Partyflock

Forumonderwerp · 1070245
Betreft: evenement: Sequel, zaterdag 12 december 2009 om 22:00

Waarschuw beheerder
+1
Poll, geopend op donderdag 13 augustus 2009, looptijd van 6042.2 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Aankondiging Global Dance Nation

8734%
Uuhhh....?
6626%
Hoezeau?
3915%
Het is dan ook wel tijd voor eens wat anders!
177%
Kewl!
177%
Eindelijk!!
166%
Heeeel Hard Nodig!!
125%
Hard Nodig!

Het is bijna zover, er komt een nieuwe grote speler bij in de Nederlandse Dance Scene.
Na een jaar lang intensieve voorbereiding gaat Global Dance Nation (GDN) van start begin 2010.

GDN zal grootschalige evenementen, van Club tot Hardstyle, organiseren met een geheel eigen, vernieuwend karakter.
Over 2 weken zal GDN haar eerste evenement officieel aankondigen en de website lanceren.

Het is dus nog even aftellen, maar we komen eraan! Met 5 Indoor-events en 1 Outdoor Festival zal GDN zichzelf als nieuwe speler gaan bewijzen..

Check: http://dutchdance.blogspot.com/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is het niet zo dat wij zelf een mening gaan geven over jou "geweldige" organisatie, ipv dat jij ons er een oplegt?
Waarschuw beheerder
Volgens mij lukt het wel. Klinkt goed doordacht. In iedergeval Suc6 guy's!! Ik kijk uit naar jullie site!
Ps. doen jullie ook electro?

Waarschuw beheerder
@a.k.a.-Q@BettyFord

eeeehhh, dat doen jullie toch al?
Deze Topic is een aankondiging van Global Dance Nation. Wij leggen niemand een mening op. Wel hopen we je te mogen verwelkomen op ons eerste Evenement.
Maar meer dan een aankondiging is dit verder niet. Bij de site release starten we een nieuwe Poll, dus hopelijk word je er blij van!

Ciao A
Waarschuw beheerder
Het is nogal een stap multimedia naar parties organiseren

hoe vinden je opdrachtgevers uit de partyscene dit?
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 13 augustus 2009 om 19:03:
hoe vinden je opdrachtgevers uit de partyscene dit?

Volgens mij heet dat broodroof, athans ik mag niet bij een soortgelijk bedrijf gaan werken tot 2 jaar na einde arbeidsovereenskomst, doe ik dat wel wordt ik 'gesewed'...8)
Ontopic, ben benieuwd....

Waarschuw beheerder
@DanM

Yo Dude, it's a free competition in this world. Als GDN succesvol wordt, tuurlijk balen onze conculega's daarvan. Er is maar een taart en daar wil iedereen een stuk van..

Waarschuw beheerder
werken mag altijd
zolang je maar geen werk mee neemt

Waarschuw beheerder
zal nooit slechter kunnen zijn als de hedendaagse ID-T
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 13:31:
Laat ik het hierbij houden, waar je voor een SOORTGELIJK evenement rond de 60,- euro betaald, ligt de prijs bij GDN op 42,50

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 15:29:
Onze 42,50 tarieven zijn op de Indoor Events gebaseerd. Het Festival zal hoger uit komen te vallen

oftewel...jullie kunnen een productie a la Sensation/Qlimax (kan me geen ander indoorfeest voor de geest halen die EUR. 60,- vraagt) neerzetten voor EUR. 42,50. Want dat insinueer je met je bovenstaande 2 quotes....Ik wordt steeds nieuwsgieriger maar vooralsnog is het een hoop gebakken lucht.

Als jullie dan toch anders dan de rest willen zijn, laat dan aub de Progressive weer serieus mee tellen in Nederland. Een feestje met Sasha/Digweed/Cattaneo etc. wordt wereldwijd bejubeld maar hier in Nederland worden we doodgegooid met die 'hollandsche' pannekoeken- en kermishouse :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hexagon op donderdag 13 augustus 2009 om 17:14:
Ik hoop dat deze lui het heel anders gaan aanpakken, want ik vind dat het echt tijd is voor iets nieuws, origineels en betaalbaar!!!

Misschien is het omdat ik niet de geldpest heb of zo :P maar als ik alleen al aan de huidige ticket- en drankprijzen denk, heb ik daardoor al meteen een stuk minder zin als vroeger.

En dan heb ik het nog niet eens over de toiletten. :lol: (Geld voor het toilet verplicht stellen *mag* trouwens niet eens. :[ )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op donderdag 13 augustus 2009 om 20:49:
Een feestje met Sasha/Digweed/Cattaneo etc. wordt wereldwijd bejubeld maar hier in Nederland worden we doodgegooid met die 'hollandsche' pannekoeken- en kermishouse

Eindelijk iemand die de waarheid spreekt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 augustus 2009 om 15:59:
Kan zeker. Alleen dan niet op n a-locatie zoals in het Gelredome, maar in n ouwe fabriekshal. De huur voor het Gelredome of de HMH is zo hoog dat als jij dezelfde productie neer zet in n goeiekope locatie, de tickets al snel 10-20% goeiekoper kunnen.

met als gevolg alsnog hogere kosten door de veiligheidseisen en de vergunningen van de gemeente(n)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 16:21:
Ik beloof je dat GDN op heel veel fronten de zaken anders aan gaat pakken dan de 'gevestigde orde' Zeker met een nieuw aanbod dan wat er nu al is.
Maarja, er zal een hoop duidelijk worden voor iedereen over 2 weken, bij de lancering van de site!

Wat zal dan zoveel anders zijn? Jij als marketingmanager zal toch moeten weten dat elk feest in welk opzet dan ook hetzelfde is:
- Bezoekers

Hoe of wat je doet met die drie elementen, en hoe je tot uitting brengt of van welke kwaliteit, dat is iets waar je nog (miniem) verschil in kunt maken. Maar de feesten van de afgelopen jaren zijn fiks vooruit gegaan als het gaat om organisatie en aanbod. De prijs, daarvan denk ik dat iemand tegenwoordig niet te beroerd is om een tientje extra neer te leggen, immers is het niet zo dat de welstand van Nederland hard achteruit holt. Mensen klagen wel over de hoge prijzen, maar betalen toch 60 euro voor een feest zoals Defqon. Is dat dan een bijster goed of bijzonder feest? Nee, dat is marketing. En dat weet jij, zoals je zelf zegt, maar al te goed.
Onderscheid in deze verzadigde markt maak je tegenwoordig niet zozeer met idealen zoals een lage prijs of een mooie show, het grote geld is verdeeld tussen een aantal megagrote organisaties. Wil je daar tussen komen dan moet jij doen waar je eerder al aan gewerkt hebt, goede marketingstrategien kiezen. En bovendien waar maken wat je beloofd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 16:21:
Ik beloof je dat GDN op heel veel fronten de zaken anders aan gaat pakken dan de 'gevestigde orde'

*doet ff wat research*

....je weet in ieder geval al iets van vormgeving.... ;)

http://www.traffic-ctrl.nl/projects.php?p=68

Waarschuw beheerder
Yo Everybody,

Nog 1 comment voor vandaag,

Geloof me, GDN Is Gonna Rock Tha Nation!

Als laatste comment wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie opmerkingen en bijdrages!

GDN Welcomes you to The Next Generation Of Dance Events.....

The official stie will be released in 2 weeks. Dan is er antwoord op een hoop van de vragen in deze topic.

Groet, Aldo Smit
Creative Director @ GDN
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 23:43:
Als laatste comment wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie opmerkingen en bijdrages!

Als je ergens kommentaar op wil hebben, moet je daar idd voor op Pf zijn. :lol:

Groet, D. Taart
former professional audio person @ ergens in een studio :P

Waarschuw beheerder
@Fortuna

ps echt laatste comment voor vandaag, (ik ga pitten)

Wacht nou gewoon ff rustig af. zoals eerder gezegt, we weten war we mee bezig zijn. Het organiseren van grote dance events hangt in tussen een Hollywood productie en een Millitaire operatie. Onze organisatie heeft alles tot in de kleinste detaills voorbereid. Een klein beetje vertrouwen is wel op z'n plaats. Maar als je alleen maar kritiek wilt uiten, nodig ik je graag uit over 2 weken als onze official site online staat. Ik denk dat je je kritiek / opmerkingen dan beter kunt verwoorden / nuanceren.

Iedereen Truste, slaap kindje slaap, en tot morgen.

Ps. binnen de voorgenoemde 2 weken zullen we nog met een plotselinge verassing komen. Wat dan? Ja een verassing dus.......

Slaap lekker!

Ciao
Aldo Smit
Creative Director
Global Dance Nation BV

Waarschuw beheerder
opzouten, zijn al genoeg organisaties (en wannebee's) :[

de kwaliteit van feesten is vaak al onder het nederlands pijl
Waarschuw beheerder
oftewel...jullie kunnen een productie a la Sensation/Qlimax (kan me geen ander indoorfeest voor de geest halen die EUR. 60,- vraagt) neerzetten voor EUR. 42,50. Want dat insinueer je met je bovenstaande 2 quotes....Ik wordt steeds nieuwsgieriger maar vooralsnog is het een hoop gebakken lucht

Inderdaad. Anderzijds is het initiatief niet verkeerd, hoop mensen zeuren over te duren feesten maar doen er niets aan.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 03:02:
2 weken als onze official site online staat. Ik denk dat je je kritiek / opmerkingen dan beter kunt verwoorden / nuanceren.

Een website zegt me echt 0.0..... Gaat om het feest zelf

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
GDN, Succes (Y) Een beetje variatie op de NL markt kan nooit kwaad. Benieuwd naar de feesten.
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 14 augustus 2009 om 08:49:
GDN, Succes Een beetje variatie op de NL markt kan nooit kwaad. Benieuwd naar de feesten.

eens + concurentie voor Q-dance is ook niet verkeerd en andere grote organisaties
Waarschuw beheerder
Gaat druk worden in de aftersummer aangezien matrixx met een nieuw festival komt, en Duncan ook heeft aangegeven dat er eind van de zomer wel eens een nieuw festival gelanceerd kan worden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Aldo, 1 kleine tip zorg er op zijn minst voor dat de aankondiging op je site klopt qua spelling staat namelijk best knullig.

http://www.traffic-ctrl.nl/

Voor de rest veel succes, je bent iig gemotiveerd en enthousiast dat is sowieso al een goed begin.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op vrijdag 14 augustus 2009 om 10:39:
http://www.traffic-ctrl.nl/index.php

valt wel meer op de site aan te merken
maar idd veel succes
ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Een klein beetje vertrouwen is wel op z'n plaats.

Een klein beetje wantrouwen vanuit de klant, ik in dit geval, ook. Er zijn immers al genoeg organisaties die geflopt zijn de laatste jaren ;)

Maar als je alleen maar kritiek wilt uiten, nodig ik je graag uit over 2 weken als onze official site online staat. Ik denk dat je je kritiek / opmerkingen dan beter kunt verwoorden / nuanceren.

Fair enough, ik ben benieuwd of de kritiekpunten van mij verdwijnen met het verschijnen van jullie site.

Begrijp me niet verkeerd, meer aanbod, is meer keus, is leuker voor de bezoekers. Maar ik ben gewoon altijd kritisch ingesteld, en het is goed dat je daarvoor open staat. Ik hoop alleen dat jullie werkelijk alles doorgedacht hebben en niet een stel schreeuwerds zijn die we al te vaak zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op vrijdag 14 augustus 2009 om 11:27:
Een klein beetje wantrouwen vanuit de klant, ik in dit geval, ook. Er zijn immers al genoeg organisaties die geflopt zijn de laatste jaren

Maar die hebben nooit geroepen dat ze vanuit het niets aan grootschalige evenementen beginnen. Ik vraag me dan af.. wat vinden zij dan grootschalig? Een 20.000+ outdoor-evenement zal vrij lastig een locatie voor te vinden zijn omdat alle geschikte plekken in Nederland zo'n beetje al wel vergeven zijn. Hetzelfde geld voor de hallen. Bij grootschalig denk ik aan minimaal jaarbeurs-formaat. Maar ook de grote evenementenhallen zullen weinig ruimte hebben voor een nieuwe speler. Nieuwe sponsoren vinden zal vrij lastig worden omdat die al zat hebben op housefeesten. Zelfs het huren van goede tenten valt niet mee met het gigantische evenementen-aanbod in de zomer.

Ze willen zich positioneren tussen de grote 5 zeggen ze ergens. Bedoelen ze dan IDT Q B2S (die je eigenlijk als 1 grote concurrent moet zien) UDC en de mensen achter Extrema?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe meer feesten hoe beter.
Succes in ieder geval.

We zullen zien hoe het loopt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeMeester op vrijdag 14 augustus 2009 om 11:37:
Een 20.000+ outdoor-evenement zal vrij lastig een locatie voor te vinden zijn omdat alle geschikte plekken in Nederland zo'n beetje al wel vergeven zijn.

Nee hoor, er zijn er wel meer geschikt :)

Bij grootschalig denk ik aan minimaal jaarbeurs-formaat. Maar ook de grote evenementenhallen zullen weinig ruimte hebben voor een nieuwe speler.

Waarom? Als de huur maar wordt betaald :)
De grote evenementenhallen staan heus wel open voor meerdere partijen, en geen zal zo dom zijn om zich te verbinden aan 1 organisatie.

Zelfs het huren van goede tenten valt niet mee met het gigantische evenementen-aanbod in de zomer.

Die zijn ook te huur over de grens, en bovendien is dat het probleem nog niet eens zo zeer.

Ze willen zich positioneren tussen de grote 5 zeggen ze ergens. Bedoelen ze dan IDT Q B2S (die je eigenlijk als 1 grote concurrent moet zien) UDC en de mensen achter Extrema?

Blijkbaar

Waarschuw beheerder
Als jullie dan toch anders dan de rest willen zijn, laat dan aub de Progressive weer serieus mee tellen in Nederland. Een feestje met Sasha/Digweed/Cattaneo etc. wordt wereldwijd bejubeld maar hier in Nederland worden we doodgegooid met die 'hollandsche' pannekoeken- en kermishouse :s

Precies ja!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op vrijdag 14 augustus 2009 om 08:21:
Anderzijds is het initiatief niet verkeerd, hoop mensen zeuren over te duren feesten maar doen er niets aan.

precies, zolang mensen gewoon dokken, zullen organisaties dit soort exorbitante bedragen blijven vragen

Waarschuw beheerder
donateur
Als je dergelijke feestjes als Cosmocad gaat gooien, INFINITY :D, dat is ook een nieuwe speler
Waarschuw beheerder
donateur
Vind dit geen goed idee, om meerdere redenen. Ten eerste kan ik me niet voorstellen dat een nieuwe organisatie uit het niets een groot feest neerzet. Ja neerzetten kan best maar het zal behoorlijk rustig blijven. Wat voor campagne je ook voert zonder naamsbekendheid/historie krijg je niet in 1 klap een groot feest (bijna) uitverkocht, geloof ik niet.

Ten tweede zijn er kleinere organisaties genoeg die 't na jaren van buffelen heel erg zouden verdienen om groter te gaan. In plaats daarvan krijgen die nu dus een extra doodsteek. En door wie of wat? Uiteindelijk door het grote geld. De enige manier om een dergelijke organisatie in 1 keer te starten betekent namelijk heel veel geld erin pompen. Miljoenen. En de mensen die dit doen zijn 99.9% van de tijd maar geinteresseerd in 1 ding. Nog meer geld. Resultaat laat zich raden..

Anyway, laat me graag aangenaam verrassen door het tegendeel. Zou alleen ook niet weten wat je nog echt anders kunt doen dan de bestaande, grote spelers, behalve de prijs. Kwalitatief zitten veel feesten namelijk al tegen het plafond (vergelijk het eens met een jaar of 5-10 terug). En de frequentie is ook eerder te hoog dan te laag. Daarbij vraag ik me af of concurrentie in deze tijd wel ten goede komt van het eindprodukt.

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 13 augustus 2009 om 17:16:
ben het helemaal met je eens, q-dance en id&t zijn verworden tot marketingmachines

Verworden? Dat zijn ze al meer dan 10 jaar :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 14 augustus 2009 om 13:52:
Verworden? Dat zijn ze al meer dan 10 jaar

goed dat we het eens zijn dat het marketingmachines zijn

Waarschuw beheerder
Ik vind het een goed initiatief om dit te durven!

Deze gasten hebben in mijn ogen tenminste lef!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op vrijdag 14 augustus 2009 om 12:41:
Uitspraak van Celeron op vrijdag 14 augustus 2009 om 11:37:
Een 20.000+ outdoor-evenement zal vrij lastig een locatie voor te vinden zijn omdat alle geschikte plekken in Nederland zo'n beetje al wel vergeven zijn.

Nee hoor, er zijn er wel meer geschikt

Er zijn er zeker wel meer geschikt, maar er een vergunning voor krijgen is een ander verhaal...

Uitspraak van Fortuna op vrijdag 14 augustus 2009 om 12:41:
Uitspraak van Celeron op vrijdag 14 augustus 2009 om 11:37:
Bij grootschalig denk ik aan minimaal jaarbeurs-formaat. Maar ook de grote evenementenhallen zullen weinig ruimte hebben voor een nieuwe speler.

Waarom? Als de huur maar wordt betaald
De grote evenementenhallen staan heus wel open voor meerdere partijen, en geen zal zo dom zijn om zich te verbinden aan 1 organisatie.

Elke locatie heeft maar een beperkt aantal evenementvergunningen... En die zijn allemaal al lang met langlopende contracten dichtgetimmerd ;)

Uitspraak van Tuurrrrrlijk op vrijdag 14 augustus 2009 om 13:21:
Wat voor campagne je ook voert zonder naamsbekendheid/historie krijg je niet in 1 klap een groot feest (bijna) uitverkocht, geloof ik niet.

Zelfs de Matrixx heeft er jaren over gedaan voor Emporium uitverkocht ging.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Leipe goeie shit! Hoop dat die GDN gasten de gevestigde orde een goed pak slaag geeft (financieel dan)! Stelletje arogante zakkenvullers (en dan bedoel ik wel de bekende 'grote jongens uit de Dance.

Succes GDN, wat jullie ook als eerste evenement doen, ik ben van de partij! Jullie zullen nog wel wat beginners foutjes maken, maar ik kom op heel veel evenementen die al jaren lopen, en daar zie ik ook altijd van alles mis gaan.

De rest van de comments waarin mensen lopen te zeiken moeten jullie, als jullie zo zelfverzekerd zijn maar schijt aan hebben. Dat zijn sukkels die toch niks beters te doen hebben dan klagen... :-)

Good Luck!
Waarschuw beheerder
junkengelul dit topic... beter neem je nog 1000 pillen en bouw je een ruimteschip ofzo...

Waarschuw beheerder
Yo allemaal,

Update: op al onze evenementen gaat 1 euro van de ticketprijs naar Stichting Project Aware! Hiermee steunen we met zn allen de mensen die NIET in een vrij land leven en lekker kunnen Partyen, maar onderdrukt en gemarteld worden. Denk daar maar eens over na...
GDN is HOOFDSPONSOR van Stichting Project Aware! Ik zeg, Be Aware en steun!

Steun ze nu al en word lid! http://www.projectaware.com/nl.phtml

Alvast bedankt!!

Ciao A
Creative Director GDN

Waarschuw beheerder
goed initiatief

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 augustus 2009 om 23:41:
Yo allemaal,

Update: op al onze evenementen gaat 1 euro van de ticketprijs naar Stichting Project Aware! Hiermee steunen we met zn allen de mensen die NIET in een vrij land leven en lekker kunnen Partyen, maar onderdrukt en gemarteld worden. Denk daar maar eens over na...

Gaan jullie er dan voor zorgen dat de Pet Shop Boys ook in Arabische kringen gedraaid mogen worden?
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het allemaal even doorgelezen en ik vind het een hoop blabla. Aankondiging doen op in een forum op partyflock ipv persbericht. Een gratis google site gebruiken als medium ipv een eigen domein. We moeten allemaal ergens beginnen maar als je schrijft 'Na een jaar lang intensieve voorbereiding' en dan moet dit het zijn..

Toch succes gewenst :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op donderdag 13 augustus 2009 om 12:48:
Vind een nieuwe grote organisatie alleen boeiend als er ook daadwerkelijk wat vernieuwends gebeurt.

bv einde zero tolerance beleid t.a.v drugs...

toegangsprijzen drastisch omlaag...

dit,dat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 augustus 2009 om 09:23:
bv einde zero tolerance beleid t.a.v drugs...

sinds wanneer is dit in handen van de betreffende organisator?????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op donderdag 20 augustus 2009 om 09:50:
sinds wanneer is dit in handen van de betreffende organisator?????????

sinds de beveiliging overtreders overdraagt aan de politie...
Waarschuw beheerder
donateur
aajm in lof wit joew
Waarschuw beheerder
de poll heeft helemaal geen geldigheid zo, er moeten altijd evenveel negatieve als positieve antwoordmogelijkheden zijn, maar misschien is dat iets te confronterend...