8 volgers · 26254x bekeken
| Betreft: | evenement: Nature One, vrijdag 30 juli 2010 om 20:00 evenement: Nature One, zaterdag 31 juli 2010 om 18:00 evenement: Nature One, donderdag 29 juli 2010 om 12:00 |
Als je gebruik wilt maken van een van de 2 dan betaal je ook een stukje mee aan Neetjur Wan (het campingfeest)
Dat is ook erg logsich
maar het was voor mij even onduidelik toen ik dit stukje op de site las over wat er bij de kosten inbegreppen zat
De kosten voor het vervoer en alle bijkomende zaken is € 110,-. De entree voor de camping en het festivalkaartje zijn daar niet bij in begrepen. Ook de kosten voor eten en drinken komen hier eventueel nog bij.
wat er bij de kosten inbegreppen zat
Voor 110 euro, krijg je ook banken op de camping om te zitten; als je niet meer op je benen kunt staan, tafels om aan te hangen en tafels om aan te eten, te ouwehoeren, ballonnen op te blazen, Heino singels uit te zoeken of een potje te kaarten
In geval van nood kun je er ook gewoon op gaan liggen
Je krijgt een snoeihard zuiver geluid wat vooral aangenaam verrast donderdagochtend om 06.00 uur
Vergeet vooral niet om je carnavalsoutfit klaar te hangen want je weet nooit wanneer dat feest, wat opeens uit de lucht komt vallen, van start gaat
Dus naast de Neetjur Wan campingparty is er voor de liefhebbers een Carnaval-pest-je-Duitse-medepartyganger feest, wat je echt niet mag missen als je meegaat met het Eindhovens zooitje alles goed geregeld. Zelfs Sinterklaas komt er speciaal voor uit Spanje overgevlogen
Verder is het met woorden niet te omschrijven, want de onderlinge gezelligheid en sfeer; die moet je proeven zoals de bas die je moet voelen
laatste aanpassing
Die hele set was![]()
En dat regenbuitje maakte het idd erg speciaal. Hopelijk staan ze dit jaar opnieuw in de classics area. Mag voor mij zelfs met dezelfde set !!
oke, vooruit.. nog een keer het filmpje van afgelopen jaar
Drank- en BBQ op de camping
is dus inclusief in de 110 euro?
is dus inclusief in de 110 euro?
Nope, die 110 is voor het busvervoer, de campingparty, bagagebus, koelbussen, stroom, etc. De kosten van BBQ a 8,50 p/d en drank a 45,- p/w komen daar nog bij. Kost wa centen, mer dan hedde ok wa!
Goedzo Eddepet, najah... je was ook niet meer helemaal helder
hmmm, we stonden toch wel overdekt Paulus?
Kost wa centen, mer dan hedde ok wa
Ge kunt ok zelf een koelkast en BBQ huren en/of kopen en meesjouwen op oewe rug; maar dan moette nog stroom en/of houtskool regelen en iemand inhuren die de koelkast blijft vullen en de BBQ opstookt en van vlees voorziet, da kost nog meer volgens mij
Ge kunt ok zelf een koelkast en BBQ huren en/of kopen en meesjouwen op oewe rug; maar dan moette nog stroom en/of houtskool regelen en iemand inhuren die de koelkast blijft vullen en de BBQ opstookt en van vlees voorziet, da kost nog meer volgens mij
True.. we hebben het groot inkoop voordeel
maar je kunt er voor kiezen om woensdag al te gaan natuurlijk!
juist!
Big Line-Up!
A HeavensGate & Butan Trancefloor is also part of this year´s Nature One! Defo there!
By the way......Charly & Theo maked me cry last year! Memories all over!
A HeavensGate & Butan Trancefloor is also part of this year´s Nature One! Defo there!
By the way......Charly & Theo maked me cry last year! Memories all over!
Ik heb rond het weekend n1, twee weken vrij gevraagd..week er voor en erna...
Ik heb twee weken erna; vooraf uitrusten werkt niet bij mij
Nog 26 plaatjes
Nee man, we moeten vanaf morgen nog 90 plaatjes, dus ge telt verkeerd
Zondagavond is nog best wel chill hoor
Aan de ene kant was het lachen en idd een chill aftergevoel, maar aan de andere kant zat iedereen te praten over de mogelijke controles die nog komen gingen
donateur
Zondagavond is nog best wel chill hoor, beetje over een half verlaten camping struinen en bij luitjes "op de koffie" gaan.
Voelt als een after
haha ja veld 13 zal sowieso nog wel redelijk vol staan denk ik?
Wij stonden op veld 7 2 jaar, daar stroomt het toch erg snel leeg op zondag. En krijg je die vieze zigeuners die spullen komen jatten
haha ja veld 13 zal sowieso nog wel redelijk vol staan denk ik?
Wij stonden op veld 7 2 jaar, daar stroomt het toch erg snel leeg op zondag. En krijg je die vieze zigeuners die spullen komen jatten
haha ja heb je op veld 13 ook wel last van.. Van die zwervers idd komen al die blikken ophalen.
Mja, denk dat er nog 1/5 overblijft van het veld. Best ontspannen sfeertje dan vind ik
donateur
officiele was eerst op veld 12..
donateur

![[img width=450 height=302]http://www.ajaxusa.com/history/fifteen-years/1992/assets/may1992-ajax-uefa-cup.jpg[/img]](http://www.ajaxusa.com/history/fifteen-years/1992/assets/may1992-ajax-uefa-cup.jpg)

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)
![[img width=300 height=400]http://www.adenlenie.nl/wp-content/uploads/91-getelomoor-langeveen-n-zijde.jpg[/img]](http://www.adenlenie.nl/wp-content/uploads/91-getelomoor-langeveen-n-zijde.jpg)

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)

![[SF] G_in0](/images/user/445646_2649838.jpg)