Partyflock
 
Forumonderwerp · 1074739
555x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Worden jullie al gek van die actie's in de supermarkten?
Ik heb zelf 2 kids en wordt doodgegooit met gogo's van C1000 en autootjes van de
Vomar,tegenwoordig spelen ze goed in op de kids,want me huis ligt vol met die troep
inmiddels, wat doen jullie,nemen jullie die troep ook mee? of wordt je ook bijna gedwongen om het mee te nemen voor je eigen kinderen?

Hier is het inmiddels zo erg dat je de supermarkt niet meer uitkomt,omdat er van die kleuters voor de deur staan te schreeuwen om gogo's :s
Ben benieuwd, want ik wil ze het liefst uit het raam flikkeren grrrrrr

[img width=124 height=124 cacheid=0010ccce002df750bb45f0091a02923554]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:Igv0vQJbDv_bEM:[url]http://3.bp.blogspot.com/_2-TOaO0ADLM/SeTiUdZnuwI/AAAAAAAAAiM/tc7AQjZfk_M/s400/go%2Bgo%27s.jpg[/url][/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
moet toevallig naar c1000 nu dus als iemand gogo's spaart :d
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lynn!! op dinsdag 29 september 2009 om 14:51:
'mevrouw heeft u gogo's?'


Wat zei je? Pogo? hier *knal* pak aan! en weg zijn de kids (Y)
Waarschuw beheerder
Je wordt hier in Almere belaagd door kids voor de supermarkt.

Doet me denken aan de flippo tijd :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op dinsdag 29 september 2009 om 15:41:
Je wordt hier in Almere belaagd door kids voor de supermarkt.


of toen ik klein was, lekker dames betasten voor de boni
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 14:14:
Als ik naar buiten loop, vraag ik meestal aan die kids: Willen jullie gogo's hebben? Dan gaan ze allemaal JAAAAA gillen en dan zeg ik: Jammer, ik hou ze lekker zelf


:lol:
 
Waarschuw beheerder
Ik spaar gogo's want ze zijn focking sexy
 
Artiest n00b
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van CENSORED op dinsdag 29 september 2009 om 15:41:
Je wordt hier in Almere belaagd door kids voor de supermarkt.


:lol:

bij de vomar bij ons ook ja

gewoon van hun afpakken :yes: