1-5 maar
weer
( nu al zowat)
Zakelijke
1-5
jwt
Zakelijke
Uitspraak van Miss Dynamite op donderdag 24 december 2009 om 12:36:
1-5
maar weer doen dan
1-0
klassieke confrontatie om de 3e plaats
in Amsterdam winnen ze liever 2 keer van Feyenoord dan een titel
leeg uitvak, wat een sfeer
leeg uitvak
(leeg uitvak, wat een sfeer )
jij kan het weten
dus niks leeg
een psver die dat zegt
zonder uitsupporters is het 10x minder zo'n match
Zal zeker niet de belangrijkste pot in het nieuwe jaar worden...
Zal zeker niet de belangrijkste pot in het nieuwe jaar worden...
een psver die dat zegt
Yepz, laatste utca-jaxie was er eindelijk eens een normale scheids en meteen won utca
tuurlijk ! maar dat geldt ook voor jullie als Feyenoord eens wint van 020 toch
waar het aan ligt ligt het maar wij winnen
tuurlijk alsof die nazi ook daadwerkelijk in het stadion komt...
tuurlijk alsof die nazi ook daadwerkelijk in het stadion komt...
hup kakkies
ben je op je hoofd gevallen met oud en nieuw ?
beste wensen nog Lacoste aka broodje Mario
ben je op je hoofd gevallen met oud en nieuw ?
ik mis een halve nagel van me grote teen
ben je op je hoofd gevallen
kakkies
vakantie
kiek
![[img width=468 height=701]http://static.zoom.nl/E262F436DA3C439149ED4A09C8D8866D-vakantie-kiekje---.jpg[/img]](http://static.zoom.nl/E262F436DA3C439149ED4A09C8D8866D-vakantie-kiekje---.jpg)
Ze huilden als kleine baby’s op het veld
Zij speelden geen faire match, noem het ‘dirty’
toch jammer dat er geen uitpubliek mee komt
Regel je kaart?
Ja was eerst voor Nac maar toen overgestapt en toen ik een ouwe lul was heb ik maar een scf tattoo genomen
en toen ik een ouwe lul was heb ik maar een scf tattoo genomen
Zegt hij met ze stoere PB tjes naar vrouwen toe
vlak jezelf niet uit
maar ik doe nu ff niet meer mee anders vindt ie dat ik met je meepraat
bla bla bla , veel geschreeuw
http://www.youtube.com/watch?v=kGRdaRujDKg
Zondag
![[img width=435 height=280]http://www.everywhereanywhere.nl/A200910-AJAX-F-B10.jpg[/img]](http://www.everywhereanywhere.nl/A200910-AJAX-F-B10.jpg)
![[img width=700 height=356]http://94.100.120.77/819650001-819700000/819677601-819677700/819677645_6_vBvT.jpeg[/img]](http://94.100.120.77/819650001-819700000/819677601-819677700/819677645_6_vBvT.jpeg)
http://www.youtube.com/watch?v=8yZcn6NKmmk
Zondag
Zeker
Zondag
Zeker
Zondag
Zeker
dan ben je nog een jonkie, klopt niet wat je zegt, blijft toch een welles nietes spelletje
kuijken pas op deze meneer gaat je voorbij met zijn grappen
weet niet in welke prehistorie jij zit te spitten
Ey waarom zit je niet in de auto naar roffa dang
1-5
EN TOEN GING JE WEKKER
raar dat teletext hem bv ook goed/spannend vond
En zo'n livepot kijken zonder uitpubliek is ook saai! Thuispubliek is ook gelijk stiller enzo
Verder is een klassieker zonder uitpubliek echt saaaaaai.
Hier ging toch ook alles fout?
had het idee dat het wel meeviel, wel aardig dingen gezien ook. maar misschen dat je dat in het stadion anders ziet. eerste helft zag ik sowieso geen kenker
En de kakkies maar zeuren dat wij Zeist in handen hebben Vink
Nog steeds baas in de Kuip
Kut wedstrijd! Feynoord alleen maar strijd, voetballen kunnen ze niet. Ajax had het gewoon moeten uitspelen.
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken, maar volgens mij kwam die 0-1 uit de lucht vallen nadat Feyenoord al een klein half uur vol in de aanval was.
Voor de duidelijkheid, het interesseert me vrij weinig wat de uitslag is, maar wat me wel opvalt is dat de zogenaamde Ajax-stijl helemaal verdwenen is. Hoezo aanvallend voetbal? Ik heb het niet gezien. Countervoetbal zag ik wel. Nu is daar niks mis mee, m'n eigen cluppie doet niet anders, maar ga dan niet hoog van de toren staan schreeuwen dat je aanvallend voetbal op de mat legt, want het leek echt nergens op.
Het was al bijna net zo slecht als PSV vanmiddag
Was van allebei de kanten niet al te best
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken, maar volgens mij kwam die 0-1 uit de lucht vallen nadat Feyenoord al een klein half uur vol in de aanval was.
Voor de duidelijkheid, het interesseert me vrij weinig wat de uitslag is, maar wat me wel opvalt is dat de zogenaamde Ajax-stijl helemaal verdwenen is. Hoezo aanvallend voetbal? Ik heb het niet gezien. Countervoetbal zag ik wel. Nu is daar niks mis mee, m'n eigen cluppie doet niet anders, maar ga dan niet hoog van de toren staan schreeuwen dat je aanvallend voetbal op de mat legt, want het leek echt nergens op.
Dat aanvallen van feynoord leek nergens op man.. opportunistisch met veel strijd. Ajax speelde zwak ja, zo;n wedstrijd moet je makkelijk kunnen uit spelen. Typisch Ajax om dan weer niet te winnen trouwens
Uit het niets voorkomen, tijd rekken, veel overtredingen en laf counteren
Aardige wedstrijd van Feyenoord
maar ging gelijk op
Feyenoord was de baas op het veld
Ben je niet goed
Feyenoord was de baas op het veld, voornamelijk tot de 0-1, maar toen hadden we allang voor moeten staan.
Met 0-1 een paar gevaarlijke uitbraken van de joden, meer ook niet. Maar goed we komen ook door een fout op 1-1 dus ken er mee leven.
Ik dacht dat joden noooooooooooooit over scheidsen zeurden?
kanker
de zeeuw
wat een ongelooflijke hoogmoedige teringleier is die de zeeuw zeg pffff. we waren heer en meester de eerste helft. ze hebben de alleen de eerste 25 min goed gevoetbalt.
nou kan het aan mij liggen, maar volgens mij duurt 1 helft 45 min...dan zijn 25 min. meer dan de helft van 1 helft. en dan maar durven zeggen dat ze heer en meester zijn
maja, zo zijn de joden heh, altijd hoogmoedig. daarom moet iedere club zo van hun kotsen
ow, en ik vergeet gewoon dat provocerende gedrag van de zeeuw nadat ie gescoort had. ik kan me nog een klassieker herinneren dat tim de cler daar een gele kaart voor kreeg. maja, joodjes hebben in dat soort dingen weer een de knjb 8er zich staan en kunnen dat soort dingen onbestraft doen. iedere andere club zou voor zoiets aangeklaagd worden
maja, joodjes hebben in dat soort dingen weer een de knjb 8er zich staan en kunnen dat soort dingen onbestraft doen. iedere andere club zou voor zoiets aangeklaagd worden
Wat een gepijpzeik. Mooi wedstrijdje vanmiddag, terechte uitslag (hoewel ergens niet bevredigend), en provocerende ajax-spelers horen gewoon bij zo'n wedstrijd.
weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt dan
feye aantal goeie kansen gehad, Ajax ook, was 2e helft hele tijd 1richtingsverkeer met counters van jullie. snap alleen de wissels van ons niet.. maar eerlijk is eerlijk, voorin kwamen we te kort.
zou wel gek zijn als je voor het opsteken van je middelvinger geschorst wordt...
En die Tomasson heeft ook meer op de grond liggen janken ipv iets fatsoenlijks te proberen met de vrijheid die hij af en toe kreeg
Inderdaad.. dat ging echt helemaal nergens over vandaag. Normaal gesproken doet hij echt goed werk, maar vandaag lag ie echt alleen maar op de grond. Die gozert kan ook echt geen schwalbes maken.. je ziet van kilometers afstand al dat ie zelf naar de grond toe gaat.
ik was zo blauw ik dacht dat het een penalty was
ja maar jij bent blijkbaar zo apelazurus geweest dat je nog denkt dat ploegje van je beter was ook
en toch altijd een kutcluppie blijven....
Vind ik ook, zou wel gek zijn als je voor het opsteken van je middelvinger geschorst wordt... Hij gaat ook beter spelen als je hem met 50.000 man de pleuris in scheld, misschien dat hij daarop uit was.
die goal van jullie was geen gepruts van ons idd....
nee was van hun inside jew landzaat
suarez '2x penalty, scheids fluit altijd tegen ons
En dan Jol :huil
Ik dacht dat joden noooooooooooooit over scheidsen zeurden?
Maar ja 010 WEER niet gewonnen. Nog steeds baas in de Kuip
Kut wedstrijd! Feynoord alleen maar strijd, voetballen kunnen ze niet. Ajax had het gewoon moeten uitspelen.
Je verhaal rammelt van alle kanten Roel
Dat Ajax zich telkens weet te motiveren tegen Feyenoord wilt niet zeggen dat Ajax ook een betere selectie heeft. Ik vind dat Feyenoord op bepaalde posities betere spelers heeft dan Ajax. Ajax heeft helemaal geen betere selectie en Ajax was vandaag ook niet beter. Alleen in de omschakeling waren ze goed maar dan ook alleen door 2 of 3 spelers. Was misschien geen goede wedstrijd, maar vond hem wel spannend.
Dat wel, maar paar weken terug kreeg Fer nog wel een gele bij Nac daarvooren in Engeland wordt je sowieso gepakt als je wat richting publiek doet (terecht of niet).
ik weet is moeilijk objectief te blijven als het je club aangaat
Ze zijn nac al ruim voorbij... Wat een jankmuil die Jol
kan me nog andere berichten herinneren na die schwalbe van Machlas
ja want ik wist dat je diep van binnen toch met een slecht gevoel zat omdat je iets had geroepen in een iets te emotionele bu
rot toch op sukkel, als er 1 jankt over scheidsrechters is het die kk been wel,
en nog wel VOOR de wedstrijd.
1hy·po·criet de; m,v -en schijnheilige
2hy·po·criet bn, bw schijnheilig
Welk kampioenschap?!?!
Whe, denk eerder dat Feyenoord boete krijgt voor het schenken van bier aan de juichende voetballers
of voor het gooien met ijsballen naar ajacieden
ik heb geen studiovoetbal gezien, maar ook daar hadden ze zeker geen tijd voor doodschopper enoh, die zeker met rood van het veld af moeten gaan (min. 2x geel). of die elleboog van (als ik me goed herinner) suarez tegen vlaar?
studio 020 kunnen ze het beter noemen. hoop dat ze daar vanavond wel een beetje aand8 voor geven
huilies die snotneuzen zeg..
Kankervink Wederom genaaid
nog een puntje gehad fri
Jij bent een beetje suf denk Thomasson was alleen maar aan het toneelspelen terwijl AJAX een penalty moest krijgen
tis ook zo lang geleden hé nouja dit jaar eindelijk weer is in het linkerrijtje toch ? ja toch ?! misschien pakken jullie de beker wel weer net als met het 100 jarig bestaan en dan weer allemaal de polonaise lopen alsof je de champions league gewonnen hebt![]()
lucky kakkies weer
feyenoord
is
bedroevend
en
lucky
!!
!!
Niet de boel gaan omdraaien he
lucky kakkies weer
wat een bedroevend niveau. 2 clubs van vergane glorie. in een muisstille kuip. heel vaak kon je precies de aanwijzingen van jol horen. zo stil was het. feyenoord vierde het als een kampioenschap... zo ver is het dus al met ze!!
wat een bedroevend niveau. 2 clubs van vergane glorie. in een muisstille kuip. heel vaak kon je precies de aanwijzingen van jol horen. zo stil was het. feyenoord vierde het als een kampioenschap... zo ver is het dus al met ze!!
FC Lacoste helemaal hyper, feyenoord-Ajax, zoveel belangstelling. Gewoon een dag na zitten denken over een reactie met zoveel mogelijk hapmateriaal erin verwerkt. Het aas is uitgegooid, nu rest slechts het wachten.
tis ook zo lang geleden hé nouja dit jaar eindelijk weer is in het linkerrijtje toch ? ja toch ?! misschien pakken jullie de beker wel weer net als met het 100 jarig bestaan en dan weer allemaal de polonaise lopen alsof je de champions league gewonnen hebt
Jij bent een beetje suf denk Thomasson was alleen maar aan het toneelspelen terwijl AJAX een penalty moest krijgen
lucky kakkies weer
feijenoord was constant aan het drukken,
Die kopbal van Tomasson en dat schotje van Makaay hadden er gewoon in gemogen.
vindt idd wel dat je deze aktie wel 20x in dit topic moet vermelden
Echt grandioos
Ongegeneerd grappen jatten dus
Wannneer komen er eens onderzoeken naar Kut scheidsrechters ?
Als je daar ook zo over gaat janken, ben ik voor
ze winnen nooit van de joden
hahahaha lach me dood om jou
ze winnen nooit van de joduhh
maak me maar bekent GB
feit blijft... ze winnen nooit van de joden
Borst Kakkerlak
en tomasson die tegen de grond gebeukt werd zonder dat de bal in de buurt was
Al met al ze winnen weer niet van ons, en weer hebben ze mazzel gehad.
Idd heel triest voor Tomasson. Maar er is nu een vallende ster naar hem genoemd. En Louis van Gaal heeft 'm ook al gebeld. Of hij mee wil doen aan "Der Super Schwalbe Show" op de Duitse TV. Hij hoeft daarvoor geen auditie te doen
Idd heel triest voor Tomasson. Maar er is nu een vallende ster naar hem genoemd. En Louis van Gaal heeft 'm ook al gebeld. Of hij mee wil doen aan "Der Super Schwalbe Show" op de Duitse TV. Hij hoeft daarvoor geen auditie te doen
ze winnen nooit van de joduhh
maak me maar bekent GB
kk sukkeltje
Dat heb ik al gezegd; ik heb me rot gelachen om schuimbekkende Rotterdammers
Gelukkig heb ik een kuthekel aan voetbal
dus jij gaat een potvoetbal kijken in de hoop schuimbekkende supporters te zien.
Wat een josti ben je dan zeg.
https://partyflock.nl/albumelement/61148895:robow_met_jonko.html
hahahahahaha ach ach ach