Partyflock
 
Forumonderwerp · 1077209
 
Waarschuw beheerder
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam wil het criminaliteitscijfer onder Antilliaanse jongeren terugdringen door ze hun wapens in te laten leveren.
Dat zei hij dinsdag tijdens een bijeenkomst met de Antilliaanse gemeenschap. Aboutaleb wil graag een mentaliteitsverandering bij Antillianen op gang brengen en vraagt hen om openlijk afstand te nemen van het geweld.

Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.

Een grote rol is weggelegd voor de moeders van de ontspoorde jongeren, zo denkt Aboutaleb. Zij zijn het die de kinderen vaak alleen moeten opvoeden. Volgens Aboutaleb weten veel moeders dat hun kind een wapen heeft, maar sluiten ze daar hun ogen voor. Er zijn ook voorbeelden van moeders die hun kinderen zelf een wapen geven, omdat ze denken dat hun kind daarmee veiliger is.

RTV Rijnmond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


nouuuuu die zullen massaal hun wapens gaan inleveren nu :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 28 oktober 2009 om 17:44:
nouuuuu die zullen massaal hun wapens gaan inleveren nu :S


doet met denken aan een politie actie eind jaren 80. lever je werpsterren in en je krijgt van ons een frisbee er voor terug
Waarschuw beheerder
moet haast wel lukken dit plan lijkt me
 
Waarschuw beheerder
Belgische straat tuig volgt Rotterdams voorbeeld

[img width=800 height=600 cacheid=0010db07002e0cedc9a164de1a0295da46]http://i.pbase.com/o6/60/64560/1/84767461.yIFe8Gso.2001SuperSoaker1.jpg[/img]
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 28 oktober 2009 om 17:44:
nouuuuu die zullen massaal hun wapens gaan inleveren nu


Waarschuw beheerder
Heb het lef wapens weg!:P

zinloos
 
Waarschuw beheerder
echt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Na het lezen van die regels zullen ze zeker hun wapens gaan inleveren bij de politie....
Waarschuw beheerder
Deze man is toch niet serieus te nemen :dood:....
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Aboutaleb, lever je baan in (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 oktober 2009 om 19:43:
Aboutaleb, lever je baan in


Inderdaad.
Wat een eikel joh..
En waarom is deze oproep alleen gericht tegen Antillianen? Net alsof Marokkanen in Rotterdam geen wapens dragen.
Als je dan toch zo nodig mensen over 1 kam wilt scheren, begin dan in elk geval met je eigen volk.

Dit had Opstelten eens moeten roepen, dan was t discriminatie geweest :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Dus dat zullen ze ook echt doen dan :lol:
Waarschuw beheerder
HAHAHAHAH gvd, hahaha die kerel is echt dom :roflol:
Waarschuw beheerder
toen de antilianen op me werk dit op de radio hoorden gingen ze he-le-maal stuk van het lachen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kruispiloot op woensdag 28 oktober 2009 om 20:16:
toen de antilianen op me werk dit op de radio hoorden gingen ze he-le-maal stuk van het lachen


ja ik kan het me voorstellen. Sorry hoor, maar die gasten zijn al geen beste vriendjes met de politie, en dan verwacht hij dat ze hun wapens inleveren terwijl ze weten dat ze alsnog gestraft worden :roflol: Als ze hun wapens in mochten leveren zonder gestraft te worden zouden ze het al niet eens doen man!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Deze man is toch niet capabel:lol: wat een simpele ziel
 
Waarschuw beheerder
Die Aboutaleb.. wat een lachertje die vent:lol:.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Zij zijn het die de kinderen vaak alleen moeten opvoeden


serieus waar, sommige van die wijven zijn 25 en hebben 4 kids van 4 vaders...

GVD gebruik een condoom ofzo :S
 
Waarschuw beheerder
man bij hond gezien??

ff terug kijken, je lacht je ziek
 
Waarschuw beheerder
dan pleit ik toch voor de aanpak van Cohen...

beter gewoon ff een bakkie thee drinken met die mensen... doet wonderen
Waarschuw beheerder
:lol: wat een gast
Waarschuw beheerder
die gozert heb echt een paar flinke platen voor zn harses :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:45:
doet met denken aan een politie actie eind jaren 80. lever je werpsterren in en je krijgt van ons een frisbee er voor terug


dus als ze hun wapens inleveren krijgen ze er een waterpistool voor terug?

8)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En jullie coke bij mij!
 
Waarschuw beheerder
op tv werd gezegd dat ze bij inlevering, hulp op een vaste baan en studie zouden krijgen :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Aboutaleb


:dood: hoe wereldvreemd is die gast 8)
Waarschuw beheerder
Wapens zijn voor laffe honden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens makkelijk mee weg. Ze krijgen een kopje thee en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 28 oktober 2009 om 20:01:
En waarom is deze oproep alleen gericht tegen Antillianen? Net alsof Marokkanen in Rotterdam geen wapens dragen.
Als je dan toch zo nodig mensen over 1 kam wilt scheren, begin dan in elk geval met je eigen volk.


Onder welke steen kom jin vandaan joh? Het zijn voornamelijk Antillianen die hier in Rotterdam met wapens voor problemen zorgen. Tuurlijk, in andere groepen van de bevoling zullen ook wapens in bezit zijn, maar in geen enkele andere groep als Antillianen is er zoveel gezeik mee.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 00:04:
op tv werd gezegd dat ze bij inlevering, hulp op een vaste baan en studie zouden krijgen


jaah mensen die geen wapens hebben en zigh netjes aan de regels houden die hebben nergens recht op
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Ik verwacht een stormloop van Antillianen die hun wapens in gaan leveren :roflol:

Wat een figuur joh die Aboutaleb :lol:
 
Waarschuw beheerder
ze kunnen er op het minst wat tegenover stellen. 't moet de moeite wel waard zijn tok?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! ! !MR op woensdag 28 oktober 2009 om 19:42:
Deze man is toch niet serieus te nemen :dood:....


Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 oktober 2009 om 19:43:
Aboutaleb, lever je baan in (y)


Waarschuw beheerder
Goeie, goeie (Y)
Waarschuw beheerder
die vent heeft echt veel fantasie ja :rofloL:
 
Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf


En dan denkt die zeker dat er nu ook nog mensen komen om een wapen in te leveren en dat het als consequentie heeft dat je ook nog een straf krijgt.
Wat een stuk stront.

Uitspraak van ! ! ! !MR op woensdag 28 oktober 2009 om 19:42:
Deze man is toch niet serieus te nemen


Inderdaad wat een super slechte burgemeester:S
Uitspraak van Don Yayo op donderdag 29 oktober 2009 om 03:43:
Wapens zijn voor laffe honden.


Zeker eens!
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Is de Marokkaanse clan uit West bang voor een fittie met Zuid-Oost? :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kruispiloot op woensdag 28 oktober 2009 om 20:16:
toen de antilianen op me werk dit op de radio hoorden gingen ze he-le-maal stuk van het lachen


Antillianen en werk?:S


Uitspraak van Tic Tac Hooligan op woensdag 28 oktober 2009 om 19:10:
Na het lezen van die regels zullen ze zeker hun wapens gaan inleveren bij de politie....


Ze kunnen niet eens lezen joh :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Whahahaha...wat kansloos dit ook weer. Heb je 2 schoten gelost bij een misdrijf en dan ga je zeker je wapen in leveren. Wat denken ze nou zelf! lulligheid ten top.
Waarschuw beheerder
En hoe lang heeft ie hier precies over nagedacht? :frusty:
 
Waarschuw beheerder
omg die kerel is echt dom:frusty:


Aboutaleb, de man die geen hersens heb:loser:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 13:35:
de man die geen hersens heb


Jij wel dan? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 08:24:
op tv werd gezegd dat ze bij inlevering, hulp op een vaste baan en studie zouden krijgen


Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 08:24:
jaah mensen die geen wapens hebben en zigh netjes aan de regels houden die hebben nergens recht op


ja, bottomline moet je dus een gun kopen waardoor je een voorkeursbehandeling krijgt bij werk, huisvesting en weetikveel sociale mazzeltjes en wij als belastingslaven moeten het betalen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 29 oktober 2009 om 15:39:
ja, bottomline moet je dus een gun kopen waardoor je een voorkeursbehandeling krijgt bij werk, huisvesting en weetikveel sociale mazzeltjes en wij als belastingslaven moeten het betalen


Doe je dat toch, vrije keuze hoor...

Jaloes gejank altijd :[ Ze zullen die hulp niet voor niets nodig hebben.
Waarschuw beheerder
Wat lief van Ome Abou (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 11:36:
Antillianen en werk?:S


:p

ja man, al doen ze niet veel

batties hangen rond op straat, de echte topcriminelen en dealers hebben gewone doorsnee baantjes meestal
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 08:57:
ze kunnen er op het minst wat tegenover stellen. 't moet de moeite wel waard zijn tok?


mooi waterkanon in de plaats
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 29 oktober 2009 om 15:39:
op tv werd gezegd dat ze bij inlevering, hulp op een vaste baan en studie zouden krijgen


vet, ik loop ook in de ww
dus als ik me met schoensmeer insmeer en me 9mm inlever krijg ik werk?
:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


En waarom precies zou je dat wapen dan niet gewoon 'in de Maas pleuren' als je er vanaf wil/moet? Zodat ze aan het werk kunnen? Antilliaan met vuurwapen > meld zich vrijwillig voor een proces-verbaal wegens vuurwapenbezit > gaat aan het werk :roflol:

Grandioos plan abou :respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zit er niet mee als ze Achmed de kogel geveng.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 29 oktober 2009 om 15:39:
ja, bottomline moet je dus een gun kopen waardoor je een voorkeursbehandeling krijgt bij werk, huisvesting en weetikveel sociale mazzeltjes en wij als belastingslaven moeten het betalen


precies
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 15:10:
Uitspraak van [Z.G.U.] Despereaux op donderdag 29 oktober 2009 om 13:35:
de man die geen hersens heb

Jij wel dan?


:loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 28 oktober 2009 om 17:44:
nouuuuu die zullen massaal hun wapens gaan inleveren nu :S


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


kappe :roflol: dit's te zielig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Smiley © op donderdag 29 oktober 2009 om 07:42:
Onder welke steen kom jin vandaan joh? Het zijn voornamelijk Antillianen die hier in Rotterdam met wapens voor problemen zorgen. Tuurlijk, in andere groepen van de bevoling zullen ook wapens in bezit zijn, maar in geen enkele andere groep als Antillianen is er zoveel gezeik mee.


Inderdaad (Y)

Tja en dan zeggen Antillianse vertegenwoordigers "ja het is onze cultuur" , en zelfs ouders geven hun kinderen wapens omdat ze dan veiliger zouden zijn. WTF wat een achterlijk volk zeg :s
Waarschuw beheerder
Hahaha wat een kneus..:lol: Die Antillianen zullen echt snel hun wapens inleveren als je daarvoor een proces-verbaal krijgt :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Dus worden ze niet ingeleverd...

Ik snap wel dat ze even conroleren of er een misdrijf mee gepleegd is en natuurlijk willen ze dan (mocht er en misdrif mee gepleegd zijn)weten van wie dat wapen afkomstig is maar op deze manier zijn er denk ik weinig mensen die hun wapen inleveren.:no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


denk dat het druk gaat worden...

Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 28 oktober 2009 om 20:01:
En waarom is deze oproep alleen gericht tegen Antillianen? Net alsof Marokkanen in Rotterdam geen wapens dragen.


jup, let him first clean out his own backyard.
 
Waarschuw beheerder
Hey, maakt die man nou een grap? Of heeft ie echt het iq van een pinda?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 oktober 2009 om 09:36:
jup, let him first clean out his own backyard.


mja die heeft die al geld geboden om mee in discussie te gaan he:p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Nou hier is iedereen het wel over eens volgens mij, kan die kerel niet gewoon afgevoerd worden ofzo en geruild worden met een meer capabel persoon??
Waarschuw beheerder
Dit meent ie toch niet serieus he :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Zij zijn het die de kinderen vaak alleen moeten opvoeden. Volgens Aboutaleb weten veel moeders dat hun kind een wapen heeft, maar sluiten ze daar hun ogen voor. Er zijn ook voorbeelden van moeders die hun kinderen zelf een wapen geven, omdat ze denken dat hun kind daarmee veiliger is.


Zij zijn het ook die toch moeten werken van de gemeente
en vanaf 12 jaar is er geen kinderopvang meer
Dus je kunt ook bedenken dat daar de schoen wringt (Y)

Hier in de omgeving hebben we stichting welzijn 25 ,
die werken met homecoaches die de jongeren intensief begeleiden
en ze ook dagactiviteiten aanbieden in een soos...
Nadeel daarvan is dat je wel geindiceerd moet zijn als 'probleemjongere' , dus eigenlijk is dan het hek al van de dam 8)
wel zijn ze nu bezig het te verintensiveren door idd ook jongeren direct toe te laten VOOR ze het verkeerde pad op gaan

Een heel mooi systeem vind ik :yes:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Swa die pipa van mij krijcht ie nied
 
Waarschuw beheerder
hoeveel zijn er al ingeleverd?
Waarschuw beheerder
ongeveer 0
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 00:04:
op tv werd gezegd dat ze bij inlevering, hulp op een vaste baan en studie zouden krijgen


Dat is toch niet te verkopen naar de werkloze Nederlander?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 oktober 2009 om 12:48:
Zij zijn het ook die toch moeten werken van de gemeente
en vanaf 12 jaar is er geen kinderopvang meer


En terecht. Waaarom moet de rest van NL bloeden voor de kinderwens van een ander?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op dinsdag 3 november 2009 om 12:03:
Dat is toch niet te verkopen naar de werkloze Nederlander?


Die krijgt toch ook gewoon hulp? :/
Waarschuw beheerder
erg naief om te denken dat ze hun arsenaaltje gaan inleveren..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Smiley © op dinsdag 3 november 2009 om 12:03:
En terecht. Waaarom moet de rest van NL bloeden voor de kinderwens van een ander?


:aai: waarom zou iemand zijn kinderen ergens moeten 'dumpen' omdat de regering vindt dat er gewerkt moet worden?! (Y)
Voortplanten ligt in de aard van de mens, we are born to do that B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 november 2009 om 14:49:
waarom zou iemand zijn kinderen ergens moeten 'dumpen' omdat de regering vindt dat er gewerkt moet worden?!


Regering vind helemaal niet dat er gewerkt moet worden. Als jij lekker huismoeder speelt en de pa werkt (of vice versa), prima toch? Red je het niet met 1 werkende, jammer dan. Waarom zou er over de rug van mensen zonder kinderen geld geind moeten worden zodat de kinderopvang betaald kan worden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Aboutaleb wil graag een mentaliteitsverandering bij Antillianen op gang brengen en vraagt hen om openlijk afstand te nemen van hun eilanden en deze te schenken aan hardwerkende Nederlanders.


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 november 2009 om 19:10:
hoeveel zijn er al ingeleverd?


Er zijn er drie gestolen uit het politiebureau.
Waarschuw beheerder
Aboutaleb van Rotterdam


Rotterdammers lever jullie Antillianen in.

Hoe?
Geen idee, mogen die bij het weekelijkse huisvuil worden aangeboden???
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Smiley © op dinsdag 3 november 2009 om 15:24:
Regering vind helemaal niet dat er gewerkt moet worden.


:x in welke fantasie wereld leef jij?:S

Uitspraak van Smiley © op dinsdag 3 november 2009 om 15:24:
jij lekker huismoeder speelt en de pa werkt (of vice versa), prima toch? Red je het niet met 1 werkende, jammer dan.


ja.. jammer dan :lol:
Wow hey, jouw wereld zal er simpel uitzien als je zo simplistisch denkt :D
(Y)

Uitspraak van Smiley © op dinsdag 3 november 2009 om 15:24:
Waarom zou er over de rug van mensen zonder kinderen geld geind moeten worden zodat de kinderopvang betaald kan worden?


t is KOT of WWB :D take your pick :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 08:57:
ze kunnen er op het minst wat tegenover stellen. 't moet de moeite wel waard zijn tok?


ja een vliegreis(enkeltje)!
of
een vliegreis aanbieden in de lucht friet geven en zeggen dat ze het buiten moeten op eten
laatste aanpassing