Partyflock

Forumonderwerp · 1082902
2 volgers · 36139x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat vind iedereen van mephedrone? hebben mensen ook al vervelende bijwerkingen zelf meegemaakt? ik hoor een hele hoop over blauwe knieën en ellebogen maar nog niemand die het zelf heeft meegemaakt? dus ik vraag me af of het gewoon weer bangmakerij is of dat het echt bestaat.
zet hier je ervaringen neer =)

Waarschuw beheerder
die gast batst een beste lijn weg
Waarschuw beheerder
Snel verbieden die handel daar dan blijft het uit de handen van dat soort kneuzen
Kijk mama ik snuif een gram plantenverdelger en ik zet het op youtube
Wat een kansloze generatie:lol:
Waarschuw beheerder
dat t word verkocht als plantenvoeding (niet verdelger ) is puur een poging om de wet te ontlopen... hun verkopen in principe ook gwn voor de menselijke consumptie en dat weet jij vast ook wel. :p snuiven van meph is net zo kansloos als het snuiven van wat voor andere drug waar weinig over bekend is.
donateur
Mja, hetzelfde geldt eigenlijk voor een hoge dosis oraal wegwerken, snuiven is alleen een 'andere route naar' in principe.

Alleen niet een route die ik bewandel ;)
Waarschuw beheerder
als iemand in amsterdam dit kan regelen, kan je mij dan even een berichtje sturen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 maart 2010 om 17:09:
die gast batst een beste lijn weg

wat een debiel :s

Waarschuw beheerder
zie deze site http://www.grenswetenschap.nl/blogs/4MMC-de-legale-high/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Watdan?! op vrijdag 19 maart 2010 om 21:35:
als iemand in amsterdam dit kan regelen, kan je mij dan even een berichtje sturen?

smartshop op de spuistraat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs82 op dinsdag 16 maart 2010 om 23:00:
niemand hier die dat spul verkoopt?

Jawel hoor, sites genoeg...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op donderdag 18 maart 2010 om 00:25:
Nee ik hou t wel bij methylone:D veel gezonder

Weet je wat nog gezonder is... Helemaal niets nemen ;P !

Uitspraak van *Dani* op zondag 21 maart 2010 om 23:45:
Jawel hoor, sites genoeg...

En wel vaker op deze post gezet :D !
Waarschuw beheerder
Zit dit pas nieuw te lezen, lees een hoop leuke verhalen, maar velen met een enorm hoge hartslag?! doet mij denken aan E-booster van vroeger en Ephedryne producten. Te lang een hoge hartslag is echt bizar slecht voor je. Wat zijn jullie ervaringen en zijn er ook nog smartshops die het verkopen? hoe is het in combinatie met alcohol? het lijkt ook allemaal vrij snel in te werken, enige manier om dit te vertragen? (caps) en hoeveel mG staat in vergelijking met iets anders ;)
donateur
Uitspraak van Alexander op maandag 22 maart 2010 om 13:57:
Te lang een hoge hartslag is echt bizar slecht voor je.

Ga dan maar niet duursporten.

Een hoge hartslag is niet gevaarlijk, of bizar slecht voor je. Dan zou sporten dat ook zijn. Ritmestoornissen kunnen wel gevaarlijk, dan hebben we het echter niet meer over een regulair ritme, maar bij een ritme dat uit de maat valt. Dat zijn twee verschillende dingen.
het lijkt ook allemaal vrij snel in te werken, enige manier om dit te vertragen?

Waarom zou dat een probleem zijn?
(caps)

Dat kan je natuurlijk altijd doen en zorgt voor iets vertraging.
en hoeveel mG staat in vergelijking met iets anders ;)

1kg appels en 800gram peren.

Dosis ongeveer vergelijkbaar met een stevige dosis MDMA mg for mg comparing.
Waarschuw beheerder
hoe is het in combinatie met alcohol?

Werd dat al niet vaker gevraagd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Shredder op maandag 22 maart 2010 om 12:56:
Weet je wat nog gezonder is... Helemaal niets nemen

Ja laten we allemaal maar straight edger worden, dan zitten we wel op het goeie forum:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op dinsdag 23 maart 2010 om 12:50:
Ja laten we allemaal maar straight edger worden, dan zitten we wel op het goeie forum:p

:lol:
Waarschuw beheerder
ik wilde nog ff zeggen dat ik heerlijk gemiauwt heb afgelopen zaterdag. Denk zo'n 250 mg in totaal. Euforie in het begin, daarna vooral speedy, ook als je bij nam kreeg ik niet meer het gewenste effect van het moment dat het inslaat. Anyway, geen kater de volgende dag, alleen een beetje moe... Ik ben zeer content over het goedje:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 24 maart 2010 om 10:02:
ik wilde nog ff zeggen dat ik heerlijk gemiauwt heb afgelopen zaterdag. Denk zo'n 250 mg in totaal. Euforie in het begin, daarna vooral speedy, ook als je bij nam kreeg ik niet meer het gewenste effect van het moment dat het inslaat. Anyway, geen kater de volgende dag, alleen een beetje moe... Ik ben zeer content over het goedje

Hoe lang was de euforie en openheid er dan? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 25 maart 2010 om 20:19:
Hoe lang was de euforie en openheid er dan?

de hele avond, maar na de inslag kan je niet meer het gewenste effect halen wat je hebt als het inslaat... anyway, misschien moet je dan nog véél meer nemen ofzo, maar tja, ik ben ook geen 18 meer dus... ach ja je begrijpt wel wat ik bedoel:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op vrijdag 26 maart 2010 om 01:05:
de hele avond, maar na de inslag kan je niet meer het gewenste effect halen wat je hebt als het inslaat... anyway, misschien moet je dan nog véél meer nemen ofzo, maar tja, ik ben ook geen 18 meer dus... ach ja je begrijpt wel wat ik bedoel

Kan je er bij zuipen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op vrijdag 26 maart 2010 om 20:09:
Kan je er bij zuipen ?

ja,lekker vaag worden! We hebben vannacht een theorie bedacht over de troetelbeertjes... Hoe zij alles geschapen hebben god hun bitch is....

Vannacht weer es een keer op Meph met wat vrienden.... heeeerlijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan je er bij zuipen ?

ja heur... sterker nog je krijgt dorst als een paard van dat spul :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 22 maart 2010 om 18:10:
Een hoge hartslag is niet gevaarlijk, of bizar slecht voor je. Dan zou sporten dat ook zijn. Ritmestoornissen kunnen wel gevaarlijk, dan hebben we het echter niet meer over een regulair ritme, maar bij een ritme dat uit de maat valt. Dat zijn twee verschillende dingen.

Top sporters worden ook nooit erg oud ;)
Hoge hartslag kan niet veel kwaad, als het maar niet lang en vaak is
donateur
Uitspraak van lullo :[ op zondag 28 maart 2010 om 22:50:
Top sporters worden ook nooit erg oud ;)

Nooit is het verkeerde woord, dat is het meestal ;) Sommige topsporters worden inderdaad niet erg oud. Maar meestal volgen we extop-sporters niet echt als ze oud worden ;)
Waarschuw beheerder
Kan je er bij zuipen ?

Uitspraak van Da Shredder op dinsdag 23 maart 2010 om 12:00:
Werd dat al niet vaker gevraagd?

Iedereen te vaag van die shit dat ze het steeds moeten vragen??? :lol:

Waarschuw beheerder
Dit weekend geprobeerd. We hadden het besteld ergens uit Engeland, gewoon legaal.

Echt een ideaal middeltje zeg! Het effect ervan is uiterst relaxt. Lekker waus, maar zonder de gebruikelijke nadelen ervan. Muziek luisteren onder invloed hiervan is zeer vet! En je komt helemaal in een euforische staat terecht. Deed me echt denken aan de eerste paar keren xtc.
Toen het begon uit te werken ook geen nare crash of zo. De volgende dag ook nergens last van (en had toch een volle gram op). Geen nadeel te bekennen, aan het hele middel niet... gewoon ideaal! Tenminste ook eens niet het gevoel gehad teringzooi in m'n lichaam te hebben gestopt. Want eigenlijk gebruik ik bijna nooit meer chemische drugsshizzle.. was daar wel ff bang voor. Maar dit middel voelt op alle fronten gewoon goed! Een dikke 9... voor herhaling vatbaar. :jaja:

Ow ja, wel 2 nadelen trouwens, al waren ze op 't moment niet zo heel erg :P De 2 nadelen waren dat ik in diepe gesprekken zat steeds met degene met wie ik was, en ik steeds vergat waar ik het over had. Complexere dingen vertellen ging me zeer moeilijk af. Vergat het iedere keer. Werd wat irritant af en toe.. en het tweede nadeel was aan het einde een klapperkaak 8) Maar dat ging op zich wel weer vrij snel over gelukkig... voor de rest totaal geen smerige chemische toestanden zoals met mdma/xtc/pep...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op zaterdag 27 maart 2010 om 18:18:
Kan je er bij zuipen ?

Ja :P We hadden er gewoon een kratje bier bij opgezopen. Ging prima :P

Waarschuw beheerder
Heb het ook in huis
Heb goed adres :yes:(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 20:54:
Heb goed adres

wie niet...;)

Waarschuw beheerder
Wel echt dope spul zeg whehehhehehehehe :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 15:36:
We hadden het besteld ergens uit Engeland, gewoon legaal.

Dat verandert nu dus ook. ;) De regering aldaar gaat mephedrone als Class B drug classificeren, dus wordt het verboden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 29 maart 2010 om 22:20:
Dat verandert nu dus ook. ;) De regering aldaar gaat mephedrone als Class B drug classificeren, dus wordt het verboden.

Wist ik al. Maar al had ik het nog niet 'officieel' geweten, dan had ik ook zeker niet anders verwacht dan dat ze het zouden gaan verbieden. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Zat er wel in. Hier vast ook nog wel overigens. :9
Waarschuw beheerder
Ben opzoek naar groene swirls iemand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 29 maart 2010 om 22:20:
Dat verandert nu dus ook.

Tja, in Engeland zijn er al 25 personen aan overleden :S ... Vanmorgen nog op het nieuws dat ze dat daar dus ook willen gaan verbieden!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Shredder op dinsdag 30 maart 2010 om 09:59:
Tja, in Engeland zijn er al 25 personen aan overleden :S

Tja en als dat gebeurd dan worden de authoriteiten gek hè? :P
Waarschuw beheerder
Wat is mephedrone?
Mephedrone (4-methylmethcathinone) heeft net als XTC een oppeppende en bewustzijnsveranderende werking. Mephedrone is verkrijgbaar in de vorm van kristallen, poeder of capsules, maar wordt soms in pilvorm als XTC verkocht. Mephedrone valt onder de Geneesmiddelenwet. Dit maakt handel illegaal. Leveranciers beweren dat het middel plantenvoeding of badzout is om zo onder de wet uit te komen.

Wat zijn de risico's?
Mephedrone wordt in Nederland niet zo veel gebruikt. Er is momenteel nog weinig bekend over de risico's voor de gezondheid. Gebruikers noemen positieve effecten als een geluksgevoel, wakkerheid en openheid.

Als negatieve effecten noemen ze misselijkheid, duizeligheid, extreem zweten, bloedneuzen en angstgevoelens. Mephedrone zorgt ervoor dat je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect. Bovendien kan vooral bij snuiven het verlangen naar het middel snel groeien.

Een aantal gebruikers kreeg bij hoge doseringen last van paarse knieën en ellebogen, wat mogelijk duidt op vaatvernauwing of een auto-immuunziekte. Zolang hier nog geen duidelijkheid over is, wordt gebruikers met deze klachten aangeraden direct te stoppen met het gebruik en naar een arts te gaan.

www.drugsenuitgaan.nl
Waarschuw beheerder
Ik heb het 2 weken geleden ook maar eens geprobeerd (2x 125mg gesnoven, met 3 uur er tussen), daarvoor had ik ook flink wat gedronken.
Was een leuke avond, effect kwam bij mij supersnel opzetten (minuutje of 2).

Maar de dag daarna had ik het gevoel alsof m'n rechter onderbeen sliep. 't Deed geen pijn, geen verkleuring, maar gewoon vaag. Constant een verdoofde sensatie in je rechter onderbeen, zo kan ik het het best omschrijven.. Dit gevoel is afgelopen weekend pas weggegaan. Huisarts vertelde dat m'n bloedvaten en/of zenuwen een flinke tik hebben gekregen van het spul. Leuk voor één keer, maar voor mij is de lol er wel van af met dit soort bij effecten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drugsenuitgaan.nl op dinsdag 30 maart 2010 om 10:45:
Mephedrone is verkrijgbaar in de vorm van kristallen, poeder of capsules, maar wordt soms in pilvorm als XTC verkocht

Ik heb een zakje bij de smartshop gekocht voor 15euro. Ik maakte het open en er zaten kleine blauwe balletjes in.

Maar hier hoor ik de meestal verhalen dat het wordt gesnoven en dat het zoals hier boven sraat in kristal , poeder of capsules te verkrijgen is.

Wat is nou het verschil met die kleine blauwe balletjes?
-is de werking anders?
- lichter of..?

ik vindt het ook best raar ruiken eigenlijk.

kan iemand mij iets meer vertellen of die blauwe balletjes en/of er verschil is ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb nu zelf capsules gekocht (lege capsules) en doe het wel gewoon daar in,
geen zin om die zooi door mijn neus te boren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 15:48:
balletjes

zijn misschien
capsules

????

Waarschuw beheerder
nee dat lijkt me niet het zijn echt inimini balletjes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 17:41:
inimini balletjes

Capsules zijn ook niet groot. ;P

Ik snap met de negatieve bijwerkingen niet waarom mensen 't toch willen proberen. :S Ik ken niemand die er positief over is.
Waarschuw beheerder
Niemand last van een zepige nasmaak ?
Waarschuw beheerder
Ik heb een zakje bij de smartshop gekocht voor 15euro. Ik maakte het open en er zaten kleine blauwe balletjes in.

Maar hier hoor ik de meestal verhalen dat het wordt gesnoven en dat het zoals hier boven sraat in kristal , poeder of capsules te verkrijgen is.

Wat is nou het verschil met die kleine blauwe balletjes?
-is de werking anders?
- lichter of..?

ik vindt het ook best raar ruiken eigenlijk.

kan iemand mij iets meer vertellen of die blauwe balletjes en/of er verschil is ?

ja ik ken ze...
zakje heeft als goed is inhoud van 400 mg... ik heb het genomen op een feetsje...die keer 100 mg, laatste 100 mg weggegeven want ging als een speer..

bietje van die batteljes in je hand doen, naar binnen kieperen en wegspoelen met extrem veel pils want vooral de smaak van die balletjes is niet te pompen!
succes!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 31 maart 2010 om 02:53:
f*cking 25? WTF

http://www.trimbos.nl/nieuws/ggz-nieuws/2010/03/29/groot-brittannie-zal-partydrug-verbieden
als dit echt waar is, is het idd erg veel.

edit: Link aangepast ;-)
laatste aanpassing