Partyflock
 
Forumonderwerp · 1074739
533x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Worden jullie al gek van die actie's in de supermarkten?
Ik heb zelf 2 kids en wordt doodgegooit met gogo's van C1000 en autootjes van de
Vomar,tegenwoordig spelen ze goed in op de kids,want me huis ligt vol met die troep
inmiddels, wat doen jullie,nemen jullie die troep ook mee? of wordt je ook bijna gedwongen om het mee te nemen voor je eigen kinderen?

Hier is het inmiddels zo erg dat je de supermarkt niet meer uitkomt,omdat er van die kleuters voor de deur staan te schreeuwen om gogo's :s
Ben benieuwd, want ik wil ze het liefst uit het raam flikkeren grrrrrr

[img width=124 height=124 cacheid=0010ccce002df750bb45f0091a02923554]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:Igv0vQJbDv_bEM:[url]http://3.bp.blogspot.com/_2-TOaO0ADLM/SeTiUdZnuwI/AAAAAAAAAiM/tc7AQjZfk_M/s400/go%2Bgo%27s.jpg[/url][/img]
Waarschuw beheerder
Als mijn kind later voor een supermarkt ligt te bedelen voor zulke dingen krijgt die geen eten meer.
 
Waarschuw beheerder
:lol:
 
Artiest n00b
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind die kids die zeiken vet handig

ik zeg altijd ja man ik heb er heel heel veel moet je ff meelopen naar buiten



en dan pak ik die van hun af voor me eigen kids :)
 
Waarschuw beheerder
knikkers bij de agrimarkt
 
Waarschuw beheerder
[img width=505 height=365]http://www.vomaractie.nl/vomar/images/groot/racers_los_klein_0000_01_racer_Ariel.jpg[/img]

En hiermee komen ze nu dus weer aan bij de vomar,jippieeeeeee :S Spaar ze alle 20!
OMFG
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:23:
maar wtf moeten ze met die kleine rotpoppetjes


Ook die actie's heeft ze aan mee gedaan! ;)
Hello Kitty's van die kleintjes, die kleine smurfjes, Plopjes, Nijntje. Ben er vast nog wel wat vergeten :bloos:
 
Waarschuw beheerder
uuuh no comment....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 september 2009 om 14:27:
en dan pak ik die van hun af voor me eigen kids


:lol:
Waarschuw beheerder
Ik kom alleen bij de AH en spaar alleen voor anderen :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 29 september 2009 om 14:31:
Ik kom alleen bij de AH


Dan ben jij nu voor de puzzel aan het sparen? :S, ik neem ze niet eens aan
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:29:
uuuh no comment....


Dus je weet welke ik bedoel b)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:33:
Dus je weet welke ik bedoel


nope en ben blij ze nie allemaal te kennen:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:34:
nope en ben blij ze nie allemaal te kennen


:lol: Houden zo ;)
Maar deze zijn al voorbij natuurlijk ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:35:
Maar deze zijn al voorbij natuurlijk


jeps je loopt achter kom op! snel naar vomar autootjes sparen en C1000 gogo's;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
kom weinig bij c1000
vandeweek wel en dat gogo ding leek nergens op :/
weggepleurt dus o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'Lauwz' op dinsdag 29 september 2009 om 14:09:
Dat doen ze hier ook ja. Ik ga meestal voor hun neus ermee spelen

Ik haat die acties


Je staat anders gewoon zelf tussen die kinders hier bij de c1000 Laura! :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:38:
kom weinig bij c1000


De rest van de supermarkten kunnen er ook wat van hoor:P
En voelde het als een opluchting toen je hem wegpleurde;) Ik zou het namelijk graaaaag doen:))
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:07:
Hier is het inmiddels zo erg dat je de supermarkt niet meer uitkomt,omdat er van die kleuters voor de deur staan te schreeuwen om gogo's :s


was wel met die voetbal plaatjes :d
van kassa tot de deur rij met allemaal kinderen die om plaatjes vroegen :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:39:
Je staat anders gewoon zelf tussen die kinders hier bij de c1000 Laura


Oo
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:40:
De rest van de supermarkten kunnen er ook wat van hoor:P


zoals ah :d

die puzzels nu heb ik geen hinder van b)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:40:
En voelde het als een opluchting toen je hem wegpleurde;) Ik zou het namelijk graaaaag doen:))


nja ik heb nog geen kind he dus voor mij is het nu nog rommel wat zo weg kan :lol:
Waarschuw beheerder
Hier bij de c1000 hebben ze gewoon fucking hekken neer gezet om die kinderen op afstand te houden:|
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:41:
was wel met die voetbal plaatjes
van kassa tot de deur rij met allemaal kinderen die om plaatjes vroegen


Oja weet ik idd nog errrruuug,want het boekje moest vol:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lynn!! op dinsdag 29 september 2009 om 14:42:
Hier bij de c1000 hebben ze gewoon fucking hekken neer gezet om die kinderen op afstand te houden


Meen je dat nou? Die hekken wil ik ook hier!
Waarschuw beheerder
Schijtziek wordt je ervan,elke keer verzinnen ze weer wat anders...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lynn!! op dinsdag 29 september 2009 om 14:42:
Hier bij de c1000 hebben ze gewoon fucking hekken neer gezet om die kinderen op afstand te houden:|


toch wel met 220 erop he 8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
in mijn tijd had je flippo's :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:42:
nja ik heb nog geen kind he dus voor mij is het nu nog rommel wat zo weg kan


Haha het zal je verbazen wie ze allemaal sparen:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:46:
Haha het zal je verbazen wie ze allemaal sparen:P


ja das ook zo :d

ik had een paarse
en serieus het leek helemaal nergens op :|
ik zat te kijken en dacht, wtf is dit :|

en sticker erbij
toen maar weggegooid :d
ik spaar alleen geld b)

als ik straks wel een kleine heb ben ik wel de lul
kan ik alles gaan bewaren o:)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:46:
in mijn tijd had je flippo's


Jaaa dat weet ik nog wel inderdaad met bugs bunny en al die cartoons, die heb ik wel gespaard toen hahahah, weet nog dat ons schoolplein vol lag met zakken chips omdat ze daarin zaten:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lynn!! op dinsdag 29 september 2009 om 14:42:
Hier bij de c1000 hebben ze gewoon fucking hekken neer gezet om die kinderen op afstand te houden


Dan staan die kinderen toch nog steeds achter het hek te bleren? :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:47:
als ik straks wel een kleine heb ben ik wel de lul


i know ....:s
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:49:
weet nog dat ons schoolplein vol lag met zakken chips omdat ze daarin zaten:P


in de buurt waar ik woonde lagen ook gewoon hier en daar volle zakken chips, alleen de flippo's eruit :lol:
Waarschuw beheerder
vind het wel handig, hoef eindelijk niet meer kratjes bier + boodschappen zelf naar de auto te dragen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:50:
alleen de flippo's eruit


Ja weet het! Schaam ons echt da was niet normaal hoor:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:49:
Dan staan die kinderen toch nog steeds achter het hek te bleren?


achter het hek ja.! Ze komen niet meer hysterisch naar je toe rennen zodra je 1 stap buiten heb gezet 'mevrouw heeft u gogo's?' :rot:

Ja kheb er 3! en ik houd ze alle3 lekker zelf Lekker puhh!!:[
 
Waarschuw beheerder
donateur
pogo :banana:
 
Waarschuw beheerder
hahahahaha frustrerend he?
 
Waarschuw beheerder
:P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Nou wish me luck:P ga er weer naartoe mezelf ff panseren en huppa doorduwen die hap:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:37:
jeps je loopt achter kom op! snel naar vomar autootjes sparen en C1000 gogo's


Zowel vomar als c1000 hebben wij niet. Dus ik heb geluk :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:55:
Nou wish me luck:P ga er weer naartoe mezelf ff panseren en huppa doorduwen die hap:P


ik ga zo naar ah
puzzel scoren b)
Waarschuw beheerder
82 en al twee stuk doe je netjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:32:
Dan ben jij nu voor de puzzel aan het sparen


ja dat kreeg ik in mijn handen gedrukt :S
 
Waarschuw beheerder
donateur
moet toevallig naar c1000 nu dus als iemand gogo's spaart :d
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lynn!! op dinsdag 29 september 2009 om 14:51:
'mevrouw heeft u gogo's?'


Wat zei je? Pogo? hier *knal* pak aan! en weg zijn de kids (Y)
Waarschuw beheerder
Je wordt hier in Almere belaagd door kids voor de supermarkt.

Doet me denken aan de flippo tijd :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op dinsdag 29 september 2009 om 15:41:
Je wordt hier in Almere belaagd door kids voor de supermarkt.


of toen ik klein was, lekker dames betasten voor de boni
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:14:
Als ik naar buiten loop, vraag ik meestal aan die kids: Willen jullie gogo's hebben? Dan gaan ze allemaal JAAAAA gillen en dan zeg ik: Jammer, ik hou ze lekker zelf


:lol:
 
Waarschuw beheerder
Ik spaar gogo's want ze zijn focking sexy
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van CENSORED op dinsdag 29 september 2009 om 15:41:
Je wordt hier in Almere belaagd door kids voor de supermarkt.


:lol:

bij de vomar bij ons ook ja

gewoon van hun afpakken :yes: