Partyflock

Forumonderwerp · 1074203
28 volgers · 164199x bekeken

Waarschuw beheerder
+10-6
Wat vinden jullie ervan?

Hoevaak gebruik je het?

En hoeveel ml gebruik je per keer?

Enne natuurlijk is dit forum gewoon voor de fans :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zou wel miss anders gesmaakt hebben maar als je dan meerdere drankjes drinkt zoet en minder zoet...en als je dan nooit ghb gebruikt heb kun je dan nooit weten hoe t smaakt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **CraZy TriCk** op dinsdag 18 januari 2011 om 00:58:
zou wel miss anders gesmaakt hebben maar als je dan meerdere drankjes drinkt zoet en minder zoet...en als je dan nooit ghb gebruikt heb kun je dan nooit weten hoe t smaakt

Geloof me, als jij een drankje drinkt waar ghb in zit dan proef je dat ècht. Wellicht kun je er niet gelijk de naam ghb aan hangen, maar je WEET dat het fout zit. Daarom: neem bij het uitgaan nooit een flinke teug uit je glas/beker, want ALS het erin zit dan gaat het dus fout. En als je eerst even een klein slokje neemt en je proeft wat raars (of zelfs als je maar twijfelt) weggooien. GHB heeft zo'n gore smaak...beetje zout-achtig zeggen sommigen... Gewoon goed uitkijken met je drinken als je uitgaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 18 januari 2011 om 03:02:
Geloof me, als jij een drankje drinkt waar ghb in zit dan proef je dat ècht. Wellicht kun je er niet gelijk de naam ghb aan hangen, maar je WEET dat het fout zit. Daarom: neem bij het uitgaan nooit een flinke teug uit je glas/beker, want ALS het erin zit dan gaat het dus fout. En als je eerst even een klein slokje neemt en je proeft wat raars (of zelfs als je maar twijfelt) weggooien. GHB heeft zo'n gore smaak...beetje zout-achtig zeggen sommigen... Gewoon goed uitkijken met je drinken als je uitgaat.

Sowieso je drankje ergens laten staan waar je 't niet kan zien is dom. En je proeft inderdaad écht wel als 't ergens in zit hoor, wat ik zeg ik heb 't nog nooit met iets kunnen combineren waardoor de smaak wegvalt.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kiets op dinsdag 18 januari 2011 om 13:12:
Sowieso je drankje ergens laten staan waar je 't niet kan zien is dom. En je proeft inderdaad écht wel als 't ergens in zit hoor, wat ik zeg ik heb 't nog nooit met iets kunnen combineren waardoor de smaak wegvalt.

Dat eerste sowieso, maar je hèbt bar-mensen die zichzelf een leuke avond hebben beloofd. Of iemand haalt een drankje voor je ofzo...kan ook uit je eigen vriendengroep zijn. Dus ALTIJD alert zijn! En die smaak IS gewoon niet te neutraliseren! Maar dat jij dat spul ook gebruikte zeg...ik had je nog wel zó keurig ingeschat! ;) JWZ! :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 18 januari 2011 om 13:15:
Dat eerste sowieso, maar je hèbt bar-mensen die zichzelf een leuke avond hebben beloofd. Of iemand haalt een drankje voor je ofzo...kan ook uit je eigen vriendengroep zijn. Dus ALTIJD alert zijn! En die smaak IS gewoon niet te neutraliseren!

:lol: Klopt, maar ik ben altijd wantrouwig geweest op dat gebied. Ik drink nooit zomaar iets met 'n grote teug weg, als er dan iets ín je drankje zit dan heeft 't ook niet veel effect. Maar als 't bij mij gebeurt heb ik tenminste échte vrienden die wel voor me zorgen en me niet ergens naakt in bed laten belanden. Maar goed daar komt bij dat ik dan ook wel prima weet wat ik drink en als 't niet goed smaakt dan tyf ik 't echt wel weg hoor. :')

Uitspraak van actief op dinsdag 18 januari 2011 om 13:15:
Maar dat jij dat spul ook gebruikte zeg...ik had je nog wel zó keurig ingeschat!

Een Gtje op z'n tijd. (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kiets op dinsdag 18 januari 2011 om 13:19:
Een Gtje op z'n tijd. (L)

Gekkie! (L) ;)

Maar idd is wel heel verstandig van je. :respect: Als je een grote teug neemt van je drankje is het in feite al te laat als er wat in mocht zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 18 januari 2011 om 13:28:
Gekkie

:D(L)

Uitspraak van actief op dinsdag 18 januari 2011 om 13:28:
Maar idd is wel heel verstandig van je. Als je een grote teug neemt van je drankje is het in feite al te laat als er wat in mocht zitten.

Precies, maar toch is 't zo hè. Je kan mij niet wijsmaken dat véél mensen dit doen, vaak zijn 't maar smoesjes van meisjes die gekke dingen doen omdat ze te veel hebben gezopen. In de werkelijkheid gebeurt dit écht niet zo veel hoor. :')

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kiets op dinsdag 18 januari 2011 om 13:30:
Precies, maar toch is 't zo hè. Je kan mij niet wijsmaken dat véél mensen dit doen, vaak zijn 't maar smoesjes van meisjes die gekke dingen doen omdat ze te veel hebben gezopen. In de werkelijkheid gebeurt dit écht niet zo veel hoor. :')

Ik denk dat het vooral door tegenstanders en moraalridders wordt gebruikt. Net als wanneer iemand op een feest om het leven komt door hartproblemen. Gelijk is dat ene pilletje (of wat voor drugs men al dan niet gebruikt heeft) de oorzaak. Die hartproblemen doen dan al niet eens meer ter zake. En zolang de beleidsmakers zich op die manier over drugs uitlaten kan er nooit sprake zijn van een open en eerlijke discussie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 18 januari 2011 om 14:07:
dat ene pilletje

Als je dit al zegt, is het al niet 'open en eerlijk' of je moet '1' 200mg+ bedoelen, maar dat is wsl niet zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 18 januari 2011 om 14:07:
Ik denk dat het vooral door tegenstanders en moraalridders wordt gebruikt. Net als wanneer iemand op een feest om het leven komt door hartproblemen. Gelijk is dat ene pilletje (of wat voor drugs men al dan niet gebruikt heeft) de oorzaak. Die hartproblemen doen dan al niet eens meer ter zake. En zolang de beleidsmakers zich op die manier over drugs uitlaten kan er nooit sprake zijn van een open en eerlijke discussie.

Precies, altijd 't vingertje naar drugs. Ik weet nog goed op Decibel vorig jaar, het was teeering warm en ik heb menig afgevoerd zien worden. Iedereen meteen: whoooo die heeft echt veel gebruikt zeg! Maar nee, wat was de oorzaak bij de meeste? Alcohol, maar goed, dat is totaal niet schadelijk natuurlijk en de drugs is altijd de boosdoener.

Uitspraak van Bassie op dinsdag 18 januari 2011 om 14:18:
Als je dit al zegt, is het al niet 'open en eerlijk' of je moet '1' 200mg+ bedoelen, maar dat is wsl niet zo.

Joh, wie van één pilletje dood gaat die heeft gewoon ergens last van. Overdosis MDMA is dacht ik pas mogelijk na 6gram, wat ongeveer 80 pillen zijn. Dan spreek je van 'n letale dosis. Combies zijn dodelijker, uiteraard. Maar goed, zodra je drugs gaat combineren is 't je eigen schuld. Sowieso is 't altijd je eigen schuld als je verkeerd/out gaat, drugs gebruiken doe je toch echt zelf.

Net zoals iedereen die 'wat in hun drinken heeft gehad', heel lullig voor degene bij wie 't écht zo is, maar bij de meeste is dat niet zo, het is de meest makkelijke uitweg voor sletjesgedrag enzo.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Kiets op dinsdag 18 januari 2011 om 15:14:
Joh, wie van één pilletje dood gaat die heeft gewoon ergens last van

Je snapt dus niet wat ik bedoel, wat ik dan wel weer snap
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bassie op dinsdag 18 januari 2011 om 15:29:

Dat is fijn, snapt in ieder geval iemand het. Wat bedoel je dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van doop op donderdag 13 januari 2011 om 20:01:
Zeker een fantasie van je?

wees niet bang (Y)

anyway
baggerzooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op donderdag 13 januari 2011 om 16:08:
nooit hooked geweest

maar ze proberen me te verkrachten
stiekum in me drinken en dan van me ster een rondje proberen te maken
en ze gaan aan me piemol zuigen enzo....

Denk al dat heb jij toch nie nodig kijk anders ff op je eigen profiel (foto_)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Kiets op dinsdag 18 januari 2011 om 13:30:
recies, maar toch is 't zo hè. Je kan mij niet wijsmaken dat véél mensen dit doen, vaak zijn 't maar smoesjes van meisjes die gekke dingen doen omdat ze te veel hebben gezopen. In de werkelijkheid gebeurt dit écht niet zo veel hoor.

Geloof er ook weinig van idd..
Gebruik t altijd als smoes..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op maandag 17 januari 2011 om 14:58:
Exact. Je kan mij niet wijsmaken dat je dat door je strot heen krijgt en al helemaal niet als je alcohol d'r bij drinkt. Ik heb nog nooit iets met G kunnen combineren waardoor de smaak wegviel.

fanta :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike..- op zaterdag 22 januari 2011 om 10:47:
fanta

Ja, door fanta is 't doable, doorgaans. Maar nog proef je 't wel als je nog nooit 'n Gtje hebt getapt :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bassie op dinsdag 18 januari 2011 om 15:29:

zo denk ik nou ook over jou ik snap je wel maar jij denkt dat ik jou niet snap, wat ik dan ook wel weer snap.
Waarschuw beheerder
wat is een beetje een gangbare prijs voor g partypiepel

Waarschuw beheerder
voor halfje tussen 50 en 75 en voor hele tussen 75 en 125
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op dinsdag 25 januari 2011 om 15:01:
Ja, door fanta is 't doable, doorgaans. Maar nog proef je 't wel als je nog nooit 'n Gtje hebt getapt

als de G perfect gemaakt is proef je helemaal niks en je ruikt ook niks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Tinos- op woensdag 26 januari 2011 om 14:42:

als je het niet met naoh maak maar met iets anders dan krijg je g zonder geur en smaak?

of heb ik het verkeerd corrigeer me dan eff:P

Waarschuw beheerder
+1-1
Toen net hadden ze het er bij Wakker Nederland over, daar zat een politicus en die vond het niet normaal dat mensen gootsteenontstopper gebruikte..
Volgens mij weet die troela niet wat er allemaal in frisdrank geflikkerd word wat iedereen bij elke buurt super kan kopen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 januari 2011 om 08:05:
Toen net hadden ze het er bij Wakker Nederland over, daar zat een politicus en die vond het niet normaal dat mensen gootsteenontstopper gebruikte..

ja wat een troela je kan doodgaan je keel verbranden etc etc. nog nooit iemand zijn keel zien verbranden hoor? of je moet vloeibare ontstopper drinken maar ja zoals ze met alles zeggen gebruik/drink met mate

Waarschuw beheerder
Heb gisteren o.a. een buisje G naar de testservice gebracht... Als het goed is krijg ik een concentratie te horen als uitslag, maar weet iemand wat voor waarden er eigenlijk normaal zijn qua G? Ik heb geen idee, je hoort er bijna nooit iemand over... [Sample was trouwens PH neutraal, maar dat zegt nog niet zoveel]

Waarschuw beheerder
500mg ghb per ml is het max

Waarschuw beheerder
-1
half liter per weekend doppen van 10ml

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 januari 2011 om 16:37:

geloof het bijna..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ladykiller op dinsdag 25 januari 2011 om 20:15:
wat is een beetje een gangbare prijs voor g partypiepel

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 januari 2011 om 12:38:
voor halfje tussen 50 en 75 en voor hele tussen 75 en 125

:yes: zo'n 80 voor een hele hoor ik vaak
Uitspraak van -Tinos- op woensdag 26 januari 2011 om 14:42:

dat is onzin... door het evenwicht hou je altijd een klein beetje van het lacton in je oplossing en dat ruik je nog steeds..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 januari 2011 om 14:55:
als je het niet met naoh maak maar met iets anders dan krijg je g zonder geur en smaak?

suikeroplossing :honger:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 januari 2011 om 16:37:

bijna. :')
Waarschuw beheerder
Nou eeeeh

Een dosis GHB waar je van 'out' gaat is toch al snel 5ml of meer en dat proef je gewoon in elk normaal drankje... Bier, wijn, fanta, redbull of cola het maakt allemaal niet zoveel uit. Natuurlijk houd je altijd hele naïeve die denken van 'huh wat is dit bier zout? zal wel iets met de tap aan de hand zijn', maar je zal GHB altijd proeven. :)

Waarschuw beheerder
Wat is een mooie hoeveelheid als je GHB voor het eerst probeert?
En wat vooral níét te doen i.c.m. met GHB.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van spac3D op dinsdag 1 februari 2011 om 12:55:
Nou eeeeh

Een dosis GHB waar je van 'out' gaat is toch al snel 5ml of meer en dat proef je gewoon in elk normaal drankje... Bier, wijn, fanta, redbull of cola het maakt allemaal niet zoveel uit. Natuurlijk houd je altijd hele naïeve die denken van 'huh wat is dit bier zout? zal wel iets met de tap aan de hand zijn', maar je zal GHB altijd proeven.

Ja en dan gewoon doordrinken hè. :') 9 vd 10x áls het 'echt' gebeurt is het ook gewoon dom. Drankje wat niet goed smaakt gewoon doordrinken. :')

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 februari 2011 om 13:29:

Ik doe zelf altijd buisjes, daar werk ik mee. Mijn eerste dosis was 2 dopjes maar daar heb je vrij weinig aan als je hoeveelheden wilt weten.

Combineer 't in ieder geval niet met alcohol. :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op dinsdag 1 februari 2011 om 15:05:
maar daar heb je vrij weinig aan als je hoeveelheden wilt weten

Inderdaad.

Die combinatie was me al duidelijk dat dat niet lekker gaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 februari 2011 om 13:29:

Van wat ik hoorde 2 a 2,5ml :)

Niet te doen: bijnemen als je niks merkt. Dan maar een volgende x iets meer ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>NCC-1701E<< op dinsdag 1 februari 2011 om 19:18:
Van wat ik hoorde 2 a 2,5ml

Niet te doen: bijnemen als je niks merkt. Dan maar een volgende x iets meer

Wat kan ik hiervan verwachten?
Wat zijn de effecten en de duur?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 februari 2011 om 19:35:
Wat zijn de effecten en de duur?

Dat ligt een beetje aan de omgeving. Doe je 't thuis of op 'n feest?

Waarschuw beheerder
Ik zeg ja tegen mdma
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 februari 2011 om 23:09:
ik zeg nee tegen ghb!

Heel af en toe mee, doe daar je voordeel mee :mixje: :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op dinsdag 1 februari 2011 om 23:06:
Dat ligt een beetje aan de omgeving. Doe je 't thuis of op 'n feest?

Eerst thuis proberen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 februari 2011 om 10:08:
Eerst thuis proberen

De effecten verschillen natuurlijk wel per persoon, maar ik word er vooral relaxed, rustig, vrolijk en praterig van. Ik krijg ook altijd meer zin in sex en alles is wat dat betreft ook 'n heel ander gevoel. Je hebt minder remmen enzo.

Op 'n feest word ik er actief van, maar moet ik absoluut niet uit de muziek gaan, want dan gaat 't mis. Als je teveel hebt gedoseerd loop je de kans om gewoonweg in slaap te vallen en als je er écht 'n potje van hebt gemaakt van de dosering dan heb je 'n redelijk probleem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op woensdag 2 februari 2011 om 12:56:
Ik krijg ook altijd meer zin in sex en alles is wat dat betreft ook 'n heel ander gevoel. Je hebt minder remmen enzo.

:goed-om-te-weten:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 februari 2011 om 13:01:
:goed-om-te-weten:

:D