Ben wel nieuwsgierig naar de meningen.
Als ik echt zin heb, en online bezig ben.
Dan duurt een battle zo 8 uur.
En kan ook gerust 24 uur achter elkaar zitten gamen.
Doe het welliswaar niet, maar het kan!
al heb ik wel eens van die dagen, vooral met mensen die ik ken, best leuk en een goede vervanging voor het saaie/dure stappen van tegenwoordig....genoeg sociale contacten opgedaan dmv online-gamen
Ja dan snap ik wel dat je er geen reet van bakt en waarschijnelijk 1 kill je record is..
Hoeveel combo's moet je kennen om je gun af te schieten? Psies, need i say more?
co-op tegen de pc kan
.je speelt tegen andere users, dus appels met peren vergelijken...
en dat is nog véél moeilijker dan elke keer dezelfde vijanden op dezelfde plekken neerplempen...
Buiten die knoppen-bediening, een shooter als MW2 is best 'tactisch' en alleen door veel te spelen zal je daar achter komen, sommige tactieken zijn best lastig onder de knie te krijgen, vooral omdat het nivo best hoog is....
ik... haat... lag. Nuff Said vind ik
Als ik een shooter al speel, moet ik blowen, anders vind ik zo`n spel te saai; blowen en locaties van vijanden onthouden gaan niet echt samen;
Zeker, maar uiteindelijk komt het toch neer op het onthouden van een zeer korte knoppen reeks
Laten we zeggen dat ik perfect mijn aggressie kwijt kan in een goede shooter...
Zo dacht ik ook inderdaad, maar ben nu een maand van het blowen af en het gaat weer als vanouds...
Een knop of 8 en dan houdt het wel op inderdaad, de combinatie maakt het af en toe wel lastig, net als snelle reflexen het eea weer goed maakt....ach...ieder zijn meug toch...
Ik hou van Gamen maar doe het niet vaak...de nieuwe Super Mario op de Wii heb ik al uitgespeeld en games zoals Resident evil, Silent Hill & GTA vind ik ook leuk.
welke games spelen jullie eigenlijk, of juist niet?
Laten we ff wel wezen, een shooter, qua knoppen combinaties is nou eenmaal niet zo veel eisend zoals een game ala Soul Calibur of Ninja Gaiden2. Hoeveel combo's moet je kennen om je gun af te schieten? Psies, need i say more?
dat meen je toch niet serieus hè???
De onverwachtheid van andere spelers is juist wel veeleisend, en dat maakt het spel juist zo leuk.
Leuk tegen de computer spelen en steeds weten wat je te wachten staat vind ik juist saai.
Ieder zijn ding, Met sommige wapens kill je idd met 1 shot, maar met de gangbare machine pistolen niet.
Staat tussen aanhalingsshizzle, dus was bij wijze van gesproken, maar dan nog, als je niet een bepaalde tactiek hebt ben je niks in MW2 @ online..
Wat vinden jullie over het algemeen over gamen?
dat is wel een plus punt bij ps3 daar kan je gratis online
eindelijk iemand die het snapt
World of Warcraft
maagd tot de dood
'sociale' aspect/druk
PS3 - Aangezien sony De meest Crapy service heeft (ik spreek uit ervaring)
Probleem is dat je altijd in elke online mp game een of andere uber nerd hebt zitten met een sniper...
ik wordt er gewoon suicidaal van
Mensen die de hele game op 1 plek blijven camperen zijn ook best vermoeiend en worden automatisch mijn speciale projectje.
ik kan gewoon heel erg slecht tegen mijn verlies en kap er dan gewoon mee voordat ik dusdanig gefrustreerd raak dat ik met mijn console/games ga gooien
Moewhahah... dan hebben jullie de voorgaande CoD's vast niet op veteraan uitgespeeld