een kruising hebt ben je meteen verkeerd haha ok
dat zie ik nergens staan.. maar ik snap niet dat je dan voor het echte zuivere ras gaat van plaats een lang neus met een kort neus mixen, hoe kan daar nou iets moois van komen ??
blijkbaar geen geld genoeg voor een echte zuivere te kopen ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 19:40:
een goede erkende pup van een fokker vraagt rond de 700 voor een pup
maar dan is het geen kruising
en ze is geen fokker.. want een fokker heeft er verstand van en zij blijkbaar niet..
lijk me beter dat deze puppy's NIET gekocht geworden....
je weet simpel weg niet wat je koop bij deze dame... ownee deze pups zijn eigenlijk niet van haar maar van 1 van der vriendjes.....
de ouders zijn namelijk ook niet eens ras zuiver dus de kruissing herder x stafford gaat niet op...
de herder is GEEN zuivere herder en de stafford GEEN zuivere stafford....
koop je hier een pup koop je een mengelmoes van verschillende rassen en dat is zeker iets om in je achter hoofd te houden...
bovendien zou ik ook de erfelijkeafwijkingen vn deze gemixte rassen in het achterhoofd houden die nu ook gemixt zijn met elkaar en dus veel ellende kunnen geven voor kopers...
wil je een pup koop er 1 bij een ECHTE GOEDE fokker, die een ras zuiver hou, die rekening hou met erfelijke afwijkingen en daarop test..