| Betreft: | evenement: Dominator, zaterdag 24 juli 2010 om 11:00 |
Dominator
Eersel
wil je per sé de eerste zijn ofzo
zijn er kluisjes?
Line up????
Honden?
wil je per sé de eerste zijn ofzo
- mag je een fototoestel meenemen ?
- zijn er kluisjes ?
- zijn er pendelbussen ?
- is het eten warm ?
- mag je voetbalshirts aan ?
- moet je legitimatie meenemen ?
- tot hoe laat duurt het ?
- hebben ze worstenbroodjes ?
- is er politie ?
- zal er gecontroleerd worden op drugs ?
- zijn er honden ?
- mag je deo meenemen ?
- wat denken jullie wat voor weer het gaat worden ?
Zeker aanwezig
Honden?
Zal ik ze meenemen?
![[img width=249 height=272]http://images.volkskrant.com/weblog/www/pub/mm/2009/03/1236930620.5471.jpg[/img]](http://images.volkskrant.com/weblog/www/pub/mm/2009/03/1236930620.5471.jpg)
Honden?
maar weer in Eersel ??
de organisatie heeft een contract afgesloten met de gemeente
dominator blijft de aankomende 4 of 5 jaar in Eersel
Locatie is mooi alleen de *** gemeente die ervoor zorgd dat het geluidslimiet -2 moet zijn
Locatie is mooi alleen de *** gemeente die ervoor zorgd dat het geluidslimiet -2 moet zijn
Jammer Dominator heeft wel goed geluid staan.
klopt de vlietlanden LSD vond ik idd ook beter als 2009
dat gaf mij het ultieme dominator gevoel
Dominator 2010 de datum is bekend, 24-07-2010 E3 Strand, Eersel
Honden?
Zal ik ze meenemen? Ik woon toch op fietsafstand..
Dat zou vet cool zijn,, lekker dichtbij
line up wensen
line up wensen?
moeten ze weer in enschede doen
Dominator · The Hardcore Festival - 25 juli 2009
De Main
er stond dat dominator weer op e3 strand wordt gehouden maar hoog waschijnlijk is dat niet zo wordt weer veranderd ze willen elke keer een andere lokatie
er stond dat dominator weer op e3 strand wordt gehouden maar hoog waschijnlijk is dat niet zo wordt weer veranderd ze willen elke keer een andere lokatie
geniale locatie, geniaal feest!
moeten ze weer in enschede doen
ja ik had dat al gehoord maar wist het nog niet zeker
geen slimme datum i.v.m. nature one
Hmm hoop alleen dat er een stuk minder van die kansloze 'hooligans' komen. Die hebben wel een beetje een smet op mijn Dominator van vorig jaar geworpen.
Lijkt me niet dat Q-Dance 2 feesten van de eigen organisatie in hetzelfde weekend neerzet.
aangezien Q-Dance dan The Qontinent organiseert.
bron?
pleasure island is toch ook tegelijk met dominator of ben ik nou in de war.
Lijkt me niet dat Q-Dance 2 feesten van de eigen organisatie in hetzelfde weekend neerzet.
Staat in de aanvraag van de ehbo dienst!
Waar heb je dat trouwens gevonden?
Tomorrowland staat al jaren tegelijk geprogrammeerd met Dominator
De 24e is een nog minder slimme datum, aangezien Q-Dance dan The Qontinent organiseert.
De 24e is een nog minder slimme datum, aangezien Q-Dance dan The Qontinent organiseert.
Lijkt me niet dat Q-Dance 2 feesten van de eigen organisatie in hetzelfde weekend neerzet
Dominator – The Hardcore Festival
Zaterdag 24 juli 2010
11.00 – 23.00 uur
E3 Strand, Eersel
Vorig jaarvermaakt,en vakantie kan niet beter beginnen
Hmm hoop alleen dat er een stuk minder van die kansloze 'hooligans' komen. Die hebben wel een beetje een smet op mijn Dominator van vorig jaar geworpen.
Stond ik even relaxed op het strand een poging tot een smsje te typen, word er ineens een kerel in coma getrapt. Meerdere malen van plek moeten verwisselen puur omdat er een dreiging hing
Njah we zien het wel want aanwezig ben ik hoe dan ook
Stond ik even relaxed op het strand een poging tot een smsje te typen, word er ineens een kerel in coma getrapt. Meerdere malen van plek moeten verwisselen puur omdat er een dreiging hing
Njah we zien het wel want aanwezig ben ik hoe dan ook
Zaterdag 24 juli 2010 viert het grootste hardcore festival ter wereld haar lustrumeditie: Dominator - The Hardcore Festival zal voor de vijfde keer plaatsvinden. Na de zonovergoten editie van vorig jaar heeft het evenement eindelijk een vaste uitvalsbasis gevonden op het E3 Strand van Eersel.
Het duurt wel erg lang met de line-up...
Het duurt wel erg lang met de line-up...
Maar ehh sinds wanneer hardstyle @ Dominator
Met hardstyle is opzich niks mis maar tis een hardcore festival en daar hoort hardstyle niet thuis.
gewoon een tent erbij zetten met schranz of dikke hardtechno
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 31 mei 2010 om 11:29:
Sta ik sowieso achter maar ik denk dat het draagvlak daarvoor in nederland erg klein is. Kleiner dan hardstyle iig.
Veel beter als een hardstyle tent! Beetje doorknallen.
Haha nee absoluut niet! maar hardtechno/schranz knalt beter door dan hardstyle
Vette line up
ik weet het niet... Denk dat nightmare outdoor dit jaar erg lastig te overtreffen is...
Hopelijk is het dan wel minder warm over 2 weken want met 40 graden ga je kapot in die tenten
Denken jullie dat t dan al uitverkocht is?
Ben namelijk nog nooit op Dominator geweest en weet ook niet of, en hoe snel het uitverkocht raakt..(A)
Wetter ???? Will it rains ??
Mede guests / pers / vips, iemand ze tickets al wel binnen?
Als je ze nu nog niet binnen hebt zou ik toch contact opnemen met de organisatie. Meestal worden ze toch wel een week of twee voor het evenement verzonden. Dus niet langer gewacht, hup hup hup de organisatie mailen!
Industrial
11:00-12:30 Obscurity
12:30-13:30 Ophidian
13:30-15:00 Negative A vs Counterfeit
15:00-16:00 Simon Underground
16:00-17:00 Live: Tymon
17:00-18:30 Axe Gabba Murda Mob (Hellfish vs Bryan Fury)
18:30-19:15 Live: The DJ Producer
19:15-21:00 Mark N
21:00-21:30 Live: The Destroyer
21:30-23:00 Satronica
Hong Kong Violence
11:00-12:00 Rapticon vs La Magra
12:00-13:00 Malvin Tegno
13:00-14:00 Stinger vs Element Destruction
14:00-15:00 Beatkiller
15:00-16:00 Vexer vs Explicit
16:00-16:30 Live: Tripped
16:30-17:00 Live: Mr Courage
17:00-17:45 Live: Sarin Assault
17:45-18:30 Live: HKV vs BONEHEAD
18:30-19:30 Live: Rotator
19:30-20:30 Live: Liquid Blasted
20:30-21:00 Live: Passenger of shit
21:00-23:00 Akira vs Drokz
dan kan je een wel een leuk mixje vooor onderweg gebruiken
mensen die met de auto gaan opgelet.
er staat een controle als je de a67 oprijd onder het viaduct na de benzine pomp die je tegen komt.
en op de terug weg naar huis staat er ook een controle op de a67 onder het viaduct..
en verder rijden er ontzettend veel politie motors over de snelweg heen
dus bij de n2 80rijden en a2 120 (daar staat overigens file)
Heeft iemand een idee of er naast hardcore radio misschien ook de hong kong violence of industrial zaal gestreamed word?
Vind ik net even wat interessanter dan deze orgelmelodie haha
Hele dag doorgebracht zowat in de Industrial-tent, was genieten
Hele dag doorgebracht zowat in de Industrial-tent, was genieten!
gezellig (vage) mensen
Alleen jammer van de plafond dienst die ik heb moeten draaien toen ik eenmaal thuis was, maar dat is een minpuntje wat ik maar al te graag erbij neem voor een feest als deze!
waarom ga je dan ook proberen te slapen na een feest helemaal als je speed gehad hebt....
Mijn hoogtepuntjes waren Nico & Tetta, dikke set! Altijd leuk om te zien dat er toch nog DJ's zijn die echt plezier in het draaien hebben en dat ook uitstralen. Kwam het sfeertje tijdens hun set ook dik ten goede
Wij reden kwart voor 2 pas van de parkeerplaats.
M'n grootste teleurstelling was Oldschool Commanders, komaan jongens wat een warboel ! Helft van de tijd was er geen muziek te horen !
Op naar 2011?
Passenger of shit
Serieus, mijn smaak muziek is vrij extreem en hard!Ik trek echt onwijze herrie waar sommigen al afhaken!
maar P.O.S. ging zelfs mij wat te ver
Vaak genoeg afgevraagd hoe die zou zijn op een feest, op Dominator toch maar effe checken! Was er samen met een maatje van me al na 5 minuten achter dat dit toch echt niets voor ons was!
Had je hem op noisekick's solo proces moeten zien, ik kreeg er toen pijn van in m'n longen en m'n hart
Bij de 19-jarige vrouw werden ruim 150 pillen aangetroffen, zij zit nog vast. Na verder onderzoek werden maandagochtend in een vakantiewoning in Bergeijk nog twee verdachten, een 31-jarige inwoner van Doetinchem en een 20-jarige man uit Dussen, opgepakt voor deze zaak. Zij zijn voor verder onderzoek eveneens ingesloten
De sfeer was goed.
Had je hem op noisekick's solo proces moeten zien, ik kreeg er toen pijn van in m'n longen en m'n hart
die duurt geen 3 uur
"Kon ik maar even terug, al is het maar een uurtje".
Q-Base
Decibel nog
We hebben Decibel nog
Decibel
Q-Base
Thunderdome @ The Qontinent
Dan denk ik altijd bij mezelf "GVD dit is de laatste set alweer, zo luste ik er nog wel 10"
Als we dan dus 2 uur terug gaan, hebben we ten minste nog 1 uur onbezorgd feest.
De set van Tha playah was echt bruut. Hoorde het meteen al bij binnenkomst en ik zit nu lekker de set terug te luisteren. Zulke sets mogen ze van mij écht veel later op de dag doen, dit zijn geen setjes voor slechts de warming up!
Die pillen zaten in me handtas..
kaartjes al in huis
Uitspraak van [HC] Princess [NL] op maandag 2 augustus 2010 om 14:44:
Die pillen zaten in me handtas..
Uitspraak van LF op dinsdag 3 augustus 2010 om 20:02:
das best dom
eigenlijk is dat zo verschrikkelijk dom dat het gewoon een ware helden actie is
die warn later in me tas gedaan..
Stjaa..
Shit happens
Dat was ook in Bussloo toch. wij zaten toen op de camping ernaast. Was zeker GRUWLIJK feezie. Toen Shadowlands begon met hun set damn het geluid en de nummers
Helemaal kapot