Partyflock

Forumonderwerp · 1070820
51 volgers · 278363x bekeken
Waarschuw beheerder
+4
vanwege de toename van ontevreden early - liefhebbers,en om het earlyhardcore/oldskool forum een beetje schoon te houden.

hier kan alles geplaatst worden,van verschrikkelijk voorspelbare hitjesparade`s tot het gevloek en getier als je voor de zoveelste x een xtc love raveworld of bad dreams voorbij heb horen komen.

er zal nog veel meer zijn waar over geklaagd moet worden dus barst maar los.

en nou maar hopen dat de dj`s die hier te spraken komen er wat mee doen.8)
laatste aanpassing
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 oktober 2009 om 23:32:
Veel schapen met trainingspakjes/nikies onder de pillen/pep die mijns inziens de muziek niet echt belangrijk vinden
maar alleen maar in hun uniform op een feest geweest moeten zijn om er voldoening uit te halen

mja vind ik beetje over 1 kam scheren wat je nou aan het doen bent..

ik draag ook vaak wel een trainingspakkie op een feest :d zit gewoon lekker en hakt fijn en uiteraard vind ik ze ook mooi :yes: maar het gaat mij er echt niet om om erbij te horen oid ik kom voor de muziek, niet voor een GIT foto ofzo :s dat vind ik wel bullshit.. (git) dat is idd beetje meeloperij en 'erbij horen' maar daar doe ik niet aan mee
Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 9 oktober 2009 om 14:23:
Uitspraak van MindWar op donderdag 8 oktober 2009 om 23:32:
onder de pillen/pep

niks mis mee.:pep:

en ook onderkoffer kun je niet tegen zeggen dat ie de muziek niet belangrijk is, aangezien hij opener van dit topic is :p

dus nee uiterlijk en of je nou drugs gebruikt of alleen maar zuipt :p of helemaal nix, dat heeft nix te maken met of je van de muziek houdt.. tenzij de drugs bijv de enige reden is om naar zon feest te gaan, dat gebeurt ook wel, maar er zijn ook genoeg mensen die het gewoon nóg leuker vinden met een pilletje op zodat ze langer door kunnen hakke zonder moe te worden ofzo, maar die komen uiteindelijk wel voor de muziek :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 9 oktober 2009 om 15:54:
de monitoren ongeveer tegen onze oren aan geplaatst.

draai je met gehoorbeschermers ofzo?? want als artiest zijn je oren het belangrijkste dus zou ze maar beetje sparen ;) (niet dat ik dat wel doe hoor :p maar zit ik wel over na te denken, ik draai nu nog niet zo veel op feestjes dus dat scheelt :P)
Waarschuw beheerder
donateur
vind dit wel een lekker nummertje:

Waarschuw beheerder
joow er is ook weer een nieuwe pandemonium op komst :D 26 december weer terug in de amsterdam studios (5 years anniversary)

Pandemonium

Waarschuw beheerder
Leuk dat het weer in de studios is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op vrijdag 9 oktober 2009 om 22:13:
joow er is ook weer een nieuwe pandemonium op komst :D 26 december weer terug in de amsterdam studios (5 years anniversary)

effe de line-up afwachten, van de laatste pandemonium was ik niet erg onder de indruk (masochist, ahum...)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Vooraan op zaterdag 10 oktober 2009 om 10:52:
pandemonium area was dat bij Intoxicated...
mja komt haast wel op 't zelfde neer
bf en dano ook thuislaten

met 3 zalen mogen ze er wat mij betrft best zijn, dan is er genoeg alternatief, ik ben benieuwd of cyndium niet weg glijdt naar de standaard namen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op zaterdag 10 oktober 2009 om 11:18:
The Masochist Feat Chosen Few - More Drugz

verschrikkelijke track, bijna net zo erg als killing scum, echt een enorme hekel aan die plaat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 10 oktober 2009 om 11:24:
verschrikkelijke track, bijna net zo erg als killing scum, echt een enorme hekel aan die plaat

Moet zeggen dat ik Killing Scum (origineel) toen wel kon pruimen. Maar ja, toen is heel iets anders dan nu :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op zaterdag 10 oktober 2009 om 11:28:
Moet zeggen dat ik Killing Scum (origineel) toen wel kon pruimen. Maar ja, toen is heel iets anders dan nu

toen die track uit kwam, was er weinig, dus je hoorde die track zo vaak, vind die melodie zo zeurderig

btw de melodie er van is zwaar gestolen, Prince Igor

Warren G & Rapsody & Sissel - prince Igor hebben er ook een track van gemaakt

{argument 'id' ontbreekt}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 10 oktober 2009 om 11:33:

wat niet in die tijd...

die vocal zit trouwens hier in verwerkt http://www.discogs.com/Bass-Bumpers-Back-To-Earth-EP/release/226933
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op zaterdag 10 oktober 2009 om 11:39:
die vocal zit trouwens hier in verwerkt http://www.discogs.com/Bass-Bumpers-Back-To-Earth-EP/release/226933

aha, die kende ik nog niet

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op zaterdag 10 oktober 2009 om 11:39:
wat niet in die tijd...

Ow jawel hoor. ;) Gestolen is echter niet goede woord natuurlijk. Overigens waren er in de jaren 90 net als nu natuurlijk zo vaak melodieën in Hardcore tracks die gebasseerd waren op melodieën van tracks uit andere genres.

Die Warren G track kwam uit in 1997 en toen kwam in dat zelfde jaar die Bass Pumpers uit waar echt die zang in gesampled was. Die orginele versie van Masochist waar de melodie nagespeeld was, kwam in 1998 uit. Beide tracks kwamen wel degelijk tot stand vlak na die Warren G plaat (toen een flinke hit) uit was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 oktober 2009 om 11:50:
Beide tracks kwamen wel degelijk tot stand vlak na die Warren G plaat (toen een flinke hit) uit was.

daar doelde ik ook op :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op zaterdag 10 oktober 2009 om 11:52:
daar doelde ik ook op

Haha jezus, niet helemaal wakker nog. Ik las "was niet in die tijd". Zie nu pas dat er wat staat. :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 oktober 2009 om 12:03:
Haha jezus, niet helemaal wakker nog. Ik las "was niet in die tijd". Zie nu pas dat er wat staat.

Het is je vergeven haha :)
Waarschuw beheerder
Gestolen is echter niet goede woord natuurlijk

bedoel daarmee dat ze die melodie niet zelf bedacht hebben
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 10 oktober 2009 om 12:07:
bedoel daarmee dat ze die melodie niet zelf bedacht hebben

Klopt, het is natuurlijk een klassieke compositie oorspronkelijk.

Ow jawel hoor

Heb je weer internet?

Waarschuw beheerder
Ik vind killing scum nog steeds wel vet. Voornamelijk dat begin. Uit de tijd dat Dov nog 1 van mijn favoriete producers was. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 oktober 2009 om 12:03:
Haha jezus, niet helemaal wakker nog. Ik las "was niet in die tijd". Zie nu pas dat er wat staat.

ben je niet de enige :lol:
snapte al niks van die discussie tot ik je post las en ook maar ff omhoog scrollde:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op zaterdag 10 oktober 2009 om 11:28:
Moet zeggen dat ik Killing Scum (origineel) toen wel kon pruimen. Maar ja, toen is heel iets anders dan nu

wat een ispiratieloze bout plaat....net zo erg als al die kinderliedjes/happyhardcore ellende :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 10 oktober 2009 om 12:16:
Klopt, het is natuurlijk een klassieke compositie oorspronkelijk.

Iemand nog een idee hoe díe dan nog weer heet? :9
nevermind
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die masochist synth heb ik op een talk talk plaat staan... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 10 oktober 2009 om 14:27:
Die masochist synth heb ik op een talk talk plaat staan...

Such a shame. :)

Talk Talk _O_

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 10 oktober 2009 om 10:35:
effe de line-up afwachten

Dit leek me wel een geschikte line-up:D
Sequence & Ominous
- Frantic Freak
- Miss Zelda vs Dana
- Miss Groovy
- Thundergods of Asgard
- The Destroyer
- Laurent Hô
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 oktober 2009 om 15:02:
Talk Talk _O_

100% mee eens, net als depeche mode
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 10 oktober 2009 om 11:33:

Warren G & Rapsody & Sissel - prince Igor hebben er ook een track van gemaakt

er is nog een ouder nummer waar die melodie in wordt gebruikt..
Sorry ken de naam niet van het nummer, maar hoor hem altijd in de plaatselijke supermarkt:/ is een soort klassieke plaat.
Beter goed gejat dan slecht bedacht :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -TVB- op zaterdag 10 oktober 2009 om 16:02:
er is nog een ouder nummer waar die melodie in wordt gebruikt..
Sorry ken de naam niet van het nummer, maar hoor hem altijd in de plaatselijke supermarkt is een soort klassieke plaat.
Beter goed gejat dan slecht bedacht

Melodie is van "Polovetsian Dances" van Alexander Borodins opera Prince Igor
Ook weer opgelost ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zaterdag 10 oktober 2009 om 15:14:
- Miss Zelda vs Dana

waarom niet allebei de dames hun eigen uurtje laten draaien ?
dan heb je 2 vette setjes :-P

voor de rest wel een mooie line up

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zaterdag 10 oktober 2009 om 19:20:
waarom niet allebei de dames hun eigen uurtje laten draaien ?

Omdat ik het liefst zie gebeuren dat een setje minimaal 1,5 duurt;)
Maar allebei apart is ook niet mis.
Waarschuw beheerder
vanavond weer eens voor de gezelligheid naar een feest toe:)
hoop dat X-Qlusive wat wordt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 10 oktober 2009 om 15:49:
depeche mode

Depeche mode vind ik zelf klap aan. Alleen Enjoy The Silence vind ik goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 10 oktober 2009 om 11:24:

ja gek he

sowieso een kutplaat die killing scum
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 oktober 2009 om 20:33:
Depeche mode vind ik zelf klap aan. Alleen Enjoy The Silence vind ik goed.

Ik vind zelfs die laatste track "wrong" leuk. Eindelijk weer eens wat anders. :)
Waarschuw beheerder
Onze Italiaanse vrienden draaien 'm vaak!

Rave Creator - Immortal

{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op vrijdag 9 oktober 2009 om 21:40:
mja vind ik beetje over 1 kam scheren wat je nou aan het doen bent..

Als je goed leest doe ik dat niet ;)

K zeg dat ik vind dat er zo'n cultuurtje aan t t ontstaan is binnen t publiek op dit soort feesten

Dat wil niet zeggen dat ik vind dat iedereen met aussie/maxxies aan en pillen etc op zo is ..

Je kan ze op bijvoorbeeld een laatste pandemonium in The Sand er zo tussenuit pikken, en toen waren het er heel wat die ik hieronder schaar, allemaal nog stilstaan ook de zielpoten :S
dit heeft voor mij t feest voor een grrot deel verpest moet ik zeggen

K heb niets tegen aussies nike's vind t zelf er af en toe ook nog best vet uitzien en drugs moet iedereen ook zelf weten, al heb ik meer respect voor gasten/meiden die nuchter of met een paar drankjes/beperkte mate drugs een heel feest uithakken dan stijf van voorgenoemde middelen als een dwaas rondlopen daar

De "gabbercultuur" opzich trekt mij gewoon niet zo, de muziek vind ik nog steeds gaaf maar geef mij maar gewoon lekker gevarieeerd enthousiast publiek, dat vind ik t belangrijkst, dat maakt toch voor een groot deel de sfeer op een feest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 oktober 2009 om 11:44:
Dat wil niet zeggen dat ik vind dat iedereen met aussie/maxxies aan en pillen etc op zo is ..

zijn vaak die gasten die een beetje onderkoffer in hun "gewone" kleding als een gek in de rondte springen.(niet verder vertellenhoor) 8)

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd naar Pandemonium, moet zeggen dat de eerste editie in de Waakzaamheid en de eerste in de A
dam studios tot mijn beste feesten behoren. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 12 oktober 2009 om 12:02:
Ben benieuwd naar Pandemonium, moet zeggen dat de eerste editie in de Waakzaamheid en de eerste in de A
dam studios tot mijn beste feesten behoren

Ben benieuwd naar de line-up

Denk dat er op deze editie weer heel wat 'meelopers' afkomen, aangezien de line up naar ik vermoed vrij standaard zal worden
Ik kan me nl. erg hier in vinden:
Je kan ze op bijvoorbeeld een laatste pandemonium in The Sand er zo tussenuit pikken, en toen waren het er heel wat die ik hieronder schaar, allemaal nog stilstaan ook de zielpoten :S
dit heeft voor mij t feest voor een grrot deel verpest moet ik zeggen

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De "gabbercultuur" opzich trekt mij gewoon niet zo, de muziek vind ik nog steeds gaaf maar geef mij maar gewoon lekker gevarieeerd enthousiast publiek, dat vind ik t belangrijkst, dat maakt toch voor een groot deel de sfeer op een feest

mee eens.

:-)

Waarschuw beheerder

De gabbercultuur was rond 1993 (praat ik wel over het Oosten des lands) gewoon goed. Iedereen had respect voor elkaar. Luisterde je naast hardcore/gabber ook softere housestijlen, maakte dat voor geen reet uit.

Later moest dat zo nodig veranderen en toen ging het mis. Dat gezanik toen iedere keer van "je ziet er niet als een gabber uit" werd ik soms echt moe van. Who gives a fuck als ik een flinke bos krullen heb en kan genieten van een pompende bas? Net zoals dat desrespect tegenover andere stijlen zoals trance.

Het is dat ik niet naar feestjes ga, maar het lijkt mij wel tof om een feest te hebben waarbij gewoon allerlei soorten houseliefhebbers lekker dwars door elkaar lopen. En waarbij je dus als hardcoreliefhebber gewoon iemand die van deephouse houdt de hand kunt schudden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 oktober 2009 om 15:22:
Het is dat ik niet naar feestjes ga, maar het lijkt mij wel tof om een feest te hebben waarbij gewoon allerlei soorten houseliefhebbers lekker dwars door elkaar lopen. En waarbij je dus als hardcoreliefhebber gewoon iemand die van deephouse houdt de hand kunt schudden.

Zo zou het inderdaad moeten eigenlijk.. Kan me Ground Zero van vorig jaar nog herinneren, waarbij op de mainstage de hardstyle net overging in een setje van 75% dreamteam.. Stond ik daar met 2 maatjes volle bak te hakken, overal stonden mensen duimen naar ons op te steken. Kwam op gegeven moment ook een gozer naar ons toe die zei: "eigenlijk is dit helemaal niet mijn muziek, maar ik vind het echt prachtig om te zien hoe jullie erop losgaan!"
Kon het altijd maar zo he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 oktober 2009 om 15:22:
het lijkt mij wel tof om een feest te hebben waarbij gewoon allerlei soorten houseliefhebbers lekker dwars door elkaar lopen. En waarbij je dus als hardcoreliefhebber gewoon iemand die van deephouse houdt de hand kunt schudden.

precies, en nog beter als er zo breed -als van deephouse tot hardcore- gedraaid zou worden
Artiest {SHOWLIST artist 335, 160267, 41326, 47276}
Waarschuw beheerder
digital overdose was altijd wel classic, beginnen met engelse dj's als Dave Angel en eindigen met Temper Tantrum....