Partyflock

Forumonderwerp · 1074203
28 volgers · 165290x bekeken

Waarschuw beheerder
+10-6
Wat vinden jullie ervan?

Hoevaak gebruik je het?

En hoeveel ml gebruik je per keer?

Enne natuurlijk is dit forum gewoon voor de fans :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Is het uberhaupt nog ergens te krijgen voor een normale prijs dan??
Ik zoek me rot maar vinden doe k het niet. :S
En dan bedoel k gewoon kant en klare G..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van *NG* op zondag 5 april 2015 om 15:34:
vriendjes maken met iemand uit belgie of duitsland daar is het nog gewoon te bestellen 8)

Is dit echt zo ja? Binnekort maar eens de grens over dan om vrienden te zoeken, want de schaarste is hier ook toegeslagen8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NDO op zondag 19 april 2015 om 04:28:
en als je enemaal eraan zit is het elk uur/twee uur feest hahaha

in jou geval wel ja :roflol:
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van performance™ op donderdag 23 april 2015 om 04:03:
Hoeveel ml per Keer haha om de 2uur 5ml. voor ik Naar het kentron ging nu 20 ml per dag ongeveer hihii hier over de kwaliteit en aanbod niks te Klagen

Lekker Hulp zoeken jij (y)
Waarschuw beheerder
+2-15
Laatst voor t eerst gedaan na beat the bridge, weet niet precies wat je zou moeten voelen had namelijk al best wat op van te voren dacht zo'n 2 flessen wijn, flink wat bier, halve gram sos, beetje pep, 2 caps 4fmp en iets van 3 pillen (ik weet het harstikke slecht en fout en onproffessioneel maarja ik lette ni echt op). In ieder geval ik pakte de eerste keer ghb gwn 1 zo'n buisje, later begon me huid te tintelen en kreeg ik zo'n heerlijk gevoel door mn lichaam stromen, werd er ook vrolijk en geil van. Realiseer me dat ik veel te ver was gegaan dus ook gelijk mijn laatste drugservaring. Peace
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van PoppenGoHard op vrijdag 1 mei 2015 om 01:30:
Laatst voor t eerst gedaan na beat the bridge, weet niet precies wat je zou moeten voelen had namelijk al best wat op van te voren dacht zo'n 2 flessen wijn, flink wat bier, halve gram sos, beetje pep, 2 caps 4fmp en iets van 3 pillen (ik weet het harstikke slecht en fout en onproffessioneel maarja ik lette ni echt op). In ieder geval ik pakte de eerste keer ghb gwn 1 zo'n buisje, later begon me huid te tintelen en kreeg ik zo'n heerlijk gevoel door mn lichaam stromen, werd er ook vrolijk en geil van. Realiseer me dat ik veel te ver was gegaan dus ook gelijk mijn laatste drugservaring. Peace

Was het feest nou echt zo verschrikkelijk dat je dit jezelf aandeed? :lol:
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Vond het eerst altijd ontzettend vies, zo vies dat ik er liever van af zag. Heb het nu gemaakt met smaakstoffen erbij, echt een enorme verbetering(Y)
Waarschuw beheerder
+1-1
Integendeel het was te geweldig, niet eens last gehad van n kater of iets
Waarschuw beheerder
-2
Er is nu een vriend van me out gegaan.
Hij rande eerst zn beste vriendin nog aan.
Allemaal lijpe shit wat hij doet.
Maar hij ligt nu gelukkig te slapen
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van lisanne26 op donderdag 14 mei 2015 om 04:25:

Ik zou zeggen neem zelf ook wat.
Waarschuw beheerder
+1-1

Rand hem aan om t m af te leren

Waarschuw beheerder
+3-4
Er is nu een vriend van me out gegaan

Moet wel een ruige peer zijn als ik t zo lees.
Waarschuw beheerder
+5-1
Stukje cabaret op radio Veronica:
Humor on:
Ging een wijf versieren in de kroeg....ze was zo lelijk ...heb toen GHB maar in mijn eigen drankje gedaan....
Humor off
:D
Waarschuw beheerder
+1-1
Denk dat hij dat zelfs nog leuk en lekker zou vinden ook haha
Waarschuw beheerder
+2-2
donateur
Uitspraak van Raver op maandag 23 maart 2015 om 12:44:
Misschien maar beter ook, ghb maakt veel meer kapot dat je lief is. Dit geldt overigens niet voor recreatieve gebruikers die af en toe gebruiken. Maar meer voor de mensen die er verslaafd aan zijn.

Dat geldt wel voor meer verslavingen
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van MissEs op maandag 25 mei 2015 om 03:23:
verslavingen

Maar er is bijna geen enkele verslaving zo uitputtend als een ghb verslaving.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Raver op maandag 25 mei 2015 om 04:28:
Maar er is bijna geen enkele verslaving zo uitputtend als een ghb verslaving.

Ik heb geen flauw idee... Ook ik werk in de zorg en ik ken diverse mensen die verslaafd zijn (niet aan ghb dan). Maar ik denk dat elke verslaving op de duur wel uitputtend kan zijn.

Maar zoals ik al zei... Ik heb een hoop verslavingen gezien, maar geen ervaring met ghb verslaafde
Waarschuw beheerder
+1
Nooit gedacht dat ik het wilde proberen ooit... maaaaar beter van niet dus?

Waarschuw beheerder
-1
volgende week zaterdag voor het eerst G proberen op een festival, de bedoeling was verspreid over de hele dag 3 buisjes van 2.5 ml te nemen. Enige tips of punten waar ik rekening mee moet houden? Tips om het een beetje smakelijker te maken zijn van harte welkom, hoorde dat het extreem ranzig is:(
Waarschuw beheerder
+10-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2015 om 02:04:
volgende week zaterdag voor het eerst G proberen op een festival

Nog niet eerder thuis gedaan dus? No go wat mij betreft.
Waarschuw beheerder
-1
volgende week zaterdag voor het eerst G proberen op een festival, de bedoeling was verspreid over de hele dag 3 buisjes van 2.5 ml te nemen. Enige tips of punten waar ik rekening mee moet houden? Tips om het een beetje smakelijker te maken zijn van harte welkom, hoorde dat het extreem ranzig is:(

Niet te veel van verwachten, niet te snel bijnemen en iets als back-up meenemen. Mijn eerste keer ghb viel verschrikkelijk tegen namelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op zondag 14 juni 2015 om 10:32:
Niet te veel van verwachten, niet te snel bijnemen en iets als back-up meenemen. Mijn eerste keer ghb viel verschrikkelijk tegen namelijk.

Het plan was sowieso om ook een paar sleutelpuntjes pep erbij te nemen, hoorde dat dat wel leuk was om te doen. Ga met mensen die wel ervaring hebben, die zorgen dat het bijnemen niet te snel zal gaan
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2015 om 13:19:
Het plan was sowieso om ook een paar sleutelpuntjes pep erbij te nemen, hoorde dat dat wel leuk was om te doen. Ga met mensen die wel ervaring hebben, die zorgen dat het bijnemen niet te snel zal gaan

Tijd bijhouden, hoe lastig dat ook is op een festival. Ik houd altijd 3 uur tussen de dosissen. Tenzij ik nog lekker ga, dan natuurlijk wat langer

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op zondag 14 juni 2015 om 13:32:
Tijd bijhouden, hoe lastig dat ook is op een festival. Ik houd altijd 3 uur tussen de dosissen. Tenzij ik nog lekker ga, dan natuurlijk wat langer

Top ga ik proberen, thanks !
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2015 om 13:19:
Het plan was sowieso om ook een paar sleutelpuntjes pep erbij te nemen, hoorde dat dat wel leuk was om te doen.

Een sterke upper en een sterke downer werkt elkaar nogal tegen, lijkt me dat je aan één van de twee weinig zin geeft.
Waarschuw beheerder
+1-1
Enige tips of punten waar ik rekening mee moet houden? Tips om het een beetje smakelijker te maken zijn van harte welkom

Zet in je telefoon op welk tijdstip je hoeveel ml hebt genomen. Hou er rekening mee dat na 90 minuten 80% uit je lichaam is, dus als je na anderhalf uur bij pakt, is er nog een deel van je vorige dosis 'actief' in je lichaam. Hou er dus minimaal 2 uur tussen, ook al voel je er voor je gevoel niet zo veel van. Zou het overigens niet gelijk gaan combineren met iets, kijk eerst eens wat alleen GHB met je doet, en hoe je daar op gaat.

Voor de smaak, als je in een half colaatje 2,5ml GHB gooit, en je drinkt dat in 2 slokken op is het echt prima te doen, evt kauwgumpje bij de hand houden.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op zondag 14 juni 2015 om 15:36:
Hou er dus minimaal 2 uur tussen, ook al voel je er voor je gevoel niet zo veel van.

bijhouden op mijn telefoon is wel een goed idee. aangezien ik niet heel veel lichaamsgewicht heb (65 kg bij een lengte van 1.92) en best gevoelig ben voor veel dingen ga ik er sowieso minimaal 3 uur tussen houden.

Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op zondag 14 juni 2015 om 15:36:
oor de smaak, als je in een half colaatje 2,5ml GHB gooit, en je drinkt dat in 2 slokken op is het echt prima te doen, evt kauwgumpje bij de hand houden.

Colaa'tje atten moet geen probleem zijn, hier heb ik nou wat aan! Bedankt voor de tips!!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2015 om 15:42:
Colaa'tje atten moet geen probleem zijn

ik heb daar persoonlijk slechte ervaringen mee, ik drink het liever in een aantal slokken kalm aan op.
desnoods met een glas cola zonder iets er in ernaast.
Als ik het in 1x achter over sla wordt ik eigenlijk altijd misselijk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op zondag 14 juni 2015 om 16:28:
Als ik het in 1x achter over sla wordt ik eigenlijk altijd misselijk

Jaa is dit zo erg? Hoor van mensen dat het ranzig is, maar zo ranzig? Wat moet ik me bij de smaak voorstellen?:p
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2015 om 17:52:
Hoor van mensen dat het ranzig is, maar zo ranzig?

Ja..ik vind het zo ranzig dat ik het niet meer met cola kan drinken iig.. (al heb ik ook wat meer dan 2,5ml nodig doorgaans).
Waarschuw beheerder
+4-4
Gewoon in water, proef je bijna niks
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Jaa is dit zo erg? Hoor van mensen dat het ranzig is, maar zo ranzig? Wat moet ik me bij de smaak voorstellen?:p

zeepsop
Waarschuw beheerder

Gaat niet om de smaak zozeer, al is t niet echt lekker weg te hachen nee.
Maar werd eerder altijd beroerd als ik t in 1x weg atte, is me in dit forum toen geadviseerd om het rustig te drinken.

En de smaak, tis een hele visceuse vloeistof, zoutig, en voelt warm in je mond.
Waarschuw beheerder
+7
De eerste keer of paar keren valt de smaak wel mee. Als je het vaker gaat gebruiken word de smaak veel erger. Dat was iig bij mij zo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JeeDerksen op dinsdag 21 april 2015 om 18:14:
Is het uberhaupt nog ergens te krijgen voor een normale prijs dan??
Ik zoek me rot maar vinden doe k het niet. :S
En dan bedoel k gewoon kant en klare G..

Ik haal meestal een flugel flesje vol voor een tientje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lisanne26 op dinsdag 23 juni 2015 om 12:38:
Ik haal meestal een flugel flesje vol voor een tientje

Da's best wel prijzig..