Zoals sommige een echte afknapper
Moeilijk te verkroppen als je met een vechtspel of een racespel van een griet verliest
Moeilijk te verkroppen als je met een vechtspel of een racespel van een griet verliest
Iemand die veel gamed is hoe dan ook een nerd.
Waarom open je dan een topic, zwakzinnige.
alleen als ik niet mag mee gamen (N)
Mjah, om al die zooi dan maar gelijk naar de keuken te verhuizen..
Staat er ook al een bank in de keuken dan?
tussen een vrouw en een keuken.
Er bestaat echter wel een relatie tussen een vrouw en een keuken.
OK, weer genoeg geklierd
Jij gunt ze helemaal niks.
beetje rondrennen en slechts op 1 knopje drukken (en als je mazzel hebt wel helemaal op 2)
welke games spelen jullie eigenlijk
en combinatie blowen en gamen dacht het niet, moet je je nog inspannen ook
Het leuke van online shooters vind ik dat je iemand anders voor z'n bakkes kan knallen die aan de andere kant van de wereld zit.
Gegarandeerd dat je ze pissig maakt,want dat word ik ook altijd
Shooters moet je alleen online spelen is mijn mening.
wii fit de gekste
Iemand die veel gamed is hoe dan ook een nerd.
Of je bent gewoon te dom om een spel te snappen Mensen die niet gamen hebben in het algemeen een wat lagere intellectueel vermogen dan gamers valt mij op. En ja je hebt ook van die fucking nerdjes er tussen zitten die alleen maar sociale contacten opbouwen met megapixel vriendjes en 1 x per week daglicht zien. En nee ben ik zelf niet
Ach je hebt slimme mensen die niet gamen. Die zijn gewoon slim. Je hebt ook slimme mensen die wél gamen, dat zijn de nerds.
Slimme mensen die niet gamen hebben veel seks, slimme mensen die wél gamen (de nerds) hebben weinig seks.
En een game niet snappen? Ieder mens vanaf de leeftijd 8, die geen down-syndroom heeft, krijgt het ( na lange tijd of niet) altijd voor elkaar elke game te snappen.
Dus als jij jezelf slim vindt door een game te snappen, zegt heel wat over je intelligentie. Je vindt het blijkbaar moeilijk.
Iemand hier heeft een beurt nodig..
En jij hebt een gayhoofd; dat viel mij ook op.
Slimme mensen die niet gamen hebben veel seks, slimme mensen die wél gamen (de nerds) hebben weinig seks.
![[img width=1024 height=768]http://www.endsights.com/wp-content/uploads/2009/07/cliffyb.jpg[/img]](http://www.endsights.com/wp-content/uploads/2009/07/cliffyb.jpg)
En een game niet snappen? Ieder mens vanaf de leeftijd 8, die geen down-syndroom heeft, krijgt het ( na lange tijd of niet) altijd voor elkaar elke game te snappen.
Dus als jij jezelf slim vindt door een game te snappen, zegt heel wat over je intelligentie. Je vindt het blijkbaar moeilijk.
Je kan toch ook een slimme veel sex hebbende gamer zijn? Beetje rare conclusie trek je hier
Kijk naar bij Gears of War spokesdude Cliff Bleszinski. Slimme vent, gamer, en ziet er volgens mij goed genoeg uit om relatief veel te seksen binnen zijn scene groep.
Onzin, een spel doorhebben is 1 ding, een spel meester zijn is een compleet ander verhaal
maar vond ze wel leuk om te trekken
Ja, maar dat heeft niet met intelligentie te maken, maar met ervaring. Iemand die dagelijks urenlang iets doet, maakt niet uit wat, wordt dat meester.
Sommige mensen hebben simpelweg niet de capaciteit om binnen hun levenspanne een game te meesteren. Dat heeft wel degelijk met IQ te maken
Volgens mij zit je heel ergens anders aan te trekken
Sommige mensen kunnen voetballen wat ze willen, ze blijven er slecht in. Waarom? aanleg! proffesionele voetballers hebben ook niet bij regel een hoog iq, omdat ze de sport ' meester' kunnen zijn.
Pleisters?
Ben wel nieuwsgierig naar de meningen.
Als ik echt zin heb, en online bezig ben.
Dan duurt een battle zo 8 uur.
En kan ook gerust 24 uur achter elkaar zitten gamen.
Doe het welliswaar niet, maar het kan!
al heb ik wel eens van die dagen, vooral met mensen die ik ken, best leuk en een goede vervanging voor het saaie/dure stappen van tegenwoordig....genoeg sociale contacten opgedaan dmv online-gamen
Ja dan snap ik wel dat je er geen reet van bakt en waarschijnelijk 1 kill je record is..
Hoeveel combo's moet je kennen om je gun af te schieten? Psies, need i say more?
co-op tegen de pc kan
.je speelt tegen andere users, dus appels met peren vergelijken...
en dat is nog véél moeilijker dan elke keer dezelfde vijanden op dezelfde plekken neerplempen...
Buiten die knoppen-bediening, een shooter als MW2 is best 'tactisch' en alleen door veel te spelen zal je daar achter komen, sommige tactieken zijn best lastig onder de knie te krijgen, vooral omdat het nivo best hoog is....
ik... haat... lag. Nuff Said vind ik
Als ik een shooter al speel, moet ik blowen, anders vind ik zo`n spel te saai; blowen en locaties van vijanden onthouden gaan niet echt samen;
Zeker, maar uiteindelijk komt het toch neer op het onthouden van een zeer korte knoppen reeks
Laten we zeggen dat ik perfect mijn aggressie kwijt kan in een goede shooter...
Zo dacht ik ook inderdaad, maar ben nu een maand van het blowen af en het gaat weer als vanouds...
Een knop of 8 en dan houdt het wel op inderdaad, de combinatie maakt het af en toe wel lastig, net als snelle reflexen het eea weer goed maakt....ach...ieder zijn meug toch...
Ik hou van Gamen maar doe het niet vaak...de nieuwe Super Mario op de Wii heb ik al uitgespeeld en games zoals Resident evil, Silent Hill & GTA vind ik ook leuk.
welke games spelen jullie eigenlijk, of juist niet?
Laten we ff wel wezen, een shooter, qua knoppen combinaties is nou eenmaal niet zo veel eisend zoals een game ala Soul Calibur of Ninja Gaiden2. Hoeveel combo's moet je kennen om je gun af te schieten? Psies, need i say more?
dat meen je toch niet serieus hè???
De onverwachtheid van andere spelers is juist wel veeleisend, en dat maakt het spel juist zo leuk.
Leuk tegen de computer spelen en steeds weten wat je te wachten staat vind ik juist saai.
Ieder zijn ding, Met sommige wapens kill je idd met 1 shot, maar met de gangbare machine pistolen niet.
Staat tussen aanhalingsshizzle, dus was bij wijze van gesproken, maar dan nog, als je niet een bepaalde tactiek hebt ben je niks in MW2 @ online..
Wat vinden jullie over het algemeen over gamen?
dat is wel een plus punt bij ps3 daar kan je gratis online
eindelijk iemand die het snapt
World of Warcraft
maagd tot de dood
'sociale' aspect/druk
PS3 - Aangezien sony De meest Crapy service heeft (ik spreek uit ervaring)
Probleem is dat je altijd in elke online mp game een of andere uber nerd hebt zitten met een sniper...
ik wordt er gewoon suicidaal van
Mensen die de hele game op 1 plek blijven camperen zijn ook best vermoeiend en worden automatisch mijn speciale projectje.
ik kan gewoon heel erg slecht tegen mijn verlies en kap er dan gewoon mee voordat ik dusdanig gefrustreerd raak dat ik met mijn console/games ga gooien
Moewhahah... dan hebben jullie de voorgaande CoD's vast niet op veteraan uitgespeeld
Moewhahah... dan hebben jullie de voorgaande CoD's vast niet op veteraan uitgespeeld
Ik heb het hier puur over online shooters. De meeste spellen speel ik by default uit op hard en ga daarna over op insane.
Ik ben een goeie gamer, maar ik heb een heel erg kort lontje als het op emoties onder controle houden aankomt
Niet mijn ding en dan die lan-party's (zo heet dat toch) OMG
Maar goed, ieder z'n ding
Nogmaals, dan kan ik me niet voorstellen dat je CoD op Veteraan uitgespeeld hebt hehe, want daar heb ik zelf ook bijna een burnout door gekregen
ja psies.. de ene gaat naar een lan party, de andere schaars gekleed naar een vunzige partyieder zn ding!
assassins creed 2 & 1 heb ik dagen mee gedaan om ALLES te krijgen.. MOET ALLE VEERTJES HEBBEN
Dat klopt en weet je waarom niet? Omdat ik die game niet heb en shooters over het algemeen vreselijk saai vind
misschien juist wel omdat het best pittig is om op veteraan te spelen! geeft toch meer voldoening als je hem dan uitspeelt vind ik
Tjah, je bent een achievement hoer of niet ik ook hoor, beide spellen alles gehaald overigens geen slechte spellen AC...
ja psies.. de ene gaat naar een lan party, de andere schaars gekleed naar een vunzige party ieder zn ding!
Tadaaa jij snapt hem idd, had bij me xbox de ring of death, ik belde ze op, hun zeiden stuur maar op en kreeg gewoon een nieuwe, binnen een week was ik weer online te vinden
Maatje van me had een PS3, er ging iets stuk aan en hij kon gewoon een nieuwe kopen
Crappy service idd dus
Toen de Xbox Goedkoper werd kregen de mensen die um daarvoor al gekocht hadden 2 Games en een Controller
verders heb ik gehoord dat je op YLOD bij Sony nu kennelijk 2 jaar garantie krijgt
terwijl MS op RROD (wat ongeveer hetzelfde is) je 3 jaar garantie krijgt
de uitvalrate van de 360 is ook wat hoger dan die van de PS3
iets van 30% tegen 4-6% ofzo...
plus dat de 360 aanvoelt als n stuk plastic speelgoed
en de ps3 toch best wel solide en strak is...
Ik heb overigens wel eens een PS3 Controller vast gehad en die voelde echt heel licht en ongebalanceerde aan
waarbij de 360 Controllers toch lekker in de hand liggen
Ja
Maar kijk ook eens naar de uitval van PS1 & PS2
en zelfs de problemen met de PSP
Je Denkt Toch niet dat ik na al dat gezeik met die 3 nog er aan denk om een PS3 aan te schaffen
als je gaat vergelijken waar de meeste uitval in console units in totaal zit zou je toch even raar staan kijken want daar heeft sony meer dan het dubbelen aan uitval
Ik heb overigens wel eens een PS3 Controller vast gehad en die voelde echt heel licht en ongebalanceerde aan
waarbij de 360 Controllers toch lekker in de hand liggen
al heb ik persoonlijk last van "gladde knoppen" met de 360)
dat is een kwestie van gewenning...
als je een tijd er mee speelt weet je niet anders
dat is met de 360 controller net zo (al heb ik persoonlijk last van "gladde knoppen" met de 360)
gladde knoppen?die knuppeltjes van de ps3 zijn juist zo glad! ik kan er wel relax mee gamen hoor, maar niet een hele avond intensief fifa spelen! dan glijd ik er steeds vanaf!
nee ik vind de tumbsticks van ps3 te glad
ps1 en ps2 hebben beide een levens duur van ongeveer 10 jaar gehad
de eerste xbox heeft er misschien 5 gehad, plus dat t nog niet eens 50% van de aantallen verkocht heeft die de ps2 verkocht heeft
en dan heb je de aantallen van de ps1 er nog niet eens bij opgetelt die er verkocht zijn...
zolang al??? had ik geen idee van joh, dacht nog maar 2 jaar ofzo
Een verslaving
Voor de 1 wel jah voor de andere gewoon tijdverdrijf of een hobby ofzo
Nou nee hoor weet niet eens wat dat voor moet stellen
Als een meid het een afknapper vindt dat ik zo nu en dan graag een potje game, kan ze wat mij betreft al meteen opzouten.
vergeet ook niet dat sony zoveel dingen van nintendo jat
Hun aankomende Motion Controller is hier weer een mooi voorbeeld van
Goh, voor de 2de x dezelfde fout maken.
Ik denk dat er in de huidige markt van Nintendo, Microsoft en Sony geen plaats is voor een console van Sega.
Dreamcast was een prima ding, had er zelf ook 1, maar hij is toch uiteindelijk in een flop geeindigd. Met dat in gedachte zie ik ze weinig succes hebben. IIg in de VS en Europa niet.
uhm ... nou ... ik weet niet of je het weet maar Sega maakt voor alle 3 die consoles games
en Sega staat er ook om bekend om met dingen te komen die hun tijd vooruit zijn
Zoals de Mega CD en het modem voor de Megadrive
even Checken ...
de PS1 kwam uit in September 1995
de PS2 kwam uit in November 2000
de PS3 kwam uit in November 2006
Dus in totaal zit er tussen 5 a 6 jaar tussen iedere console en dus geen 10 jaar per console
ook waren er een aantal titels die alleen op de PS1 & PS2 uitkwamen waardoor er mensen gedwongen werden om een PS2 aan te schaffen
Sega staat er ook om bekend om met dingen te komen die hun tijd vooruit zijn
de ps2 ligt nu nog overal in de winkels
je bedoeld kapot gemaakt door de marketing van sony
marketing van sony
ik heb t over levensduur, niet over de tijd die tussen een console zit
de ps2 ligt nu nog overal in de winkels, de eerste xbox zie je geloof ik al een jaar of wat al niet meer liggen (als t niet langer is)
Baal nog wel es dat ik mijn NES toendertijd heb verkocht....