Partyflock

Forumonderwerp · 1079081
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 21 augustus 2010 om 11:00

duurt nog erg lang maar de datum van HET feest is weer bekend

Decibel 2010 (L) gaat vast weer een super dag worden
Uitspraak van meb op zondag 9 mei 2010 om 22:03:
Uitspraak van En-to-nie op zondag 9 mei 2010 om 21:31:
Is decibel ook zo snel uitverkocht als defqon? Iemand ervaring?

Nee

Meestal in een maand geloof ik toch?

vorig jaar alle tijd gehad om kaarten te kunnen bestellen(y)

Uitspraak van NatteWillie op maandag 10 mei 2010 om 21:11:
Uitspraak van meb op zondag 9 mei 2010 om 22:03:
Nee

Meestal in een maand geloof ik toch?

vorig jaar alle tijd gehad om kaarten te kunnen bestellen

Ik heb zelfs een week ofzo voor decibel alsnog een kaartje gekocht.
Zo, net camping geboekt.. kaartjes zaterdag. Heb er zin in!
zoals elk jaar, weer aanwezig!

euphoria stage! en dit jaar dan miss ook die loudness stage

hopen dat de lijn omhoog weer goed is

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 08:21:
ja snap niet wrrm zatox er niet bij is elke x of zou daar ook iets spelen net als met showtek enzo

huh hoezo? zatox was er de afgelopen 2 x ook bij
hopen op paul elstak!

Dj rob & MC JOE

mogen ook wel komen!
Uitspraak van BaSiQ op dinsdag 11 mei 2010 om 19:20:
ook die loudness stage

ik zou graag weer een loudness in de maassilo zien, al kijk je naar het succes zou je zeggen komt wel 2de x maarja...
Artiest Nolz
Uitspraak van KevinFR op dinsdag 11 mei 2010 om 19:24:
hopen op paul elstak!

Die is er :jaja:
Uitspraak van MAQ op dinsdag 11 mei 2010 om 20:11:
ik zou graag weer een loudness in de maassilo zien, al kijk je naar het succes zou je zeggen komt wel 2de x maarja...

Ik stem in!
Uitspraak van Nolz op woensdag 12 mei 2010 om 15:27:
Die is er :jaja:

Mooizo
Nooit geweest, wil er al jaren heen, gaat nu hopelijk eindelijk de 1e keer worden.... :)

Uitspraak van :bounce: Sannieeeee :bounce: op zaterdag 15 mei 2010 om 12:14:
was het vorig jaar meteen uitverkocht??

:no: heeft ook nog effe geduurd toen:D
laatste aanpassing
weer dat kut systeem van defqon.. :-/ ben benieuwd..... of t dit keer wel EERLIJK gaat
Weet iemand hoe je weet dat je VIP bent??
weer dat klote systeem
Artiest Mani
hier ook tickets binnen, ben ook wel benieuwd hoe die vip upgrade werkt. lijkt me toch dat ik wel heel snel was :P
Uitspraak van Mani op zaterdag 15 mei 2010 om 13:06:
ben ook wel benieuwd hoe die vip upgrade werkt

+1
Ik had 50 seconden wachtrij, niks kunnen zien dat ik evt bij de vip upgrade zit..

Hoe dan ook vip of niet, gewoon mooi feestje van maken :D
Goed en snel systeem.
Tickets binnen.
kaartjes binnen!!!!

heb er zin in

tickets binnen... Slechts 1 minuut wachtrij gehad, maar helaas regular tickets...

Uitspraak van Mani op zaterdag 15 mei 2010 om 13:06:
ben ook wel benieuwd hoe die vip upgrade werkt

Dan staat er "VIP" ipv entrance ticket volgens mij (was andere jaren iig wel zo)
Andere jaren was jij zo snel dat je de upgrade kreeg en toen kreeg je meteen een vip ticket ondanks dat je "regular" had aangevinkt?
nog 8 miuten. Overigens kreeg ik bij het inloggen om 13u de eerste keer al een melding Pagina kan niet worden weergegeven. Heb geen vertrouwen dat dit kut systeem het over 8 minuten wel doet.

Kun je alleen maar E-tickets bestellen heb eigenlijk liever gewone kaartjes.
ik had 9 min en tis goed gegaan!!

Uitspraak van Mani op zaterdag 15 mei 2010 om 13:11:
Andere jaren was jij zo snel dat je de upgrade kreeg en toen kreeg je meteen een vip ticket ondanks dat je "regular" had aangevinkt?

Jep
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 13:09:
Dan staat er "VIP" ipv entrance ticket volgens mij (was andere jaren iig wel zo)

Ik denk het niet, ik had 8 seconden wachttijd en ik heb ook gewoon entrance ticket...

Uitspraak van Freaky_87 op zaterdag 15 mei 2010 om 13:18:
Ik denk het niet, ik had 8 seconden wachttijd en ik heb ook gewoon entrance ticket...

hmmmz... het lijkt me idd wel heel onwaarschijnlijk dat ze binnen 8 seconden alle 500 al weg zijn... Dit jaar nieuw bestelsysteem, mss ook nieuwe manier voor de VIPtickets. Vraag me dan alleen wel af hoe :S Lijkt me vreemd dat je achteraf een mail krijgt ofzo
Zolang ik nog niemand hoor over dat hij/zij al de vip upgrade heeft gehad, blijf ik stiekem hoop houden 8)
Uitspraak van SkyFire op zaterdag 15 mei 2010 om 13:23:
Zolang ik nog niemand hoor over dat hij/zij al de vip upgrade heeft gehad, blijf ik stiekem hoop houden

(Y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 13:21:
hmmmz... het lijkt me idd wel heel onwaarschijnlijk dat ze binnen 8 seconden alle 500 al weg zijn... Dit jaar nieuw bestelsysteem, mss ook nieuwe manier voor de VIPtickets. Vraag me dan alleen wel af hoe Lijkt me vreemd dat je achteraf een mail krijgt ofzo

Nou ja als je er 9 mag bestellen gaat dat waarschijnlijk sneller dan 8 seconden. :S
jammer weer maar dat gaat het feest zeker niet minder maken......wiiiiiii
Super systeempje! Net m'n kaartje binnen gekregen!
VIP Tickets worden pas na je bestelling bepaald. Je ziet dat niet op je ticket staan maar wordt per e-mail op de hoogte gesteld.
Je krijgt dan nieuwe kaarten toegemaild die ge-upgrade zijn naar vip.
Bij dit systeem krijg je achter af een EXTRA email als je bij de eerste 500 zit.
Dat was bij 10y Q-dance ook zo, alleen is dit natuurlijk wel een andere organisator (maar wel t zelfde betaalsysteem)

Bij 10y Q-dance stond ik op 34 sec. en toen zat ik ook nog bij de eerste 250 dus...
laatste aanpassing
heb er een hard hoofd in...
nu nog 30 min wachten.

iemand die voor mij 4 kaarten wil bestellen?
Kaarten ook weer binnen :)
Ik vond het systeem wel goed werken
Decibel :respect:
Nu al zin in en nog zoveel buitenfeestjes af te gaan :bounce: gaat gezellig worden :bier:
krijg je gelijk een mail binnen van je bestelling.

Uitspraak van **BasicD** op zaterdag 15 mei 2010 om 13:30:
VIP Tickets worden pas na je bestelling bepaald. Je ziet dat niet op je ticket staan maar wordt per e-mail op de hoogte gesteld.
Je krijgt dan nieuwe kaarten toegemaild die ge-upgrade zijn naar vip.

Ow nou, dat is nieuw :D Dan is er nog hoop :D:D Enig idee hoe lang het duurt voor je daar een mail van krijgt?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 13:38:
Ow nou, dat is nieuw Dan is er nog hoop Enig idee hoe lang het duurt voor je daar een mail van krijgt?

Vorige keer dezelfde avond nog. Maar weet niet hoe snel B2S is... Als ze slim zijn, zijn ze lekker van t weekend aant genieten en kijken ze er maandag naar;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 13:38:
Enig idee hoe lang het duurt voor je daar een mail van krijgt?

zullen ze eerst de grote drukte rond de verkoop ff wat moeten verminderen denk ik :p
kaartjes binnen

23 min wachtrij dus denk geen vip
Jaa hopelijk een VIPkaartje in de wacht gesleept :D Zou wel leuk zijn! Wachttijd was maar 1 minuutje! :D
Uitspraak van Chase88 op zaterdag 15 mei 2010 om 13:41:
weet niet hoe snel B2S is... Als ze slim zijn, zijn ze lekker van t weekend aant genieten en kijken ze er maandag naar

uhh.. volgens mij zijn ze de boel aan t opzetten in utrecht ;)
VIP upgrade binnen...

Je krijgt een e-mail als je erbij bent! :)