Ik durf het zelf net zo goed met alcohol te combineren, twee glaasjes en that's it! Hoeveel alcohol had je op als ik vragen mag?
Ik weet het niet precies, maar thuis wat rum/cola's... stuk of 4 denk ik en toen een Gtje net voordat ik naar binnen liep... Op 't feestje zelf max 5 biertjes en toen een Gtje... Was een klein beetje misselijk, dus net een drankje teveel denk ik. Wel rekening gehouden met de alcohol door niet zoveel G te nemen... 2,4ml en 2,0ml dus.
Bron: op aanvraag...gezond is het nooit! Geplaatst ter INFO
Opmerkingen zoals ik gebruik altijd Kruidvat, werkt prima! Tuurlijk gevolgen zijn altijd pas achteraf! En later als je "groot" bent wil je niet met gevolgen/complicaties zitten van "een leuke tijd"
zaterdag voor het eerst een goede ervaring met g . Was al behoorlijk lam maar kreeg buisje aangedoen, die is blijkbaar bijna helemaal in me drankje verdwenen. Heb het glas in ongeveer 45min leeg gedronken begon me op gegeven moment RETE chill te voelen, van af toen lekker aan de sprite & sinas gegaan. zondag vroeg voetballen maar totaal geen last van ofzo. Vond het wel prima alleen het is toch niet echt mijn ding, vind het dosis/lekker voelen erg moeilijk
Tering, ik had hem gisteren avond/vannacht weer goed zitten.
Noah=geen wapwinkel maar labstuff.nl!
Fuck toch eens op met die wapwinkel!
Maar beter neem je carbonaat, maar goed maakt op zich allemaal niet zo veel uit!
Zolang je G maar lekker werkt zonder overschotje GBL, want op die manier kan iedereen een sterke G maken.
Net nockoutgegaan, had ongeveer halve gram speed op en 20ml ghb. Eerst ging ik gewoon lekker en kreeg ik echt dikke praatkick enz toen was ik nog met me maten en vanaf een gegevemoment weet ik niks meer en werd ik wakker gemaakt door 5 vreemde mensen ik was blijkbaar even nockout geweest en heb liggen trillen en schuimbekken heb ik gehoord van deze mensen. Deze mensen hebben ambulance voor mij gebeld en deze ambulance medewerkers hebben mij gecontroleerd en geconstanteerd dat ik onderkoeld was en politie erbij gehaald. Politie heeft mij naar huis gebracht... outgaan voelt echt appart volgensmij want ik heb er niet veel van meegekregen.
Net nockoutgegaan, had ongeveer halve gram speed op en 20ml ghb. Eerst ging ik gewoon lekker en kreeg ik echt dikke praatkick enz toen was ik nog met me maten en vanaf een gegevemoment weet ik niks meer en werd ik wakker gemaakt door 5 vreemde mensen ik was blijkbaar even nockout geweest en heb liggen trillen en schuimbekken heb ik gehoord van deze mensen. Deze mensen hebben ambulance voor mij gebeld en deze ambulance medewerkers hebben mij gecontroleerd en geconstanteerd dat ik onderkoeld was en politie erbij gehaald. Politie heeft mij naar huis gebracht... outgaan voelt echt appart volgensmij want ik heb er niet veel van meegekregen.
tja dat kan... maar G lost de capsule langzaam (binnen 10 minuten) op... dus dan is het vullen en slikken... Ik denk dat je niet meer dan 1.0ml in een cappie krijgt... dus dan moet je er al snel 3 slikken. Echt praktisch is het dus niet!
jullie lopen Struggle gewoon brutaal te hosselen om hem weer hooked te maken zeker!
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 november 2010 om 20:55:
jullie lopen Struggle gewoon brutaal te hosselen om hem weer hooked te maken zeker!
Ik ben niet diegene die het naar binnen gooit bij hem, doet hij altijd nog altijd zelf.
Voel me absoluut niet aansprakelijk voor mensen die niet met verstandig met drugs om kunnen gaan.
Ik ben niet diegene die het naar binnen gooit bij hem, doet hij altijd nog altijd zelf.
Voel me absoluut niet aansprakelijk voor mensen die niet met verstandig met drugs om kunnen gaan.