| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 21 augustus 2010 om 11:00 |
Uitspraak van NatteWillie op maandag 10 mei 2010 om 21:11:Uitspraak van meb op zondag 9 mei 2010 om 22:03:
Nee
Meestal in een maand geloof ik toch?
vorig jaar alle tijd gehad om kaarten te kunnen bestellen
Ik heb zelfs een week ofzo voor decibel alsnog een kaartje gekocht.
zoals elk jaar, weer aanwezig!
euphoria stage! en dit jaar dan miss ook die loudness stage
hopen dat de lijn omhoog weer goed is
huh hoezo? zatox was er de afgelopen 2 x ook bij
euphoria stage! en dit jaar dan miss ook die loudness stage
hopen dat de lijn omhoog weer goed is
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 08:21:ja snap niet wrrm zatox er niet bij is elke x of zou daar ook iets spelen net als met showtek enzo
huh hoezo? zatox was er de afgelopen 2 x ook bij
Laat maar komen de ticket's 
Heb Der zin in!
Heb Der zin in!
Uitspraak vanwas het vorig jaar meteen uitverkocht??Sannieeeee
op zaterdag 15 mei 2010 om 12:14:
laatste aanpassing
weer dat kut systeem van defqon..
ben benieuwd..... of t dit keer wel EERLIJK gaat
Goed en snel systeem.
Tickets binnen.
Tickets binnen.
ik had 9 min en tis goed gegaan!!
Ik denk het niet, ik had 8 seconden wachttijd en ik heb ook gewoon entrance ticket...
hmmmz... het lijkt me idd wel heel onwaarschijnlijk dat ze binnen 8 seconden alle 500 al weg zijn... Dit jaar nieuw bestelsysteem, mss ook nieuwe manier voor de VIPtickets. Vraag me dan alleen wel af hoe
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 13:21:hmmmz... het lijkt me idd wel heel onwaarschijnlijk dat ze binnen 8 seconden alle 500 al weg zijn... Dit jaar nieuw bestelsysteem, mss ook nieuwe manier voor de VIPtickets. Vraag me dan alleen wel af hoe Lijkt me vreemd dat je achteraf een mail krijgt ofzo
Nou ja als je er 9 mag bestellen gaat dat waarschijnlijk sneller dan 8 seconden.
jammer weer maar dat gaat het feest zeker niet minder maken......wiiiiiii
Super systeempje! Net m'n kaartje binnen gekregen!
Bij dit systeem krijg je achter af een EXTRA email als je bij de eerste 500 zit.
Dat was bij 10y Q-dance ook zo, alleen is dit natuurlijk wel een andere organisator (maar wel t zelfde betaalsysteem)
Bij 10y Q-dance stond ik op 34 sec. en toen zat ik ook nog bij de eerste 250 dus...
Dat was bij 10y Q-dance ook zo, alleen is dit natuurlijk wel een andere organisator (maar wel t zelfde betaalsysteem)
Bij 10y Q-dance stond ik op 34 sec. en toen zat ik ook nog bij de eerste 250 dus...
laatste aanpassing
Uitspraak van **BasicD** op zaterdag 15 mei 2010 om 13:30:VIP Tickets worden pas na je bestelling bepaald. Je ziet dat niet op je ticket staan maar wordt per e-mail op de hoogte gesteld.
Je krijgt dan nieuwe kaarten toegemaild die ge-upgrade zijn naar vip.
Ow nou, dat is nieuw
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 13:38:Ow nou, dat is nieuw Dan is er nog hoop Enig idee hoe lang het duurt voor je daar een mail van krijgt?
Vorige keer dezelfde avond nog. Maar weet niet hoe snel B2S is... Als ze slim zijn, zijn ze lekker van t weekend aant genieten en kijken ze er maandag naar
Uitspraak van Joostappelkroost op zaterdag 15 mei 2010 om 14:16:Word weer knallen dit jaar!
joost zal het weten