Partyflock

Forumonderwerp · 1082902
2 volgers · 36198x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat vind iedereen van mephedrone? hebben mensen ook al vervelende bijwerkingen zelf meegemaakt? ik hoor een hele hoop over blauwe knieën en ellebogen maar nog niemand die het zelf heeft meegemaakt? dus ik vraag me af of het gewoon weer bangmakerij is of dat het echt bestaat.
zet hier je ervaringen neer =)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 31 maart 2010 om 09:04:
bietje van die batteljes in je had doen

heb je ook al wat ingenomen toen je dit intypte??? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Shredder op woensdag 31 maart 2010 om 09:59:
heb je ook al wat ingenomen toen je dit intypte??? :S

Ik wilde 't ook vragen.. :lol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 09:56:
als dit echt waar is, is het idd erg veel

Hoeveel doden hebben alcohol en tabak al niet op hun naam staan? ;) En hoeveel mensen overdoseerden in de begindagen van MDMA? Ik denk dat je dat toch wel houdt met een nieuwe drug. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 31 maart 2010 om 10:16:
Ik wilde 't ook vragen..

:lol:

Hoeveel doden hebben alcohol en tabak al niet op hun naam staan?

Klopt...

nieuwe drug

Ben blij dat ik er niet aan doe :D ! Vieze rotzooi...
alcohol

Alleen zo nu en dan wat alcohol, gelukkig weet ik daarmee hoe ver ik kan gaan en wanneer ik er mee moet stoppen en wanneer het dus NIET te doen (als ik moet rijden enzo)! Ben ook gestopt met blowen omdat ik het echt geen toegevoegde waarde meer vind...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoeveel doden hebben alcohol en tabak al niet op hun naam staan?

heel veel, maar volgens mij gaat dit draadje over mephedrone ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 11:23:
maar volgens mij gaat dit draadje over mephedrone ;-)

Het kan soms geen kwaad om dingen in perspectief te zien. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 31 maart 2010 om 11:37:
Het kan soms geen kwaad om dingen in perspectief te zien

wie zegt dat ik dat niet doe ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Shredder op woensdag 31 maart 2010 om 09:59:
heb je ook al wat ingenomen toen je dit intypte??

aangepast, nu weer verder spacen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 31 maart 2010 om 02:53:
f*cking 25? WTF :O

Nu ineens 25 vind ik ook veel als het waar is.
Bron: Reformatorisch Dagblad..... (die zullen vast niet anti-drugs zijn ;))

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 30 maart 2010 om 18:24:
Ik ken niemand die er positief over is.

Het is zeker leuk om een keer te proberen, maar zou het niet elk weekend gaan doen of die ventjes van die youtube filmpjes na proberen te doen :lol: Wij hebben hier weer de luxe dat er voldoende MDMA te krijgen is, in de UK is dat wel anders. Daarom zal het daar ook zo populair zijn en gebeuren er daar meer ongelukken omdat men het meer en vaker gebruikt...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 11:43:
wie zegt dat ik dat niet doe ;-)

I know, maar even in 't algemeen gezegd. ;) Natuurlijk is het in het tijdsbestek best 'n hoog aantal, maar ik denk dat je dat toch hebt bij de opkomst van 'n nieuwe drug. Afhankelijk van de drug uiteraard. ;)

Uitspraak van 2C-Bever op woensdag 31 maart 2010 om 13:36:
Wij hebben hier weer de luxe dat er voldoende MDMA te krijgen is, in de UK is dat wel anders. Daarom zal het daar ook zo populair zijn en gebeuren er daar meer ongelukken omdat men het meer en vaker gebruikt...

Dat speelt idd ook wel mee. Zou dat het zijn waarom Duitsers niet met GHB kunnen omgaan? :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Van bijwerkingen heb ik nooit last gehad,behalve de versnelde hartslag en ooit is opgevallen dat me enerlaatste linkerteen blauwig was maar dat kwam omdat ik te lang buiten in de kou had gelopen.
Maar mephedrone is helaas ook niet meer te bestellen vanuit engeland.
Door die topkneuzen die dood zijn gevonden verdwijnen alle drugs op lijsten.
Gasten die er niet mee weten om te gaan,het is wel een ongelooflijke craving..ik heb het nu al 2maanden niet meer gedaan om die reden.
Drugs die zo verslavend werkt is niet meer relaxt.
Das het voordeel van mdma niet zo'n sterke neiging naar bijpakken,maar daar krijg je weer een in een zwart gat humeur van.
Teveel mdma doet je jezelf opknopen aan een boom.
Groetjes
donateur
Bron: Reformatorisch Dagblad..... (die zullen vast niet anti-drugs zijn ;))

Ik trek het direct in twijfel met deze bronvermelding erbij..
Uitspraak van Da Shredder op woensdag 31 maart 2010 om 08:36:
Das schrikken, he :P !!!

Schrikken opzich ja...maar ook wel gelijk een aantal om te wantrouwen! En niet onterecht zo het lijkt..

anders schrik ik nog ff een portie een andere keer :P
Waarschuw beheerder
En hoeveel mensen overdoseerden in de begindagen van MDMA?

Denk niet dat er op MDMA veel mensen OD zijn gegaan, zijn eerder overleden aan uitdroging, oververhitting of i.c.m. andere dingen. Dodelijke dosis is dacht ik 6 gram ofzo

meer ongelukken omdat men het meer en vaker gebruikt...

Volgens mij zijn Britten sowieso wat ongeremder op dit gebied, kijk bijvoorbeeld maar hoe ze met alcohol omgaan of hoe ze door de binnenstad van Amsterdam rondlopen :rot:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 1 april 2010 om 01:55:
Uitspraak van ƒuck™ op woensdag 31 maart 2010 om 13:36:
Bron: Reformatorisch Dagblad..... (die zullen vast niet anti-drugs zijn )

Ik trek het direct in twijfel met deze bronvermelding erbij..

Hehe idd :d

Waarschuw beheerder
[img width=152 height=152 cacheid=001122c0002e7a34399496071a02a65dee]http://www.aromaticpowder.com/images/products/112/unit.jpg[/img]

dit is het zakje wat ik kreeg, ik denk dat ik het maar weggooi ik heb er niet zo'n goed gevoel bij en ik zou niet weten hoeveel ik moet nemen zometeen gebruik ik teveel hmmm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 11:38:
dit is het zakje wat ik kreeg, ik denk dat ik het maar weggooi ik heb er niet zo'n goed gevoel bij en ik zou niet weten hoeveel ik moet nemen zometeen gebruik ik teveel hmmm

nee geef aan mij... dat is topspul...
Als je zelf wil nemen, 1/4 e van de hoeveelheid in je mond doen, wegspoelen met water... later nog een keer... andere helft kan je bewaren voor volgende keer... als je het bij deze hoeveelheid houdt dan heb je nergens last van de volgende dag
donateur
Uitspraak van Da Shredder op donderdag 1 april 2010 om 11:51:
Neuh, om plezier te hebben heb ik geen drugs nodig!

De meeste andere mensen hebben het ook niet *nodig* om plezier te hebben, maar dat iets niet nodig is zegt niet dat je het perse niet zou moeten/willen/kunnen doen :)
dit is het zakje wat ik kreeg, ik denk dat ik het maar weggooi ik heb er niet zo'n goed gevoel bij e

Zonde van je aankoop dan :/
Waarschuw beheerder

in 1 keer nemen heb ik begrepen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lovelysammy1 op vrijdag 2 april 2010 om 12:45:
in 1 keer nemen heb ik begrepen.

in 1 keer is dus 400 mg in één keer...
voor een eerste keer is dat beheurlijk veel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op vrijdag 2 april 2010 om 12:55:
400 mg

Ja maar het is geen pure mephedrone poeder, het zijn kleine balletjes. Dus volgens mij geen 400 mg mephedrone hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lovelysammy1 op vrijdag 2 april 2010 om 15:25:
Ja maar het is geen pure mephedrone poeder, het zijn kleine balletjes. Dus volgens mij geen 400 mg mephedrone hoor.

jawel.. he is alleen in balletjes vorm 99,7 %... dus zo goed als puur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op vrijdag 2 april 2010 om 15:34:
jawel.. he is alleen in balletjes vorm 99,7 %... dus zo goed als puur

ooo oeps... werd mij verteld dat je het op moest lossen in drinken en dan in een keer moest nemen, maar misschien toch maar eerst ff de helft dan ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I.L.L. © op donderdag 1 april 2010 om 10:15:
Volgens mij zijn Britten sowieso wat ongeremder op dit gebied, kijk bijvoorbeeld maar hoe ze met alcohol omgaan of hoe ze door de binnenstad van Amsterdam rondlopen :rot:

Hehehe ja man idd...

Uitspraak van lovelysammy1 op vrijdag 2 april 2010 om 17:07:
werd mij verteld dat je het op moest lossen in drinken en dan in een keer moest nemen, maar misschien toch maar eerst ff de helft dan

Zou ik wel doen ja :)
Waarschuw beheerder
Bedankt voor je Trimbos-linkje; "DonLeon".

Heeft dit instituut niks zinnigers te melden ? Je zou mogen verwachten dat er toch
meer info over deze stof te geven zou moeten zijn ?

Verder sluit ik me volledig aan bij het commentaar van; "I.L.L. ©"

:worship:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MindProbe op vrijdag 2 april 2010 om 18:14:
Je zou mogen verwachten dat er toch meer info over deze stof te geven zou moeten zijn ?

Waarom?
donateur
Uitspraak van ZAZAZA op vrijdag 2 april 2010 om 15:34:
alleen in balletjes vorm 99,7 %.

Niet alles geloven wat de verkopers je wijs maken ;) Zodra de laboratoria hier quantitatieve test kunnen doen op Mephedrone gaat er nooit geen 99,7% uitkomen. Mark the word: Nooit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 4 april 2010 om 19:21:
Niet alles geloven wat de verkopers je wijs maken Zodra de laboratoria hier quantitatieve test kunnen doen op Mephedrone gaat er nooit geen 99,7% uitkomen. Mark the word: Nooit.

boeie... dan is het 90... gaat erom dat ik een topavondje gehad heb op zo'n zakje en de volgende dag nergens last van had:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op maandag 5 april 2010 om 12:32:
boeie... dan is het 90... gaat erom dat ik een topavondje gehad heb op zo'n zakje en de volgende dag nergens last van had

He heb jij op zo een zakje een hele avond gefeest? Ik denk ik in totaal 2 uurtjes :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lovelysammy1 op maandag 5 april 2010 om 19:13:
He heb jij op zo een zakje een hele avond gefeest? Ik denk ik in totaal 2 uurtjes

tja... kweet ook niet, ik verzin het niet
donateur
Uitspraak van ZAZAZA op maandag 5 april 2010 om 12:32:
gaat erom dat ik een topavondje gehad heb op zo'n zakje en de volgende dag nergens last van had:)

Dat is verder prima natuurlijk, ging mij er even om dat het getal niet gaat kloppen, niets meer, niets minder. Dat je nergens last van had en een topavond hebt gehad neemt niemand je natuurlijk meer af (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 31 maart 2010 om 02:53:
f*cking 25? WTF

Laatste cijfer stond volgens mij op 27 trouwens. Dit is wat MDMA dood in een jaar in Engeland, en ik kan mij toch niet voorstellen dat Mephedrone gebruik nog maar in de buurt komt van MDMA gebruik.

Maarja moet allemaal ook een beetje gerelativeerd worden want er is nog geen enkel bewijs dat deze mensen gestorven zijn aan mephedrone.

There have been other unconfirmed reports speculating about the role mephedrone has played in the deaths of several young people in the UK.[41] Cathinones have been implicated in the deaths of 18 people in England , 7 in Scotland, 1 in Wales and 1 in Northern Ireland,[42] but there is currently no conclusive scientific proof that mephedrone has been responsible for any deaths in the UK.[43] The death of a teenager in the UK in November 2009 was widely reported as being caused by mephedrone but a report by the coroner concluded that she died from natural causes. According to Fiona Measham, a criminologist who is a member of the ACMD, the reporting of the death by newspapers followed "the usual cycle of ‘exaggeration, distortion, inaccuracy and sensationalism" associated with the reporting of recreational drug use.[22]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op dinsdag 6 april 2010 om 10:09:
Dit is wat MDMA dood in een jaar in Engeland

Waar baseer je dat op?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I.L.L. © op dinsdag 6 april 2010 om 10:53:
Waar baseer je dat op?

lijken tellen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van I.L.L. © op dinsdag 6 april 2010 om 10:53:
Waar baseer je dat op?

Dat zijn gewoon de officiële cijfers.

http://video.google.com/videoplay?docid=6108672696241807159
vanaf 05:18 (Dit onderzoek is gemaakt door de ACMD, dit 'waren' de officiële raadgevers aan de regering in Engeland ivm Drugs classificering. In november verleden jaar is echter het hoofd ervan David Nutt ontslaan wegens de controverse van het onderzoek en inmiddels is praktisch het volledige team van wetenschappers opgestapt en zijn ze hun eigen onafhankelijk commitee gestart. http://www.drugscience.org.uk/ Binnenkort zouden ze trouwens uitkomen met hun rapport over oa Mephedrone en Ketamine.)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van DarkBeatz op dinsdag 6 april 2010 om 13:21:
In november verleden jaar is echter het hoofd ervan David Nutt ontslaan wegens de controverse van het onderzoek en inmiddels is praktisch het volledige team van wetenschappers opgestapt en zijn ze hun eigen onafhankelijk commitee gestart.

Lijkt allemaal een goed teken dan :lol: ontslagen mensen en opstappen de mensen :O
Waarschuw beheerder
Ligt ookal niet meer in de smartshops
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 6 april 2010 om 17:47:
Lijkt allemaal een goed teken dan :lol: ontslagen mensen en opstappen de mensen :O

:lol: ja die cijfers zullen ook vast wel kloppen dan ;) Begrijp me niet verkeerd, ik wil Mephedrone niet verdegigen of zeggen dat dat het ongevaarlijk is.
Maar cijfers gepubliceerd door een "onafhankelijk" onderzoeks- en advies bureau in opdracht van de overheid neem ik altijd met een pak zout...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op maandag 5 april 2010 om 20:55:
tja... kweet ook niet, ik verzin het niet

Nee doe je goed dan hoor! Maar bij mij was het na 2 uur echt uitgewerkt :( Toen nog buisjes alegria en explosion genomen.....veel meer mijn ding ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2C-Bever op dinsdag 6 april 2010 om 19:18:
onderzoeks- en advies bureau in opdracht van de overheid neem ik altijd met een pak zout

Vond die van het RIVM wel redelijk kloppen.

Waarschuw beheerder
Was wel grappig voor een keer.
Mdma gevoel zonder een echt harde kater of enorm waus te zijn. De uitwerking is wel minder; zweten en hartkloppingen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 6 april 2010 om 17:47:
Lijkt allemaal een goed teken dan ontslagen mensen en opstappen de mensen

Voor even alle duidelijkheid, het hoofd van de Advisory Council of Misuse of Drugs is ontslagen omdat hij in de pers zijn mond heeft opengetrokken over het feit dat de regering zijn advies volledig in de wind heeft geslagen (ACMD is een overheidsorgaan die juist dient om politiekers advies te geven ivm drugsclassificering) met betrekking tot de classificering van Cannabis. Volgens mij is men overal in de wetenschappelijke wereld wel eens met deze heer zijn stellingen. Het probleem is dat hij zijn mening geeft op basis van wetenschappelijk bewijs en dat wouden de politiekers niet.

ja die cijfers zullen ook vast wel kloppen dan Begrijp me niet verkeerd, ik wil Mephedrone niet verdegigen of zeggen dat dat het ongevaarlijk is.
Maar cijfers gepubliceerd door een "onafhankelijk" onderzoeks- en advies bureau in opdracht van de overheid neem ik altijd met een pak zout...

Dus ja, lees je een beetje in voor zo flauwe reacties. Het eerste rapport is niet van een onafhankelijk onderzoeksbureau. Door zijn ontslag is hij nu een onafhankelijk bureau gestart volledig LOS van de regering zodat hij juist open kan communiceren. (Hij is voorstander van het openbaar verkopen van xtc in kleine hoeveelheden in dancings en op feesten en dat wilt de Engelse regering uiteraard niet horen uit iemand zijn mond wat voor de regering werkt) Hij is dus niet ontslaan door twijfel over zijn onderzoek, maar omdat de wetenschap wat anders zei als dat men wou horen en hij hier een iets te grote mond over opentrok. David Nutt was trouwens enorm TEGEN het mephedrone verbod dat zopas is doorgekomen in Engeland.

Anyway beter wat inlezen over de zaak voor onzin reacties :-D (Het ging trouwens over het aantal doden in Engeland ivm MDMA, niet over Mephedrone in dat onderzoek.) De 27 doden van Mephedrone zijn meer de berichten van de krant en zijn onafhankelijk bureau zegt juist dat bij geen enkele van die doden bewezen is dat deze door mephedrone zijn gestorven.

Hier vind je veel berichtgeving errond: http://twitter.com/ProfDavidNutt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 april 2010 om 23:48:
De uitwerking is wel minder; zweten en hartkloppingen.

:)
Waarschuw beheerder
donateur

Weerhouden die onderzoeksresultaten de gebruikers van het gebruik denk je? ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 7 april 2010 om 18:34:
Weerhouden die onderzoeksresultaten de gebruikers van het gebruik denk je?

Hoeft toch ook niet, de prof die het onderzoek publiceert is helemaal niet voorstander van het weerhouden van het gebruik. Maar wilt juist naar een open en correcte communicatie over welke drugs wat voor schade aanrichten, zodat jongeren wat verantwoorder met hun gebruik omgaan. Ik geloof wel degelijk dat als er open communicatie was over drugs dat jongeren misschien ook nog eens wat geloofden van wat hun verteld word en ze dan misschien ook af en toe er wat verantwoorder mee om zullen gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op woensdag 7 april 2010 om 22:45:
Ik geloof wel degelijk dat als er open communicatie was over drugs dat jongeren misschien ook nog eens wat geloofden van wat hun verteld word en ze dan misschien ook af en toe er wat verantwoorder mee om zullen gaan.

Wat in Nederland ook wel redelijk het geval is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I.L.L. © op dinsdag 6 april 2010 om 23:29:
Vond die van het RIVM wel redelijk kloppen.

Welke cijfers doel je op? Heb je een link?

Uitspraak van DarkBeatz op woensdag 7 april 2010 om 08:06:
Het probleem is dat hij zijn mening geeft op basis van wetenschappelijk bewijs en dat wouden de politiekers niet.

En dat is nou precies waar ik op doelde met mijn opmerking ;) Denk aan de manier waarop MDMA in 1985 verboden werd in de USA. Er werd met spoed een Schedule I drug van gemaakt omdat het een hoog "abuse potential" zou hebben en er geen medische of therapeutische toepassing voor zou zijn (zie o.a. http://en.wikipedia.org/wiki/MDMA#United_States). Dan heb je nog het onderzoek dat ooit gepubliceerd is waarin beweerd werd dat XTC Parkinson veroorzaakt. En de anti-XTC campagne van de Amerikaanse overheid enkele jaren geleden met de welbekende hersenscan die aantoonde dat XTC gaten in je hersens vreet. Allemaal leugens en propaganda die er voor zorgen dat uiteindelijk niemand meer wat gelooft...

Uitspraak van DarkBeatz op woensdag 7 april 2010 om 22:45:
Ik geloof wel degelijk dat als er open communicatie was over drugs dat jongeren misschien ook nog eens wat geloofden van wat hun verteld word en ze dan misschien ook af en toe er wat verantwoorder mee om zullen gaan.

Dat geloof ik ook.

Dus ja, lees je een beetje in voor zo flauwe reacties.

Anyway beter wat inlezen over de zaak voor onzin reacties

Ik moet je gelijk geven dat ik me niet heb ingelezen in de zaak rondom meneer Nutt. Maar ik blijf toch bij mijn standpunt :p

PS: Beter gebruik je voortaan spelling- en grammaticacontrole.
laatste aanpassing