Partyflock

Forumonderwerp · 1074203
28 volgers · 164170x bekeken

Waarschuw beheerder
+10-6
Wat vinden jullie ervan?

Hoevaak gebruik je het?

En hoeveel ml gebruik je per keer?

Enne natuurlijk is dit forum gewoon voor de fans :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkewous07 op woensdag 8 december 2010 om 23:45:
5x 2.5 ml

dat is 12.50 euro nogal een dikke prijs!!!
donateur
5 biertjes in een kroeg kosten vaak het zelfde en heb je (vaak) minder plezier van, dus het is maar hoe je er naar kijkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkewous07 op woensdag 8 december 2010 om 23:45:
k mix het mt klein beetj pure limonade is de smaak bijna helemaal weg. had 7.5 ml en betaal 12.50 voor een half inktpotj iets vn 5x 2.5 ml

das fucking duur an!
1L kost hier gemiddeld 80e, 50ml 12,50 euro

Ach, als je er maar plezier van hebt gehad.

Waarschuw beheerder
hmm 50ml voor 12,50, klinkt best goed ;) hoe sterk is die dan?

moet ook nog een kleine hoeveelheid hebben voor over 2 weken, heb nog wel wat liggen maar die is niet echt heel sterk.
Waarschuw beheerder
Varieert tussen de 450 en 490mg GHB per 1ml vloeistof.
(aldus testcentrum)
Waarschuw beheerder
heb nooit GHB gebruikt maar blijkbaar tot afgelopen weekend,was gezellig wat gaan drinken in de stad en is GHB in me drank gegooid:Sniet lang daarna ben ik 3 keer flauw gevallen heb een gebroken voor gebit,blauwe plekken en een hersenschudding opgelopen. diegene die mij naar ziekenhuis heeft gebracht heeft niks over dat flauwvallen gezegd en ook niks over mijn ziekte verteld... heb namelijk ooit een herseninfarct gehad... daarna beland ik in zijn bed en werd helemaal naakt wakker... de reacties die ik had wees erop dat ik meer als 3 gram binnen had,misselijkheid,spugen,wist helemaal niks van wat er gebeurt was,hoofdpijn,duizelig etc...ik was zelfs 2 dagen later niet bij,dacht vanwegen de hersenschudding, hij hield steeds zijn klok in de gaten volgende dag merkte ik en vroeg wat er gebeurt was maar gaf niet veel antwoord op...ik was die nacht steeds bewusteloos of in diepe slaap? ik kan me nog steeds weinig herrineren want ik viel steeds snel weg... zou die wat gedaan hebben die nacht terwijl ik naakt wakker naast hem werd denken jullie ? ff in kort uitgelegd want is best een ingewikkeld en lang verhaal..
Waarschuw beheerder
what the fuck??! bizar verhaal... :|

GHB werkt 'slechts' 3 uur... tenzij er steeds wat bij wordt gedoseerd... 3gr is op zn minst 6-7ml G... veels te veel natuurlijk! Lekker aangifte doen tegen die kerel... dit is niet zo best.... :s
Waarschuw beheerder
ja ken je wel zeggen bizar verhaal dat probeer ik zelf ook achter te komen hoe en wat,daarom zeg ik heb nooit ghb gebruikt en gebeurt me dit :S aangifte gedaan maar weinig bewijs omdat ik zelf bijna niks kan herrineren
Waarschuw beheerder
Hoe weet je dat het GHB was , als je het nooit gehad hebt.
Het blijft natuurlijk wel een klote streek om dit te doen. Zijn alleen maar losers die zo een meisje willen hebben.
Ik hoop vor je dat de je nu niet een afkeer krijgtvan GHB want het is best wel lekker als je er maar op een normale manier mee omgaat.

Hoije

TM
Waarschuw beheerder
hmmm vorige week nieuwe G gehaald via een bekende... beetje slappe bende als je het mij vraagt... spotgoedkoop, dat wel maar niet het lekkere G gevoel wat ik bij de vorige had. :( Eerst aan 2,0ml genoeg maar bij deze merk ik nog maar weinig bij 2,0ml dus de volgende keer eens 3,0ml of misschien zelfs 3,5ml proberen...
Waarschuw beheerder
Die jongen zei volgende dag zo zelf overtuigend dat ik ghb had gehad en dat heb ik zelf tegen mijn huisarts gezegd en zij ging dus uitzoeken en toen ze het vertelde alles wat ik had, was duidelijk ghb,toen ze het vertelde ging ik zelf op internet uitzoeken en alles wijst op zelfde wat ik had,daar twijfel ik niet meer aan,ik heb geen gevoel dat ik drugs of iets moet gebruiken,maar ben wel nog steeds onrustig van wat is die ene nacht gebeurt...heb zelf een dochtertje van 2 jaar en 3 maanden en had wel me laatste avond kunnen zijn dat ik haar heb kunnen kussen,omhelzen en zeggen dat ik van der hield.. maar goed voel me wel weer goed maar ups and downs .......

Ik hoop het ook niet,ik heb een dochtertje die ik op moet voeden...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **CraZy TriCk** op zondag 19 december 2010 om 02:37:
heb nooit GHB gebruikt maar blijkbaar tot afgelopen weekend,was gezellig wat gaan drinken in de stad en is GHB in me drank gegooid

apart dat je je drankje dan niet raar vond smaken, G heeft een hele sterke smaak.

vind het verder nogal een sterk verhaal om eerlijk te zijn.

Apart ook dat je weet hoeveel G je ongeveer heb gehad terwijl je verder eigenlijk niet zoveel meer herinnerd. Hij heeft je elke x in je slaap G zitten toedienen?
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=45809157]{element is niet toegankelijk}apart dat je je drankje dan niet raar vond smaken, G heeft een hele sterke smaak[/quot
G die perfect gemaakt is is smaakloos en geurloos
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Tinos- op vrijdag 31 december 2010 om 03:42:

dal zal best, maar denk dat weinig mensen dat ooit in hun handjes hebben gehad.

heb nog nooit een smaakloze G gehad.
Waarschuw beheerder

heb ik nog nooit in handen gehad.....
was het maar zo ;)
Waarschuw beheerder
GHB is lekker, alleen je moet zo vaak pissen. En als je het toilet doorspoelt, dat geluid....shshshshshshshshshhshsh...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Speedo123 op maandag 3 januari 2011 om 21:31:
Stel me wel de vraag vanwaar die vijandigheid?
Is het omdat ik nieuw ben hier?

Het heeft er absoluut niets mee te maken dat je nieuw bent .. Je beseft zelf toch wel dat het redelijk ongepast is om op openbare forums naar drugs te vragen ? Zo krijgt partyflock een slechte naam en alle mensen die op partyflock posten.Daarom die vijandigheid ;)
Uitspraak van Speedo123 op maandag 3 januari 2011 om 21:31:
@ Love2Roll waarom stuur je me dan niet naar de flikken van Turnhout? Dan hoef ik tenminste mijn eigen stad niet uit...

Ik weet niet of je het beseft maar turnhout is samen met beerse zowat de G hoofdstad van belgie .. Echter is gebrek aan goeie kwaliteit maar het is er zeker wel te vinden ..
Waarschuw beheerder
Ben aag naar keer zelf te maken maar ben weer te bang om de gbl te bestellen is dit een beetje terecht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van doop op woensdag 12 januari 2011 om 17:36:
Ben aag naar keer zelf te maken maar ben weer te bang om de gbl te bestellen is dit een beetje terecht?

Gewoon een goede bron zoeken en niet bij de gootsteenontstopper bewaren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 november 2010 om 16:58:
jullie lopen Struggle gewoon brutaal te hosselen om hem weer hooked te maken zeker! :(

nooit hooked geweest (Y)

maar ze proberen me te verkrachten
stiekum in me drinken en dan van me ster een rondje proberen te maken :dood:
en ze gaan aan me piemol zuigen enzo....
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op donderdag 13 januari 2011 om 16:08:
nooit hooked geweest

maar ze proberen me te verkrachten
stiekum in me drinken en dan van me ster een rondje proberen te maken
en ze gaan aan me piemol zuigen enzo....

Zeker een fantasie van je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 januari 2011 om 17:57:
Gewoon een goede bron zoeken en niet bij de gootsteenontstopper bewaren

gewoon door elkaar gooien, klaar is je product (Y)

Waarschuw beheerder
bij het 'huis, tuin en keuken' maken van GHB-Na, was is dan ongeveer het rendement van de reactie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2011 om 20:06:
gewoon door elkaar gooien, klaar is je product

Synthese lukt naar wat ik begrepen heb beter in kleine hoeveelheden :) dus je kunt bv beter 200ml maken , en als deze op is nieuwe maken :) en je loopt minder risico aangezien je dan een kleinere hoeveelheid illigaal spul in huis hebt liggen :)

Waarschuw beheerder
stel, je wilt de perfecte G maken, moet je gewoon van exacte molverhouding werken?
dus als je 1 mol GBL hebt, moet je daar 1 mol opgeloste NaOH voor gebruiken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 januari 2011 om 15:03:
dus als je 1 mol GBL hebt, moet je daar 1 mol opgeloste NaOH voor gebruiken?

ja :P en niet vergeten dat 1 mol niet 1 gram is hea ;)
en van 100 gram GBL maak je ook ongeveer 100 gram GHB (ligt aan de kok)
meestal zelfs iets meer..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Hoe moet ik nou weten hoe ghb smaakt als ik nooit gebruikt heb??? Das een domme vraag....
Waarschuw beheerder
donateur
Zie een hoop verslaafden hier...Dacht voorheen dat het zo onschuldig was...

Heb tijdje bij de verslavingszorg gewerkt...Fikse toename van aanmeldingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **CraZy TriCk** op maandag 17 januari 2011 om 02:11:
Hoe moet ik nou weten hoe ghb smaakt als ik nooit gebruikt heb??? Das een domme vraag....

Waarschijnlijk bedoelde hij hier dat je (als het G geweest was), je dit geproeft zou hebben. Je claimt dat het G was, maar dat spul is kwa smaak zo aanwezig/ranzig, dat proef je echt wel, zat of niet zat ;) Dan drink je je glas echt niet leeg als je dat spul proeft en niet verwacht :lol:

Ik moet het in heel sterke siroop, grenadine of rode Fernandes oplossen, wil ik het niet/nauwelijks proeven.

Het out gaan zegt niet zoveel over de G, als wel over de hoeveelheid die je naar binnen werkt en de combinatie met alcohol. Twee downers tegelijk resulteert sneller in "out gaan".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind dat mensen altijd zooo makkelijk zeggen dat ze G hebben gehad.

Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op maandag 17 januari 2011 om 14:42:
Je claimt dat het G was, maar dat spul is kwa smaak zo aanwezig/ranzig, dat proef je echt wel, zat of niet zat Dan drink je je glas echt niet leeg als je dat spul proeft en niet verwacht

Exact. Je kan mij niet wijsmaken dat je dat door je strot heen krijgt en al helemaal niet als je alcohol d'r bij drinkt. Ik heb nog nooit iets met G kunnen combineren waardoor de smaak wegviel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 17 januari 2011 om 02:16:
Dacht voorheen dat het zo onschuldig was...

dat denken de meesten nog steeds volgens mij.

Zitten trouwens ook 'fantastische'gevolgen vast aan het misbruik op lange termijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 januari 2011 om 21:33:
Zitten trouwens ook 'fantastische'gevolgen vast aan het misbruik op lange termijn!

Tja... je lichaam stopt met het aanmaken van GHB (lichaamseigen stof) waardoor je afhankelijk wordt van het zelf toedienen van GHB... Je moet dan wel GHB nemen of je wil of niet... Daarom nooit direct stoppen, maar rustig afbouwen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van spac3D op maandag 17 januari 2011 om 21:51:
Tja... je lichaam stopt met het aanmaken van GHB (lichaamseigen stof) waardoor je afhankelijk wordt van het zelf toedienen van GHB... Je moet dan wel GHB nemen of je wil of niet... Daarom nooit direct stoppen, maar rustig afbouwen.

Ik gebruik zelf geen ghb hoor, wel eens gedaan, vond er weinig leuks aan,
maar waar jij over spreekt zijn niet de gevolgen waar ik op doel,
momenteel werk ik mee aan een onderzoek naar gevolgen die ook na het stoppen blijven.
Waarschuw beheerder
over welke gevolgen heb jij het dan? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 januari 2011 om 22:02:
momenteel werk ik mee aan een onderzoek naar gevolgen die ook na het stoppen blijven.

wat zijn je bronnen ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mijn Sleutel :jaja: op maandag 17 januari 2011 om 23:01:
wat zijn je bronnen ?

ex ghb-verslaafden die meewerken aan het onderzoek,
artsen en psychiaters.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van spac3D op maandag 17 januari 2011 om 22:09:
over welke gevolgen heb jij het dan?

zoals het nu lijkt,
is er in sommige gevallen sprake van langdurige
aanwezigheid van 'psychotische'aanvallen.
waarbij het lijkt alsof men niet meer 'op deze wereld is.'
dit lijkt wel na het afkicken geleidelijk te verminderen.
tevens het lichamelijke gevolg van o.a. zenuwproblemen,
dit schijnt te komen door de 'spastische'bewegingen die sommigen maken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
note: ik doe mee aan het onderzoek, als iemand die ervaring deelt uit de persoonlijke sfeer.(naaste omstander van een ex verslaafde,
hierbij is binnen dit onderzoek geregeld contact met alle deelnemende partijen,over wat men zoal constateerd.)
wat er dus uiteindelijk uit komt staat nog niet vast, dit zijn alleen enkele van de symptomen die in dit onderzoek vrij veel zijn waargenomen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oke, en mijn andere bericht is niet geplaatst zie ik,
hierbij nog een poging,
NA het afkicken kan er langere tijd sprake zijn van
psychotische aanvallen, deze lijken wel te verminderen als de tijd verstrijkt.
que lichamelijke symptomen:
o.a. zenuw problemen, dit schijnt te komen door de 'spastische' bewegingen
die gemaakt worden, onder invloed van ghb.
wederom is dit te verhelpen,
het schijnt wel erg pijnlijk te zijn.
Waarschuw beheerder
oke (y)

Goed verhaal. :) Er is nog weinig bekend over de lange termijn gevolgen van GHB, omdat het relatief nieuw is. Ik zou het persoonlijk wel interessant vinden als je verdere resultaten uit het onderzoek hier post.

Wordt er ook rekening gehouden met de zuiverheid van de ghb? Ik bedoel dan vooral dat sommige GHB verslaafden gewoon pure GBL gebruiken... Ik kan me toch voorstellen dat dit schadelijker is voor je lichaam dan 'gewone' GHB. Ik vind het dan ook niet zo verwonderlijk dat GHB zenuw problemen kan veroorzaken. Als je de ingrediënten zo bekijkt dan moet het haast wel schadelijk zijn. (alhoewel onderzoeken tot zover nog wat anders beweren...)