Partyflock

Forumonderwerp · 1080928

Normaal gesproken geloof ik niet de verhalen over het einde van de wereld enzo.
Want in 2000 zou er ook iets gebeuren wat uiteindelijk niks is gebeurd.
Maar over het jaar 2012 doen de mensen onderandere de mensen van NASA en andere wetenschappers er wel erg
sirrieus over.
Maar ze weten niet exact wat er gaat gebeuren want de oude stammelingen ( de mayas ) hadden een kalender bij gehouden en hadden uit gerekend dat de maya kalender afgelopen zou zijn in het jaar 2012.
De mensen van deze tijd hebben niet veel materiaal van toen die tijd van de mayas,omdat er in die tijd de rovers bijna alles hebben verbrand.
Maar er zijn wel verschillende voorspellingen onder andere uitbreken van oorlogen en dat de planeten op 1 lijn komen
te staan.
Maar ook dat er een ijstijd er aan zal komen wat dat eerlijk gezecht niet echt heel logisch zal klinken omdat de aarde zelf warmer word dus dan zal er zeker ook geen ijstijd komen.
Verder zeggen de mensen ook dat er niks in het jaar 2012 gebeurd maar in een ander jaar 2210 volgens mij.
Maar goed wat zijn jullie conclussies over het jaar 2012 en over de maya kalender.
Volgens sommige theorieën ja. Hee dat is al snel.
cool! ik begon me al een beetje te vervelen. en vannacht in bed zat ik midden in 2 tsunami's.. Relaxed!
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Uitspraak van Coming soon op dinsdag 4 oktober 2011 om 17:08:
Nee ook niet.
The Maya peoples never disappeared, neither at the time of the Classic period decline nor with the arrival of the Spanish conquistadores and the subsequent Spanish colonization of the Americas. Today, the Maya and their descendants form sizable populations throughout the Maya area (...)
http://en.wikipedia.org/wiki/Maya_civilization

Er zullen vast nog wel Maya's zijn ja.
Ik doelde meer op hun dominante rol in de geschiedenis die is verdwenen door massale sterfte.
ik zou naar 2012 jaar ook wel klaar ziujn met een kalaender schirven
Uitspraak van Manic op woensdag 28 september 2011 om 16:10:
dat heeft meer met de economische crisis te maken die eraan zit te komen

+1
Uitspraak van GFunk op woensdag 5 oktober 2011 om 13:26:
Ik doelde meer op hun dominante rol in de geschiedenis die is verdwenen door massale sterfte.

Genocide ja!
Uitspraak van Heart2Beat op woensdag 13 juli 2011 om 03:11:
alles in de natuur is zo perfect!! kijk naar bijvoorbeeld een sneeuwvlokje

ik heb weleens een sneeuwvlokje gezien die verre van perfect was,slecht voorbeeld dus

Uitspraak van Coming soon op dinsdag 4 oktober 2011 om 18:19:
Volgens sommige theorieën ja. Hee dat is al snel.

En hoe verliep je dag?

in 2012 neemt de computer JOU over
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 januari 2012 om 17:40:
in 2012 neemt de computer JOU over

Ervaring mee?

ieder jaar melden ze dat de wereld vergaat dit is om mensen bang te maken en bewust te maken
2012 The Mayan Word

Everyone is talking about the Mayan Prophecies of 2012.
But who is listening to the Maya?

This groundbreaking film brings us the voices of the Mayan people as they share their perspectives on the prophecies of their ancestors and their fight to defend Mother Earth and their culture from destruction.

2012 The Mayan Word is both a message of hope and a call to action. Featuring testimonies from contemporary Mayans throughout Mesoamerica, from spiritual guides to activists, community leaders, farmers, artists, teachers, and children, this film is an extraordinary journey into the heart of Mayan struggle and spirituality.

laatste aanpassing
Der gaat NIKS gebeuren, astronomisch gebeurt er wel iets, maar zal GEEN invloed hebbe op ons (de aarde)

Wat er wel gaat gebeuren, is de klimaats verandering, die gaat WEL invloed op ons hebbe :)

Kijk maar eens hoeveel gletjers ter wereld verdwenen zijn, en hoe kleinder de poolkappen geworden zijn :s

Nu omtrent 2012, mense blazen graag de situatie op, of willen zelf horen wat ze willen horen, dus ja, zowizo gaat het een normale dag worden als anders,

En calculeer ff in, moest het wel gebeuren, dan zoude ze toch geen wereld beker voetbal organiseren (y)

Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 17 april 2012 om 17:19:
Der gaat NIKS gebeuren, astronomisch gebeurt er wel iets, maar zal GEEN invloed hebbe op ons (de aarde)

Gaat genoeg gebeuren .. internet was daar deel 1 van
Ach, de tijd zal het leren...

Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 17 april 2012 om 17:19:
Kijk maar eens hoeveel gletjers ter wereld verdwenen zijn,

Schijnt dat ijs daarom ook in waarde zal gaan dalen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2012 om 21:23:
Schijnt dat ijs daarom ook in waarde zal gaan dalen.

Zolang we maar het goud mee naar kunnen meenemen, de rest laat me koud :p

Waarom staat dit in "wetenschap"? Het heeft NIKS met wetenschap te maken :S
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 01:45:
Waarom staat dit in "wetenschap"? Het heeft NIKS met wetenschap te maken

Omdat we het willen "WETEN" toch ?

WETENschap
WETENkennis
WETEN...

Er komt iets met "WETEN" in dus ja ... ;)
Gewoon wachten tot het kaartenhuis a la Fukushima instort!

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3246461/2012/04/25/Als-reactor-Fukushima-instort-wordt-leven-weggevaagd.dhtml