Partyflock

Forumonderwerp · 1079106

AMSTERDAM - Zangeres Anouk vindt Sinterklaas 'een racistisch baggerfeest'. "Waarom vieren mensen in godsnaam nog Sinterklaas?", schreef Anouk donderdag op haar Twitterpagina, aldus RTL Boulevard. Volgens de moeder van drie kinderen zou het verboden moeten worden.

Anouk is momenteel ruim vier maanden zwanger van haar vierde kindje. Vader is rapper Dox, met wie de zangeres sinds dit jaar samen is. Eerder was de Haagsche rockchick getrouwd met muzikant Postman. (HET PAROOL)

http://www.parool.nl/parool/nl/23/MUZIEK/article/detail/268566/2009/11/19/Anouk-vindt-sinterklaasfeest-racistisch.dhtml

dom wijf
Whehe......
:lol:
die zwarte pieteng late teminste zien da negerts ook kadootjes geven inplaats van alleen maar weghaleng :x

hmm alleen is het wel opmerkelijk/tegestrijdig da de gene die kadootjes weggeven gesminkte blanke zijn :bloos:
Anouk is het voorbeeld van een uitgesproken mening..

Anouk is het voorbeeld van een emotioneele dweil :yes:
Uitspraak van Chantal is lief! op dinsdag 24 november 2009 om 17:13:
anouk moet haar bek houden en zingen

Die valse kraai kan niet zingen.
Uitspraak van Mike E op dinsdag 24 november 2009 om 17:17:
Die valse kraai kan niet zingen.

uuuuuuh:no:
ze mag dan een grote bek hebben maar zingen kan ze

Artiest System
Uitspraak van Kelss op dinsdag 24 november 2009 om 17:02:
Anouk is het voorbeeld van een constante identiteitscrisis

St Nicolaas had geen slaven, wel was hij bevriend met een bevrijde slaaf die Petrus heette.
Wodan had zwarte raven als hulpjes.

niets rascistisch aan, ook niet in de afkomst van de mythe
Uitspraak van Chantal is lief! op dinsdag 24 november 2009 om 17:13:
anouk moet haar bek houden en zingen

Dat zou best knap zijn :p soort buikzingen ipv buikspreken?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 november 2009 om 03:03:
wat is t toppunt van racisme? Een Marokkaan bij een Turk door de ruit gooien, en een neger de schuld geven

:no:

toppunt van racisme = n Kano van Jodenhuiden met buitenboord neger
laatste aanpassing

Anouk=slet

Haha ik werk op een kinderdagverblijf en elke keer bij het zinnetje "Ook al ben ik zwart als roet meen het wel goed" moet ik wel ff lache.. kan toch heeeeeel niet?

Hulde aan sinterklaas. :doetiewoep: van hem krijg ik elk jaar kado's in me schoen en bij de haard enzoo!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 07:57:
buitenboord neger

:lol:

Wat je toch allemaal tegenkomt op internet :roflol: