Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hoop doet leven
Deze eeuw 1 keer gewonnen in Ehv?
1-5
zo'n afgang, maar toch zo'n belangrijke goal van die ouwe
zo'n belangrijke goal van die ouwe
suarez gaat ooijer helemaal dol draaien
dan zal ie eerst een paar charges van onze nieuwe bulgaarse stofzuiger moeten ontwijken
raak of niet, die penalty komt er dan wel
allebei de clubs moeten zich de ballen uit hun broek schamen voor minstens een stuk of 6 spelers die ze opstellen
maar vergeet nie wie er in de goal staat he
Ja dus?
moet ik het ff uitleggen?
ik zou niet weten voor wie Ajax zich zou moeten schamen..
misschien Rommedahl of Wielaert..
tja bij psv misschien Salcido
of die mafketel van een ooijer
njah daar zullen ze in amsterdam ook niet warm of koud van worden
grabbelaar
jullie winnen vrijwel nooit in Ehv.
Daarom 3-1
Take on me?
we praten zondag verder
emanuelson
Ja dus?
waar zelfs de scheidsrechter juichde toen Ajax de vijfde goal erin tikte
weet er weinig meer van
Jullie winnen toch ook altijd zo makkelijk in Amsterdam, net als afgelopen seizoen enzo..
2007 nog 1-5 in eindhoven waar zelfs de scheidsrechter juichde toen Ajax de vijfde goal erin tikte
zo zeg jij weet veel van voetbal
Deze eeuw 1 keer gewonnen in Ehv?
Deze eeuw
![[img width=284 height=426]http://www.nijhuis.net/oldhouse/images/200205/Update02/feyenoord_c1.jpg[/img]](http://www.nijhuis.net/oldhouse/images/200205/Update02/feyenoord_c1.jpg)
JWZ
peuterspeelzaal
Zelfde 1 bak ellende
Ben iedere keer blij wanneer het 19.00 uur is.
Die tijd was hier man, nu van 19:00 tot 21:00 gooit ie alles uit ze nest en jij maar elke keer weer toestoppen enz
Ben blij dat die van ons vrij snel in slaap valt.
maar ik had niet gedacht dat ik die kleine nou al mis. :mietje:
Fijn voor je
ze hebben nog niet afgefloten dushi
sinds wanneer horen vrouwen bij voetbal
Leg eens buitenspel uit dan.
o dus jij hebt verstand van voetbal
zin om n potje te ballen?
ach ja nu maar ff genieten van heracles
![[img width=1024 height=768]http://www.dance-a-licious.nl/honda.jpg[/img]](http://www.dance-a-licious.nl/honda.jpg)
Komt dit ff hard aan...
In de 2e helft wel ja.
als je toch ziet hoe schandalig vertonghen die affelay toch elke keer laat voetballen en die vd wiel dzudszak niet heb grijp je toch in als trainer lijkt me...
Heeeeeeerlijk die frustratie
wat een bras achterin zeg niet te geloven
Affelay
Heeeeeeerlijk die frustratie
wat een wedstrijd
Wat is die issakson slecht zeg
Wat is die issakson slecht zeg, als we gomes hadden hadden we met 4-0 gewonne
nee dat je lazovic moet opstellen, hoe triest is dat dan
nee dat je lazovic moet opstellen, hoe triest is dat dan
Was gewoon mooie wedstrijd en verder niet hateng
Ja man jottempie, lekker combi gangers aanvallen
Alles draait om Suarez,hoe triest is dat dan.Ajax is geen team dus worden (weer)geen kampioen.
Vooral dat die gozer volgens mij gewoon leeft op fluitconcerten. Zouden hem een keer niet moeten uitfluiten, kijken of hij er dan nog iets van bakt.
Maar ja, mocht hij op 31 augustus worden weggekocht, dan blijft er toch niet heel veel meer over.
maar oh als ze weten dat de buit binnen is dan beginnen ze in 1x massaal te zingen
zonder suarez is ajax niet veel
Die Atouba trouwens
winnen ze een wedstrijd kunnen ze zich weer alleen met Ajax bezighouden ipv met de prestatie van hun eigen team
Mja wel weer typisch, winnen ze een wedstrijd kunnen ze zich weer alleen met Ajax bezighouden ipv met de prestatie van hun eigen team
Behoorlijk selectief geheugen heb je dan. Maar misschien heeft het ook iets met een natuurkundig verschijnsel te maken, dat je geluid wat dicht bij je wordt geproduceerd luider klinkt dan geluid wat verder weg wordt geproduceerd.
zonder Affelay is PSV ook niet veel
En zonder die balasz aanvallend helemaaaal geen dreiging meer
Bevestigd wat ik over hem dacht ja.. Wat een mongool. Neemt altijd heel veel risico, die ingooi in eigen strafschopgebied was ook mooi En heel veel ging over zijn kant, lekker laten staan die jongen
Ehm.. dat is iets van logisch volgens mij hoor
doe je toch gewoon voor de wedstrijd dan...
Zo snel mogelijk weer met de boot naar Afrika en leipe shit ouwe mag mee
Doe maar een enkeltje dan
Gekke TiMoH ziet niet alles he.
gelijkspel had ik ook wel terecht gevonden,
Moet jij geen nac ofzo kijken nu?
Nou, dan heb ik waarschijnlijk wel een heel erg vertekend beeld van de wedstrijd, maar Ajax heeft toch niet heel veel meer laten zien na de eerste 15 minuten. Weinig balbezit, weinig echte kansen.
Ik ben net twee weken terug uit kreta, maar nog een gratis vakantie naar de zon zeg ik geen nee tegen
Vooral dat die gozer volgens mij gewoon leeft op fluitconcerten. Zouden hem een keer niet moeten uitfluiten, kijken of hij er dan nog iets van bakt.
Inderdaad, en elke NL'se ploeg kan Suarez wel gebruiken. Gewoon een topper.
mooiste moment van de wedstrijd: 90+ min. en dat je dan het uitvak nog hun jongens hoort toezingen, kunnen ze echt nog wat van leren in eindhoven.
maar hey, ik heb het nu puur over de sfeer. die vond ik gewoon erg tegenvallen.
weinig echte kansen ben ik zeker niet met je eens.
denk dat beide ploegen sowieso enorm veel kansen hebben gehad deze wedstrijd.
Ooijer was bij voorbaat ook flinks geirriteerd![]()
weer niks in EHV
psv was slecht, Ajax nog slechter. Op naar de volgende wedstrijd.
Op naar de volgende wedstrijd.
suarez,
Maar scoren ken die wel hoor
Misselijke gozert zeg, doodschop verdient ie Maar scoren ken die wel hoor,
hij was geirriteerd op suarez, omdat ie al meteen doorhad dat ie hem met zijn techniek en voetballend vermogen nooit af zou kunnen stoppen
whahaha en hij schud er zo maar weer een uit z'n mouw..
Kuijken kuijken, hoe doe je het toch?? keer op keer zulke dijenkletsers..
Waarschijnlijk ook nog helemaal zelf verzonnen
pffffjoew, ff op adem komen hoor
Leeftijd: 38
sfeer maken de gekste.
famous for not travelling
famous for not travelling
liever aids en tbc dan een fan van psv
precies Bolle Jan wij zijn er trots op dat wij uit een ECHTE stad komen en voor een ECHTE club zijn
famous for behind the window
Nieuwe sponsor AJax?Douwe egberts geven ze ook gratis punten weg,hij blijft mooi.
Volgens mij gaven wij gister de doelpunten weg
die 2e vrije trap mag er anders ook never nooit in
Nieuwe sponsor AJax?Douwe egberts geven ze ook gratis punten weg,hij blijft mooi.
2x dezelfde grap vertellen is erg on-origineel,
laat staan wanneer je dit binnen 24 uur doet
das dan ook gewoon dom
En doe maar 2 kratjes
Ach Jan Verthongen deed er ons 1 cadeau vorig jaar dus uit sportiviteit gaven we er meteen 1 terug haha
en wielaert moet gaan liggen als ie in z'n rug geduwd wordt
wat een wijf he
kuijken
zeldzame mongool
maar de kans groter is dat ie kwijlend achter zijn computer zit met een begeleider achter hem die hem in de gaten houdt.
blinde Vink
kuijken is er zo een waarvan je gewoon hoopt dat ie nep is maar de kans groter is dat ie kwijlend achter zijn computer zit met een begeleider achter hem die hem in de gaten houdt.
het clichebeeld van domme brabander
kuijken is er zo een waarvan je gewoon hoopt dat ie nep is maar de kans groter is dat ie kwijlend achter zijn computer zit met een begeleider achter hem die hem in de gaten houdt.
Hij is goed, eerlijk is eerlijk.
maar als het er zo dik op ligt
mooiste moment van de wedstrijd: 90+ min. en dat je dan het uitvak nog hun jongens hoort toezingen, kunnen ze echt nog wat van leren in eindhoven.
Knap trouwens, je zegt dat je in het stadion was, en je post al om 17:05. Ik woon zo'n beetje om de hoek en was er toen nog niet eens, heel knap van je
Welke club verstoord trainingen omdat het niet goed ging?
Ach ja, dat kan prima. Maar moet wel als Ajacied in een PSV vak hebben gezeten
Moet wel frustrerend zijn geweest, niet kunnen juichen als je club op voorsprong komt, niet kunnen schelden als je verdient verliest. En dan stiekum met een schuin oog naar de ajacieden kijken in het uitvak en dan trots zijn op de Amsterdamse club waar je als brabo nooit bij kan horen.
Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken, maar Ajax was toch echt niet benadeeld door Vink. Derde goal van jullie die hij ff laat doorgaan (na 100% overtreding), Suarez die met 2x geel van het veld af had gemoeten. Lekker huilen over de scheids terwijl je gematst wordt.
Wat een onzin. Suarez krijgt geel voor het spelen van de bal. Simons geeft een doodschop aan Suarez voor het oog van Vink en Vink doet alsof hij niets ziet. Ooijer haalt duidelijk Suarez onderuit... geen pingel. Heel PSV doet de stervende zwaan na en het is iedere keer fluiten door Vink. Die 100% overtreding die jij noemt is een 100% Schwalbe.
![[img width=306 height=336]http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/Calimero.jpg[/img]](http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/Calimero.jpg)
Wat een onzin. Suarez krijgt geel voor het spelen van de bal. Simons geeft een doodschop aan Suarez voor het oog van Vink en Vink doet alsof hij niets ziet. Ooijer haalt duidelijk Suarez onderuit... geen pingel. Heel PSV doet de stervende zwaan na en het is iedere keer fluiten door Vink. Die 100% overtreding die jij noemt is een 100% Schwalbe.
dude, heb je nog niet door dat elke keer als suarez ligt het GEEN overtreding hoeft te zijn scheids zat er bij psv ook paar keer behoorlijk naast als er op de bal werd gespeeld
piep piep alo
hadden jouw deur op slot moeten gooien jankerd
hadden jouw deur op slot moeten gooien
Je noemt ze in een naam......Corky, Kuijken, Stephan, Mathijs, Die razende reporter........
Die 100% overtreding die jij noemt is een 100% Schwalbe.
jullie superieure psv
hoe lang kan je doorzeuren over een wedstrijd
Dieter
niet lang genoeg
die afgetekende overwinning met dat briljante spel van jullie
scheelt dat je deze mazzel had anders kon je seizoen al lang de kliko in
toch mooi hoe blij iedereen altijd is met een winstje op ajax
blij ikedereen altijd is met een winstje op ajax
Kijk deze man arrogant doen
wat een debielen daar zeg
Hilarisch
zelfs zagreb en kopenhagen zijn niet te moeilijk
Als jullie dit jaar weer geen kampioen worden hebben jullie het meteen weer over die 4 jaar op rij
En als iemand weer het aantal successen van Ajax tegenover psv zet is het over het verleden praten
Als jullie dit jaar weer geen kampioen worden hebben jullie het meteen weer over die 4 jaar op rij
psvau met hun josti's
harde kern nooit ergens te vinden
harde kern nooit ergens te vinden
hoorde ik laatst niet dat die van jullie ook uit hun eigen stad gejaagd was door feyenoord repsekt daarfoor
wel typisch dat joodjes het over hun geweldige harde kern gaan hebben als ze het qua voetbal niet kunnen winnen, maargoed
wel typisch dat joodjes het over hun geweldige harde kern gaan hebben als ze het qua voetbal niet kunnen winnen, maargoed
vertel
Stond op hardcorehooligan, dus dan is het waar
maar is maar tegen één club niet te verteren en dat is wederzijds en dat zal altijd zo blijven, hoe graag psv er ook bij wilt horen
carnavalspubliek
wat heeft dat dr nou weer mee te maken
Naast de officiële verenigingen kent PSV ook nog supportersgroepen welke gericht zijn op tifo. De officiële vereniging PSV Fans United beschouwt dit als onderdeel van hun beleid, wat onder meer in ogenschouw kwam door een sfeeractie voor Timmy Simons welke door hen was georganiseerd.[13][14] Een andere groep die zich voornamelijk op tifo richt is Lighttown Madness.[15] De sfeeracties voor Heurelho da Silva Gomes komen van hen.[16] Een andere groep, die bestaat uit jongeren van Vak ZZ die in de leeftijd van 12 tot 16 jaar zijn, heeft zich verenigd in Red White Entity. Al deze sfeergroepen voeren hun acties uit in samenwerking met PSV, en soms ook met elkaar.
En nu
had zin om een halve wikipedia pagina neer te zetten terwijl ik niet weet waar ik het over heb
Kijk deze man arrogant doenekt joodje dit
dat was te verwachten, ze verliezen weer van PSV
dit is niet goed, de scheids, er is maar één wedstrijd de klassieker, wij zingen veel meer, jullie stellen niks voor
Moet je in honk kijken, veel beter
er is maar één wedstrijd de klassieker
dit is niet goed, de scheids, er is maar één wedstrijd de klassieker, wij zingen veel meer, jullie stellen niks voor
niks te maken: wie ben jij mang stoer praat alles dit dat
dit dat
alles
fake
lekker gek ook
http://www.youtube.com/watch?v=i7b7aq3KyVw hamas hamas !
maar bij jullie staat het ook nog alles behalve goed. Competitie wordt met het jaar slechter.
dat filmpje
@ 2.39 bijna over het hekje en dan lukt het en dan toch maar terug ekte ekte
@ 2.43 kijk uit! kijk uit kijk uit kijk uit!
met z'n alle boerûh roepen super gek filmpje EINDHOVUUH HOELIKENS!
zeg zeker niet dat ik een gekke hoolie ben maar dit is echt een aanfluiting
zeg zeker niet dat ik een gekke hoolie
Mike jij voelt je eigen heel wat om dit hier te plaatsen pfff.
Hamas hamas, en jij ook !
we zitten alweer in augustus hoor
Ik lach je weer uit Mikeje,overal filmpjes neer zetten zegt meer iets over jou niveau.
Iedereem lacht jou al weken / maanden uit rubberen Robbie.
Waarom lees ik het eigenlijk nog door
4-3
4-3?
Waarom lees ik het eigenlijk nog door.....
zo simpel als dat hij is
OZ is een echte Ajaxs hoolie,of niet?? want bij elke topic doe jij je eigen wel zo groot voor.En allemaal oude koeien uit de sloot halen dat zegt genoeg over jou OZ.Ik zou je 1 ding aanraden,ga zo door jongen en binnenkort ben jij de groote man op partyflock
Die nep AMSTERDAMMER Ooijer is echt een mongooltje geworden, kan het niet bijbenen..
wat een jankerd, al vanaf minuut 1 gefrustreerd
wat een jankerd, al vanaf minuut 1 gefrustreerd
Die naait het zaakje tenminste op
Ooijer
Nouja weet niet wat Ooijer nou positiefs heeft gedaan voor zijn team afgelopen wedstrijd??
Die naait het zaakje tenminste op, waardoor medespelers ook wat feller worden. Dat bleek dus afgelopen zondag wel.
Dat bedoel ik dus. Heerlijk zulke reacties!
hij was dominant aanwezig, sinds Van Bommel niemand meer gehad die zo aanwezig was.
Als Suarez het doet gaan ze piepen
Dat Kut Marokkaantje toch?
Nouja weet niet wat Ooijer nou positiefs heeft gedaan voor zijn team afgelopen wedstrijd??
Lezen is ook een vak apart.
Die had sowieso een slappe indruk
Waarom lees ik het eigenlijk nog door.....
psvau met hun josti's
Kuijken, ik word een beetje moe van je.
Fok, hoe krijgen jullie het toch iedere keer weer voor elkaar om meteen te reageren als jullie namen voorbij komen, Ivy en Robin?
moest je eens aan een admin vragen hoeveel notities een door jou genoemd persoon heeft staan, wordt je misselijk van
Dit zijn echt wel de gekste deze
De ene grap na de andere
4-3 was het toch ?
nou nou dit raakt ons echt!! heppie zelf verzonnen? of hielp je mamma?? of heb je Ivy gebeld toen ze ff pauze had op de Wallen?
nee hoor 6-2..ohh je bedoelt afgelopen zondag..ja 4-3