Partyflock
 
Forumonderwerp · 1077209
 
Waarschuw beheerder
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam wil het criminaliteitscijfer onder Antilliaanse jongeren terugdringen door ze hun wapens in te laten leveren.
Dat zei hij dinsdag tijdens een bijeenkomst met de Antilliaanse gemeenschap. Aboutaleb wil graag een mentaliteitsverandering bij Antillianen op gang brengen en vraagt hen om openlijk afstand te nemen van het geweld.

Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.

Een grote rol is weggelegd voor de moeders van de ontspoorde jongeren, zo denkt Aboutaleb. Zij zijn het die de kinderen vaak alleen moeten opvoeden. Volgens Aboutaleb weten veel moeders dat hun kind een wapen heeft, maar sluiten ze daar hun ogen voor. Er zijn ook voorbeelden van moeders die hun kinderen zelf een wapen geven, omdat ze denken dat hun kind daarmee veiliger is.

RTV Rijnmond
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 28 oktober 2009 om 17:44:
nouuuuu die zullen massaal hun wapens gaan inleveren nu :S


doet met denken aan een politie actie eind jaren 80. lever je werpsterren in en je krijgt van ons een frisbee er voor terug
Waarschuw beheerder
moet haast wel lukken dit plan lijkt me
 
Waarschuw beheerder
Belgische straat tuig volgt Rotterdams voorbeeld

[img width=800 height=600 cacheid=0010db07002e0cedc9a164de1a0295da46]http://i.pbase.com/o6/60/64560/1/84767461.yIFe8Gso.2001SuperSoaker1.jpg[/img]
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 28 oktober 2009 om 17:44:
nouuuuu die zullen massaal hun wapens gaan inleveren nu


Waarschuw beheerder
Heb het lef wapens weg!:P

zinloos
 
Waarschuw beheerder
echt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Na het lezen van die regels zullen ze zeker hun wapens gaan inleveren bij de politie....
Waarschuw beheerder
Deze man is toch niet serieus te nemen :dood:....
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Aboutaleb, lever je baan in (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 oktober 2009 om 19:43:
Aboutaleb, lever je baan in


Inderdaad.
Wat een eikel joh..
En waarom is deze oproep alleen gericht tegen Antillianen? Net alsof Marokkanen in Rotterdam geen wapens dragen.
Als je dan toch zo nodig mensen over 1 kam wilt scheren, begin dan in elk geval met je eigen volk.

Dit had Opstelten eens moeten roepen, dan was t discriminatie geweest :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Dus dat zullen ze ook echt doen dan :lol:
Waarschuw beheerder
HAHAHAHAH gvd, hahaha die kerel is echt dom :roflol:
Waarschuw beheerder
toen de antilianen op me werk dit op de radio hoorden gingen ze he-le-maal stuk van het lachen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kruispiloot op woensdag 28 oktober 2009 om 20:16:
toen de antilianen op me werk dit op de radio hoorden gingen ze he-le-maal stuk van het lachen


ja ik kan het me voorstellen. Sorry hoor, maar die gasten zijn al geen beste vriendjes met de politie, en dan verwacht hij dat ze hun wapens inleveren terwijl ze weten dat ze alsnog gestraft worden :roflol: Als ze hun wapens in mochten leveren zonder gestraft te worden zouden ze het al niet eens doen man!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Deze man is toch niet capabel:lol: wat een simpele ziel
 
Waarschuw beheerder
Die Aboutaleb.. wat een lachertje die vent:lol:.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Zij zijn het die de kinderen vaak alleen moeten opvoeden


serieus waar, sommige van die wijven zijn 25 en hebben 4 kids van 4 vaders...

GVD gebruik een condoom ofzo :S
 
Waarschuw beheerder
man bij hond gezien??

ff terug kijken, je lacht je ziek
 
Waarschuw beheerder
dan pleit ik toch voor de aanpak van Cohen...

beter gewoon ff een bakkie thee drinken met die mensen... doet wonderen
Waarschuw beheerder
:lol: wat een gast
Waarschuw beheerder
die gozert heb echt een paar flinke platen voor zn harses :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:45:
doet met denken aan een politie actie eind jaren 80. lever je werpsterren in en je krijgt van ons een frisbee er voor terug


dus als ze hun wapens inleveren krijgen ze er een waterpistool voor terug?

8)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En jullie coke bij mij!
 
Waarschuw beheerder
op tv werd gezegd dat ze bij inlevering, hulp op een vaste baan en studie zouden krijgen :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Aboutaleb


:dood: hoe wereldvreemd is die gast 8)
Waarschuw beheerder
Wapens zijn voor laffe honden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens makkelijk mee weg. Ze krijgen een kopje thee en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 28 oktober 2009 om 20:01:
En waarom is deze oproep alleen gericht tegen Antillianen? Net alsof Marokkanen in Rotterdam geen wapens dragen.
Als je dan toch zo nodig mensen over 1 kam wilt scheren, begin dan in elk geval met je eigen volk.


Onder welke steen kom jin vandaan joh? Het zijn voornamelijk Antillianen die hier in Rotterdam met wapens voor problemen zorgen. Tuurlijk, in andere groepen van de bevoling zullen ook wapens in bezit zijn, maar in geen enkele andere groep als Antillianen is er zoveel gezeik mee.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 00:04:
op tv werd gezegd dat ze bij inlevering, hulp op een vaste baan en studie zouden krijgen


jaah mensen die geen wapens hebben en zigh netjes aan de regels houden die hebben nergens recht op
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Ik verwacht een stormloop van Antillianen die hun wapens in gaan leveren :roflol:

Wat een figuur joh die Aboutaleb :lol:
 
Waarschuw beheerder
ze kunnen er op het minst wat tegenover stellen. 't moet de moeite wel waard zijn tok?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! ! !MR op woensdag 28 oktober 2009 om 19:42:
Deze man is toch niet serieus te nemen :dood:....


Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 oktober 2009 om 19:43:
Aboutaleb, lever je baan in (y)


Waarschuw beheerder
Goeie, goeie (Y)
Waarschuw beheerder
die vent heeft echt veel fantasie ja :rofloL:
 
Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf


En dan denkt die zeker dat er nu ook nog mensen komen om een wapen in te leveren en dat het als consequentie heeft dat je ook nog een straf krijgt.
Wat een stuk stront.

Uitspraak van ! ! ! !MR op woensdag 28 oktober 2009 om 19:42:
Deze man is toch niet serieus te nemen


Inderdaad wat een super slechte burgemeester:S
Uitspraak van Don Yayo op donderdag 29 oktober 2009 om 03:43:
Wapens zijn voor laffe honden.


Zeker eens!
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Is de Marokkaanse clan uit West bang voor een fittie met Zuid-Oost? :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kruispiloot op woensdag 28 oktober 2009 om 20:16:
toen de antilianen op me werk dit op de radio hoorden gingen ze he-le-maal stuk van het lachen


Antillianen en werk?:S


Uitspraak van Tic Tac Hooligan op woensdag 28 oktober 2009 om 19:10:
Na het lezen van die regels zullen ze zeker hun wapens gaan inleveren bij de politie....


Ze kunnen niet eens lezen joh :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 oktober 2009 om 17:40:
Jongeren die hun wapens inleveren komen daar volgens Aboutaleb overigens niet makkelijk mee weg. Ze krijgen een proces verbaal en er wordt onderzocht of het wapen is gebruikt bij een misdrijf.


Whahahaha...wat kansloos dit ook weer. Heb je 2 schoten gelost bij een misdrijf en dan ga je zeker je wapen in leveren. Wat denken ze nou zelf! lulligheid ten top.
Waarschuw beheerder
En hoe lang heeft ie hier precies over nagedacht? :frusty:
 
Waarschuw beheerder
omg die kerel is echt dom:frusty:


Aboutaleb, de man die geen hersens heb:loser:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 13:35:
de man die geen hersens heb


Jij wel dan? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 08:24:
op tv werd gezegd dat ze bij inlevering, hulp op een vaste baan en studie zouden krijgen


Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 08:24:
jaah mensen die geen wapens hebben en zigh netjes aan de regels houden die hebben nergens recht op


ja, bottomline moet je dus een gun kopen waardoor je een voorkeursbehandeling krijgt bij werk, huisvesting en weetikveel sociale mazzeltjes en wij als belastingslaven moeten het betalen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 29 oktober 2009 om 15:39:
ja, bottomline moet je dus een gun kopen waardoor je een voorkeursbehandeling krijgt bij werk, huisvesting en weetikveel sociale mazzeltjes en wij als belastingslaven moeten het betalen


Doe je dat toch, vrije keuze hoor...

Jaloes gejank altijd :[ Ze zullen die hulp niet voor niets nodig hebben.
Waarschuw beheerder
Wat lief van Ome Abou (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 11:36:
Antillianen en werk?:S


:p

ja man, al doen ze niet veel

batties hangen rond op straat, de echte topcriminelen en dealers hebben gewone doorsnee baantjes meestal
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 08:57:
ze kunnen er op het minst wat tegenover stellen. 't moet de moeite wel waard zijn tok?


mooi waterkanon in de plaats