Partyflock

Forumonderwerp · 1087807

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.

Leuke pups!

Herder/stafford

Nog 5 teefjes 1 reutje

Alle volledig ontwormt, eerste enting gehad en beschikken over een EU paspoort.

Mocht u intresse hebben kunt u me mailen op terror4life@hotmail.com

Vraagprijs: 275

Groetjes Stefanie

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/76196052.jpg?nocache;62876957[/img]{non-image link}
laatste aanpassing

Over deze mooie moordmachine gesproken btw, de vader wa jij je dik voor scheit, is voor mij de liefste hond. grotendeels mede karakter van een wolfs hond! MJa das niks voor jou zn hond jij houd bij die kleine kut staffordjes die voornamelijk op een labrador lijken HaHa. Weet jij wel wat voor rasverneuking dat is van een mooie brede hond een klein kut iewl dingetje van te maken. Dat is fout karakter van een hond ligt toch groteldeels aan de baas en niet aan de bloedlijn.

wat een gezelligheid hier :X

En of een hond nu een ras is of niet wat wilt het verschil ermee zeggen?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 20:21:
nee beeleeeeeeeeeeeeee
en als je niet weet wat dat is zoek het uit!

:lol: :roflol: :roflol: Wat 'n heerlijk gevat antwoord, je bent echt geniaal, je hebt me nu zo hard uitgelult dat ik d'r van moet huilen. :)
:')
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 15:09:
En of een hond nu een ras is of niet wat wilt het verschil ermee zeggen?

Waar je geen verstand van hebt, dat moet je niet kruisen, zeker als het rassen zijn die een gedragsmatige aanpak nodig hebben

Ik zou zelf deze ras niet kruisen maar Ja is nu eenmaal toch gebeurt en het is niet terug te draaien. De baas had beter op moeten letten. Daar heb ik als verzorgen niks over te zeggen. En ik weet wat het karakter is van de ouders en daar kunnen alleen maar lieve pups uit komen, vader speelt zelfs met zijn pups.

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 13:10:
Ja wanneer je het merkt aan de heupen ect daarom zeg ik de vader en moeder mankeren niks.

en als nog geef ik je het advies om de pups te laten keuren op hd;)!
kan altijd dat de ouders het niet hebben maar de pups wel of 1 er van;)
is maar een tip!

Uitspraak van Kiets op zondag 14 maart 2010 om 15:13:
Wat 'n heerlijk gevat antwoord, je bent echt geniaal, je hebt me nu zo hard uitgelult dat ik d'r van moet huilen.

huil ze :bye:

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 23:39:
en als nog geef ik je het advies om de pups te laten keuren op hd!
kan altijd dat de ouders het niet hebben maar de pups wel of 1 er van

Het zou denk ik niet veel uitmaken ook al hebben ze hd je weet niet hoe het op latere leeftijd voordoet. wat bij een ras hond net zo goed kan voorvallen dan kun je ze toch pas op latere leeftijd oppereren of er wordt al snel een spuitje gegeven als ze problemen hebben.

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 23:50:
Het zou denk ik niet veel uitmaken ook al hebben ze hd je weet niet hoe het op latere leeftijd voordoet. wat bij een ras hond net zo goed kan voorvallen dan kun je ze toch pas op latere leeftijd oppereren of er wordt al snel een spuitje gegeven als ze problemen hebben.

ja heb je gelijk in meid;)!
kan altijd;) voor komen en gebeuren;)!

suc 6 met de verkoop!
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 15:31:
EU paspoort

Blaffen ze wel hollands?

Uitspraak van BABI PANGANG op maandag 15 maart 2010 om 00:47:
Blaffen ze wel hollands?

:lol: :lol:
Ja, anders moeten ze weer op inburgeringscursus enzo..

HaHa, weet je wat ook wel grappig is als ik tegen mijn hond engels ga praten word ze echt gek maakt ze vet rare geluidjes erbij en helemaal dol dan. gek beest :-P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 13:36:
Over deze mooie moordmachine gesproken btw, de vader wa jij je dik voor scheit, is voor mij de liefste hond. grotendeels mede karakter van een wolfs hond! MJa das niks voor jou zn hond jij houd bij die kleine kut staffordjes die voornamelijk op een labrador lijken HaHa

:lol: :lol: :lol: kind toch je weet echt niet waar je over praat... nu weer een herder met het karakter van een wolfs hond :lol:

nog effe en de pups hebben het karakter van een Chiwawa omdat opa van vader hond een Chiwawa is... :lol:

Kind breng die beesten naar het asiel of hou ze allemaal fijn zelf maar ga een ander niet opzadelen met jou troep....
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 18:14:
Ik zou zelf deze ras niet kruisen maar Ja is nu eenmaal toch gebeurt en het is niet terug te draaien. De baas had beter op moeten letten. Daar heb ik als verzorgen niks over te zeggen. En ik weet wat het karakter is van de ouders en daar kunnen alleen maar lieve pups uit komen, vader speelt zelfs met zijn pups.

"vader speelt zelfs met de pups", ik weet niet maar dat is normaal bij honden hoor, al mijn reu'en spelen met puppy's ook met de puppy's waar hun geen sperma voor hebben gegeven....
2 lieve hondjes geven niet automatisch lieve puppy's, hoe dom kan je zijn omdat te denken.....
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 23:50:

beter voorkomen dan genezen toch???

is dit je instelling geef de pups dan maar gratis weg kunnen de mensen het geld gebruiken voor hun abbo op de dierenarts....
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 00:10:
ja heb je gelijk in meid!
kan altijd voor komen en gebeuren!

suc 6 met de verkoop!

niet als je streng selecteer voordat er gefokt word....
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 13:36:
Over deze mooie moordmachine gesproken btw, de vader wa jij je dik voor scheit, is voor mij de liefste hond. grotendeels mede karakter van een wolfs hond! MJa das niks voor jou zn hond jij houd bij die kleine kut staffordjes die voornamelijk op een labrador lijken HaHa. Weet jij wel wat voor rasverneuking dat is van een mooie brede hond een klein kut iewl dingetje van te maken. Dat is fout karakter van een hond ligt toch groteldeels aan de baas en niet aan de bloedlijn.

even serieus, doe je nou zo dom of ben je zo dom?

Lezen is moeilijk! Heb het helemaal niet over de moeder mgoed. En Ja joh pups worden agressief geboren hoe dom ben jij!!? En Ja voorkomen is beter, maar kan garanderen dat ze niks hebben. En dan nog kan een ras hond het ook krijgen ook al hebben de ouders het niet. Heup problemen ect komen ook veel vaker voor bij rashonden en doorgefokte honden en dat zijn de pups niet, bij Lyra hoorde ik later ook dat ze uit het 5e nestje kwam dat vind ik erg. En dan zie je nu lopen er al 2 van dat nest met knieproblemen de anderen weet ik niet hoe het ermee gaat. Kans is kleiner dat ze het krijgen en je hebt zekerheid maar dat zegt niks mensen die de pups veel laten bewegen, aan de fiets laten rennen, of veel trap laat lopen, of bepaalde snelle bewegingen kunnen al problemen door ontstaan.

Uitspraak van Maula op maandag 15 maart 2010 om 06:21:
niet als je streng selecteer voordat er gefokt word....

nee maar heb je toch de fotos nodig want je kunt aan een pup of een hond waarmee je wil fokken niet aan de buitenkant zien dat hij of zij hd heeft;)!

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 12:13:
En Ja joh pups worden agressief geboren hoe dom ben jij

uhm hier geef ik je even on gelijk;) want mensen worden ook met een bepaald karakter geboren!
een hond dus ook en kan uit breiden tot een zeer dominant karakter!
hoe je de hond ook op voed.. er kan er altijd 1 tussen zitten die agressief is!;)

doorgefokte honden

:lol: dat zijn die van jou ook
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 18:14:
De baas had beter op moeten letten

of had jij mischien zelf ervoor moeten zorgen dat het vrouwtje gesteriliseert was mischien???????? gezien haar leeftijd, was dat allang nodig geweest...
makkelijk hoor,.... de ander de schuld geven :/ jij hebt net zo veel schuld!!!!

ik denk zelfs, dat jij het vrouwtje bewust hebt laten dekken..(Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 12:25:
hoe je de hond ook op voed.. er kan er altijd 1 tussen zitten die agressief is!

met name, bepaalde rassen die qua karakter vrij pittig zijn!!
en laat zij nou net een aantal van die rassen bij elkaar te hebben gehad..:/
laatste aanpassing

Ik wil de pups erbest op testen hoor als de koper dat echt wilt kosten zijn wel voor die gene zou bij een ras hond ook zo wezen. En als er een pup bij zit die agressiever dominater is ligt nog aan het baasje hoe die ermee om gaat laten zien wie de baas is, en een goeie aanpak. Mijn hond is ook niet agressief maar met eten komt geen kat of andere hond erbij. En die moeder van de pups zou ik niet eens willen is mijn soort hond niet eens. En kom mij niet vertellen dat deze pups doorgefokt zijn als van beide ouders de eerste x is.

dit stuk maar aangepast, strafpunten krijgen voor dit,.. is het mij ook niet waard!
MAAR....
je kunt een hoop wijs willen maken, maar dit riekt aan alle kanten (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 13:09:
en een goeie aanpak

wat is volgens jou een goeie aanpak, van een hond die niet het meest betrouwbaar zijn?????
dat is een feit,,... hoe lief je hond is, hoe goed je hem ook opgevoed hebt, het blijft een hond!!! en je kunt ze in de meeste gevallen never en nooit niet volledig vertrouwen!!! helemaal die beesten waar jij het over heb!!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 12:34:
met name, bepaalde rassen die qua karakter vrij pittig zijn!!
en laat zij nou net een aantal van die rassen bij elkaar te hebben gehad..

:lol:
ligt nog aan het baasje hoe die ermee om gaat laten zien wie de baas is, en een goeie aanpak.

Nou het kan ook in het karakter van de hond zitten;) ligt er aan welke instinkten ze hebben en welke invloeden ze van buiten af tegen komen en krijgen!
Zit van kleins af aan in de hondenwereld door mijn vader;) die politie honden africht;)!
en wij hebben er zeer veel gehad en ook honden die waren door gefokt.. en juist die honden kunnen verkeerd uit pakken;)
het hoeft niet;)!Maar t kan wel;)!
komt nog steeds best vaak voor 35% van de honden die doorgefokt worden zijn agressief;)en dat kan ook 1van jou pups zijn;)!
Lezen is moeilijk! Heb het helemaal niet over de moeder mgoed. En Ja joh pups worden agressief geboren hoe dom ben jij!!? En Ja voorkomen is beter, maar kan garanderen dat ze niks hebben. En dan nog kan een ras hond het ook krijgen ook al hebben de ouders het niet. Heup problemen ect komen ook veel vaker voor bij rashonden en doorgefokte honden en dat zijn de pups niet, bij Lyra hoorde ik later ook dat ze uit het 5e nestje kwam dat vind ik erg. En dan zie je nu lopen er al 2 van dat nest met knieproblemen de anderen weet ik niet hoe het ermee gaat. Kans is kleiner dat ze het krijgen en je hebt zekerheid maar dat zegt niks mensen die de pups veel laten bewegen, aan de fiets laten rennen, of veel trap laat lopen, of bepaalde snelle bewegingen kunnen al problemen door ontstaan.

wil de pups erbest op testen hoor als de koper dat echt wilt kosten zijn wel voor die gene zou bij een ras hond ook zo wezen. En als er een pup bij zit die agressiever dominater is ligt nog aan het baasje hoe die ermee om gaat laten zien wie de baas is, en een goeie aanpak. Mijn hond is ook niet agressief maar met eten komt geen kat of andere hond erbij. En die moeder van de pups zou ik niet eens willen is mijn soort hond niet eens. En kom mij niet vertellen dat deze pups doorgefokt zijn als van beide ouders de eerste x is.

snap jij jezelf nog wel een beetje

Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op maandag 15 maart 2010 om 09:58:
even serieus, doe je nou zo dom of ben je zo dom?

laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 14:45:
Nou het kan ook in het karakter van de hond zitten

karakter,..en toch ook bepaalde rassen, die er met kop en staart bovenuit steken :yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 15:06:
arakter,..en toch ook bepaalde rassen, die er met kop en staart bovenuit steken

:jaja:
Sas, ben je al dood?

Uitspraak van Kiets op maandag 15 maart 2010 om 16:37:
Sas, ben je al dood?

ga jij je kunst eens zoeken .. kiets wijf..
Ik vraag me af hoe vaak Sas zich zelf nog gaat tegen spreken vandaag :)

Ligt er natuurlijk maar net aan hoe de wind staat :')

Uitspraak van M. :') op maandag 15 maart 2010 om 17:16:
Ik vraag me af hoe vaak Sas zich zelf nog gaat tegen spreken vandaag

Ligt er natuurlijk maar net aan hoe de wind staat

dat jij je daar mee bezig houd nog zieliger
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 12:24:
nee maar heb je toch de fotos nodig want je kunt aan een pup of een hond waarmee je wil fokken niet aan de buitenkant zien dat hij of zij hd heeft!

HD foto's laat je maken VOOR je uberhaupt nadenk om je hond te laten dekken.....
laatste aanpassing
Ik hoop maar dat al die beestjes goed terecht komen. Fokken moet gedaan worden door erkende fokkers lijkt mij en niet op deze manier.

to = kuthong

Uitspraak van Maula op maandag 15 maart 2010 om 17:50:
HD foto's laat je maken VOOR je uberhaupt nadenk om je hond te laten dekken.....

ja dat weet ik maar goed ze zijn er nu al:P
en ja;) daar doe je nu dus niks meer aan:P!
maar goed
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 17:46:
dat jij je daar mee bezig houd nog zieliger

Dat jij mij gaat pben is helemaal zielig.

Je had me toch op blokkeer? Zout dan lekker op met je pbtje jankzak.
Flink geks pbeng als iemand niet terug kan pbeng..

Maar meid je hebt geen mening je waait met alle winden mee :')
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 18:04:
daar doe je nu dus niks meer aan!
maar goed

tuurlijk kan je er nu nog wel wat aan doen als je maar WIL....

Agressie zegt ook niks over een ras, anders was de pitbull wet ook nooit weer goedgekeurt, en zijn de meeste labradors/retrievers ook niet de liefste wat ze wel beweren. Dus wil maar zeggen je kan nooit fokken op karakter. En voor al die mensen die steeds weer reageren op het kruisen dit is NIET bewust gegaan. En testen voor het dekken zou mijn keus ook wezen. MJa dit is eenmaal een foutje en niet terug te draaien. En tuurlijk worden er nog honden gefokt voor agressie daarom dat er ook nog steeds hondengevechten bestaan. En alle agressive kanten van een hond komt voornamelijk wel zeker door de mens, een normale hond die niet vals gemaakt is zouden een mens/kind/dier niet zomaar aanvallen, dit heeft bepaalde redenen voor de hond waarom hij/zij agressie vertoont. Mensen denken een hond op straat zo te kunnen aaien, honden aan een riem voelen zich bv opgesloten ontstaat angst de hond voelt zich niet op zijn gemak de persoon wie de hond niet kent loopt op hem af, hij voelt zich bedreigt, de persoon steekt zijn hand boven de hond zijn hoofd wat onzekerheid bij de hond opwekt de hond kan niet weglopen dus zou bijten. Is de hond nu verkeerd? Een hond voeren ma toont agressie na soortgenoten de hond beschermt zijn eten. Wat in het wild ook zo aan toe gaat. Is de hond dan fout? Ga nog maar even verder. alles heeft een reden, maar de hond is vaak de duppe!!
laatste aanpassing

Uitspraak van Maula op maandag 15 maart 2010 om 19:03:
tuurlijk kan je er nu nog wel wat aan doen als je maar WIL...

nee bedoelde dat de pups er al zijn;) da je daar niks meer aan kan doen;):P hahaaan hd kan je wel nog wat doen idd;)!

Btw een pup die wel met agressie word geboren heeft meestal te maken door aanleiding van een tumor in de kop.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 19:39:
tumor in de kop.

wat heb je ?

Wil ook wel graag weten hoe jullie dan kunnen zien op welke manier een pup agressie vertoont, en dus agressief geboren worden?

Btw een pup die wel met agressie word geboren heeft meestal te maken met aanleiding van een tumor in de kop.

:roflol: hahahahahahahaha god damn :x je bent echt niet helemaal ok!!!

waar heb je die onzin in godsnaam vandaan:S:S

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 19:43:
god damn

een tumor in de kop.

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 19:43:
hahahahahahahaha

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 19:32:
Agressie zegt ook niks over een ras, anders was de pitbull wet ook nooit weer goedgekeurt, en zijn de meeste labradors/retrievers ook niet de liefste wat ze wel beweren. Dus wil maar zeggen je kan nooit fokken op karakter. En voor al die mensen die steeds weer reageren op het kruisen dit is NIET bewust gegaan. En testen voor het dekken zou mijn keus ook wezen. MJa dit is eenmaal een foutje en niet terug te draaien. En tuurlijk worden er nog honden gefokt voor agressie daarom dat er ook nog steeds hondengevechten bestaan. En alle agressive kanten van een hond komt voornamelijk wel zeker door de mens, een normale hond die niet vals gemaakt is zouden een mens/kind/dier niet zomaar aanvallen, dit heeft bepaalde redenen voor de hond waarom hij/zij agressie vertoont. Mensen denken een hond op straat zo te kunnen aaien, honden aan een riem voelen zich bv opgesloten ontstaat angst de hond voelt zich niet op zijn gemak de persoon wie de hond niet kent loopt op hem af, hij voelt zich bedreigt, de persoon steekt zijn hand boven zijn hond wat onzekerheid bij de hond opwekt de hond kan niet wegkopen dus zou bijten. Is de hond nu verkeerd? Een hond voeren na toont agressie na soortgenoten de hond beschermt zijn eten. Wat in het wild ook zo aan toe gaat. Is de hond dan fout? Ga nog maar even verder. alles heeft een reden, maar de hond is vaak de duppe!!

kind,... hoe meer jij je mond open trekt,.... des te meer onzin eruit komt:S:S

dikke bullshit, die onzin die je uitkraamt :loser:

Btw een pup die wel met agressie word geboren heeft meestal te maken met aanleiding van een tumor in de kop.

:| mensen die rassen verpesten alleen om er geld aan te verdienen en geen fuck om dieren geven hebben dat (y)