Partyflock

Forumonderwerp · 1086993

Waarschuw beheerder
Yvon Jaspers volgt vijf ongeneeslijk zieke jongeren

Maartje, Pieter Jan, Sandra, Bob en Lonneke kiezen voor het leven. Maar ze zijn doodziek. Yvon Jaspers volgt ze in de laatste fase van hun leven. Bob (30) gaat opnieuw samenwonen met zijn vriendin. Omdat het weer zo goed gaat tussen de twee willen ze proberen een kindje te krijgen. Lonneke (26) heeft haar eigen urnenbedrijf en reist af naar Gambia waar haar werkplaats zich bevindt. Maartje (31) past een trouwjurk. Niet dat ze gaat trouwen, maar ze vindt dat je dat als vrouw gewoon een keer in je leven gedaan moet hebben. Danseres Sandra (30) kan door haar ziekte zelf niet meer dansen, maar begeleidt haar collega’s nog wel bij optredens. Pieter Jan (15) laat de namen van zijn negen beste vrienden op zijn lichaam tatoeëren en viert op zijn zestiende verjaardag dat hij eindelijk legaal bier mag drinken.

Yvon: "In de tijd dat ik deze mensen heb leren kennen heb ik een enorme bewondering gekregen voor de manier waarop zij in het leven staan. Ik kan niet wachten tot iedereen deze mensen mag gaan leren kennen. Ik ben zo trots, zo ongelofelijk trots op ze. Hun verhaal moet worden verteld. Nog heel lang."
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ontzettend sneu zeg 15 jaar en dan gewoon dood gaan voordat je de mooiste jaren van je leven mee maakt.
Waarschuw beheerder
Net even gekeken..
Vond het afscheid van Sandra wel emotioneel..
Wel heel mooi! Knap van dr...en wat een leuk mens moet dat geweest zijn! Zo vol humor nog tot het einde...
Volgende week afscheid van Pieter Jan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swollywood op vrijdag 9 april 2010 om 15:18:
Dappere keuze .... Heb het nog niet gezien, ga vanavond even kijken....

heb het net gezien
heftig hoor
erg zielig allemaal, heb weer lekker mee zitten huilen !

Uitspraak van :[ Cynthia :[ op zaterdag 10 april 2010 om 18:06:
Vond het afscheid van Sandra wel emotioneel..
Wel heel mooi! Knap van dr...en wat een leuk mens moet dat geweest zijn! Zo vol humor nog tot het einde...

Ja dat merkte je echt he, ook na die wandeling buiten dat ze zij en nu van mn pad af !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 15:10:
Ja dat merkte je echt he, ook na die wandeling buiten dat ze zij en nu van mn pad af !

Kreeg haast het idee dat haar niks mankeerde :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 15:10:

Ja idd..
En "Is de thee op?...ja...oh das mooi ik ook"...
Mens had echt humor...zonde :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neerhof :woep: op woensdag 14 april 2010 om 12:50:
Kreeg haast het idee dat haar niks mankeerde

uhhh dan heb je lekker mensenkennis :lol:

als je haar in het begin van de serie zag en op het einde was toch wel een erg groot verschil ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op woensdag 14 april 2010 om 22:05:
als je haar in het begin van de serie zag en op het einde was toch wel een erg groot verschil ;)

Ja natuurlijk maar even los van het begin van de serie. Ze kwam nog erg levendig op me over toen ze die wandeling gingen maken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neerhof :woep: op woensdag 14 april 2010 om 22:19:
Ja natuurlijk maar even los van het begin van de serie. Ze kwam nog erg levendig op me over toen ze die wandeling gingen maken

nou op mij kwam ze totaal niet levendig meer over :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neerhof :woep: op woensdag 14 april 2010 om 22:19:
Ze kwam nog erg levendig op me over toen ze die wandeling gingen maken

vind je het gek wanneer je weet dat het je aller laatste keer is dat je buiten bent

Waarschuw beheerder
Waar kan je het zien?
Heb het vorig jaar een paar x gezien, maar moet zeggen dat ik me er niet helemaal goed bij voelde, zo jong....

Word je ff met je neus op de feiten gedrukt zeg!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 april 2010 om 00:21:
Waar kan je het zien?
Heb het vorig jaar een paar x gezien, maar moet zeggen dat ik me er niet helemaal goed bij voelde, zo jong....

Word je ff met je neus op de feiten gedrukt zeg!

http://overmijnlijk.bnn.nl/

Waarschuw beheerder
thnx gabber
Waarschuw beheerder
Indrukwekkende aflevering weer. Hulde voor Bob dat ie de vierdaagse uitloopt :respect:

Waarschuw beheerder
Aflevering 8 staat inmiddels ook online
Waarschuw beheerder
Heb net aflevering 6 gezien, maar echt tranen met tuiten zitten huilen zeg. Wat een bewondering heb ik voor deze mensen en hun familie....

Wat een afspiegeling als je daarvoor net MTV hebt zitten kijken, My Super Sweet 16 en vervolgens Pieter Jan in zijn bedje ziet liggen :( ....