28 volgers · 164199x bekeken
donateur
zou wel miss anders gesmaakt hebben maar als je dan meerdere drankjes drinkt zoet en minder zoet...en als je dan nooit ghb gebruikt heb kun je dan nooit weten hoe t smaakt
Geloof me, als jij een drankje drinkt waar ghb in zit dan proef je dat ècht. Wellicht kun je er niet gelijk de naam ghb aan hangen, maar je WEET dat het fout zit. Daarom: neem bij het uitgaan nooit een flinke teug uit je glas/beker, want ALS het erin zit dan gaat het dus fout. En als je eerst even een klein slokje neemt en je proeft wat raars (of zelfs als je maar twijfelt) weggooien. GHB heeft zo'n gore smaak...beetje zout-achtig zeggen sommigen... Gewoon goed uitkijken met je drinken als je uitgaat.
Geloof me, als jij een drankje drinkt waar ghb in zit dan proef je dat ècht. Wellicht kun je er niet gelijk de naam ghb aan hangen, maar je WEET dat het fout zit. Daarom: neem bij het uitgaan nooit een flinke teug uit je glas/beker, want ALS het erin zit dan gaat het dus fout. En als je eerst even een klein slokje neemt en je proeft wat raars (of zelfs als je maar twijfelt) weggooien. GHB heeft zo'n gore smaak...beetje zout-achtig zeggen sommigen... Gewoon goed uitkijken met je drinken als je uitgaat.
Sowieso je drankje ergens laten staan waar je 't niet kan zien is dom. En je proeft inderdaad écht wel als 't ergens in zit hoor, wat ik zeg ik heb 't nog nooit met iets kunnen combineren waardoor de smaak wegvalt.
laatste aanpassing door een beheerder
donateur
Sowieso je drankje ergens laten staan waar je 't niet kan zien is dom. En je proeft inderdaad écht wel als 't ergens in zit hoor, wat ik zeg ik heb 't nog nooit met iets kunnen combineren waardoor de smaak wegvalt.
Dat eerste sowieso, maar je hèbt bar-mensen die zichzelf een leuke avond hebben beloofd. Of iemand haalt een drankje voor je ofzo...kan ook uit je eigen vriendengroep zijn. Dus ALTIJD alert zijn! En die smaak IS gewoon niet te neutraliseren! Maar dat jij dat spul ook gebruikte zeg...ik had je nog wel zó keurig ingeschat!
Dat eerste sowieso, maar je hèbt bar-mensen die zichzelf een leuke avond hebben beloofd. Of iemand haalt een drankje voor je ofzo...kan ook uit je eigen vriendengroep zijn. Dus ALTIJD alert zijn! En die smaak IS gewoon niet te neutraliseren!
Maar dat jij dat spul ook gebruikte zeg...ik had je nog wel zó keurig ingeschat!
Een Gtje op z'n tijd.
Gekkie
Maar idd is wel heel verstandig van je. Als je een grote teug neemt van je drankje is het in feite al te laat als er wat in mocht zitten.
Precies, maar toch is 't zo hè. Je kan mij niet wijsmaken dat véél mensen dit doen, vaak zijn 't maar smoesjes van meisjes die gekke dingen doen omdat ze te veel hebben gezopen. In de werkelijkheid gebeurt dit écht niet zo veel hoor.
donateur
Precies, maar toch is 't zo hè. Je kan mij niet wijsmaken dat véél mensen dit doen, vaak zijn 't maar smoesjes van meisjes die gekke dingen doen omdat ze te veel hebben gezopen. In de werkelijkheid gebeurt dit écht niet zo veel hoor.
Ik denk dat het vooral door tegenstanders en moraalridders wordt gebruikt. Net als wanneer iemand op een feest om het leven komt door hartproblemen. Gelijk is dat ene pilletje (of wat voor drugs men al dan niet gebruikt heeft) de oorzaak. Die hartproblemen doen dan al niet eens meer ter zake. En zolang de beleidsmakers zich op die manier over drugs uitlaten kan er nooit sprake zijn van een open en eerlijke discussie.
Ik denk dat het vooral door tegenstanders en moraalridders wordt gebruikt. Net als wanneer iemand op een feest om het leven komt door hartproblemen. Gelijk is dat ene pilletje (of wat voor drugs men al dan niet gebruikt heeft) de oorzaak. Die hartproblemen doen dan al niet eens meer ter zake. En zolang de beleidsmakers zich op die manier over drugs uitlaten kan er nooit sprake zijn van een open en eerlijke discussie.
Precies, altijd 't vingertje naar drugs. Ik weet nog goed op Decibel vorig jaar, het was teeering warm en ik heb menig afgevoerd zien worden. Iedereen meteen: whoooo die heeft echt veel gebruikt zeg! Maar nee, wat was de oorzaak bij de meeste? Alcohol, maar goed, dat is totaal niet schadelijk natuurlijk en de drugs is altijd de boosdoener.
Als je dit al zegt, is het al niet 'open en eerlijk' of je moet '1' 200mg+ bedoelen, maar dat is wsl niet zo.
Joh, wie van één pilletje dood gaat die heeft gewoon ergens last van. Overdosis MDMA is dacht ik pas mogelijk na 6gram, wat ongeveer 80 pillen zijn. Dan spreek je van 'n letale dosis. Combies zijn dodelijker, uiteraard. Maar goed, zodra je drugs gaat combineren is 't je eigen schuld. Sowieso is 't altijd je eigen schuld als je verkeerd/out gaat, drugs gebruiken doe je toch echt zelf.
Net zoals iedereen die 'wat in hun drinken heeft gehad', heel lullig voor degene bij wie 't écht zo is, maar bij de meeste is dat niet zo, het is de meest makkelijke uitweg voor sletjesgedrag enzo.
nooit hooked geweest
maar ze proberen me te verkrachten
stiekum in me drinken en dan van me ster een rondje proberen te maken
en ze gaan aan me piemol zuigen enzo....
Denk al dat heb jij toch nie nodig kijk anders ff op je eigen profiel (foto_)
recies, maar toch is 't zo hè. Je kan mij niet wijsmaken dat véél mensen dit doen, vaak zijn 't maar smoesjes van meisjes die gekke dingen doen omdat ze te veel hebben gezopen. In de werkelijkheid gebeurt dit écht niet zo veel hoor.
Geloof er ook weinig van idd..
Gebruik t altijd als smoes..
laatste aanpassing
Toen net hadden ze het er bij Wakker Nederland over, daar zat een politicus en die vond het niet normaal dat mensen gootsteenontstopper gebruikte..
ja wat een troela je kan doodgaan je keel verbranden etc etc. nog nooit iemand zijn keel zien verbranden hoor? of je moet vloeibare ontstopper drinken maar ja zoals ze met alles zeggen gebruik/drink met mate
Heb gisteren o.a. een buisje G naar de testservice gebracht... Als het goed is krijg ik een concentratie te horen als uitslag, maar weet iemand wat voor waarden er eigenlijk normaal zijn qua G? Ik heb geen idee, je hoort er bijna nooit iemand over... [Sample was trouwens PH neutraal, maar dat zegt nog niet zoveel]
wat is een beetje een gangbare prijs voor g partypiepel
voor halfje tussen 50 en 75 en voor hele tussen 75 en 125
als de G perfect gemaakt is proef je helemaal niks en je ruikt ook niks.
dat is onzin... door het evenwicht hou je altijd een klein beetje van het lacton in je oplossing en dat ruik je nog steeds..
Nou eeeeh
Een dosis GHB waar je van 'out' gaat is toch al snel 5ml of meer en dat proef je gewoon in elk normaal drankje... Bier, wijn, fanta, redbull of cola het maakt allemaal niet zoveel uit. Natuurlijk houd je altijd hele naïeve die denken van 'huh wat is dit bier zout? zal wel iets met de tap aan de hand zijn', maar je zal GHB altijd proeven.
Een dosis GHB waar je van 'out' gaat is toch al snel 5ml of meer en dat proef je gewoon in elk normaal drankje... Bier, wijn, fanta, redbull of cola het maakt allemaal niet zoveel uit. Natuurlijk houd je altijd hele naïeve die denken van 'huh wat is dit bier zout? zal wel iets met de tap aan de hand zijn', maar je zal GHB altijd proeven.
Nou eeeeh
Ja en dan gewoon doordrinken hè.
Wat is een mooie hoeveelheid als je GHB voor het eerst probeert?
En wat vooral níét te doen i.c.m. met GHB.
Ik doe zelf altijd buisjes, daar werk ik mee. Mijn eerste dosis was 2 dopjes maar daar heb je vrij weinig aan als je hoeveelheden wilt weten.
Combineer 't in ieder geval niet met alcohol.
laatste aanpassing
Van wat ik hoorde 2 a 2,5ml
Niet te doen: bijnemen als je niks merkt. Dan maar een volgende x iets meer
Wat kan ik hiervan verwachten?
Wat zijn de effecten en de duur?
Eerst thuis proberen
De effecten verschillen natuurlijk wel per persoon, maar ik word er vooral relaxed, rustig, vrolijk en praterig van. Ik krijg ook altijd meer zin in sex en alles is wat dat betreft ook 'n heel ander gevoel. Je hebt minder remmen enzo.
Op 'n feest word ik er actief van, maar moet ik absoluut niet uit de muziek gaan, want dan gaat 't mis. Als je teveel hebt gedoseerd loop je de kans om gewoonweg in slaap te vallen en als je er écht 'n potje van hebt gemaakt van de dosering dan heb je 'n redelijk probleem.