Partyflock

Forumonderwerp · 1072331
Waarschuw beheerder
Zo er is ooit al een topic over geopend, maar ik ben toch heel nieuwschierig naar jullie antwoorden.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: ze wisten het ja
Waarschuw beheerder
ja vinden het niet leuk
maar ik wel :P

Waarschuw beheerder
Heb het van hun(y)

Jong geleerd oud gedaan8)
Waarschuw beheerder
Dr staat een foto ingelijst in de woonkamer van mn moeder waar mn broertje, zusje en ik op staan in een discotheek, alledrie totaal wazig van de pillen. Mn moeder denkt dat we daar gewoon teveel pintjes ophadden.
Niet dat het mij wat uitmaakt of ze het weet van mij, maar mn zusje was toen nog maar net 16 en ze probeerde voor het eerst xtc.

Ik heb mn moeder haar eerste blow gegeven dus dat weet ze wel dat ik dat heb gedaan, en zou ze het vragen of ik nog wat anders heb gebruikt dan zou ik dat gewoon zeggen.
Waarschuw beheerder
Ja ze weten het.

Woon bij me vader en die zegt er niet veel van, alleen dat als ik naar een feest ga uit moet kijken, en niet pas zondag terug moet komen, en áls ik zondags pas terug kom dat ik em dan dit keer wél moet bellen 8).
Werkzaam bij Screw U Events
Werkzaam bij Cube
Artiest Catastrophy
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat weten ze, altijd eerlijk over geweest. Leuk vinden ze het natuurlijk niet maar het blijft mijn keuze ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss.Hardc0re (L) Tony op woensdag 2 september 2009 om 16:04:
Zo er is ooit al een topic over geopend

Dus waarom deze:rot:

Waarschuw beheerder
Me ouders weten dat ik (héél soms) blow, doen ze ook niet moeilijk over. Tevens weten ze ook dat ik weleens snackie's (heb) gebruik(t), en pas heb ik laten vallen ook weleens speed gebruikt te hebben. Ze zijn niet achterlijk, ze zien echt wel me rotkop als ik terug kom van een feest. Kan moeilijk drank de schuld geven :rot: Gelukkig zijn mijn ouders heel open minded, en geven me de vrijheid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THOR 1 op woensdag 2 september 2009 om 16:07:
ja vinden het niet leuk
maar ik wel

Thor :D :D :D

*ontopic*
Welke ouders vinden dat nou wel leuk :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op woensdag 2 september 2009 om 16:23:
geef het tel nr van je moeder eens?

Je weet toch waar ze woont of nie dan? :[ ga lekker koffie drinken bij haar :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neej joh als me vader er achter komt dan breekt hij bij me 5 benen of 5 x 1 been kweet niet hoe hij et precies zegt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:26:
Dus waarom deze

omdat daar niet meer gereageerd kan worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss.Hardc0re (L) Tony op woensdag 2 september 2009 om 16:04:
Zelf gebruik ik geen drugs.

wat te neuk maak je je dan druk om ? kutkind :X
Waarschuw beheerder
donateur
nee die weet het nog steeds niet B)

ze weet wel dat ik 1x in de zoveel tijd een jointje rook

ze denkt dat ik een hekel harddrugs heb 8)
Waarschuw beheerder
Ik snuif gewoon samen met mn ouders!
Gierige honden dat het zijn, ik lappen en hun nakken!

:[ van je familie moet je het hebben..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 2 september 2009 om 16:46:
Je weet toch waar ze woont of nie dan? ga lekker koffie drinken bij haar

:lol:

zet ze lekkere koffie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss.Hardc0re (L) Tony op woensdag 2 september 2009 om 16:52:
waarom reageer je dan

Omdat je overal mag reageren waar je wil :rot:

Uitspraak van Nexus.. op woensdag 2 september 2009 om 17:09:
Ik snuif gewoon samen met mn ouders!
Gierige honden dat het zijn, ik lappen en hun nakken!

van je familie moet je het hebben..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:54:
wat te neuk maak je je dan druk om ? kutkind

Inderdaad dom wicht :looser:
Waarschuw beheerder
jah... weten ze allebei! :)

Ze weten dat ik er verstandig mee omga, niet overmatig gebruik en geen (hele) gekke dingen doe! :)

Ze vinden het ook geen enkel probleem als ik zo nu en dan een recreatief pilletje slik! Toch zorg ik er wel voor dat ze het nooit 'live' zullen zien... :)

Waarschuw beheerder
Ik gebruik geen drugs,
maar dat durf ik mijn ouders niet te vertellen.... :rot:
Waarschuw beheerder
Ze hebben er geen probleem mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spac3D op woensdag 2 september 2009 om 17:46:
Ze weten dat ik er verstandig mee omga, niet overmatig gebruik en geen (hele) gekke dingen doe!

hier ook zo...

Waarschuw beheerder
donateur
ja ze vinden het niet zo erg

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van spac3D op woensdag 2 september 2009 om 17:46:
Ze weten dat ik er verstandig mee omga,

Ik vind het helemaal niet verstandig :nee:
Waarschuw beheerder
ja weten t en tuurlijk vinden ze da nie leuk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jill-nmgn op woensdag 2 september 2009 om 16:37:
Welke ouders vinden dat nou wel leuk

Ouders die zelf gebruiken ?

OT:Nee
Waarschuw beheerder
simpel antwoord, verbeeld je je eens dat jij de ouder bent en je er achter komt dat je zoon/dochter drugs gebruikt. hoe zou je daar op reageren...?!?! hoe hypocriet het ook is, maar zou hem/haar alle hoeken van de kamer laten zien ondanks dat we zelf ook wel eens lekker uit ons dak gaan.. Tja kan het ook niet dogen of zelfs verstrekken, dat is moreel gezien ook niet verantwoordelijk als ouder zijnde.
Waarschuw beheerder
Weet niet of ze het weten eigenlijk :O

Ze zeggen er niks van ieder geval, maar ik zou er ook nooit naar vragen 8)
Waarschuw beheerder
Mijn moeder weet dat ik het gebruikt heb, maar het word alleen nooit ter sprake gebracht :)
Waarschuw beheerder
donateur
yup weten ze :jaja:
wel handig, hoef ik nooit stiekem te doen (y)

mijn ouders zijn slimme mensen en weten dat alcohol veel gevaarlijker is b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op woensdag 2 september 2009 om 20:39:
simpel antwoord, verbeeld je je eens dat jij de ouder bent en je er achter komt dat je zoon/dochter drugs gebruikt. hoe zou je daar op reageren...?!?! hoe hypocriet het ook is, maar zou hem/haar alle hoeken van de kamer laten zien ondanks dat we zelf ook wel eens lekker uit ons dak gaan.. Tja kan het ook niet dogen of zelfs verstrekken, dat is moreel gezien ook niet verantwoordelijk als ouder zijnde.

Kinderen slaan is ook slecht, en al helemaal als jij het slechte voorbeeld aan ze geeft.
dat is moreel gezien ook niet verantwoordelijk als ouder zijnde..
Waarschuw beheerder
ja ze weten al een jaar of 8 dat ik gebruik,ze vinden het niet heel leuk maar zo lang ik het niet te bont maak vinden ze het niet heel erg. woon sowieso toch op mn zelf dus ze kunnen het wel verbieden maar ik doe het dan toch wel :lol:
Waarschuw beheerder
Nee, ze weten het niet.

Ik heb alleen een keer verteld dat ik paddo's heb gedaan en daar waren al niet blij mee. De rest houd ik dan nog maar even lekker geheim:).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mouse:[ op woensdag 2 september 2009 om 19:29:
Ouders die zelf gebruiken ?

daarvan vinden sommige t nog steeds nie leuk, ken er daar wel paar van;)
Waarschuw beheerder
Mensen die geen normaal kunnen reageren hoeven ook niet te reageren en omdat ik die vraag stel ben ik maar een kutkind haha jammer voor jullie dat ik volwassen ben en geen kind ben :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss.Hardc0re (L) Tony op donderdag 3 september 2009 om 10:50:
Mensen die geen normaal kunnen reageren hoeven ook niet te reageren en omdat ik die vraag stel ben ik maar een kutkind haha jammer voor jullie dat ik volwassen ben en geen kind ben

Aan je pbs te lezen ben je niet echt volwassen hoor :aai:

Uitspraak van Miss.Hardc0re (L) Tony op donderdag 3 september 2009 om 10:50:
DOMKIND

En normaal Nederlands kan je ook al niet :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *C* op donderdag 3 september 2009 om 08:32:
daarvan vinden sommige t nog steeds nie leuk, ken er daar wel paar van

Dan zijn dat idioteng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mouse:[ op donderdag 3 september 2009 om 12:42:
Dan zijn dat idioteng

ja is zo:p maar is denk ik altijd wel kut als ouder als je je kind de vernieling in ziet gaan want zo ziet iedereen drugsgebruik......
Waarschuw beheerder
Ja..............ik weet het van hun :)
en nee heb er geen problemen mee :)

en nee ik gebruik zelf niet :)

In een open en eerlijke relatie met je ouders/kinderen moet alles bespreekbaar zijn :)
dingen op voorhand verbieden werkt alleen maar averechts
Waarschuw beheerder

hypocriet zeg.....

hoe je daar op zou moeten reageren?
maak het bespreekbaar, heb het over de gevaren........rook desnoods samen een joint
hou het open, zodat je kinderen je ook in vertrouwen blijven nemen, zodat ... mocht het zo zijn dat het de verkeerde kant op gaat, dan kun je zelf op tijd ingrijpen om je kind te helpen.

door de hoeken van de kamer slaan :looser:
ik hoop dat als je dat zou doen je zelf de eerst volgende keer dat je iets gebruiken zou kotsmisselijk er van wordt :P

Waarschuw beheerder
Zolang ik het niet te bond maakt is er niks aan het handje, mn vader heeft meer zoiets van "hij word ooit vanzelf volwassen", wat gebeurde (btje dan :$)

Blowen maakt hem niet zo gek veel uit, zolang ik het maar niet bij hem binnen doe.
Waarschuw beheerder
weten het denk ik wel, maar lullen er niet over.. zolang ik mezelf in de hand houd, lekker mn ding doe op mn wer, mn huissie geen drugshol word is der niks aan de hand.

blowen weten ze sowiso. ze weten ook wat ik sowiso niet doe: Ghb, keta, lsd, hallicugenen. dat bespreken we dan weer wel is :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ze weten het. Ze weten ook dat ik er verstandig mee omga.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoeisiedan? op donderdag 3 september 2009 om 14:43:
ze weten ook wat ik sowiso niet doe: Ghb, keta, lsd, hallicugenen. dat bespreken we dan weer wel is :lol:

Vaag, wat hebben mensen tegen hallucinerende stoffen?

Juist een van de meest veilige stoffen om te nemen? :S
Waarschuw beheerder
Men weet er van en er wordt vrij over gepraat. Opzich ook gewoon handig als je producten met een gerust hart in de koelkast kan leggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 september 2009 om 17:19:
Vaag, wat hebben mensen tegen hallucinerende stoffen?

Juist een van de meest veilige stoffen om te nemen?

dat is een feit
maar dat is nogal persoonlijk he, ik vind het ook nix..
dingen die ik zie moeten er wel zijn, geen fantasien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 september 2009 om 17:19:
Juist een van de meest veilige stoffen om te nemen?

In welk opzicht? voor lichaam of voor de geest?? in het laatste geval kunnen het zeer gevaarlijke stoffen zijn, aangezien we niet het geestelijk gestel van een shamaan hebben. Onderschat het niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.ha.yu op donderdag 3 september 2009 om 19:03:
in het laatste geval kunnen het zeer gevaarlijke stoffen zijn, aangezien we niet het geestelijk gestel van een shamaan hebben. Onderschat het niet ;)

Stel je aan, het word wel ZWAAR overdreven, zeker lsd.

mgoed, je hoeft het niet te nemen (Y)

Waarschuw beheerder
snuif geregeld wat coke met papa en mama gebruikt geen drugs, die drinkt alleen ze ligt alweer stomdronken buiten op de straat. hebben wij even tijd om de buurvrouw te kont-wippen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja.

Keuren het niet goed, maar ach moeders rookt ook wel eens een jointje dus ze moet niet zeiken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *C* op donderdag 3 september 2009 om 12:57:
maar is denk ik altijd wel kut als ouder als je je kind de vernieling in ziet gaan want zo ziet iedereen drugsgebruik......

Ja zo zien ze het wel, maar zo is t bij de meesten niet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mouse:[ op vrijdag 4 september 2009 om 18:20:
Ja zo zien ze het wel, maar zo is t bij de meesten niet

Haha :P nee idd achja is ons eigen leven toch :D
Waarschuw beheerder
me ma weet nix, en toen msn aanstond zag me pa toevallig iemand lulle die vroeg of ik nog wa zooi thuis had ligge

en x met mdma achter de kieze op de bank gesete dat ze me raar vonde, achjah voelde me gewoon goed maar zei dat ik ziek was en maa ging ''slape''
Waarschuw beheerder
mijn ouders weten dat ik niet gebruik en ze houden ervan;)
Ma anders zouden ze nie eens zo heel moeilijk doen ook nie
Waarschuw beheerder
simpel antwoord, verbeeld je je eens dat jij de ouder bent en je er achter komt dat je zoon/dochter drugs gebruikt. hoe zou je daar op reageren...?!?! hoe hypocriet het ook is, maar zou hem/haar alle hoeken van de kamer laten zien ondanks dat we zelf ook wel eens lekker uit ons dak gaan..

haha echt niet.
Dan ben je helemaal slecht bezig en krijg je er nooit zicht op (tot hoe ver het kan natuurlijk)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelss op vrijdag 4 september 2009 om 20:24:
mijn ouders weten dat ik niet gebruik en ze houden ervan

ze houden van drugs?
Waarschuw beheerder
jah dat weet ze moek zelf weten wat k doe:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 september 2009 om 08:51:
ze houden van drugs?

Nee me pa wel van bier(Y)
Waarschuw beheerder
nope

ben de grootste schijnheil ooit thuis

slaap daarom nooit thuis in het weekend :lol:

je moet toch wat als je moeder politie is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zaterdag 5 september 2009 om 15:15:
je moet toch wat als je moeder politie is...

Ja haar nog heel wat verstand bij praten! Een politie als moeder, jij hebt het zeker zwaar!

Waarschuw beheerder
tja ben al eens opgepakt met hardrugz maja ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poiesz-Noord? op donderdag 3 september 2009 om 07:03:
Kinderen slaan is ook slecht

oja , echt?!?! shit moet ik daar ook maar snel mee stoppen!! :LOL: Maar je hebt gelijk, een ouder dient als voorbeeld functie.

Waarschuw beheerder
nu maar hopen dat mij moeder de slaapkamer niet binnenloopt.

[img width=698 height=465]http://www.refdag.nl/media/foto/2008/52178-a.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 september 2009 om 15:39:
nu maar hopen dat mij moeder de slaapkamer niet binnenloopt.

:roflol:

Was dat maar vn mij :[ :smoke:
Artiest {SHOWLIST artist 85556, 64169}
Waarschuw beheerder
Die van mij weten het niet, heb het ze wel eens willen vertellen, maar natuurlijk bang voor de reactie!
Ik hoop wel dat als ze erachter komen ze in iedergeval begrijpen dat ik verstandig gebruik!

En eigenlijk zou ik me pa ook wel ns een pilletje willen voeren, want hij snapt geen reed van Minimal/techno!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Una Paloma Blanca :smoke: op zondag 6 september 2009 om 16:00:
Was dat maar vn mij :[ :smoke:

Je zou niet eens weten wat je er mee aan moet :rot:

Laat ze eerst maar eens volgroeien, en geknipt zijn ^^
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 september 2009 om 19:23:
Je zou niet eens weten wat je er mee aan moet

:smoke:

Waarschuw beheerder
weet niet of ze het weten, maar mochten ze me er naar vragen dan zeg ik het natuurlijk wel eerlijk,
en dat ik ook wel verstandig gebruik :)
meestal tegen die tijd dat ik naar huis ga liggen hun al te slapen, dus dat scheelt.

Waarschuw beheerder
ik denk dat me ouders me wel begrijpen als ik met een paar stuiterbal ogen vertel dat ik soms drugs gebruik.

[img width=500 height=304 cacheid=00143ba20003909aa686c2fa1a028f701b]http://www.surfacedetect.com/global/images/photos/OfficeDrugUser.jpg[/img]

dat kleine beetje heroine dat ik spuit.:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
M'n ouders weten dat ik drugs gebruikt heb, en als ik het nog 1 keer doe wordt ik het huis uit getrapt. Of beter, als ze het nog 1 keer ontdekken:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op maandag 7 september 2009 om 10:36:
Of beter, als ze het nog 1 keer ontdekken

:P haha zorgen dus dat dat niet gebeurt :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Una Paloma Blanca :smoke: op zondag 6 september 2009 om 19:35:
:smoke:

Er zitten nieteens toppen aan :rot:

Hopen dat ie wat weet over ph/ec/hygro etc :$
Waarschuw beheerder
Sinds afgelopen jaar weten ze helaas alles, dat krijg je als je in Duitsland de lul bent en alles vrolijk thuis krijgt (bloeduitslag). Normaal lezen ze mijn post nooit maar ja een brief uit Duitsland vonden ze toch wel heel interessant :(

Waarschuw beheerder
Ze weten het sinds anderhalve maand :(
ze hebben t gevonden op n plek waar ik dacht dat ze het nooit zouden vinden..
ik probeerde met de smoes ''het was maar n grapje'' (kon op dat moment niks zinnigers bedenken)
uiteindelijk toch maar diezelfde avond nog verteld want ze zouden dan toch wel wat vermoeden als ik er ''slecht'' uit zou zien the day after.

Ze vinden het zonde , en alleen maar ''losers'' gebruiken drugs volgens hun, en er komt niks terecht van mensen die gebruiken het loopt volgens hen ALTIJD fout af.
K kreeg hun vooroordelen niet uit hun hoofd gepraat, maar ik heb ze iig beloofd dat ik niets gebruik zolang ik onder hun dak woon.
Maar dat ik oooit op n dag weer wel zal gebruiken, trippen blijft toch te leuk en MDMA te lekker.
Plus er is nog zoveel te ontdekken....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 september 2009 om 19:42:
K kreeg hun vooroordelen niet uit hun hoofd gepraat, maar ik heb ze iig beloofd dat ik niets gebruik zolang ik onder hun dak woon.

geef me jouw telefoon-nummer maar, regel ik het wel met je ouders. ondertussen kun je gewoon gebruiken. komt allemaal goed(Y).
Waarschuw beheerder
keertje gepakt met pillen en een keertje gepakt met paddo's
als ik nog een keer gepakt word ben ik aardig de sjaak denk ik
Waarschuw beheerder
Mijne weten ervan en zolang ik het verstandig en gebruik met mate hebben ze er geen moeite mee :)
Waarschuw beheerder

x2, alleen zijn mijn beloftes niet veel waard:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 september 2009 om 20:43:
geef me jouw telefoon-nummer maar, regel ik het wel met je ouders. ondertussen kun je gewoon gebruiken. komt allemaal goed.

Jah.. toen ik vorig jaar op mijn Sweet16 ontzettend dronken was van de rum was het eigelijk geen enkel probleem.
Maar O-wee als ik strak zou staan..

Ik ga me gewoon (proberen) aan de belofte te houden.. is het tenminste ''extra'' feest als het weer kan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daff op maandag 7 september 2009 om 23:25:
als ik nog een keer gepakt word ben ik aardig de sjaak denk ik

Moet je dingen gaan pakken die nog niet op de opiumlijst staan, kunnen ze er ook niks van zeggen. :rot:

Mijn broertje heeft mij verlinkt over m'n eerste keer pillen terwijl ik toen heel rustig aan deed. Hij deed scheinheilig maar was wel 4 dagen lang wakker van de pep. :lol: Volgens mij vermoeden ze 't wel dat ik af en toe wat doe. En anders hebben ze waarschijnlijk altijd wel 'n beetje 't vooroordeel dat mensen die naar feesten gaan 't doen. Ik heb 4,5 jaar lang feesten gedaan zonder drugs, gebruik sinds 'n half jaar wel eens wat. Als ze 't vragen, mogen ze 't van mij best weten. Maar ik heb openminded ouders. :9
Waarschuw beheerder
donateur
Kleine aanpassing voor mij:
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 9 september 2009 om 00:57:
Volgens mij vermoedt ze 't wel dat ik af en toe wat doe

Tenslotte al jaren feestend..en ach..ik reageer wel vaak op dingen over drugs op het nieuws enzo 8)

Ook wel van plan het te vertellen, als ik m'n studie heb afgerond is het wel een mooi moment, dan is het iig duidelijk dat dat er blijkbaar niet aan geleden heeft :)

Na een nachtje feesten kwam m'n ma ook s'middags eens m'n kamer in, waar ik nog ergens out in the open een zakje met één pil had liggen. Ik schrok wakker en pakte dat ding toen in een roetsj hardstikke snel..en stopte hem onder me kussen..ging zelf weer liggen.

Totaaaal niet verdacht natuurlijk 8)8) :D

Van wiet en hasj destijds weet ze wel, ook van de 2x dat de paddo's zijn geprobeerd.

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 september 2009 om 21:19:
dat kleine beetje heroine dat ik spuit.:yes:

krijg je geen
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 september 2009 om 21:19:
paar stuiterbal ogen

van :O

Ze vinden het zonde , en alleen maar ''losers'' gebruiken drugs volgens hun, en er komt niks terecht van mensen die gebruiken het loopt volgens hen ALTIJD fout af.

Jeetje wat een krampachtige
vooroordelen

idd !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 9 september 2009 om 01:04:
Ook wel van plan het te vertellen, als ik m'n studie heb afgerond is het wel een mooi moment, dan is het iig duidelijk dat dat er blijkbaar niet aan geleden heeft :)

Ik heb af en toe van die momenten dat ik denk dat ze 't wel zullen respecteren, maar dan hoor ik ze soms praten over drugs en dan denk ik, "Mwah, ik wacht nog wel eventjes" :lol: Mijn oom weet 't van me, 'n aantal collega's en vrienden. Ben er open over. Iets te open misschien. :9

Kijk maar naar bierdrinkers. :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze weten dat ik 1 maal per week een jonko rook:|
Waarschuw beheerder
Heb Gewoon vertelt dat af en toe Pille deed Gebruiken..
Waarop oma zij dat zij ook pille deed dus was goed..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toen ik het nog gebruikte was mijn vader er achter gekomen.
Nouja achter gekomen aangezien ik ieder weekend bij hem sliep en altijd stuiterend met grote ogen sochtends binnen kwam lopen en wanneer ik eenmaal had geslapen ik ontzettend brak was en er slecht uit zag.
Hij vond het niet leuk, maar kon me het niet verbieden want ik zou het toch wel blijven doen.
Hij had het liever dat hij het wist en in de gate kon houden.

Mijn moeder heeft tot 2 keer toe pep gevonden in mijn tas :x
en dan krijg je de discussie.. is dit van jou? nee, ja, welles nietes
Ze wilde ook direct naar een dokter toe want die dacht dat ik verslaafd was.. uit eindelijk uit dr hoofd weten te praten
en ze leeft nog altijd met de gedachte dat ik een voorbeeldige dochter ben :lol:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 9 september 2009 om 01:04:
ik reageer wel vaak op dingen over drugs op het nieuws enzo

Dat doe ik ook met regelmaat, dat moeders mij aankijkt op de manier.. hoe weet jij dat allemaal?
Uh ja internet O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mijn ouders weten alles van me :p
ze weten wel dat ik er verstandig mee omspring :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ...Bass... op woensdag 9 september 2009 om 16:20:

Je was aan de pillen zeker toen je dat vertelde? :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 9 september 2009 om 01:32:
Kijk maar naar bierdrinkers.

idd :/

Uitspraak van actief op woensdag 9 september 2009 om 16:30:
Dat doe ik ook met regelmaat, dat moeders mij aankijkt op de manier.. hoe weet jij dat allemaal?
Uh ja internet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 9 september 2009 om 18:34:
eb Gewoon vertelt dat af en toe Pille deed Gebruiken..

Naah Gwoon relaxte Oma ;)
Waarschuw beheerder
gewoon verteld en het enige wat mijn moeder dan zegt is "doe je wel voorzichtig?"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chyna op woensdag 9 september 2009 om 21:57:
gewoon verteld en het enige wat mijn moeder dan zegt is "doe je wel voorzichtig?"

Eigenlijk niet echt goed ouderschap, maar oké. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 9 september 2009 om 16:30:

Ze moest eens weten wat ik nog meer allemaal weet 8) Waar ik dan nog niet zo op inhaak :O
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 9 september 2009 om 23:16:
Eigenlijk niet echt goed ouderschap, maar oké. ;)

Tja, denk dat er met een hoop stampij ook niet veel bereikt wordt wat dat betreft, velen zullen het toch niet laten liggen als het ware :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 10 september 2009 om 00:05:
Tja, denk dat er met een hoop stampij ook niet veel bereikt wordt wat dat betreft, velen zullen het toch niet laten liggen als het ware :O

Nee, oké. Maar dit is ook niet de goede manier. Er zou wel enigszins controle moeten zijn, vind ik al verantwoorder dan: Laat maar doen. ;)
Waarschuw beheerder
Mijn ouders weten veel van me, maar dit niet.

Wil ze niet onnodig bang maken. En heb ook geen zin om ze op te gaan voeden en hun mening over drugs bij te stellen :) Het is wel prima zo.

Woon niet meer thuis, dus dat is sowieso geen probleem.
Waarschuw beheerder
Nee en dat wil ik graag zo houden...snappen ze toch niks van. In hun ogen ben je wanneer je af en toe een jointje rookt al een junk! Hahaha, leven in de oertijd!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Benjo op zondag 13 september 2009 om 21:44:
In hun ogen ben je wanneer je af en toe een jointje rookt al een junk! Hahaha, leven in de oertijd!!

Dat is toch ook zo? :rot:

Waarschuw beheerder
De mijne zijn er laatst achter gekomen na een aantal jaar. Dus gewoon verteld hoe het zat allemaal.
Had geen zin om de facade door te laten gaan. Waren er niet echt gelukkig mee, maar wel blij dat ik er eerlijk over uitkwam.

Ze hebben het natuurlijk liever niet dat ik het doe, maarja dat houdt je toch niet tegen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 september 2009 om 04:45:
Waren er niet echt gelukkig mee, maar wel blij dat ik er eerlijk over uitkwam.

Je bent er pas eerlijk voor uitgekomen nadat ze 't zelf hadden ontdekt, hehe. ;) Ik denk dat de mijne blij zouden zijn dat ik niks snuif, maar dat ze 't dan weer minder vinden dat ik tripmiddelen en hallucinogenen probeer. :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 16 september 2009 om 12:13:
maar dat ze 't dan weer minder vinden dat ik tripmiddelen en hallucinogenen probeer. :rot:

Ik ben trots op je hoor "aai"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 september 2009 om 14:43:
Ik ben trots op je hoor "aai"

Iemand moet 't zijn. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ...Bass... op woensdag 9 september 2009 om 16:20:

Waarschuw beheerder
me ouders weten wel dat ik wel is een jointje rook
maar ze weten niet dat ik hard drugs heb gebruikt (hoop ik haha)
Waarschuw beheerder
k zou later ook niet tegen me kinderen zeggen dat ik wel is gebruikt heb, anders krijg je weer van jullie deden het vroeger ook dus mogen wij t ook :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss.Hardc0re (L) Tony op vrijdag 16 oktober 2009 om 18:38:
k zou later ook niet tegen me kinderen zeggen dat ik wel is gebruikt heb

Je gebruikt toch geen drugs? :/
Waarschuw beheerder
die van mij weten het niet en hoeven het ook niet te weten dan ben ik nog lang niet jarig
Waarschuw beheerder
der staat toch wel eens.. ik heb heus ooit wel eens gebruikt maar das alweer een hele tijd geleden
Waarschuw beheerder
Hmm ik weet niet of mn ma het weet.. Mn pa is er niet oplettend genoeg voor.. dus die kun je altijd voor de gek houden..
Maar heb altijd wel tegen mn ma gezegt; ik ga nog welles XTC gebruiken.. dussss.... zegt ze; Oh :(

Naja.. das al een poosje terug..
Verwacht misschien wel dat ze iets vermoed.. maar dan zal ze er nog niet met me over praten, tenzij ze denkt dat het de spuigaten uitloopt ofzo..
Waarschuw beheerder
Laatst was ik m'n zakje Methylone kwijt , ik overal zoeken , nergens te bekennen.

Ik wil me omkleden voor 't stappen ligt dat zakje in de kast bij mn broeken :O

Eerste wat ik dacht was : gelukkig 't zit niet in de wasmachine :P , maar direct daarna : Kut nu weet me moeke het waarschijnlijk ook mede omdat er met dikke koeieletters op het zakje 1 gr Methylone staat. Waarschijnlijk weten ze niet eens wat het is mja ziet er wel poederig uit

Verder niks overgehoord , maar blowen weten ze en vast ook wel af en toe een pilletje.

Na een feest om half 1 's middags thuis komen en dan gewoon lekker achterthuis gaan liggen in de zon met knoeperts van doppen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Schat in dat je ouders niet weten wat methylone is :lol: zelfs ik weet dat niet hehe

Waarschuw beheerder
Aha ok :D, 1 x gebruikt vroeger, dat was best goed spul :P
Waarschuw beheerder
Ja je kan er wel behoorlijk hard op gaan :P

Waarschuw beheerder
goeie ouwe tijd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 02:04:
goeie ouwe tijd :P

Voor mijn tijd

Heb het nooit vanuit de smart gehad , maar gelukkig is er nu genoeg voor handen :P

Waarschuw beheerder
was toen te bestellen via internet als wc luchtverfrisser ofzo toch :lol:
Waarschuw beheerder
Ja klopt helemaal :P

Heb veel gehoord dat de smaak die eraan zat niet echt smakelijk was

Dan liever een cap ;)

Waarschuw beheerder
was wel ranzig ja :lol:
Waarschuw beheerder
ze zijn heel trots op me 8)

Waarschuw beheerder
Ze voeren een beetje een gedoogbeleid.
Ze weten het wel tot bepaalde hoogte,maar doen er niet moeilijk over.:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb t nooit expliciet gezegd, maar ik vermoed dat ze t wel weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op zondag 18 oktober 2009 om 09:09:
maar ik vermoed dat ze t wel weten

haha ja dat denk ik ook soms bij mijn ouders, zolang ze me niks vragen, zal ik niks zeggen :lol:
Waarschuw beheerder
Met mijn moeder kan ik er wel goed over praten, en ze is dan ook redelijk op de hoogte van mijn experimenten en sporadische gebruik(pilletje, ghb, paddo's). Ze begrijpt mijn 'motieven' om te gebruiken en kan hier wel mee leven, mits ik natuurlijk voorzichtig aan doe. Best prettig want ik hoef nergens over te liegen en zij zijn ook op de hoogte van de dingen die ik doe.
M'n mams is zelfs dit jaar meegeweest naar Ground Zero, dat wilde ze al jaren aangezien ze er 5 min vandaan wonen.
En haar van te voren ingelicht dat iedereen wel een pilletje zou nemen. Rond 3 uur is ze naar huis gegaan maar ze vond het een geweldige ervaring en begrijpt nu nog beter het hele 'feestgebeuren' (om het maar een naam te geven).
Top dus!

Waarschuw beheerder
Jupjup, me moeder wel!

& die doet gezellig mee! :P whehehehehehe hoe vet kan t zijn??

:xtc:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Shan op zondag 18 oktober 2009 om 14:58:
Met mijn moeder kan ik er wel goed over praten, en ze is dan ook redelijk op de hoogte van mijn experimenten en sporadische gebruik(pilletje, ghb, paddo's). Ze begrijpt mijn 'motieven' om te gebruiken en kan hier wel mee leven, mits ik natuurlijk voorzichtig aan doe. Best prettig want ik hoef nergens over te liegen en zij zijn ook op de hoogte van de dingen die ik doe.
M'n mams is zelfs dit jaar meegeweest naar Ground Zero, dat wilde ze al jaren aangezien ze er 5 min vandaan wonen.
En haar van te voren ingelicht dat iedereen wel een pilletje zou nemen. Rond 3 uur is ze naar huis gegaan maar ze vond het een geweldige ervaring en begrijpt nu nog beter het hele 'feestgebeuren' (om het maar een naam te geven).
Top dus!

:respect: voor zulke openminded ouders
Waarschuw beheerder
donateur
ja me ouders weten het (Y)

ze weten alles van me :)
ze zeggen wel als ik naar een feest ga, Niet TE he !!
en pas op je zelf en de rest

relaxed hoor (Y)
Waarschuw beheerder
Lekker met z'n allen aan de hero