Partyflock

Forumonderwerp · 1074203
28 volgers · 165406x bekeken

Waarschuw beheerder
+10-6
Wat vinden jullie ervan?

Hoevaak gebruik je het?

En hoeveel ml gebruik je per keer?

Enne natuurlijk is dit forum gewoon voor de fans :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadyAga op zaterdag 4 oktober 2014 om 21:16:
Ah zo, nee geen ervaring dus haha sorry. Maar je gaat vanavond? Have fun! En indd beter minder dan teveel! Enjoy!

Haha nee helaas geen X-Q voor mij (of ander feest) . Heb maar lekker thuis achter de pc wat genomen, 4 ml is misschien een beetje veel voor mij op een feest als begindosering ben ik wel achter:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomas87 op vrijdag 3 oktober 2014 om 21:40:
GHB + pep, is dat aan de raden op feesten? En begin je dan met de G of met de pep :p

Dit is echt masterlijk op feesten, dikke aanrader, ik word er superblij van in ieder geval.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Bobob op zaterdag 4 oktober 2014 om 23:38:
Dit is echt masterlijk op feesten, dikke aanrader, ik word er superblij van in ieder geval.

haha jij bent de dokter dus je zal het wel weten :D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bobob op zaterdag 4 oktober 2014 om 23:38:

Hier nog 1 (y) , combinatie speed en g zorgt voor goeie euforie :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op zondag 5 oktober 2014 om 09:17:
Hier nog 1 (y) , combinatie speed en g zorgt voor goeie euforie :)

kan bijna niet wachten xD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomas87 op zaterdag 4 oktober 2014 om 16:29:
Ja ik zit me ook te bedenken hoe ik dit nou het beste kan doen, ik hoor ballonnetjes en flugelflesjes

Ballonnen werkt het beste ze zijn plat en als je ze in je onderbroek doet hebben ze weinig kans om het te vinden. In tegen stelling tot een flugel flesje die kun je moeilijk ergens verstoppen voor de beveiliging in mijn ogen. Enige nadeel je krijgt nooit alles uit een ballon. Als je er bijvoorbeeld 4 ml in doet krijg je er mis 3 ml uit.
Waarschuw beheerder
Waarom niet gewoon in de al bekende ghb buisjes? Gewoon verkrijgbaar bij de smartshop, in mijn ogen onvindbaar als je ze in de boxer stopt. Daar zoeken ze toch niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op zaterdag 11 oktober 2014 om 09:45:
Waarom niet gewoon in de al bekende ghb buisjes? Gewoon verkrijgbaar bij de smartshop, in mijn ogen onvindbaar als je ze in de boxer stopt. Daar zoeken ze toch niet.

Ah ja heb vroeger wel van die buisjes gehad , wist niet dat door gewoon bij de smartshop zijn te verkrijgen :p
weet je er toevallig eentje te vinden in leiden?
Waarschuw beheerder
Morgen voor t eerst GHB doen
Iemand nog tips ?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van locoo Spacer op vrijdag 31 oktober 2014 om 20:08:
Iemand nog tips ?

Niet teveel nemen en niet teveel van verwachten..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van locoo Spacer op vrijdag 31 oktober 2014 om 20:08:
Iemand nog tips ?

en hoe bevalt het? ;-)
Waarschuw beheerder
-3
Gister out gegaan van de g, wat een aparte ervaring. Toen ik wakker werd wist ik gewoon niet dat ik had geslapen.

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Raver op zondag 2 november 2014 om 02:47:
Gister out gegaan van de g, wat een aparte ervaring. Toen ik wakker werd wist ik gewoon niet dat ik had geslapen.

Haha ben al eens tussen het cammen in mn tienerjaren nockie gegaan met een meid...:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op zondag 2 november 2014 om 02:47:
Gister out gegaan van de g,

Hoe kwam het? Te lang niks gegeten? Weinig geslapen? Niet goed/te hoog gedoseerd? Tijd niet in de gaten gehouden?

Gebruik nu zelf met enige regelmaat G in het weekend, maar nog nooit out of bijna out gegaan. Ik meet al m'n doseringen af met een spuitje en zet in m'n telefoon hoe laat ik hoeveel ml heb gehad. Dit zorgt toch wel voor enige zekerheid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op maandag 10 november 2014 om 12:59:
Hoe kwam het? Te lang niks gegeten? Weinig geslapen? Niet goed/te hoog gedoseerd? Tijd niet in de gaten gehouden?

Gebruik nu zelf met enige regelmaat G in het weekend, maar nog nooit out of bijna out gegaan. Ik meet al m'n doseringen af met een spuitje en zet in m'n telefoon hoe laat ik hoeveel ml heb gehad. Dit zorgt toch wel voor enige zekerheid.

Sterkte van de g was meer dan ik gewend was. En had te snel bijgenomen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Raver op maandag 10 november 2014 om 17:03:
bijgenomen

Dat is waar het vaak fout gaat. :lol:
Waarschuw beheerder
Hoe zit het met de verkrijgbaarheid? Heeft de overheid de toevoer helemaal de das om gedaan?

Waarschuw beheerder
-2
Ik heb 2 keer ghb gedaan. 2e keer op een party en waarschijnlijk veel te hoog gedoseerd. Ben out gegaan....en werd wakker op de EHBO. Lekker spul joh :mixje: :Z
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+7
Maar dan ligt de fout bij jou en niet bij de G, vind ik. Maar kan me voorstellen dat je er niet zo happy mee was. ^^

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Electrick op vrijdag 14 november 2014 om 02:15:
Hoe zit het met de verkrijgbaarheid? Heeft de overheid de toevoer helemaal de das om gedaan?

GHB=Verboden.
GBL=Voor bedrijven niet maar als particulier wel.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 14 november 2014 om 07:51:
Maar dan ligt de fout bij jou en niet bij de G, vind ik. Maar kan me voorstellen dat je er niet zo happy mee was. ^^

Is ook mijn eigen fout. Maar ben totaal afgeschrikt.
Waarschuw beheerder
+2-4
Uitspraak van Dubtrip op zaterdag 1 november 2014 om 10:50:
Iemand nog tips ?

weggooien en iets anders nemen :D
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
-1
Blijkbaar is dit topic samen met de verkrijgbaarheid van ghb flink naar beneden gegaan.
Blijkbaar werpt het verbod op gbl voor particulieren wel z'n vruchten af.
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Bart1981 op zondag 22 maart 2015 om 21:28:
Blijkbaar is dit topic samen met de verkrijgbaarheid van ghb flink naar beneden gegaan.

ja veel meuk ook in omloop, werd laatste paar keren er kats beroerd van, sloeg me compleet op de maag,
tijd gestopt dus,
tot oud en nieuw, op een ontzettend klote feest in duitsland waar ik me ter pletter verveelde, maar nog lang niet naar huis kon,
kreeg ik van een oude bekende een g'tje aangeboden.
perfecte dosis, en oh wat ging ik lekker!
meteen ook weer duidelijk dat het dus echt aan de g gelegen heeft dat ik er laatste paar keren zo naar van werd, en niet persee aan mezelf!
donateur
Uitspraak van pietvries op maandag 23 maart 2015 om 11:19:
GBL, maar volgens haar is het niet meer te krijgen tegenwoordig. Maar voor zover ik weet is het niet verboden.

Uitspraak van Bart1981 op zondag 22 maart 2015 om 21:28:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 november 2014 om 15:11:
GHB=Verboden.
GBL=Voor bedrijven niet maar als particulier wel.

Waarschuw beheerder
+1
Misschien maar beter ook, ghb maakt veel meer kapot dat je lief is. Dit geldt overigens niet voor recreatieve gebruikers die af en toe gebruiken. Maar meer voor de mensen die er verslaafd aan zijn.
Waarschuw beheerder
+1-1
Helemaal mee eens hoor. Werk zelf in de gezondheidszorg dus zie nog wel eens mensen met een GHB verslaving langs komen (sterker nog, we hebben de medische variant standaard op de afdeling).
Vaak begint het natuurlijk al recreant wat dan doorschiet.

Maar goed voor de mensen die echt recreant zijn en het toch willen doen is het wel een stuk lastiger geworden om er aan te komen. Volgens mij is dat GBL verbod voor particulieren wel zo'n beetje de eerste maatregel die wel echt effectief lijkt te zijn op het gebied van drugs handhaving.
Waarschuw beheerder
+3-7
Uitspraak van Bart1981 op maandag 23 maart 2015 om 18:23:
Helemaal mee eens hoor. Werk zelf in de gezondheidszorg dus zie nog wel eens mensen met een GHB verslaving langs komen (sterker nog, we hebben de medische variant standaard op de afdeling).
Vaak begint het natuurlijk al recreant wat dan doorschiet.

Een kennis van mij werkt ook in de gezondheidszorg. Hij ziet nog wel eens mensen langs komen die ernstig letsel hebben opgelopen door een hamer.
Gaan we nu die hamer afschilderen als een duivels apparaat dat verboden moet worden?
Naar mijn idee is een hamer een fantastische uitvinding waarmee hele mooie dingen gemaakt worden. In sommige gevallen weet iemand niet hoe de hamer te gebruiken of wordt de hamer zelfs misbruikt. Dat kan serieuze gevolgen hebben.
Gelukkig is de hamer nog vrij verkrijgbaar. Net zo gemakkelijk als G en gelukkig ook nog in dezelfde goede kwaliteit.
Verder denk ik dat het beter weer een paar maanden stil kan zijn in dit topic dan dat er weer een aantal onzinnige berichten wordt gepost.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4-3
Als je het dan toch over onzinnige berichten hebt dan is dat bericht van jou dat natuurlijk wel.
Hoe kan je nou in hemelsnaam een hamer vergelijken met iets als GHB? Het is gewoon statistisch aangetoond dat de problemen met GHB gewoon toenemen. Steeds meer mensen belanden op de EHBO vanwege GHB, steeds meer mensen worden opgenomen in de psychiatrie of een verslavingskliniek ten gevolge van GHB. Dat is toch even wat andere koek dan iemand die zich met een hamer op zijn vinger slaat.

Maar goed je kan natuurlijk je kop er voor in het zand steken, moet je lekker doen.

Begrijp me goed, het is niet dat ik een kruistocht ga houden hier tegen GHB, helemaal niet zelfs. Maar het is gewoon een constatering dat het verbieden van de GBL voor consumenten toch een vrij effectief middel lijkt te zijn.
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
laatst mn tong verbrand door n pizza.. eg onveilig spul! beter de ban erin!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Bart1981 op woensdag 25 maart 2015 om 16:41:
Steeds meer mensen belanden op de EHBO vanwege GHB, steeds meer mensen worden opgenomen in de psychiatrie of een verslavingskliniek ten gevolge van GHB.

En daarna beweer je dat het verbieden van GBL voor consumenten toch een vrij effectief middel is.

Een link naar de bron die jouw statistische tegenstrijdigheden onderbouwt zou leuk zijn.
Maar die gaan we niet krijgen, gok ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op woensdag 25 maart 2015 om 17:40:

Precies! Dat gebeurt steeds vaker. Volgens experts komt dat omdat er nu minder pizza's zijn.
K*dt pizza's!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op woensdag 25 maart 2015 om 17:40:

Dat heb ik altijd met kaassoufflé's! Food straight from hell!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Leown op woensdag 25 maart 2015 om 18:12:
Dat heb ik altijd met kaassoufflé's! Food straight from hell!

Ook gekocht bij zon chinees zeker?
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van Ptt op woensdag 25 maart 2015 om 18:06:
En daarna beweer je dat het verbieden van GBL voor consumenten toch een vrij effectief middel is.

I get your point :)

Heb even wat nagezocht, en op zich heb je gelijk, sinds 2013 is er geen stijging meer in het aantal problematische GHB gevallen. Daarvoor was het tussen 2007 en 2012 wel toenemend. Laat ook nou net in 2012 het verbod op GBL gekomen zijn.
Kortom, ja de GBL maatregel lijkt gezien de cijfers effectief. En nee, het aantal problemen met GHB is meer gestabiliseerd en neemt dus niet toe (wat ik eerst wel dacht).

Nog geen jaarverslag van 2014 gevonden om te zien wat de meest recente cijfers zijn.

bron:
http://www.trimbos.nl/~/media/files/gratis%20downloads/AF1316%20NDM%20Jaarbericht%202013-2014.ashx#page=155
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
vriendjes maken met iemand uit belgie of duitsland daar is het nog gewoon te bestellen 8)
Waarschuw beheerder
3 - 5 ml per keer, laatste paar keer alleen troep gehad, dus doe het bijna nooit meer.

Verder Goed spul om de negatieve effecten aan het einde van pep op te heffen!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Speedy-Gonzales op zondag 5 april 2015 om 23:27:
heffen

Totdat het uitwerkt , dan wordt het naar mijn ervaring alleen maar kutter
Waarschuw beheerder
+1-5
Hier in de omgeving nooit last gehad van ghb tekort
Altijd top kwaliteit dikke stroop
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Raver op maandag 6 april 2015 om 00:06: