Partyflock

Forumonderwerp · 1086080

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie over het algemeen over gamen?

Zoals sommige een echte afknapper, of zoals ik een leuke hobby.

Ben wel nieuwsgierig naar de meningen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 17:17:
beetje rondrennen en slechts op 1 knopje drukken (en als je mazzel hebt wel helemaal op 2)

Ja dan snap ik wel dat je er geen reet van bakt en waarschijnelijk 1 kill je record is.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Týr op maandag 15 februari 2010 om 17:28:
Shooters moet je alleen online spelen is mijn mening.

Die mening deel ik zeker, multiplayer is gewoon erg verassend.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 16:36:
Ben wel nieuwsgierig naar de meningen.

Ben best een gamesfan...:yes: Ps3; MW2, MAG....heerlijk op de koude avondjes...:)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 19:23:
Als ik echt zin heb, en online bezig ben.
Dan duurt een battle zo 8 uur.
En kan ook gerust 24 uur achter elkaar zitten gamen.
Doe het welliswaar niet, maar het kan!

:yes: al heb ik wel eens van die dagen, vooral met mensen die ik ken, best leuk en een goede vervanging voor het saaie/dure stappen van tegenwoordig....genoeg sociale contacten opgedaan dmv online-gamen(Y)

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op maandag 15 februari 2010 om 20:06:
al heb ik wel eens van die dagen, vooral met mensen die ik ken, best leuk en een goede vervanging voor het saaie/dure stappen van tegenwoordig....genoeg sociale contacten opgedaan dmv online-gamen

Ik heb niet veel vrienden die op mijn niveau zitten met gamen.
De meesten doen wel eens een spelletje ofzo, maar hebben niet eens een console!

Ik heb ze allemaal :lol:
En een vriend van mij komt ook wel eens langs in het weekend.
Gaan we gewoon mooi zitten gamen enzo, biertje d'r bij.
Lekker thuis blijven en asociaal bier zuipen en battlen met elkaar :roflol:

Op een gegeven moment moet je eens horen hoe (bijvoorbeeld) mariokart er aan toe gaat 8)
De racegeluiden vliegen om je oren, de scheldworden idem ditti (sarcastische dan)
En de vrouwen kijken elkaar aan en denken vaak 'Ach, laat ze maar lekker' :lol:

Is af en toe gewoon mooi (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van eclipse-one op maandag 15 februari 2010 om 20:02:
Ja dan snap ik wel dat je er geen reet van bakt en waarschijnelijk 1 kill je record is..

Laten we ff wel wezen, een shooter, qua knoppen combinaties is nou eenmaal niet zo veel eisend zoals een game ala Soul Calibur of Ninja Gaiden2. Hoeveel combo's moet je kennen om je gun af te schieten? Psies, need i say more? :P

(hooguit de combo van, op tijd in cover duiken, op tijd eruit en je gun snel afschieten op het juiste moment etc)

Ik vind shooters gewoon relatief saai geen zin om mij ervoor in te spannen. Ik vind shooters alleen leuk als je samen co-op tegen de pc kan; dan speel ik het ook zonder problemen op insane (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 20:21:
Hoeveel combo's moet je kennen om je gun af te schieten? Psies, need i say more? :P

Buiten die knoppen-bediening, een shooter als MW2 is best 'tactisch' en alleen door veel te spelen zal je daar achter komen, sommige tactieken zijn best lastig onder de knie te krijgen, vooral omdat het nivo best hoog is....
co-op tegen de pc kan

Ik speel TDM [ team death match ] in MW2 [6 tegen 6 bijv. ] en dat is nog véél moeilijker dan elke keer dezelfde vijanden op dezelfde plekken neerplempen....niet vergelijkbaar met de AI van een game itself....je speelt tegen andere users, dus appels met peren vergelijken...:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 15 februari 2010 om 20:30:
.je speelt tegen andere users, dus appels met peren vergelijken...

ik... haat... lag. Nuff Said vind ik :P

Overigens speel ik een spel tegen de computer voor het verhaal niet om iemand iets te bewijzen; als ik online speel moet er geen lag zijn, wat er altijd is. Genoeg maten van mij die frusty met GoW2 zijn gekapt om deze redenen.

en dat is nog véél moeilijker dan elke keer dezelfde vijanden op dezelfde plekken neerplempen...

Als ik een shooter al speel, moet ik blowen, anders vind ik zo`n spel te saai; blowen en locaties van vijanden onthouden gaan niet echt samen; dus zo maak ik insane nog moeilijker :P

Buiten die knoppen-bediening, een shooter als MW2 is best 'tactisch' en alleen door veel te spelen zal je daar achter komen, sommige tactieken zijn best lastig onder de knie te krijgen, vooral omdat het nivo best hoog is....

Zeker, maar uiteindelijk komt het toch neer op het onthouden van een zeer korte knoppen reeks, terwijl je met fighting games combos van 15 acties of meer moet onthouden. Dat vind ik dan weer appels met peren vergelijken :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 20:39:
ik... haat... lag. Nuff Said vind ik :P

Geen last van lag...;) af en toe in een grotere 'room' maar dat is incidenteel...:)
Als ik een shooter al speel, moet ik blowen, anders vind ik zo`n spel te saai; blowen en locaties van vijanden onthouden gaan niet echt samen;

Zo dacht ik ook inderdaad, maar ben nu een maand van het blowen af en het gaat weer als vanouds...8)
Laten we zeggen dat ik perfect mijn aggressie kwijt kan in een goede shooter...;)
Zeker, maar uiteindelijk komt het toch neer op het onthouden van een zeer korte knoppen reeks

Een knop of 8 en dan houdt het wel op inderdaad, de combinatie maakt het af en toe wel lastig, net als snelle reflexen het eea weer goed maakt....ach...ieder zijn meug toch...8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 15 februari 2010 om 20:55:
Laten we zeggen dat ik perfect mijn aggressie kwijt kan in een goede shooter...

Daarom maak ik muziek; zodat ik geen mensen ga slaan enzo :P
Zo dacht ik ook inderdaad, maar ben nu een maand van het blowen af en het gaat weer als vanouds...

Ik ook, maar grappig genoeg heb ik nu ook helemaal geen zin meer om te gamen; vermoedelijk omdat het meeste wat nu uitkomt voornamelijk rotzooi is; ik wacht met smart op de game SPACE MARINE en voor de rest laat ik het beest in mij wel los op de studio :9

Een knop of 8 en dan houdt het wel op inderdaad, de combinatie maakt het af en toe wel lastig, net als snelle reflexen het eea weer goed maakt....ach...ieder zijn meug toch...

Nou, ik w8 nog steeds tot er een briljant figuur een game ala Gears of War 2 combineert met een fighter game. Ik heb stiekem zelfs de mechanics thuis al uitgewerkt, want heb een tijdje game designer willen worden :) (nog steeds, maar ik kies liever voor de muziek)
Waarschuw beheerder
Muziek kan ik over meepraten...;) erg leuke bezigheid overigens, maar gamen is en blijft toch ook 1 van mijn favo bezigheden....8)
Waarschuw beheerder
Ik hou van Gamen maar doe het niet vaak...de nieuwe Super Mario op de Wii heb ik al uitgespeeld en games zoals Resident evil, Silent Hill & GTA vind ik ook leuk.:)
Waarschuw beheerder
een shooter als MW2 is best 'tactisch'

dat meen je toch niet serieus hè???

Mw2 is mijn ogen niet meer dan een arcade shooter
daar komt geen tactiek bij kijken, al helemaal niet op de consoles
met al die einzelgängers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op maandag 15 februari 2010 om 21:37:
Ik hou van Gamen maar doe het niet vaak...de nieuwe Super Mario op de Wii heb ik al uitgespeeld en games zoals Resident evil, Silent Hill & GTA vind ik ook leuk.

Ja maar das ook logisch; jij bent Aziatisch en dus super goed in gamen by default :9 Its your birthright B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een ps3, maar het is al wel zeker een half jaar geleden dat ik een game gespeeld heb!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 17:23:
welke games spelen jullie eigenlijk, of juist niet?

MW2, alleen ben ik de touch kwijt. Heb steeds 3 kills, haal mn challenges niet en 't gaat nu ff gaar.
Volgende week vakansie dus veeeeeell tijd, alleen denk dat ik dan de nieuwe AvP ga proberen. Heb die net besteld.
Waarschuw beheerder
Laten we ff wel wezen, een shooter, qua knoppen combinaties is nou eenmaal niet zo veel eisend zoals een game ala Soul Calibur of Ninja Gaiden2. Hoeveel combo's moet je kennen om je gun af te schieten? Psies, need i say more?

De onverwachtheid van andere spelers is juist wel veeleisend, en dat maakt het spel juist zo leuk.
Leuk tegen de computer spelen en steeds weten wat je te wachten staat vind ik juist saai.
Maarja ieder zijn ding he..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 15 februari 2010 om 21:45:
dat meen je toch niet serieus hè???

Staat tussen aanhalingsshizzle, dus was bij wijze van gesproken, maar dan nog, als je niet een bepaalde tactiek hebt ben je niks in MW2 @ online..;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van eclipse-one op maandag 15 februari 2010 om 22:36:
De onverwachtheid van andere spelers is juist wel veeleisend, en dat maakt het spel juist zo leuk.
Leuk tegen de computer spelen en steeds weten wat je te wachten staat vind ik juist saai.

Online is leuk, maar voor mij is dat niet met een shooter, maar met een fighting game. Ik haat one shot kill bullshit ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 22:53:
Online is leuk, maar voor mij is dat niet met een shooter, maar met een fighting game. Ik haat one shot kill bullshit

Ieder zijn ding, Met sommige wapens kill je idd met 1 shot, maar met de gangbare machine pistolen niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van eclipse-one op maandag 15 februari 2010 om 23:18:
Ieder zijn ding, Met sommige wapens kill je idd met 1 shot, maar met de gangbare machine pistolen niet.

Probleem is dat je altijd in elke online mp game een of andere uber nerd hebt zitten met een sniper...

ik wordt er gewoon suicidaal van :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 15 februari 2010 om 22:36:
Staat tussen aanhalingsshizzle, dus was bij wijze van gesproken, maar dan nog, als je niet een bepaalde tactiek hebt ben je niks in MW2 @ online..;)

Mwah kan gewoon dom tuben en met shotguns knallen en campen op bepaalde plekken. Ontzettend irritant spelen maar je kan wel scoren.
Artiest Ravix
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 16:36:
Wat vinden jullie over het algemeen over gamen?

Gaming is A way of Life !!!

Neem dat maar aan van iemand met die in het bezit is van:
NES, SNES, N64, GameCube, Gameboy, Gameboy color, Gameboy Advanced SP, Sega Mega Drive 2, Sega Mega CD, Dream Cast, PS1, PS2, PSP, Xbox, Xbox 360

en Toch wel aan het uitkijken is naar de komst van Sega's Ring Edge & MS 'Xbox 720'

Overigens weet ik dat er een aantal consoles missen
- Sega Master systeem - Was nog niet zo erg en had al een NES
- Sega Saturn - Vond ik wel geinig maar Wou ff afwachten wat het zou doen
- Sega GameGear - Zelfde verhaal als bij de Master systeem ... ik had net een Gameboy
- Nintendo Virtual Boy - had er helaas niet genoeg geld voor om er eentje uit japan te bemachtigen
- Gameboy Advanced - Ik had de geruchten al gehoord over de Gameboy Advanced SP en heb daar op gewacht
- PS3 - Aangezien sony De meest Crapy service heeft (ik spreek uit ervaring) Heb ik besloten deze niet aan te schaffen om YLOD en andere problemen met deze unit en de uitermate slechte service te vermijden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als een meid het een afknapper vindt dat ik zo nu en dan graag een potje game, kan ze wat mij betreft al meteen opzouten. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nog even om een beeld te geven van het gene wat ik eerder zij
[albumelement id=75683084]
Het is en blijft gewoon Cool

Owja was ik bijna de Wii & DSi XL vergeten ....
Nouja op een gegeven moment heb je best wel wat staan
en bijden zijn leuk maar er gaat toch niks boven de Klassieke units :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja oke, als je niks anders doet dan is het idd een ander verhaal :lol:
Waarschuw beheerder
net als met alles geldt (t?d?) daarvoor: te is niet ok. verder: al spaar je postzegels! have your fun toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op maandag 15 februari 2010 om 18:20:
Slimme mensen die niet gamen hebben veel seks, slimme mensen die wél gamen (de nerds) hebben weinig seks.

kortom, jij mag gewoon niet gamen van je wijf

zeg dat nou maar gewoon (Y)

:lol:
Waarschuw beheerder
ik game met grote regelmaat.. ook online etc. naar mijn mening gewoon een hobby dus!
Mn meissie heeft er niet zo'n probleem mee.. als ze er ook is zit ik in ieder geval niet met een headset op..
Ik zit toch ook niet te zeiken als iemand achter de laptop zit te surfen? of een idioot programma zit te kijken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravix op dinsdag 16 februari 2010 om 03:11:
PS3 - Aangezien sony De meest Crapy service heeft (ik spreek uit ervaring) Heb ik besloten deze niet aan te schaffen om YLOD en andere problemen met deze unit en de uitermate slechte service te vermijden

eindelijk iemand die het snapt :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 18:20:
En jij hebt een gayhoofd; dat viel mij ook op.

:lol: Dank je, maar niet huilie doen als je aangesproken voelt he :aai:

Waarschuw beheerder
GAMENNNN

HALOO
FEAR 2
COD MW 2
nogmeer gamess :rot:

heeft een 360 en vind het goed genoeg.. gamen is tegen de verveling
niet dat ik dag en nacht loop te gamen.. en tis leuker met vrienden dan alleen
nee ik heb geen xbox live meer ben te arm ervoor.. dat is wel een plus punt bij ps3 daar kan je gratis online
ik denk heel simpel over gamen en snap die technische troep niet :[

NEE tis geen afknapper het is gezellig

alleen je hebt van die mongole die maagd tot de dood blijven omdat ze gamen boven het vrouwlijk schoon kiezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 11:03:
alleen je hebt van die mongole die maagd tot de dood blijven omdat ze gamen boven het vrouwlijk schoon kiezen

ach, in World of Warcraft ben je dan wel een baas :banana:
Waarschuw beheerder
donateur
dat is wel een plus punt bij ps3 daar kan je gratis online

Nog wel ...
Online services kosten namelijk geld (servers & bandbreedte ect)
en aangezien sony hier nu ook achter is gekomen
dus gaan ze binnenkort over op een betaalde online service

Uitspraak van Soul collector op dinsdag 16 februari 2010 om 10:20:
eindelijk iemand die het snapt :d

vergeet ook niet dat sony zoveel dingen van nintendo jat
Hun aankomende Motion Controller is hier weer een mooi voorbeeld van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 16 februari 2010 om 11:23:
World of Warcraft

maagd tot de dood

WoW is helemaal geweldig joh de hele dag G farmen voor een epic flying mount YEAHH

heb het ff gespeelt maar vind er geen zak aan, snap ook niet dat je er verslaafd aan kan worden :no:

Waarschuw beheerder
idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 21:45:
Ja maar das ook logisch; jij bent Aziatisch en dus super goed in gamen by default:9Its your birthrightB)

:lol: (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravix op dinsdag 16 februari 2010 om 11:30:

(N)
daar komen ze laat achter dan.. lekker slim weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravix op dinsdag 16 februari 2010 om 11:30:
en aangezien sony hier nu ook achter is gekomen

ze komen met extra mogelijkheden op het netwerk, die betaalt moeten worden
het gamende gedeelte blijft vooralsnog gratis :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op maandag 15 februari 2010 om 21:37:
Ik hou van Gamen maar doe het niet vaak...de nieuwe Super Mario op de Wii heb ik al uitgespeeld en games zoals Resident evil, Silent Hill & GTA vind ik ook leuk

Tin Tin gamerchick! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 11:33:
snap ook niet dat je er verslaafd aan kan

'sociale' aspect/druk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op dinsdag 16 februari 2010 om 12:16:
'sociale' aspect/druk

heroine 4 nerds.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravix op dinsdag 16 februari 2010 om 03:11:
PS3 - Aangezien sony De meest Crapy service heeft (ik spreek uit ervaring)

Tadaaa jij snapt hem idd, had bij me xbox de ring of death, ik belde ze op, hun zeiden stuur maar op en kreeg gewoon een nieuwe, binnen een week was ik weer online te vinden (Y)

Maatje van me had een PS3, er ging iets stuk aan en hij kon gewoon een nieuwe kopen :/

Crappy service idd dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 23:29:
Probleem is dat je altijd in elke online mp game een of andere uber nerd hebt zitten met een sniper...

ik wordt er gewoon suicidaal van

Ik deel dat gevoel. :lol:
Had er net nog 1 in skidrow die met een thermovision kijker vanuit een container lekker van zich af zat te sniperen, hij schoot me 2 keer neer voordat ik de juiste sluiproute had bereikt om in zijn buurt te komen zonder dat hij me opmerkte, ik gooide toen me grote vriend mr semtex naar boven de container in en het was even gedaan met de pret.
Mensen die de hele game op 1 plek blijven camperen zijn ook best vermoeiend en worden automatisch mijn speciale projectje. :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van eclipse-one op dinsdag 16 februari 2010 om 13:48:
Mensen die de hele game op 1 plek blijven camperen zijn ook best vermoeiend en worden automatisch mijn speciale projectje.

Mjah dat is natuurlijk ook een leuk idee; ik kan gewoon heel erg slecht tegen mijn verlies en kap er dan gewoon mee voordat ik dusdanig gefrustreerd raak dat ik met mijn console/games ga gooien :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 13:56:
ik kan gewoon heel erg slecht tegen mijn verlies en kap er dan gewoon mee voordat ik dusdanig gefrustreerd raak dat ik met mijn console/games ga gooien

hetzelfde hier, als het niet gaat zoals ik wil kan ik zo met me controller en alles gooie..
nja zelfs met single player als ik ergens vast blijf omdat er teveel rare mannetjes met geweertjes op me af komen word ik ook best moordlustig :lol:
Waarschuw beheerder
Moewhahah... dan hebben jullie de voorgaande CoD's vast niet op veteraan uitgespeeld 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op dinsdag 16 februari 2010 om 14:15:
Moewhahah... dan hebben jullie de voorgaande CoD's vast niet op veteraan uitgespeeld

Ik heb het hier puur over online shooters. De meeste spellen speel ik by default uit op hard en ga daarna over op insane.
Ik ben een goeie gamer, maar ik heb een heel erg kort lontje als het op emoties onder controle houden aankomt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet mijn ding :lol: en dan die lan-party's (zo heet dat toch) OMG

Maar goed, ieder z'n ding 8)