Partyflock

Forumonderwerp · 1072331
Waarschuw beheerder
Zo er is ooit al een topic over geopend, maar ik ben toch heel nieuwschierig naar jullie antwoorden.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 10 september 2009 om 00:05:
Tja, denk dat er met een hoop stampij ook niet veel bereikt wordt wat dat betreft, velen zullen het toch niet laten liggen als het ware :O

Nee, oké. Maar dit is ook niet de goede manier. Er zou wel enigszins controle moeten zijn, vind ik al verantwoorder dan: Laat maar doen. ;)
Waarschuw beheerder
Mijn ouders weten veel van me, maar dit niet.

Wil ze niet onnodig bang maken. En heb ook geen zin om ze op te gaan voeden en hun mening over drugs bij te stellen :) Het is wel prima zo.

Woon niet meer thuis, dus dat is sowieso geen probleem.
Waarschuw beheerder
Nee en dat wil ik graag zo houden...snappen ze toch niks van. In hun ogen ben je wanneer je af en toe een jointje rookt al een junk! Hahaha, leven in de oertijd!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Benjo op zondag 13 september 2009 om 21:44:
In hun ogen ben je wanneer je af en toe een jointje rookt al een junk! Hahaha, leven in de oertijd!!

Dat is toch ook zo? :rot:

Waarschuw beheerder
De mijne zijn er laatst achter gekomen na een aantal jaar. Dus gewoon verteld hoe het zat allemaal.
Had geen zin om de facade door te laten gaan. Waren er niet echt gelukkig mee, maar wel blij dat ik er eerlijk over uitkwam.

Ze hebben het natuurlijk liever niet dat ik het doe, maarja dat houdt je toch niet tegen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 september 2009 om 04:45:
Waren er niet echt gelukkig mee, maar wel blij dat ik er eerlijk over uitkwam.

Je bent er pas eerlijk voor uitgekomen nadat ze 't zelf hadden ontdekt, hehe. ;) Ik denk dat de mijne blij zouden zijn dat ik niks snuif, maar dat ze 't dan weer minder vinden dat ik tripmiddelen en hallucinogenen probeer. :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 16 september 2009 om 12:13:
maar dat ze 't dan weer minder vinden dat ik tripmiddelen en hallucinogenen probeer. :rot:

Ik ben trots op je hoor "aai"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 september 2009 om 14:43:
Ik ben trots op je hoor "aai"

Iemand moet 't zijn. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ...Bass... op woensdag 9 september 2009 om 16:20:
Heb Gewoon vertelt dat af en toe Pille deed Gebruiken..
Waarop oma zij dat zij ook pille deed dus was goed..

:lol:
Waarschuw beheerder
me ouders weten wel dat ik wel is een jointje rook
maar ze weten niet dat ik hard drugs heb gebruikt (hoop ik haha)
Waarschuw beheerder
k zou later ook niet tegen me kinderen zeggen dat ik wel is gebruikt heb, anders krijg je weer van jullie deden het vroeger ook dus mogen wij t ook :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss.Hardc0re (L) Tony op vrijdag 16 oktober 2009 om 18:38:
k zou later ook niet tegen me kinderen zeggen dat ik wel is gebruikt heb

Je gebruikt toch geen drugs? :/
Waarschuw beheerder
die van mij weten het niet en hoeven het ook niet te weten dan ben ik nog lang niet jarig
Waarschuw beheerder
der staat toch wel eens.. ik heb heus ooit wel eens gebruikt maar das alweer een hele tijd geleden
Waarschuw beheerder
Hmm ik weet niet of mn ma het weet.. Mn pa is er niet oplettend genoeg voor.. dus die kun je altijd voor de gek houden..
Maar heb altijd wel tegen mn ma gezegt; ik ga nog welles XTC gebruiken.. dussss.... zegt ze; Oh :(

Naja.. das al een poosje terug..
Verwacht misschien wel dat ze iets vermoed.. maar dan zal ze er nog niet met me over praten, tenzij ze denkt dat het de spuigaten uitloopt ofzo..
Waarschuw beheerder
Laatst was ik m'n zakje Methylone kwijt , ik overal zoeken , nergens te bekennen.

Ik wil me omkleden voor 't stappen ligt dat zakje in de kast bij mn broeken :O

Eerste wat ik dacht was : gelukkig 't zit niet in de wasmachine :P , maar direct daarna : Kut nu weet me moeke het waarschijnlijk ook mede omdat er met dikke koeieletters op het zakje 1 gr Methylone staat. Waarschijnlijk weten ze niet eens wat het is mja ziet er wel poederig uit

Verder niks overgehoord , maar blowen weten ze en vast ook wel af en toe een pilletje.

Na een feest om half 1 's middags thuis komen en dan gewoon lekker achterthuis gaan liggen in de zon met knoeperts van doppen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Schat in dat je ouders niet weten wat methylone is :lol: zelfs ik weet dat niet hehe

Waarschuw beheerder
Aha ok :D, 1 x gebruikt vroeger, dat was best goed spul :P
Waarschuw beheerder
Ja je kan er wel behoorlijk hard op gaan :P

Waarschuw beheerder
goeie ouwe tijd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 02:04:
goeie ouwe tijd :P

Voor mijn tijd

Heb het nooit vanuit de smart gehad , maar gelukkig is er nu genoeg voor handen :P

Waarschuw beheerder
was toen te bestellen via internet als wc luchtverfrisser ofzo toch :lol:
Waarschuw beheerder
Ja klopt helemaal :P

Heb veel gehoord dat de smaak die eraan zat niet echt smakelijk was

Dan liever een cap ;)

Waarschuw beheerder
was wel ranzig ja :lol:
Waarschuw beheerder
ze zijn heel trots op me 8)

Waarschuw beheerder
Ze voeren een beetje een gedoogbeleid.
Ze weten het wel tot bepaalde hoogte,maar doen er niet moeilijk over.:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb t nooit expliciet gezegd, maar ik vermoed dat ze t wel weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op zondag 18 oktober 2009 om 09:09:
maar ik vermoed dat ze t wel weten

haha ja dat denk ik ook soms bij mijn ouders, zolang ze me niks vragen, zal ik niks zeggen :lol:
Waarschuw beheerder
Met mijn moeder kan ik er wel goed over praten, en ze is dan ook redelijk op de hoogte van mijn experimenten en sporadische gebruik(pilletje, ghb, paddo's). Ze begrijpt mijn 'motieven' om te gebruiken en kan hier wel mee leven, mits ik natuurlijk voorzichtig aan doe. Best prettig want ik hoef nergens over te liegen en zij zijn ook op de hoogte van de dingen die ik doe.
M'n mams is zelfs dit jaar meegeweest naar Ground Zero, dat wilde ze al jaren aangezien ze er 5 min vandaan wonen.
En haar van te voren ingelicht dat iedereen wel een pilletje zou nemen. Rond 3 uur is ze naar huis gegaan maar ze vond het een geweldige ervaring en begrijpt nu nog beter het hele 'feestgebeuren' (om het maar een naam te geven).
Top dus!

Waarschuw beheerder
Jupjup, me moeder wel!

& die doet gezellig mee! :P whehehehehehe hoe vet kan t zijn??

:xtc:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Shan op zondag 18 oktober 2009 om 14:58:
Met mijn moeder kan ik er wel goed over praten, en ze is dan ook redelijk op de hoogte van mijn experimenten en sporadische gebruik(pilletje, ghb, paddo's). Ze begrijpt mijn 'motieven' om te gebruiken en kan hier wel mee leven, mits ik natuurlijk voorzichtig aan doe. Best prettig want ik hoef nergens over te liegen en zij zijn ook op de hoogte van de dingen die ik doe.
M'n mams is zelfs dit jaar meegeweest naar Ground Zero, dat wilde ze al jaren aangezien ze er 5 min vandaan wonen.
En haar van te voren ingelicht dat iedereen wel een pilletje zou nemen. Rond 3 uur is ze naar huis gegaan maar ze vond het een geweldige ervaring en begrijpt nu nog beter het hele 'feestgebeuren' (om het maar een naam te geven).
Top dus!

:respect: voor zulke openminded ouders
Waarschuw beheerder
donateur
ja me ouders weten het (Y)

ze weten alles van me :)
ze zeggen wel als ik naar een feest ga, Niet TE he !!
en pas op je zelf en de rest

relaxed hoor (Y)
Waarschuw beheerder
Lekker met z'n allen aan de hero