Partyflock

Forumonderwerp · 1080874
958x bekeken
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op vrijdag 11 december 2009, looptijd van 5858.7 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Wie heeft hier ervaringen met de psychiatrie

2445%
Ja en het beviel/bevalt me goed.
1528%
Nee, nooit gehad, ver van mijn bed show
59%
Ik ken wel mensen en ga er regelmatig op bezoek/spreek er mee af
48%
Ja, en het beviel/bevalt me niet goed.
48%
Ik ken wel mensen die erin zitten maar wil er niets mee te maken hebben
12%
Ik ken wel mensen, maar durf daar niet echt goed contact mee te maken

Wie heeft er hier ervaringen met de psychiatrie, goed of slecht, klinisch of poliklinisch?

Ikzelf zit ruim een jaar in de psychiatrie en mijn ervaring is toch wel dat het geheel nog behoorlijk in de kinderschoenen staat.
Soms word je afgedaan met: ''ga maar afleiding zoeken'' als je je zwaar klote voelt :/
En soms heb je een goed gesprek met iemand van de afdeling maar het is duidelijk dat alleen de psychiatrie met zijn medicatie lang niet alle problemen oplost helaas.

Zelf haal ik persoonlijk toch nog altijd meer steun uit mijn geloof in God en alternatieve genezingswijzen, maar daar heb je weer zoveel verschillen in, je moet echt op het juiste moment bij de juiste persoon uitkomen.
Maar ook mijn psychologe is voor mij wel een uitlaatklep, waar ik mijn ei kwijt kan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof in mijn wanen, Die psych denkt dat ik psychotisch ben :lol:
Little does he know
Waarschuw beheerder
Er wordt weleens gezegt ga een hobby zoeken...maar dat werkt vaak wel.
Hoe precies weet ik niet maar het heeft uiteraard met stofjes in je hersenen te maken.
En ik vindt het ook wel slecht,als een psychiater ergens een stempeltje op drukt gaan mensen er soms helemaal naar leven,(zeker types die daar terecht komen) gaan op internet zoeken wat er allemaal bij dat stempeltje past en gebruiken het dan ook vaak als excuus om niet verantwoordelijk gehouden te moeten worden voor hun eigen daden...daar ben ik het niet mee eens.
Waarschuw beheerder
donateur
Doctoren fucken met die stofje in de hersenen door medicatie voor te schrijven. DAt is symptoombestrijding en zeker goed voor de persoon in kwestie.