2283x bekeken
Onderwerp is dubbel!
Zie "Suarez, Clubliefde" voor eenzelfde onderwerp.
(permanent verbannen)
zal eens met jou straatvechten ezel
Kom maar.!
Ik ben nogal groot.
Op mijn profielfoto's zie je wie er dan voor je staat voor jij hard weg zal rennen hahahahahaha.!!!
(permanent verbannen)
Als ik zijn stoere pb tjes zo bekijk niet
Dat was er maar 1 en die ging over jou lange neus.!
(zie 4é foto "Gomessenslijpen" in je eigen profielalbum)
oef dat was ook zo'n figuur ey
idd zou me niks verbazen als dit hem weer is, vorige keer toen ie zn account verwijderd had kwam ie ook dezelfde week weer terug maar zulke herken je wel vrij gemakkelijk
nu heeft ie bij woonplaats maar amsterdam gezet om niet op te vallen
Dat zien we, met die mooie broek van je.
jealousy is a motherfucker
kerkrade lekker huillie huillie doen
ja ekt
fuckt mij het dat we in amsterdam verliezen??? maar wel alleen op eerlijke manier aub jwz
fuckt mij het dat we in amsterdam verliezen
maar wel alleen op eerlijke manier aub jwz
boehoehoehoe allemaal niet eerlijk , wij zijn maar klein clubje
ach jullie voor de wedstrijd hun na de wedstrijd.
jullie nog al liefst
(permanent verbannen)
allemaal niet eerlijk
Ging alles maar EERLIJK en SPORTIEF.!!!
Dan werd Ajax VANZELFSPREKEND KAMPIOEN etc.....etc.....etc.....
1 woord, 3 letters: Suk.
zonder enoh
ach die gast zou je helemaal niet missen als jol eens een keer Gabri zou opstellen
dan 1 woord, 3 letters: Suk
http://nos.nl/video/134545-kennismaken-met-ajacied-suk.html
Suarez scoord
Suarez is goed want hij heet Luïs
En zó wordt Ajax natuurlijk KAMPIOEN.!!!
lastig zegt ie dan 1 woord, 3 letters: Suk.
dat jullie elke prutser die weer mislukt een cultheld noemen moeten jullie weten
zoals erasmus







![[img width=500 height=550]http://images.paraorkut.com/img/pics/images/x/xzibit-2974.jpg[/img]](http://images.paraorkut.com/img/pics/images/x/xzibit-2974.jpg)







![D. VN [FR] :hyper:](/images/user/246300_1646749.jpg)



