Partyflock

Forumonderwerp · 1084866
Waarschuw beheerder
Ben ooit een keer van woensdag t/m maandag wakker geweest op Nature One........ kan je vertellen dat dat vreemde nukken opleverd. Zo was ik op de zaterdag niet meer in staat een sjekkie te draaien, mijn motoriek stond het niet toe en ik trilde. Verder concentratie problemen in een convercatie, maar toch al met al ben ik er redelijk doorgekomen. En dat terwijl er pas zaterdag voor het eerst wat pep in is gegaan. Verder wel vaker een nacht of 3 wakker geweest op Nature One, en bij doorhalen thuis is 2 nachten ook vaker voorgekomen........

Ben van nature al een moeilijke slaper, dus met beetje herrie (zoals op nature one) of drugs is het al einde oefening. Kan bijvoorbeeld met half grammetje pep makkelijk 2 nachten doorhalen. Eigenlijk best kut want ik zit altijd als laatste nog op de bank wakker ghehe.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 10 februari 2010 om 18:46:
ALS ik ga chillen...altijd weer die zwarte kat...en hoewel ik wet dat het niet waar is, vraag ik toch vaak weer..loopt hier echt geen zwarte kat

Das nog het ergste; je WEET dat het niet kan.
Maar je ziet het wel 8)

Soms dacht ik dat mn konijn in mn teen beet.
Erg knap, want die stond toen nog bij mn moeder thuis :roflol:
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op maandag 8 februari 2010 om 17:06:
Op zondagochtend dachten we altijd dat we muizen voorbij zagen rennen, insecten voorbij vlogen enzo :rot:

Ik doe toch maar liever een tukkie (Y)

ja man, pfff, opgegeven moment werd ik alleen nog maar paranoia, dat was voor mij ook rede om te stoppen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krankheimer op woensdag 10 februari 2010 om 20:56:
dat was voor mij ook rede om te stoppen.

Ik ben er eigenlijk niet bewust mee gestopt...
Ik ga gewoon niet meer naar feesten, dus daarom gebruik ik ook niet meer.

Ik ben bang dat als ik weer ga en ik ga dan aan de pep ofzo dat ik het aan mn hart krijg :rot:
Waarschuw beheerder
Na 1 nachtie doorhalen hou ik het voor gezien , en duik ik me mand in
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krankheimer op woensdag 10 februari 2010 om 20:56:
ja man, pfff, opgegeven moment werd ik alleen nog maar paranoia, dat was voor mij ook rede om te stoppen.

Idem, ik zag in mijn rechter ooghoek altijd een zwarte kat rennen....

Laat mij maar slapen (y) ben ik veel gezelliger ook 8)
Waarschuw beheerder
8 uur opstaan om te werken, even Hardbass 2010 pakken, naar huis en afteren tot 3 uur snachts... doe ik dus nooit meer want dat is echt dodelijk...!!!!:rot:
Waarschuw beheerder
heb het zelf uitgerekend. weet zelf dat het niet normaal is maar ben ong 112 uur aan een stuk wakker geweest. heb er nu wel van geleerd. drugs maakt meer kapot dan je denkt, alleen kom je er te laat achtern.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 keer 86 uur wakker geweest, NOOIT MEER :vaag:
Nou na een nachtje feesten lekker slapen :yes: